כלכלה- סוציואקונומי ומעמדות.

עץ , פרי, עץ- נושא משך הזרע.

הַזֹּרְעִ֥ים בְּדִמְעָ֗ה בְּרִנָּ֥ה יִקְצֹֽרוּ:

הָ֘ל֤וֹךְ יֵלֵ֨ךְ | וּבָכֹה֮ נֹשֵׂ֪א מֶֽשֶׁךְ-הַ֫זָּ֥רַע בֹּֽא-יָב֥וֹא בְרִנָּ֑ה נֹ֝שֵׂ֗א אֲלֻמֹּתָֽיו: מזמור שישה ועשרים ומאה.

נֹשֵׂ֪א מֶֽשֶׁךְ-הַ֫זָּ֥רַע

המשל בשירה זאת הוא גם במשל עץ השדה.שהאדם שזורע עץ וקוצר ממנו הוא נמשל גם הוא לעץ השדה.וכמו העץ זרוע ומזריע :וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים תַּֽדְשֵׁא הָאָרֶץ דֶּשֶׁא עֵשֶׂב מַזְרִיעַ זֶרַע עֵץ פְּרִי עֹשֶׂה פְּרִי לְמִינוֹ אֲשֶׁר זַרְעוֹ בוֹ עַל הָאָרֶץ וַֽיְהִי כֵֽן:זֶרַע עֵץ פְּרִיעֹשֶׂה פְּרִיאֲשֶׁר זַרְעוֹ בוֹלְמִינוֹונהיה בהמשך:וַתּוֹצֵא הָאָרֶץ דֶּשֶׁא עֵשֶׂב מַזְרִיעַ זֶרַע לְמִינֵהוּ וְעֵץ עֹֽשֶׂה פְּרִי אֲשֶׁר זַרְעוֹ בוֹ לְמִינֵהוּ וַיַּרְא אֱלֹהִים כִּי טֽוֹב:האדם הוא גם פרי וגם עץ:עֵץ עֹֽשֶׂה פְּרִי אֲשֶׁר זַרְעוֹ בוֹ לְמִינֵהוּלְמִינֵהוּעם ישראל הוא מין אדם כמו שיש מיני עיצים ופירות כל יש מיני אדם, עם ישראל הוא מין אדם:

תִּכָּתֶב זֹאת לְדוֹר אַחֲרוֹן וְעַם נִבְרָא יְהַלֶּל יָהּ: תהלים.

במשל עץ השדה אפשר לעוף גם מבחינה פסיכולוגית וגנטית מבחינת טיב העץ ותזונתו ומשכך איכות הפרי.כיווני מחשבה:יש כאלה שמרעילים את העץ כדי לפגוע בפירותיו:

היות לכל ילד וילדה בישראל.

יודעים החקלאים הפקחים שאם נשתול ענף קלמנטינה על עץ תפוז ענף הקלמנטינה יצמיח פרי כמינו, קלמנטינה.ענף הקלמנטינה הוא כמו מאומץ בעץ התפוז.אך ברור לכל שהם מאותה משפחת הדרים מאותו ראש מין.מפה אפשר ללמוד שגם אימוץ חשוב שיהיה ממין או מאותו ראש מין המאמצים.

שָֽׂדְךָ לֹֽא תִזְרַע כִּלְאָיִם: ויקרא.

 

ערש ההסללה- "שיעור בוגרי הרפואה בישראל: מהנמוכים במדינות ה־OECD" גלובס.

"שיעור בוגרי הרפואה בישראל: מהנמוכים במדינות ה־OECD

בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: מספר בוגרי הרפואה בישראל נמוך משמעותית מממוצע ה־ OECD . בצירוף העובדה שהרופאים בישראל גם ככה מבוגרים, העתיד לא מבשר טובות" גלובס.

אני טוענת שזאת הסיבה:

ישראל בעת הזאת היא זנב לגויים ולא ראש לגויים.

לראש הממשלה שלכם אין בגרות ואין תואר. התקבל בפרוטקציא לעיתון במחנה (השתמט מקרבי כשהתחילה מלחמת לבנון, ומלבנון אבא שלו הצניח אותו לעתון במחנה למרות שתנאי הסף לקבלה הוא תעודת בגרות) והתקבל בפרוטקציא ללימודי דוקטורט (לא היה לו תואר שזה תנאי להתקבל ללימודים אלה) ברור שראש הממשלה שלכם הוא משל לנמשל.

יהללוך ולא מפיך.

חודש רביעי- שנת שבעים וארבע לקוממיות שהפכה לעצמאות.

כותרת היום:

ההבדל בין דוד המלך לסמי עופר הוא-סמי עופר שילם 20 מליון לירות שטרלינג כדי שיהיה לו שם בלונדון במוזאון הימי. אם סמי עופר לא היה תורם למוזאון הימי של לונדון 20 מליון לירות שטרלינג , העם האנגלי לא היה עושה שם בלונדון.דוד המלך לא שילם כסף כדי שאבות ואמהות בלונדון יקראו לילדהם על שמו.סמי עופר עשה לעצמו שם ושילם על כך.דוד המלך לא שילם כסף שיקראו לילדים על שמו בכל העולם.שנאמר-יהללוך ולא מפיך.האהבה שקיבל סמי עופר מהעם האנגלי היא אהבה שתלויה בדבר.האהבה שמקבל דוד היא אהבה שאינה תלויה בדבר וזאת אהבת אמת.ברור לכל שלאחר שויקטור מדינה פירגן לעופר הנחה של כ- 4 מליארד שקל בתמלוגים ולאחר שקיבל מענקי מדען ממשלמי המיסים בישראל, עידן עופר לא יכול להחשב כתורם בישראל כשתרם חלק מהכסף שקיבל מהעם. תורם לעם מהכסף של העם.... ועוד עושה לאבא שלו שם.
.

גידול בשוק הזנות ממין זכר- כסימפטום ל…

חודש שני בשנת שבעים וארבע לקוממיות שהפכה לעצמאות.

במקביל לתהליך הפיכת ההומו כעוד מין בישראל, אנו עדים לתהליך מקביל של גידול בשוק הזנות ממין זכר. שוק הזנות בישראל שלרוב נתן מענה/מזון לענייות, בעת הזאת נותן פתרון גם לעניים . אני טוענת שבעת הזאת שוק הזנות הכפיל את מספר מקומות העבודה שהוא מספק במשק. יש התכנות שיש יותר זונות ממין זכר מזונות ממין נקבה.

אני טוענת שמבחינת מחזור "מכירות" יש מצב שהשוק שילש עצמו לעומת מחזור המכירות שהיה בשנות התשעים לפי הספורות הנוצריות עוד שתחום הזנות היה מאופיין כתחום נשי בישראל. וזאת כנראה שגם בשוק הזה זכרים מרוויחים יותר מנשים. בתחום הזנות ממין זכר יש יותר זונות צמרת, ומשכך התקבולים יותר גדולים ומשלשים את מחזור המכירות בשוק.אני טוענת שלא נכון לכנות זונה ממין זכר כהומוסקסואל. כמו כל זונה הוא הגיע לתחום מסיבת עוני. זונה ממין זכר הוא לא הומו.יש גם הסבת עובדים זרים לעיסוק בתחום, סודנים, אריתראים וגם לא מעט סינים שעוסקים עוסקים בזנות ממין זכר בישראל.תחשבו על כך השבת.

ולאסתר ששרה מאוד יפה את השיר היו לילות אני אומרת ככה:

 
.

הסללה מודרנית חלק שני- הפסיכומטרי ככלי לסלקציא.

אם פסיכומטרי הוא תנאי לקבלה ללימודי רפואה בישראל, אין הגיון לתת תעודת רופא בישראל לאדם שלמד ברומניא ללא מבחן פסיכומטרי. אם תנאי הפסיכומטרי לקבלה ללימודי רפואה, אז גם הפסיכומטרי צריך להיות תנאי קבלה לתעודת רופא בישראל. זאת אומרת שאדם שלמד ברומניא צריך לעשות גם מבחני הסמכה וגם פסיכומטרי בארץ כדי לקבל תעודת רופא.

ומה אני אומרת,

אם תלמידים שלמדו ברומניא רפואה ללא פסיכומטרי וקיבלו  תעודת רופא בישראל, אז ברור שאין טעם לדרוש מבחן פסיכומטרי לקבלה לאוניברסיטה בישראל. המבחן הזה הוא מסננת שאין בה הגיון לנוכח שתלמידים אלה עוסקים ברפואה לאחר לימודיהם ברומניא.

בשורה התחתונה,אני טוענת שאין למשרד הבריאות בעיה שאנשים שלמדו ברומניא יהיו רופאים, הם לא מטילים ספק בכישוריהם. יש מצב שרופא שלמד בארץ נחשב מעמד יותר גבוה מרופא שלמד ברומניא. כי צריך רופאים, אך זאת הדרך לייצר עליון ונחות במקום הזה.תחשבו על  הערבי או יהודי שכדי ללמוד רפואה עזבו את הבית ולמדו את השפה הרומנית או אנגלית או רוסית שאינה שפת האם שלהם ובשפה הזאת הם למדו רפואה, ובאו לארץ והצליחו במבחני ההסמכה. ברור לכולנו שאלה בני אדם ובנות אדם שבאו למקצוע  הרפואה כמיועדים לדבר, עם תשוקה גדולה לדבר וכנראה עם יכולות גבוהות מאוד אם הצליחו לעשות זאת בשפה שאינה שפתם. איתם אי אפשר להתווכח, הם לא באו בשביל המעמד, הם באו מאהבה לדבר.

היות לכל ילד וילדה בישראל

חשבתי על כך שבישראל יש מיעוט רופאים בגלל הפסיכומטרי, שיש הרבה אנשים לא לומדים רפואה. ולנוכח שיש כאלה שלומדים בחוץ לארץ ללא פסיכומטרי ואחר כך בישראל  ולנוכח העובדה שגם אם יסירו את המחסום של הפסיכומטרי תהיה בעיה עם מוסדות ההשכלה שלא ערוכים לקבל יותר תלמידים.תלמיד רפואה ממוצע מתחיל ללמוד לפני הצבא וזאת בתנאי שהצליח בפסיכומטרי. אם הוא ערבי אין לו בעיה לנסוע לחוץ לארץ ללמוד בגיל 18. אם הוא יהודי שלא הצליח בפסיכומטרי אז בגלל הצבא, יש מצב שאחרי הצבא הוא יעדיף שלא לעשות זאת בגלל שצריך ללמוד שבע שנים.אני מציעה לאפשר לצעירים יהודים שלא הצליחו בפסיכומטרי ללמוד בחוץ לארץ וכמו הלומדים בארץ, יתגייסו לצבא לאחר הלימודים. יש מצב שעד שיסיימו לא יהיה קורונה.. אך הקורונה מלמדת את המנהיגים שחשוב שיהיו יותר רופאים במערכת שגם בימים רגילים יש עונות שהם כמעט וקורסים תחת העומס.תראה,בגלל מיעוט ברופאים ביחס לחולים יש הרבה רופאים, מתמחים, מטפלים ומטפלות וכח עזר שעובדים קשה מאוד בעבור שכר זעום שאין כל תמורה מלאה בעבור השרות שהם נותנים.לכן אני טוענת שזה הזמן שלהם לדרוש הכפלת שכר רטרואקטיבית מתחילת מגפת הקורונה ולשבות ואם יאיימו עם המשטרה שלא תהיה להם בעיה לשבת בכלא. ושלא  יהיו לצוות בית החולים  נקיפות מצפון בדבר. אם אתה שהם יעבדו בשבילך תשלם.תראה, יצר לב האדם רע מנעוריו, רופא ומתמחה וכח עזר לרופאים ועובד סיעוד ומנקה בבית החולים הם אנשים שיכולים להתפתות לשוחד. גם המנקה יכול להתפתות להזריק רעל באינפוזיא של האדם שהעשיר חפץ ברעתו.השבועים האחרונים משולים למזגן בקייץ חום קור, חום קור והתקררויות כמו שכולם יודעים, יש התכנות גבוהה שבעוד שבוע תהיה עליה חדה מאוד במספר חולי הקורונה וביחד עם פתיחת הגבולות וכניסת אנשים בעלי גנום שונה משל ישראל שלמרות שלא אובחנו כחולים היו נשאים שבדיקה לא יכולה לגלות זאת, יש מצב שתתגלה מוטציא חדשה, קטלנית יותר.
.

אם ככה, אז יש מצב שאני אעשה ככה..

תראה,אני חשבתי על זה,אם אגיע למצב כזה שיזרקו אותי לרחוב , בגשם בקור שכל הדלתות סגורות בפני לקבלת עזרה, ויש מצב שיאנסו אותי בלילה או משהו כזה. אלך לבנק מזרחי וזרוק על חלונות הבנק בלטות ובלוקים. לא אתנגד למעצר. אם ישאלו אותי למה עשית זאת אומר להם שעדיף להיות בכלא מלישון ברחוב בגשם. אשב בכלא עם קורת גג ואבטחת מזון. בכלא נשים בלי זכרים שיאיימו לאנוס אותי או משהו כזה. אולי תהיה לי שותפה נחמדה לחדר. יכול להיות נחמד בסך הכל.כעת תחשבו אתם על זה.יש מצב שהרבה חסרי בית יאמצו את הרעיון כאות קלון למדינה שראשיה אנשי תועבה. אנשים שנפשם נכרתה מעמם. בטח מישהו יעשה על זה סרט. יש מצב שאני אהיה הסיסטר רוזה של חסרי הבית שלא חשבו על הרעיון הזה.צער בני אדם- המחקר נערך לפני כשש שנים.יש מצב שירצו לעשות מזה סרט, אני אתן בלעדיות לחבר'ה שעשו את - VIER MINUTEN.  בתנאי שכל הרווחים לחסרי בית בישראל.

לכל חי רצון.

עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ: פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן: תהלים.

וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:

רָצוֹן:

ולא רעב.כמו שיש/ משל של שובע לרצון, אז יש גם צום לרצון. כמו לא ללכת לים, או לחדול ממנהג שעושה לנו טוב ואם אנחנו לא עושים אותו זה כמו לצום ממזון מבחינת עינוי הנפש שאנו מתענים שאנו חדלים לעשות משהו שאנחנו אוהבים במשך זמן כזה או אחר.התנזרות מדבר שאינו מזון לעתים גם הוא צום מדבר שאנו רעבים אליו ויש צורך להשביע את הרצון.

אבוטבול לא היה פושע במרוקו- 1.

ברור שהפורץ לא פחות חכם מיצרן המנעולים.ברור שאם הפורץ  היה ממציא מנעול, יש התכנות הגיונית שהמנעול היה יותר טוב לבטחון הבטחון כמו שאומרים.לפני ארבעים שנה הפורץ הזה שידע לנטרל אזעקות וידע לנטרל מצלמות וגם להרדים כלבי שמירה. כמו בסרט מתחת לאף. כמה שהפורץ הזה הוצג כדמות נלעגת לא חכמה ונחותה, ברור לכל שהפורץ הזה היה גאון הייטק לתקופתו על בסיס החשיבה שאני מציעה בראשית כתובה זאת.וחלו השנים וגם הבן גדל להיות פורץ וגם נוספו עוד עניים חדשים שנהיו פורצים בעת הזאת.בעת הזאת הגנב הזה הוא האקר. ברור לכולנו שהההאקר הבן של הבחור מהסרט מתחת לאף, לא פחות חכם מאנשי התוכנה שבנו את ההגנה של מחשבי הפנטגון.נחשוב למה הוא נמצא פה וההוא נמצא שם. למה ההוא הגיע ל- 8200 והוא לא... 

שוקן ייחס את דבריו של נורדאו כנבואה  לבעיית הפליטים בארופה בעת הזאת. נורדאו אמר את דבריו בעניין הפליטים שההגירה הכרח היא להם לפני השואה. ברור שנורדאו לא ראה עצמו באותה סירה עם כל הפליטים בארופה שההגירה הכרח היא להם למרות שהוא היה כזה.שוקן במאמר בעתונו לא ראה את השואה כהתגשמות נבואתו של נורדאו. ומשכך גם לאחר השואה גם בעת הזאת שוקן לא רואה את אבותיו באותה סירה עם הפליט השחור שההגירה היתה ועודה הכרח היא לו.ברור שהארופאים ראו את היהודי והאפריקאי באותה סירת פליטים בארצותיהם.

ואני אומר זאת שוב-

אבוטבול לא היה פושע במרוקו.

יש עמים או קבוצת בני אדם שלעתים הפשע הכרח היא להם לכן-שפטו דל ויתום עני ורש הצדיקו.כִּי לִפְנֵי הַיָּמִים הָהֵם שְׂכַר הָאָדָם לֹא נִהְיָה וּשְׂכַר הַבְּהֵמָה אֵינֶנָּה וְלַיּוֹצֵא וְלַבָּא אֵין שָׁלוֹם מִן הַצָּר וַאֲשַׁלַּח אֶת כָּל הָאָדָם אִישׁ בְּרֵעֵהוּ:  וְעַתָּה לֹא כַיָּמִים הָרִאשֹׁנִים אֲנִי לִשְׁאֵרִית הָעָם הַזֶּה נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת:  כִּי זֶרַע הַשָּׁלוֹם הַגֶּפֶן תִּתֵּן פִּרְיָהּ וְהָאָרֶץ תִּתֵּן אֶת יְבוּלָהּ וְהַשָּׁמַיִם יִתְּנוּ טַלָּם וְהִנְחַלְתִּי אֶת שְׁאֵרִית הָעָם הַזֶּה אֶת כָּל אֵלֶּה: וְהָיָה כַּאֲשֶׁר הֱיִיתֶם קְלָלָה בַּגּוֹיִם בֵּית יְהוּדָה וּבֵית יִשְׂרָאֵל כֵּן אוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם וִהְיִיתֶם בְּרָכָה אַל תִּירָאוּ תֶּחֱזַקְנָה יְדֵיכֶם: זכריה.
 

הסללה- כזאת…

אני טוענת שקלמן כצנלסון לא היה יהודי.ברור שלנוכח העובדה שקלמן כצנלסון לא הועמד לדין, אתה לא יכול להעמיד אותי למשפט בישראל.ברור שלנוכח שימת שמו של נורדאו (שדרש להכחיד עמים שההגירה לארופה הכרח היא להם) כרחוב בכל ערי ישראל, אין לך כל יכולת להעמיד אותי למשפט בישראל.זאת תוצאת ההגות של אשכנזים בסטייל של כצנלסון- הלכה למעשה: יש פה ווידוי מטעם דת אשכנז על חטא. הגיעה העת שהמזרחים ידרשו פיצוי כספי על מעשה נבלה זה, בדיוק כמו שהאכנזים דרשו פיצוי מהגרמנים וקיבלו.אני אשמח אם עורך דין יהודי מזרחי ממוצא גלות מרוקאי ירים את הכפפה ויגיש תביעה יצוגית.

עד אז האשכנזים חייבין...