כלכלה- עוד.

משווקי סוכר מדווחים על עליית מחירים קרובה במחירי הסוכר, אין הגיון בעליית מחירים הכי נכון לבדוק מחירי סוכר בפרק זמן של שלושה חודשים כדי לדעת אם יש הגיון בעליית מחירים.

בספטמבר 2016 לפי הספורות הנוצריות מחירי הסוכר היו- כ-600$ (כנראה לטון אני אבדוק את העניין) היום המחיר כ- 490$. גם בהשוואה של שישה חודשים המחיר ביוני לפי הספורות הנוצריות היה כ- 530$ גם בבחינה  של טווח ארוך ב- 2011 לפי הספורות המחיר היה גם כ- 600$.

$ 30/12/2011- 3.82

$ 30/6/2016- 3.84

$ 30/9/2016- 3.75

$ 23/12/2016- 3.81

המועדים לפי הספורות הנוצריות.

"שלא יעבדו עליכם" שטרסלר.

באתר INVESTING יוכלו מנהלי חנויות המכולת לבדוק את אמיתות דבר משווקי הסוכר ועוד חומרי גלם, בישראל, בדיוק כמו שלמדנו במחאה שלמרות ירידה במחיר הקקאו, הגברת שטראוס העלתה את מחירי הקקאו.

סוכר היא אינה מילה בעברית. אני מציעה חידוש לשון- מותק, משורש מ.ת.ק. בהטיית הפועל מתוק, מתוקתי מתוקתנו…

וְאַתָּה אֱנוֹשׁ כְּעֶרְכִּי;  אַלּוּפִי, וּמְיֻדָּעִי.
אֲשֶׁר יַחְדָּו, נַמְתִּיק סוֹד;  בְּבֵית אֱלֹהִים, נְהַלֵּךְ בְּרָגֶשׁ.

תהלים.

עובדים זרים בעת משבר.

ותדע לך בארצות הברית שנגמרת הוויזה לעובד זר, גם מישראל, הם אין להם עניינים כמו שאומרים, מחלקת ההגירה מעלה אותו על טיסה לארץ שלו.. וגומרים סרט.

בכל מקרה צריך לבדוק מה קורה עם עובד זר שאין לו תנאים כמו שאומרים.. ופוטר ממקום עבודתו.

עד שיחזור לארצו עדיף לתת לו אוכל לפני שהוא יאלץ לגנוב או לעסוק בזנות ממין זכר כדי לאכול.

גם בהשכלתכם נלמד שבעת עוני ימצא ספק לכל דרישה ואחוזי הפשיעה עולים.

ואם נלמד הדבר, הקדם תרופה למכה. זאת חובתך כמנהיג בישראל. ותשפט אם לא תעשה זאת.

אמרת והתהדרת בחוזק הכלכלי של המדינה, זאת העת להראות את התועלת בחוזק הכלכלי של מדינה שתושביה חלשים ממנה.

אני מציעה לאפרו-אמריקאים למכור את הנכסים שלהם באמריקה, ולחזור לאפריקה ולהלחם באדם הלבן באפריקה ולהשיב לאפריקאים את אוצרותיהם.

מבחינה כלכלית עם ערך הנכסים שלהם באמריקה הם יוכלו להיות עשירים באפריקה.

ברור לכל שגם האומן האפרו- אמריקאי יכול לפעול בשוק עולמי אותו הדבר מאפריקה כמו באמריקה, בעולם האינטרנט, אין משמעות למקום בו האומן יוצר. יש אומנים שכבר לא צריכים את אמריקה כמנוף להצלחה עולמית והם יכולים להאציל על אומנים חדשים באפריקה.

נכון,

יש מצב שהאדם הלבן לא יתן sertifcate לאפריקאים שירצו לעזוב את אמריקה ולחזור לאפריקה.

אני טוענת שהכלכלה האמריקאית תחווה משבר כלכלי גדול מאוד עם יציאת האפריקאים מאמריקה, ואולי גם הגדול בתולדותיה.

זהב בעבור מזון.

בעת הזאת אנו עדים לתהליך מתמשך של יבוא ויצוא של מזון ממדינה למדינה. למרות שיש לנו מחלבות מיבאים גבינה מחוץ לארץ. היינו עדים למכירה ליצוא של מאה אחוז תוצרת החמאה בישראל לחוץ לארץ ומאה אחוז יבוא חמאה במקביל לישראל. סוג של החלפות,  ישראל מכרה מאה אחוז מתוצרת החמאה שלה ויבאה מאה אחוז מתצרוכת החמאה שלה.

ומשכך תשאל השאלה אם אפריקה צריכה חממות ומתקני התפלה להשקיה ממי ים לצורך גידולי פרות וירקות.

בעת הזאת לאפריקה לא יהיה טעם לנהל מערכת מסורבלת ויקרה כדי להתאים את ארצה לגידולי מזון. לאפריקה יש מספיק להחליף זהב בעבור מזון.

ברור לכם ש- youtube חייבת הרבה מאוד כסף לבני ובנות האדם שמעלים את הסרטים ל- youtube. אם הגולשים ב- youtube לא היו עושים זאת, youtube היתה צריכה לשכור הרבה מאוד עובדים שיעלו שירים וייצרו סרטים ל- youtube שיגרמו לבני ובנות האדם לגלוש ב- youtube, פועל יוצא מכך יגרמו למפרסמים לרצות לשלם כסף ל- youtube בעבור פרסום באתר- youtube.

פרסקי- הון שלטון- מעודכן שנת שבעים ואחת.

האירוע הנוצץ של בנק הפועלים בניו יורק: כ-150 אלף ד’ לג’וליאני, ברק עשוי להחליף את פרס בכ-70 אלף ד‘  עלות האירוע שיקיים בנק הפועלים ביום שלישי במבנה המפואר של מוזיאון הטבע בניו יורק: מיליוני דולרים” דה מרקר.

http://www.themarker.com/markets/1.2622198

על מה ידבר ברק בארוע הכבוד של שרי אריסון באמריקה?

הוא ידבר על ארץ ישראל ? על הקמת המדינה.. על החזון הישראלי? על ימיו בצבא?

על מבצע אנטבה כשהיה מפקד הסיירת כשהשיר פה בארץ חמדת אבות מתנגן ברקע?

וכל זה כשהוא כורך את החזון הישראלי עם החזון של בנק הפועלים ושרי אריסון.

"פרס היה זה שסייע, מאחורי הקלעים, בשיכנוע המצרים למסור לשותפות הישראלית­מצרית, בראשות מימן ואיש העסקים המצרי חוסיין סאלם, את הזיכיון לאספקת גז לישראל. מימן יגלגל כמיליארד דולר בשנה בעיסקה זו, יגזור קופונים נאים ויהפוך לאחד האנשים העשירים בישראל.במרחב משוכנעים, כי יצליחו תוך שנה וחצי להשלים את צינור הגז מאלכסנדריה לישראל, כחלק מפרוייקט הצינור ממצרים לטורקיה, ולהתחיל באספקת הגז הטבעי לחברת החשמל. אולם, מטעמים מסחריים שומרים בסודיות את המחיר שתשלם חברת החשמל עבור הגז הטבעי." מעריב- 2001 .
http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/113/077.html

"דיווח: בניו של מובארק קיבלו עמלת תיווך של 7.5% מעסקת הגז עם ישראל עיתון כוויתי מדווח כי בהתבסס על מסמכים סודיים שהגיעו לידיו,
קיבלו בניו של נשיא מצרים לשעבר, גמאל ועלאה, עמלה בסך 187.5 מיליון דולר; חוסיין סאלם המקורב למשפחה, השתתף אף הוא במגעים לעיסקה, וזכה לעמלה של" 2.5% מעריב- 2011.

בסופו של יום, מימן עשה תספורת בסך של כ- מליארד שקל במהלך מלחמת צוק איתן ולא מדברים על כך…

ברור לכולנו, שכמו במקרה מצרים והגז גם במקרה ירדן והגז בהקשר לישראל שני העמים עשוקים.
הרי זאת היתה מהות התעוררותם של העם המצרי והעם בישראל, יהודים וגרים ב- 2011 לפי הספורות הנוצריות:
אָנֹכִי הַעִירֹתִהוּ בְצֶדֶק, וְכָל-דְּרָכָיו אֲיַשֵּׁר; הוּא-יִבְנֶה עִירִי, וְגָלוּתִי יְשַׁלֵּחַ–לֹא בִמְחִיר וְלֹא בְשֹׁחַד, אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת. כֹּה אָמַר יְהוָה, יְגִיעַ מִצְרַיִם וּסְחַר-כּוּשׁ וּסְבָאִים אַנְשֵׁי מִדָּה, עָלַיִךְ יַעֲבֹרוּ וְלָךְ יִהְיוּ, אַחֲרַיִךְ יֵלֵכוּ בַּזִּקִּים יַעֲבֹרוּ; וְאֵלַיִךְ יִשְׁתַּחֲווּ אֵלַיִךְ יִתְפַּלָּלוּ, אַךְ בָּךְ אֵל וְאֵין עוֹד אֶפֶס אֱלֹהִים. אָכֵן, אַתָּה אֵל מִסְתַּתֵּר–אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, מוֹשִׁיעַ. בּוֹשׁוּ וְגַם-נִכְלְמוּ, כֻּלָּם: יַחְדָּו הָלְכוּ בַכְּלִמָּה, חָרָשֵׁי צִירִים. יִשְׂרָאֵל נוֹשַׁע בַּיהוָה, תְּשׁוּעַת עוֹלָמִים: לֹא-תֵבֹשׁוּ וְלֹא-תִכָּלְמוּ, עַד-עוֹלְמֵי עַד. ישעיהו.