פרסקי- הון שלטון.

כתובת מקור:.

חברי\חברות פרלמנט, עיתונאים\עיתונאיות, טייקונים\טייקוניות.

"האירוע הנוצץ של בנק הפועלים בניו יורק: כ-150 אלף ד' לג'וליאני, ברק עשוי להחליף את פרס בכ-70 אלף ד'  עלות האירוע שיקיים בנק הפועלים ביום שלישי במבנה המפואר של מוזיאון הטבע בניו יורק: מיליוני דולרים" דה מרקר.

http://www.themarker.com/markets/1.2622198

על מה ידבר ברק בארוע הכבוד של שרי אריסון באמריקה?

הוא ידבר על ארץ ישראל ? על הקמת המדינה.. על החזון הישראלי? על ימיו בצבא?

על מבצע אנטבה כשהיה מפקד הסיירת כשהשיר פה בארץ חמדת אבות מתנגן ברקע?

וכל זה כשהוא כורך את החזון הישראלי עם החזון של בנק הפועלים ושרי אריסון?

.

פרסקי\הון שלטון.

חברי\חברות פרלמנט, עיתונאים\עיתונאיות, טייקונים\טייקוניות.

כל הארץ גועשת מגילוי דה מרקר בעניינו של פרס.

קצת היסטוריה.

בייגה שוחט, הוא נתן הקלות בשווי מליארדים לכיל?

נתן.

איפה עבד אחר כך?

בכיל.

אממה בייגה שוחט נתן גם לחמי פרס:

חמי פרסקי- קורות חיים:

"פרס נשכר כמנהל פיתוח עסקי בחברת DSI, חברת היי טק העוסקת בפיתוח תוכנה לשוק הצבאי והאזרחי. הוא פרש מהחברה ב-1992, כדי להקים את קרן הון הסיכון "מופת", אחת מהקרנות הראשונות בישראל שהוקמה כחלק מתוכנית יוזמה. הקרן זכתה להצלחה, והביאה אותו לחבור אל רמי קליש, ולגייס כספים עבור קרן פולריס, שהצלחתה הביאה להקמת קרנות המשך, והפיכתו של פרס לאחד מאנשי הון הסיכון הבולטים בישראל." וויקיפדיה.

תוכנית יוזמה:

" תוכנית יוזמה הייתה תוכנית ממשלתית לעידוד השקעות הון סיכון במדינת ישראל. התוכנית נוסדה ב-1993 על ידי שר האוצר דאז אברהם בייגה שוחט והמדען הראשי במשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, יגאל ארליך וייושמה בשנים 1993-1998. התוכנית נועדה לעודד את צמיחת תעשיית ההיי-טק על ידי השקעה ממשלתית בקרנות הון סיכון. הממשלה השקיעה באופן ישיר כ-100 מיליון דולר ב-10 קרנות הון סיכון, כאשר הקרנות יכלו לבחור להפוך את הממשלה לשותף בקרן או להחזיר לממשלה את הסכום שהשקיעה בתוספת ריבית. הממשלה החזיקה בתחילה ב-40% מכל קרן, אך איפשרה לשותפים הפרטיים לרכוש את חלקה כעבור חמש שנים בתנאים נוחים. אמנם ההשקעה הממשלתית לא הייתה גדולה אך היא היוותה איתות מעודד באמצעותו יכלה הקרן לגייס הון בחו"ל. התוכנית נתנה דחיפה משמעותית לתעשיית הון הסיכון בישראל ויצרה אקלים המעודד השקעות בתחום ההי טק הישראלי. " וויקיפדיה.

" פרס כיהן כיו"ר איגוד קרנות הון הסיכון בישראל בין השנים 2002 – 2004; במהלך כהונתו יצא נגד כוונת הממשלה, בראשות שרון, לקצץ את תקציב המדען הראשי. מדרוג דן אנד ברדסטריט עולה כי קרן פיטנגו, בייסודם ובניהולם של פרס וקליש, היא קרן הון הסיכון הגדולה בישראל‏[2], עם הון מנוהל בהיקף של כ-1.3 מיליארד דולר. הקרן מחזיקה בין היתר בבעלות על חברת "iDigital", שמייצגת את חברת אפל בארץ מאז 2007.‏[3] " וויקיפדיה.

אם בקשרים חובקי עולם של פרסקי ויכולתו לתרום לתדמיתה של שרי אריסון, בנו של פרסקי מייצג את אפל ומי בא לארץ לבקר את פרסקי לא מזמן:

"מנכ"ל אפל קוק נפגש אתמול (ד') עם נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, בסוויטה הפרטית שלו במלון בו הוא שוהה בהרצליה. קוק ופרס נפגשו לארוחה פרטית שנמשכה כשעתיים." גלובס.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001013743

ואם בעזרתו של פרסקי לשרי עסקיינן- שימו לב למי פרסקי (שמיתגו אותו כאיש השלום) עוזר:

"מוניטור || העמותה שעוקבת אחר ארגוני השמאל לא רוצה שתדעו מי תורם לה.

NGO מוניטור, שמקדשת את ערך השקיפות על מקורות מימונם של ארגוני זכויות אדם בישראל, קיבלה שלוש תרומות גדולות שאת מקורן אינה מפרסמת…ב-2010 קיבלה NGO מוניטור תרומה נוספת שמקורה לא ידוע. את התרומה, בסך 100 אלף שקל, העבירה לה עמותת מתן, שאותה הקימה אשת העסקים שרי אריסון ב- 1998 ובאתר האינטרנט שלה היא מוגדרת "ארגון חברתי" הפועל למען "השקעה אפקטיבית בקהילה"" דה מרקר.

שימו לב למי עוד עזר simoom perskey :

"פרס היה זה שסייע, מאחורי הקלעים, בשיכנוע המצרים למסור לשותפות הישראלית­מצרית, בראשות מימן ואיש העסקים המצרי חוסיין סאלם, את הזיכיון לאספקת גז לישראל. מימן יגלגל כמיליארד דולר בשנה בעיסקה זו, יגזור קופונים נאים ויהפוך לאחד האנשים העשירים בישראל.במרחב משוכנעים, כי יצליחו תוך שנה וחצי להשלים את צינור הגז מאלכסנדריה לישראל, כחלק מפרוייקט הצינור ממצרים לטורקיה, ולהתחיל באספקת הגז הטבעי לחברת החשמל. אולם, מטעמים מסחריים שומרים בסודיות את המחיר שתשלם חברת החשמל עבור הגז הטבעי." מעריב- 2001 .

http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/113/077.html

"דיווח: בניו של מובארק קיבלו עמלת תיווך של 7.5% מעסקת הגז עם ישראל עיתון כוויתי מדווח כי בהתבסס על מסמכים סודיים שהגיעו לידיו, קיבלו בניו של נשיא מצרים לשעבר, גמאל ועלאה, עמלה בסך 187.5 מיליון דולר; חוסיין סאלם המקורב למשפחה, השתתף אף הוא במגעים לעיסקה, וזכה לעמלה של" 2.5% מעריב- 2011

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/219/065.html

"לא רק ברברה: מימן וסבן חוגגים 90 לשמעון פרס-" גלובס 2013.

אותו מימן שעשה תספורת… ככה בשושו בזמן צוק אייתן:

"יוסי מימן מציג: התספורת הקצוצה ביותר בתולדות שוק ההון אחרי המתנה של קרוב לשנתיים, זוכים מחזיקי האג"ח של אמפל להחזר זעום מהחברה, בהיקף של כ-5% מחוב ענק של קרוב ל-1 מיליארד שקל – קרי, תספורת חסרת תקדים של כ-95% על החוב." גלובס 5.8.2014 .

זאת תספורת שככה עברה מבלי שקמה קול זעקה .

הייתה מלחמה אתם יודעים…

"המלחמה כאמצעי הלם בשירות ההפרטה

כיצד למד הניאו-ליברליזם להשתמש במצבי חירום, כגון מלחמה או אסון, לשירות מטרותיו, והסכנות הכרוכות בהפרטת תחום הביטחון וההגנה" news 1.

http://www.news1.co.il/Archive/003-D-70302-00.html

אם בהפרטת תעש בימים אלו עסקיינן …

השלום שפרסקי הוא שלום לעשירים בלבד.

כדי שיבינו המצרים שליהודים ומצרים יש אותו אויב שהתחפש למצרי והתחפש ליהודי כדי להסב את השלום לשלום לעשירים שעושקים את העמים. את התספורת עשו למימן בחסות ההרדמה בעת מלחמת צוק איתן.