לְעַוֵּת אָדָם בְּרִיבוֹ- משל השמנה, הרזה והאנורקסית- ביאור- פרשת כל הדברים האלה.

**כתובה שלא נכתבה בתוכנית הלימוד והוכנסה ללימודי התוכנית.

כדי להבין את גודל החטא של ה"אנורקסים" בשרות השמנה, עזרה מספר איכה ומספר שמות:

לְדַכֵּא תַּחַת רַגְלָיו, כֹּל אֲסִירֵי אָרֶץ.  לְהַטּוֹת, מִשְׁפַּט-גָּבֶר, נֶגֶד, פְּנֵי עֶלְיוֹן. לְעַוֵּת אָדָם בְּרִיבוֹ, אֲדֹנָי לֹא רָאָה: איכה.

וְדָל, לֹא תֶהְדַּר בְּרִיבוֹ: פרשת כל הדברים האלה.

למעשה האנורקסים המהונדסים האלה באים לעוות משפט עניים, כמהדרים את העניים, מהמילה הדור כהדרת עשירים ביחס אליהם ומשכך מבקשים לגזול צדק המגיע לעני, לעתים יש כאלה שמעניים עצמם לזמן מה כדי לקחת את הזכות הזאת.. הקבצנים האלה שמבקשים את זכויות העני..

משפט עניים, יש דבר כזה, יש גם זכות עזרה לעני שהאנוקסים המדומים האלה מקבלים במקומם, הבעיה היא שיש שחקנית במקומות ששולטים על קופת האוצר שמשחקים לדבר ובאם שחקן מצליח הם רואים לנכון לתעזור לזה ולא לעזור לזה, כי זה עני יותר ממנו, לפחות על פי הנראה לעין.

יש צדקה לעני ויש אנשים שרוצים את הצדקה הזאת, יש שרוצים להרשיע את העני שהם חטאו לו באמצעות האנורקסים האלה ובכך להצדיק עצמם.

תראה,

הפרה השמנה שדאגה שהפרה הרזה תאכל את שצברה בשנות השובע, שלחה את האנורקסית לאכול את שצברה הרזה בשנות הרעב.

אני טוענת שהאנורקסית מהונדסת.

תכלס בשטח,

אז מה אם היא בולמית, יש לה מלא כסף בבנק.. מהבחינה הזאת, גם לפרה השמנה וגם לאנורקסית יש בעיה נפשית. השמנה לא יודעת שובע והאנורקסית משוגעת לחשוב שהיא שמנה. זה בתכלס. בתכלס חשבון הבנק של האנורקסית וחשבון הבנק של השמנה גדול יותר מחשבון הבנק של הרזה.

ובמקרה העובדים הזרים, אתה יודע, עשו יבוא של אנורקסים. במקרה הזה האנורקסים והרזים לא אשמים. הביאו את זה כדי להרשיע את זה ומשכך להצדיק את זה.

.