כלכלה- עוד.

אני מציעה לאגד ודן לבדוק את האוטובוס של ISUZU  שקנתה חברת מטרופולין.

יופי של מרכב מאוד נח לנוסעים גם מבחינת רווחת הנוסעים. נוחות ישיבה, כנראה שהמערכת ההדראולית שלו ביחס לכסאות הנוסעים- איכותית יותר.

לטעמי הוא גם יותר יפה.

יפה עשתה חברת מטרופולין שאפשרה לנוסעים לשלם במזומן באמצעות מכונת תשלומים באוטובוס, גם מערכת התשלום באמצעות הרב קו המותקנת באוטובוסים של מטרופולין יותר איכותית ולא נראו תקלות של קריאת כרטיס  כמו באוטובוסים של דן ואגד.

לידיעת נערי משרד האוצר ושר הכלכלה והמסחר.

המטבעות בעולם יורדים ביחס לשקל. ברור לכל שהסחורות המיובאות כולל חומרי הגלם נקנים בפחות שקלים. חשוב מאוד שסחורות אלה יוזלו במחיריהם בשקלים.

החלק היחסי מהעוגה.

ידוע שהברונים השודדים בישראל, עשו את הונם מקופת האוצר, מקופות הפנסיא, מהעדפתם. (למשל, חמי פרסקי קיבל את ההון הראשון מבייגה שוחט מקופת המדען, ברור לכל שאם חמי פרסקי לא היה חמי פרס הוא לא היה מקבל מענק מקופת האוצר וברור לכל שאם ביבי היה מעביר לבנו מקופת האוצר כסף כמו שנתנו לחמי פרס, אז השמאל היה צועק גוועלד, השמאל לא יכול לתבוע את ביבי במעל כל עוד הוא נתן ככה חופש’ לבן פרסקי ולקיבוצניקים ולא בא במשפט) וחלו השנים והברונים השודדים שנולדו פה הגיעו לעושר כל כך גדול ממדינה כל כך קטנה שהעושר שלהם נמדד ביחס לעשירי עולם ממדינות עשירות מישראל והם במקום של עשירי עולם. זאת אומרת שבמדידה יחסית של עוגת הפרנסה, העשירים בישראל לוקחים יותר מהעשירים בשבדיא או גרמניא. שתבינו את גודל העושק וגודל העיוות, ההון שמנהלים כ- עשרים משפחות כמעט שווה להון המנוהל על ידי המדינה. אתם צריכים להבין שעוגת הפרנסה והמחזור הכספי העסקי בישראל הוא קטן מאוד ביחס לגרמניא. ומתוך המקום הזה תבינו את גודל העושק.

שתהיה שנה טובה לכבוד שנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארצו.

:

שתהיה שנה טובה, גם לעם הפרסי שגם הוא מחיל את החודש הראשון בחודש האביב וכפי שידוע מתורתנו העם הפרסי במלכות כורש הם שעזרו לעם היהודי לבנות את בית המקדש ששמואל יוסף עגנון בכה בשירתו על חורבנו.

ברור לכל שדוד המלך לא היה מאשר את מתווה הגז של sharon tshuva הבעל תמר. ברור לכל שהוא גם לא היה מפקיר בידי עידן עופר את ים המלח, ברור לכל שדוד לא היה מפקיר את נחל עין גדי בידי חבריו של ליטבינוף ממועצה אזורית תמר שקראו לישוב שלהם- עין גדי. האנשים האלה שקוראים להם טייקונים, פועלים על פי אמות המידה של גוליאת.. ואתם יודעים שדוד ערף את ראשו של גוליאת.

מה שאני אומרת במשל לטייקונים שלמעשה מושלים בפרלמנט הבובות שהם פלשו אליו בדרך של הבה ונתחכמה לו- שהבגדים שלהם בגדי יעקב, אך הקול, קול עֵשָׂו.

מספר מונית.

ברור לכל שהתנאי למספר מונית מיוחד שדורשת המדינה, מקיים את הצורך לקנות מספר או להשכיר מספר. המחיר הגבוה למספר מונית מייצר מצב שאדם לא עשיר יעדיף לקנות אוטו למונית ולהשכיר מספר, או להשקיע את הכסף בסכום ראשוני למשכנתא.  כשהמדינה מקיימת את התנאי היא למעשה מקיימת את השוק, יוצרת את השוק. התשואה על מספר מונית גבוהה כמעט פי 3 מתשואה על נדל”ן.

אני טוענת שהמדינה יצרה שוק פרוץ ולכן חלה עליה החובה להטיל פיקוח מחירים.

מחיר נסיעה מחולון לנהריא הלוך חזור  ועוד כניסה לקאנטרי הצמוד לחוף הים, יותר נמוך מכניסה חד פעמית לקאנטרי חולון כולל שתי נסיעות עירוניות.

בעת הזאת משדרים במוסרות את המלחמה עם דיווחים מהשטח ואתה צופה במלחמה כמו בקולנוע בסרט פעולה של ארנולד שוורצנגר, באיכות HD עם רמקולים וסאב וופר ופרסומות עם שחקן קולנוע אמריקאי ווליום מוגבר בעת צפיית שיא שמחיר זמן שידורן בערוץ המסחרי בעת מלחמה גבוה יותר..

כמו שיש השכלה בתחומי “אינטליגנציא רגישית” צריכה להיות מחלקה ריגשית בצנזורה הבטחונית..

בשורה התחתונה,

אני כמו החבר’ה מקטמון החדשה,

גם אני אומרת שצריך לשרוף את המועדון,

ושהשופט בן זונה.

NEEMAN.