אם אתם רוצים מלחמה, אז אחרי החגים בין סוכות לפסח.

**

יְהוִֹ֣ה אֲ֭דֹנָי עֹ֣ז יְשׁוּעָתִ֑י סַכֹּ֥תָה לְ֝רֹאשִׁ֗י בְּי֣וֹם נָֽשֶׁק: תהלים- מזמור ארבעים ומאה.

סוכה לראשי ביום נשק..

יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: תהלים.

גם שסוכה שהגג שלה אינו גג יצוק, היא כיצוקה מעל ראשנו כשבורא עולם עמנו.

חשוב להבין מפני איזה יום נשק, איזו מלחמה ומי האויב:

שָׁמְרֵ֤נִי יְהוָ֨ה | מִ֘ידֵ֤י רָשָׁ֗ע מֵאִ֣ישׁ חֲמָסִ֣ים תִּנְצְרֵ֑נִי אֲשֶׁ֥ר חָ֝שְׁב֗וּ לִדְח֥וֹת פְּעָמָֽי:

מֵאִ֣ישׁ חֲמָסִ֣ים

כמו אלה:

יֹ֭אמְרֻךָ לִמְזִמָּ֑ה- לימודי תהלים.

למחשבה:

וַ֠יִּשְׁלַח חִירָ֨ם מֶֽלֶךְ–צ֤וֹר אֶת–עֲבָדָיו֙ אֶל–שְׁלֹמֹ֔ה כִּ֣י שָׁמַ֔ע כִּ֥י אֹת֛וֹ מָשְׁח֥וּ לְמֶ֖לֶךְ תַּ֣חַת אָבִ֑יהוּ כִּ֣י אֹהֵ֗ב הָיָ֥ה חִירָ֛ם לְדָוִ֖ד כָּל–הַיָּמִֽים:  וַיִּשְׁלַ֣ח שְׁלֹמֹ֔ה אֶל–חִירָ֖ם לֵאמֹֽר:  אַתָּ֨ה יָדַ֜עְתָּ אֶת–דָּוִ֣ד אָבִ֗י כִּ֣י לֹ֤א יָכֹל֙ לִבְנ֣וֹת בַּ֗יִת לְשֵׁם֙ יְהוָ֣ה אֱלֹהָ֔יו מִפְּנֵ֥י הַמִּלְחָמָ֖ה אֲשֶׁ֣ר סְבָבֻ֑הוּ עַ֤ד תֵּת–יְהוָה֙ אֹתָ֔ם תַּ֖חַת כַּפּ֥וֹת (רגלו) רַגְלָֽי:  וְעַתָּ֕ה הֵנִ֨יחַ יְהוָ֧ה אֱלֹהַ֛י לִ֖י מִסָּבִ֑יב אֵ֣ין שָׂטָ֔ן וְאֵ֖ין פֶּ֥גַע רָֽע:  וְהִנְנִ֣י אֹמֵ֔ר לִבְנ֣וֹת בַּ֔יִת לְשֵׁ֖ם יְהוָ֣ה אֱלֹהָ֑י כַּאֲשֶׁ֣ר | דִּבֶּ֣ר יְהוָ֗ה אֶל–דָּוִ֤ד אָבִי֙ לֵאמֹ֔ר בִּנְךָ֗ אֲשֶׁ֨ר אֶתֵּ֤ן תַּחְתֶּ֙יךָ֙ עַל–כִּסְאֶ֔ךָ הֽוּא–יִבְנֶ֥ה הַבַּ֖יִת לִשְׁמִֽי:  מלכים.

וְעַתָּ֕ה הֵנִ֨יחַ יְהוָ֧ה אֱלֹהַ֛י לִ֖י מִסָּבִ֑יב אֵ֣ין שָׂטָ֔ן וְאֵ֖ין פֶּ֥גַע רָֽע:

המלחמה היא לא מלחמה עם לבנון, האויב הוא לא העם הפרסי.

האויב הוא מהארץ והוא האדם הזה:

שָׁמְרֵ֤נִי יְהוָ֨ה | מִ֘ידֵ֤י רָשָׁ֗ע מֵאִ֣ישׁ חֲמָסִ֣ים תִּנְצְרֵ֑נִי אֲשֶׁ֥ר חָ֝שְׁב֗וּ לִדְח֥וֹת פְּעָמָֽי:

רָשָׁ֗ע

אִ֣ישׁ חֲמָסִ֣ים

שמבקש:

לִדְח֥וֹת פְּעָמָֽי:

**

למחשבה:

אין הגיון שבמועדי ישראל המדינה תתקוף את הלבנונים או את הסורים.

אין הגיון שביום כיפור תנתן הוראה לצבא ישראל לחלל את החג ולתקוף את לבנון או את סוריא.

ברור שאם סוריא או לבנון יתקפו, בחג אז אין ברירה.. פיקוח נפש..

אם לא יהיו התקפות מלבנון וסוריא אין עילה לפתוח במלחמה.

המדינה תהיה עוינת לעם ישראל אם תחליט לפתוח במלחמה ולגייס את עם ישראל למלחמה יזומה במועדי ישראל.

**

ולמוסלם אני אומרת ככה:

פה בישראל חצי משק שובת בעת מועדי המוסלם,

עם ישראל מכבד את מועדי המוסלם,

בקוראן כתוב שאם יש למוסלם איזשהו ספק בספר שהורד אליו שילך לבני ישראל כי הם קיבלו ולמדו את הספר לפניהם.

המוסלם מאמינים באלהי ישראל וחשוב שיכבדו את מועדי ישראל שהם מועדי הבורא.

אלה מועדי הקרבת קורבנות ואתם לא רוצים שבמועדים אלה ימותו ילדים כקורבנות לנדבנים שאין להם תשועה.

גם למוסלמים וגם לישראל יש ברית מילה, מקריבים בהמות לחטאים ולא בני אדם.

צו שמונה- צו שמיני- קרבן למילואים- פרשות ויקרא, צו, שמיני- לימודי תורה- תוכנית לימוד- שנת שבעים ושלוש לקוממיות שהפכה לעצמאות.

אם אתם רוצים מלחמה, אז אחרי החגים בין סוכות לפסח.

**