יומן מלחמה- חרבות ברזל- עמוד מתעדכן.

',
',
',
',
',
',
',
',
',

"בוקר נולד וכותרתו מלחמה. ערב. מונה מתיו. לילה. ליבות נוספים הפכו כפור. בוקר. לכל הרוחות, המלחמה" יבי מהשכונה שלנו.

 

תראה ברור שהבכיר שנתן הוראה להוריד בכיר איראני ירצה שאיראן תשלח טילים בתגובה, תהרוג אזרחים בתגובה תינוקות ילדים נשים וכו, על פי תורתינו עין תחת עין, שן תחת שן, הורידו לך מלך, תוריד מלך אתה לא מוריד רץ או ניצב אחרי שהורידו לך מלך.. גם שמורידים לך מלכה אתה לא מוריד רץ בתגובה..אם האיראנים לא יהרגו את הבכיר בתמורה לבכיר אז הבכיר יתן עוד הוראות להוריד בכירים איראנים.. ברור שהפרסי לא יזום מהלך שיחלל את קדושת החג, ברור שהפרסי יחכה שהרמאדן יגמר בשלום ושמחה ואחר יתקוף אם יתקוף.. אני טוענת שהפרסי יתקוף הכי חזק אם יבחר לא להגיב למהלך שמבקש מלחמת עולם שלישית, יעשה טוב הפרסי באם ישאיר את ביבי כשתאוותו בידו ויאמר זאת בקול רם שהוא לא נענה לקריאת הקרב הזאת של ביבי, באם יאמר זאת יחזיר את איראן למשפחות העמים, יש מצב שביידן יזמין אותם לחדר הסגלגל באם הפרסי יאמר זאת.. לפרסי יש סבלנות להגיב לך על פעולה זאת בעוד שנתיים הרבה אחרי שתגמר המלחמה שככה ביבי שאנן בביקור בוושינגטון ושם הוא יוריד אותו ויאמר לך שזה תגובה על זאת.. וברור שאין זכות להגיב על תגובה גם בעוד שנתיים..

אגב, האם יאיר ואבנר נתניהו התגייסו למילואים האם גם בניהם של לפיד ונתניהו משרתים במילואים או שמא הבן של לפיד משתמט… האם גם בבניהם של אלה היתה את רוח ההתנדבות שאבותיהם משבחים כל כך בעת הזאת…

צריך להודות על האמת ביבי צדק בענין דעאש, דעאש הגיע לעזה, במתקפה בשמחת תורה נראו גם דעאש, אך לא לשכוח שדעאש עשה גם פיגוע באיראן כמעט באותה נשימה. ומשכך ברור שלא ניתן לכרוך את איראן עם דעאש.

וכארבעה ימים לאחר שכתבתי בדבר דעאש תקף ברוסיא, אחרי שתקף באיראן וגם במתקפה ביום שמחת תורה.

נראה שיש גורם שלישי שנלחם בכולם. הוא אויב גם של איראן וגם של ישראל שנלחמות לא נלחמות בינהן , גם דרך חמאס וג'האד שדעאש נראה באיחוד של הג'יהאד וחמאס על ישראל.

אז מי נגד מי פה…

 

 

 

.

בשורה התחתונה, הדוס בחר גם במלחמה זאת להיות בעזרת הנשים, בעורף.

כולם יודעים שזה המיקום של הבנות בבית הכנסת, בעורף.