הַגּוֹלָ֜ה תֵּ֣ל אָ֠בִיב- לימודים מספר יחזקאל.

וָאָב֨וֹא אֶלהַגּוֹלָ֜ה תֵּ֣ל אָ֠בִיב הַיֹּשְׁבִ֤ים אֶֽלנְהַרכְּבָר֙

הַגּוֹלָ֜ה תֵּ֣ל אָ֠בִיב

תל אביב משולה לגולה.

וָאָב֨וֹא אֶלהַגּוֹלָ֜ה תֵּ֣ל אָ֠בִיב הַיֹּשְׁבִ֤ים אֶֽלנְהַרכְּבָר֙ (ואשר) וָֽאֵשֵׁ֔ב הֵ֖מָּה יוֹשְׁבִ֣ים שָׁ֑ם וָאֵשֵׁ֥ב שָׁ֛ם שִׁבְעַ֥ת יָמִ֖ים מַשְׁמִ֥ים בְּתוֹכָֽם: יחזקאל.

לְמַטֵּה בְנֵי דָן לְמִשְׁפְּחֹתָם יָצָא הַגּוֹרָל הַשְּׁבִיעִי: וַיְהִי גְּבוּל נַחֲלָתָם צָרְעָה וְאֶשְׁתָּאוֹל וְעִיר שָׁמֶשׁ: וְשַׁעֲלַבִּין וְאַיָּלוֹן וְיִתְלָה: וְאֵילוֹן וְתִמְנָתָה וְעֶקְרוֹן: וְאֶלְתְּקֵה וְגִבְּתוֹן וּבַעֲלָת: וִיהֻד וּבְנֵי בְרַק וְגַת רִמּוֹן: וּמֵי הַיַּרְקוֹן וְהָרַקּוֹן עִם הַגְּבוּל מוּל יָפוֹ: יהושע.

תֵּ֣ל אָ֠בִיב הַיֹּשְׁבִ֤ים אֶֽלנְהַרכְּבָר֙ 

וּמֵי הַיַּרְקוֹן וְהָרַקּוֹן עִם הַגְּבוּל מוּל יָפוֹ:

זאת אומרת שהנהר הקרוב לתל אביב נהר כבר ולא הירקון.

מאשריך מתעים. מגפה נגד תועבה.  מגפה נגד תיירות תועבה. מגפה נגד תועבה- חלק שני. PROGRESIVE ולא REGRESIVE.

וַיֹּאמֶר אֵלָי בֶּן אָדָם אֶת כָּל דְּבָרַי אֲשֶׁר אֲדַבֵּר אֵלֶיךָ קַח בִּלְבָבְךָ וּבְאָזְנֶיךָ שְׁמָע: וְלֵךְ בֹּא אֶל הַגּוֹלָה אֶל בְּנֵי עַמֶּךָ וְדִבַּרְתָּ אֲלֵיהֶם וְאָמַרְתָּ אֲלֵיהֶם כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִֹה אִם יִשְׁמְעוּ וְאִם יֶחְדָּלוּ: וַתִּשָּׂאֵנִי רוּחַ וָאֶשְׁמַע אַחֲרַי קוֹל רַעַשׁ גָּדוֹל בָּרוּךְ כְּבוֹד יְהוָה מִמְּקוֹמוֹ: וְקוֹל כַּנְפֵי הַחַיּוֹת מַשִּׁיקוֹת אִשָּׁה אֶל אֲחוֹתָהּ וְקוֹל הָאוֹפַנִּים לְעֻמָּתָם וְקוֹל רַעַשׁ גָּדוֹל: וְרוּחַ נְשָׂאַתְנִי וַתִּקָּחֵנִי וָאֵלֵךְ מַר בַּחֲמַת רוּחִי וְיַד יְהוָה עָלַי חָזָקָה: וָאָבוֹא אֶל הַגּוֹלָה תֵּל אָבִיב הַיֹּשְׁבִים אֶל נְהַר כְּבָר (ואשר) וָאֵשֵׁב הֵמָּה יוֹשְׁבִים שָׁם וָאֵשֵׁב שָׁם שִׁבְעַת יָמִים מַשְׁמִים בְּתוֹכָם: וַיְהִי מִקְצֵה שִׁבְעַת יָמִים וַיְהִי דְבַר יְהוָה אֵלַי לֵאמֹר: בֶּן אָדָם צֹפֶה נְתַתִּיךָ לְבֵית יִשְׂרָאֵל וְשָׁמַעְתָּ מִפִּי דָּבָר וְהִזְהַרְתָּ אוֹתָם מִמֶּנִּי: יחזקאל.

וַיִּתֵּ֣ן לָ֭הֶם אַרְצ֣וֹת גּוֹיִ֑ם וַעֲמַ֖ל לְאֻמִּ֣ים יִירָֽשׁוּ:

בַּעֲב֤וּר | יִשְׁמְר֣וּ חֻ֭קָּיו וְתוֹרֹתָ֥יו יִנְצֹ֗רוּ הַֽלְלוּיָֽהּ: תהלים.

תראה, איש השוכב את זכר משכבי אשה הוא תועבה על פי תורת ישראל. לשים תועבה כשר משפטים, כמחוקק, זה לא טוב. זה חטא גדול.

אני טוענת שזאת החטאה “מהונדסת” לפני חג הפסח. חלק ממלחמה רוחנית נגד ישראל.

לזכות ישראל יאמר שהדבר נעשה בעת הרדמה, במקרה זה בעת שהעם עסוק במגפה. ובעתות שקדמו לזאת, בעתות מלחמה הם משתמשים בהלם העת כדי להחיל מהלכים שבעת שקט לא היו מסכימים להם. 

אני טוענת שיש נפילה רוחנית שאתם לא ערים לה. שאתם שאננים. יען כי חטא כזה  במשילות יהודים בירושלים, זה חטא גדול מאוד לאזרחי ישראל היהודים, גם אלה שבוחרים מאמריקה או משבדיא או מצורפת.

הלימה לצורך שינוי צורה.

Copyright © 2020 . All rights reserved.