widget.

לוח מועדים ומועד היום לחודש הזה, הוא החודש התשיעי בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל. 

תפילת שחרית.

נגנים להאזנה נוחה ורציפה לפי שנים במנין קוממיות העם היהודי בארץ ישראל:

עד שנת שישים ושבע.

שנת שישים ושמונה.

שנת שישים ותשע.

שנת שבעים.

מבוא.

רדיו זמן השלום.

אתר לימודי תורה.

פענוח צופן דה ווינצ’י.

עת השלום- שולחן כתיבה.

האתר ערוך ומוכן לשרת אותך רבי ויוצרי. הֲרִמֹתִי יָדִי אֶליְהוָה אֵל עֶלְיוֹן, קֹנֵה שָׁמַיִם וָאָרֶץ.  אקום.  העגבניא והמלפפון. mail@peacetimeradio.com בעל הכנף.

בשורה התחתונה MADONA ו TLV גפן, לבשו את מסכת אנשי המרד, המרד שלהם היה משהו כמו שהם התחילו לאכול בידים במקום עם סכין ומזלג. זה הגבול שהם פרצו. הם שברו כללי נימוס ותו לא.

לנוכח הידיעה שהחברה מהדשא של אביגדור שרו אני ואתה נשנה את העולםולא אמרו מה הם רוצים לשנות, ברור לכל שגם החברה של דרוקמן מהגבעות יכולים לשיר מסביב למדורה את השיר אני ואתה נשנה את העולם“… ולמי שלא ידע שאריק (מהפועל שהפסידה) שר את השיר במקור, הדבר לא יראה מוזר..

גם השיר של אריק הוא נכס צאן ברזל שהצאן שר שיר שאומר כלום.

הוא לא אומר – POWER TO THE PEOPLE..

הוא לא אומר– GIVE PEACE A CHANCE..

והוא לא אומר– WORKING CLASS HERO IS SOMTHING TO BE…

כפי שאנחנו הכרנו את אריק, זה מה שביקש השיר שאנחנו שרנו אותו מסביב למדורה ב– VERSION של אריק..

ברור לכל שתושבי סברה ושתילה היו יכולים לשיר,

ESBRENT KINDERLACH ESBRENT..

עיירתנו בוערה כולה,

ואתם חובקים ידיים בלי הושט עזרה..

בשורה התחתונה,

TLV גפן, הבן של האיש שכתב את הנסיך הקטן, לא עשה צבא, ונראה שהוא ולפיד אחוקים“.

בעת הזאת שאני שומעת את זהבה בן שרה את על המחנה נדלק ירח של להקת הנחל מהימים של ירדנה ארזי מקיבוץ כברי, אני לא יכולה להמנע מלחשוב על כך שמאוד ברור שאת זהבה בן לא היו מקבלים ללהקת הנחל.

רדיו זמן השלום– SOUTH SEVENTIES.

גמרתי לערוך את תכניות  – southseventies .
התוכנית הבאה תהיה תוכנית שתעסוק ב- ERITREAN MUSIC.
התוכניות יערכו באתר עת השלום- שולחן כתיבה.
והכל, אם ירצה הבורא.
שיהיה חודש טוב לעם ישראל והגר התושב עמנו.
רדיו זמן השלוםכל התוכנית, לפי נושאים עם נגנים להאזנה קלה: רדיו זמן השלום לחגים ומועדים. שבט יהודה. נשים- חדש. אביב העמים. אביב הג’אז. prog AND phsycadelic AND rock AND freind’s  שיר השבוע.  שירבוטים באתר עת השלום. שירים.  time peace video.  חרב היונה..CLUBING

עמודי נושאים:

רדיו זמן השלום- אביב העמים- עמוד הנושא.  

זמן השלום- אביב הג’אז- עמוד הנושא. 

וידאו זמן השלום:

תראה,

אני אגיד זאת באותה דרך כמו שאמרתי לחנוך ולגפן.

MANO הוא לא מנהיג שלנו ולא בחרנו בו למנהיג, הוא לא מאנשי הרוח של העם היהודי והוא לא רועה צאננו. הוא גם לא רועה. הוא מנהל בעבודה ולעבודה באים לעשות כסף וללכת הביתה בסוף היום.

רק חשוב היה לאמר לMANO שהוא חרא של בן אדם. וגם במקרה זה היה צורך להשתמש במשל התפיסה שתפסו את AL KAPONA.

MANO יושב בחדר 33 שהוא אחרי חדר 20 חוסר ההגיון מעיד על דרגתו.

תראה,

הסם המשלשל ששמת לי פעל באותו רגע שסיימתי לאכול במסעדה. מהירות התגובה של הגוף לסם מלמדת על מינון גבוה מאוד,

כשלושה שבועות אחרי ההרעלה אני עוד מתקשה מאוד באכילה אני מגיעה לשובע מהר מאוד ועם תאבון ומועט ותשוקה מועטה לאוכל.

ומה אני אומרת.

ניתן להטיב עם הסם/רעל הזה ולהפוך אותו לתרופה.

במקום לעשות ניתוח קיצור קיבה או מלתעות בשינים כמו שעשתה נתי, תן לשמנים אחת לחודש את הסם הזה אחרי ארוחה.

הסם הזה הוא תרופה לשמנים ורעל לרזים.

מי הצר האורב לי בדרך, מי המרעיל בארות נחמה- רחל המשוררת.

בעת הזאת אפשר להבין מי הצר שארב לרחל בדרך.

ברור לכולנו שאם תשים אדם חולה בשחפת ליד אדם בריא יש סיכוי גבוה להחלות את האדם הבריא.

בדיוק כמו שאדם מגיע לבית חולים עם פציעה ברגל ומת מדלקת ריאות.

תוכניות חדשות:

רדיו זמן השלום- EASTSEVENTIES- מבוא לתוכנית.

רדיו זמן השלום- תהלים לפרשת וישב יעקב ופרשת ויסע ישראל.

רדיו זמן השלום- תוכנית החודש הרביעי – שמואל- חלק ראשון.

רדיו זמן השלום- תוכנית החודש הרביעי שמואל חלק שני.

רדיו זמן השלום- תהלים לפרשת- ואלה שמות, תרומה, ויקהל.

.

.

הרבה זמן לא כתבתי במחברת.

קניתי מחברת לכתיבה על הדרך.. קניתי גם עט.

הפעם האחרונה שכתבתי במחברת היתה לפני כ- ארבע.. חמש שנים.

זה די מעניין שהחזרה לכתיבה במחברת עשתה לי לחשוב על ימים הרבה יותר רחוקים שנהגתי לכתוב במחברת.

אני זוכרת שהיה “טרנד” שלא כותבים בצד השני של העמוד.. עד לפני הטרנד היינו כותבים בשני צידי העמוד ואז בא הטרנד שלא כותבים בצד השני של העמוד במחברת..

.

אחת הבעיות עם השיר זמר שלושת התשובות של אלתרמן, היתה שהרבה נשים רצו להיות כמו האשה הזאת שענתה על שלושת התשובות.

אני טוענת שלא חשבנו על כך שהרבה זכרים רצו להיות כמו הזכר בשיר של אלתרמן ושהאשה שלהם תעשה כמו האשה הזאת בשיר של אלתרמן, אחרי שיעשה את מה שהציע הזכר בשיר של אלתרמן.

בשורה התחתונה,

ברדיו זמן השלום המזרחי נעשתה תוכנית מוסיקה פולנית הרצינית ביותר שנעשתה בישראל מראשית ימי הקוממיות של העם היהודי בארץ ישראל.

אני לא חושבת שאתה תכבד את עצמך אם תנסה לא להסכים עם דעתי בענין זה.

.

“וככה.. בשקט..בלי שאף אחד ישמע” אני טוענת שבנט מפנטז שהוא ירון זהבי ואילת שקד מפנטזת שהיא תמר… ולך תדע מה הם עושים שם במערה החשמלית…

.

אקום.

בכללי אני חושבת שבסרט הללויה של ברוך ציון ופרידמן,

ברוך ציון יותר אמיתי מברוך ציון עם המרצדס הלבנה והזקנקן של חוזליטו..

כמובן שרק משוגע יכול לשחק בתפקיד ששיחק פרידמן בסרט הללויה. כך שברור לכולנו שפרידמן יותר באמת בסרט מבמציאות“.

אצל פרידמן המציאות היא בארץ נהדרת עם קיציס

.

המחשבה הראשונה היתה לעשות תוכנית מוסיקה רוסית המורכבת משלושה חלקים- SEVENTIES, JAZZ ו- מה נהיה. לאחר מסע קצר ב- YOUTUBE אני חושבת שיותר נכון לעשות SEVENTIES של כל ארצות מזרח ארופה ביחד עם המזרח התיכון. בעולם המוסיקה, לא היתה נראות ליוצרים בתחומים האלה בארצות שהגדירו עצמם כמערביות, כולל השולטים על רוח היצירה בישראל שהגדירו את ישראל כמדינה מערבית.

רדיו זמן השלום-  EAST SEVENTIES– מבוא לתוכנית.

ראה, הומו בבואו לשוות לעצמו דרך נשים לרוב מעצים תכונות נשיות, למעשה מה שעושה ההומו הוא לזהות את התכונות הנשיות מתוך מקום שהוא עושה הבדלה בהתאם לעולם מושגיו, מה הן תכונות נשיות שרק נשים נוהגות בהן וגברים אינם נוהגים בהן. משהו כמו, איפור מוגזם, לבוש הדור מידי, לרוב שמלות, למרות שנשים לובשות גם מכנסיים. הדיבור של ההומו לעתים רבות דיבור של “ברבי דול” ובלשון נקבה,  הוא חייב להעצים  תכונות נשיות  כדי להסתיר תכונות גבריות שקיימות בו לנוכח מעשה הבריאה.

אני, טוענת שכך עושים מוסיקאים שמבקשים להיות בעולם מוסיקה אתני, כמו החבר’ה שמנגנים מוסיקה פרסית או ערבית בארץ, והם נוטים להסיר כל כלי שנחשב מערבי, כמו סקסופון , גיטרה חשמלית ומאוד נצמדים רק לכלים האתנים השורשים ביותר ונוטים לייצר אווירה אתנית גם בלבוש, הרבה פעמים לבן ויחפים ויושבים על השטיח ומציעים צ’אי בכניסה להופעה.

למוסיקאים מארצות המזרח, גם זה הפרסי, אין מחסום בעניין זה. הם משתמשים בכלים כמו גיטרה חשמלית סקסופון וכו’  ומשלבים עם יצירתם רוק, ג’אז וכו’ והם מנגנים על הכלי הנחשב מערבי בדרך מזרחית. בדיוק כמו עם הפסנתר, שיש PARSIAN TUNED PIANO. שהכלי הוא אותו כלי שמנגן מאסטרו, אך הפרסים מנגנים עמו בדרך מזרחית שלא נשמעת כמו הפסנתר של מאסטרו, בדיוק כמו שאתה יכול לנגן על העוד בדרך ארופאית מערבית וגם לייצר מהעוד צלילים שנשמעים ארופאים מערבים.

ליוצרים המזרחים האסלי כמו שאומרים אין צורך להוכיח מי הם, לכן אין להם מחסום ריגשי לנגן גם עם כלים מהעת החדשה את יצירתם המזרחית. וחשוב לזכור שעבדל חאלים היה בא לנגן את נגוניו לעם, עם בגדים הדורים, ועם GRAND ORCESTRA.. בבית האופרה בקהיר והיתה לו את הגיטרה של GITAR EL CHARK בחוואל תיפתקרני…

אותו הדבר גם עם אום כול ת’ום..

ואותו הדבר גם שהראם וחפאז נזרי מפרס של העת הזאת..

לידיעת הקוראים והמאזינים,

לשפה העברית הוכנסו הרבה מילים משפות שאינן עברית שהוסיפו להם את היה בסוף המילה. כשאני אומרת מילים כאלה אני אומרת עם יא בסוף המילה.

mail@peacetimeradio.com

.

Copyright © 2020 . All rights reserved.