שישים ותשע.

בעולם הספורות מספר שישים ותשע מסמל פעולה של ונהפוך הוא. כמו במגילת אסתר. היפוך גורל.

כששחקן חבר העיר מגדל בבל רוצה לבצע את פעולת ה-  יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. משמע:

העברת גורל של אדם אליו, אחת הפעולות שיעשה תהיה פעולה שהוא ימספר אותה במספר 69 כפי שקבעו האנשים שקבעו את סמלי המספרים.

בתורה ישראל אין מספרים בסמלים. כשהתורה רוצה לכתוב שתים  או שנים היא מציינת זאת במילים- שְׁתַּיִם   שְׁנַיִם. אין סמל-2 בתורה.

אין הגיון בקביעת הספרות שש ותשע בסמלים שהם זהים אך הפוכים.

אם בתורה היו רוצים ש-שש יהיה ההפך מתשע אז שם הספרה שש היה עשת.

לצורך העניין גם בשפה האנגלית הספרה six לא מקיימת היפוך של nine במילים.

זאת אומרת שאין מה שהם קוראים לו סימטרי בין המילים לסמלים שהם קבעו.

לצורך העניין אין להם יכולת לקיים סימטרי בין ספורות לבין מילים ברצונם לקבוע מספר שפעולתו תהיה ונהפוך הוא.

השפות נקבעו לפני קביעת הסמלים של המספרים שקבעו בני אדם. זאת דלת סגורה  שיצר יוצר השפות בזמן הריסת מגדל בבל. זאת הדרך שהאנשים שקבעו את הסמלים של המספרים בחרו באין ברירה את סמלי המספרים להתגבר על ההגבלה זו שיצר הבורא את מה שקוראים לה החרב המתהפכת שסגרה את הדרך לעץ החים בגן עדן.

למה עץ החיים. פעולת נהפוך הוא משמשת להמרת גורל לטובת חוטא שהפיל אשמתו על קורבן אדם ובכך הוא השיג לעצמו כפרה על חטא, חים.

לאבן אדם בעיר שתפקידו יצירת ונהפוך הוא, הם יתנו מספר טלפון עם הספרות שישים ותשע.  האדם יתופעל בזמן כזה או אחר ליצור שיחת טלפון שתבצע את פעולת הנהפוך הוא על קורבן אדם לטובת המזמין כפרה על חטא. על כך אמר דוד המלך :

יַחְפְּשׂוּ עוֹלֹת–    תַּמְנוּ, חֵפֶשׂ מְחֻפָּשׂ;

.

כָּרוּ-לִי זֵדִים שִׁיחוֹת– אֲשֶׁר, לֹא כְתוֹרָתֶךָ.

.

במעגלים גדולים יותר ראינו את הפעולה הזאת בזמן המחאה שהציבו את יאיר לפיד סתיו שפיר ואיציק שמולי בחסות ישי דוידי, נוחי דנקנר עופר עייני ופואד. את האשה שהתחילה את המחאה עצרו ויאיר לפיד סתיו שפיר ואיציק שמולי הגיעו לפרלמנט. משמע הטיית רוח המהפכה לאנשים שהעם חושב שהם פועלים ברוח זו.

פעולה כזאת צריכה להיות מגובה בפעולה רוחנית שמהותה “ניטרול” השבתת המקור.

ברור לכולנו שהמספור בסמלים הוא אינוס השפה. המספור שאין לו הגיון הוא חטא שלעצמו שביום הדין לא ניתן למצוא כפרה לחטא זה. ככתוב: הוֹי בָּנִים סוֹרְרִים, נְאֻם-יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עֵצָה וְלֹא מִנִּי, וְלִנְסֹךְ מַסֵּכָה וְלֹא רוּחִי–לְמַעַן סְפוֹת חַטָּאת, עַל-חַטָּאת.

זאת היתה דרכי לשרוף את היכולת להפעיל כישופים בתחבורה “ציבורית” שמחיר כרטיס הנסיעה שנקבע הוא- שש שקל ותשעים אגורות. ובכך להפוך את הנסיעה בתחבורה ה”ציבורית” לנסיעה ככל הנסיעות.

בדברי הבא אבחן את המילה אגורות כעשיית שם לעיר אגורא שחרבה שהייתה גילגול מאוחר יותר של מגדל בבל בתחפושת של הבונים\מלכות edom, בשם שבט מאיא.

.

Copyright © 2020 . All rights reserved.