פרשת ויקרא צו שמיני- לימודי שנת שבעים ואחת.

פרשת וַיִּקְרָא- צַו- שְּׁמִינִי.

זֹאת הַתּוֹרָה לָֽעֹלָה לַמִּנְחָה וְלַֽחַטָּאת וְלָֽאָשָׁם וְלַמִּלּוּאִים וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִֽים: אֲשֶׁר צִוָּה יְהוָֹה אֶת מֹשֶׁה בְּהַר סִינָי בְּיוֹם צַוֹּתוֹ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לְהַקְרִיב אֶת קָרְבְּנֵיהֶם לַֽיהוָֹה בְּמִדְבַּר סִינָֽי: ויקרא.

בני אדם,

בעת שיש בני אדם שמקריבים בני אדם לחטאיהם- לא לנסוע לסיני בעת מועדי הקרבת קורבנות.

נלמד בעת פרשת הטמא והטהור:

וַיִּקְרָ֖א אֶל-מֹשֶׁ֑ה וַיְדַבֵּ֤ר יְהוָֹה֙ אֵלָ֔יו מֵאֹ֥הֶל מוֹעֵ֖ד לֵאמֹֽר:דַּבֵּ֞ר אֶל-בְּנֵ֤י יִשְׂרָאֵל֙ וְאָֽמַרְתָּ֣ אֲלֵהֶ֔ם אָדָ֗ם כִּֽי-יַקְרִ֥יב מִכֶּ֛ם קָרְבָּ֖ן לַֽיהוָֹ֑ה מִן-הַבְּהֵמָ֗ה מִן-הַבָּקָר֙ וּמִן-הַצֹּ֔אן תַּקְרִ֖יבוּ אֶת-קָרְבַּנְכֶֽם: פרשת וַיִּקְרָא- צַו- שְּׁמִינִי.

וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם אִתָּם וְהֵמָּה עַמִּי בֵּית יִשְׂרָאֵל נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה: וְאַתֵּן צֹאנִי צֹאן מַרְעִיתִי אָדָם אַתֶּם אֲנִי אֱלֹהֵיכֶם נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה: יחזקאל.

אָדָם אַתֶּם.

מִן-הַבָּקָר֙ וּמִן-הַצֹּ֔אן תַּקְרִ֖יבוּ אֶת-קָרְבַּנְכֶֽם:

בגין אמר סובבוני בכחש בהקשר למלחמת לבנון. מאזני אפרים- מאזני מרמה.

פרשת צו היא לפני פרשת שמיני. בפרשות אלה כתוב בדבר הקרבת קורבנות.

לא נכון הדבר להשים את המילה מילואים בהקשר ליציאה למלחמה. זה עיוות של השפה. הדבר מעיד פעולת אוון.

זֹאת הַתּוֹרָה לָֽעֹלָה לַמִּנְחָה וְלַֽחַטָּאת וְלָֽאָשָׁם וְלַמִּלּוּאִים וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִֽים: אֲשֶׁר צִוָּה יְהוָֹה אֶת מֹשֶׁה בְּהַר סִינָי בְּיוֹם צַוֹּתוֹ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לְהַקְרִיב אֶת קָרְבְּנֵיהֶם לַֽיהוָֹה בְּמִדְבַּר סִינָֽי: ויקרא.

אני טוענת שהמילים האלה הושמו בפי העם כדי לקיים את המלחמה שהמתים בה  הם קורבנות לחיטאי תורמים  שאין להם תשועה שמבקשים במלחמה זאת לעשות החלפות עם האדם הנקי שהם מקריבים.

לְדָוִד מִזְמוֹר נְאֻם יְהוָה לַאדֹנִי שֵׁב לִימִינִי עַד אָשִׁית אֹיְבֶיךָ הֲדֹם לְרַגְלֶיךָ: מַטֵּה עֻזְּךָ יִשְׁלַח יְהוָה מִצִּיּוֹן רְדֵה בְּקֶרֶב אֹיְבֶיךָ: עַמְּךָ נְדָבֹת בְּיוֹם חֵילֶךָ בְּהַדְרֵי קֹדֶשׁ מֵרֶחֶם מִשְׁחָר לְךָ טַל יַלְדֻתֶיךָ: נִשְׁבַּע יְהוָה וְלֹא יִנָּחֵם אַתָּה כֹהֵן לְעוֹלָם עַל דִּבְרָתִי מַלְכִּי צֶדֶק: תהלים.

להזכירכם לכל חיל וחילת יש מספר, גם לנעליו, גם דיסקית. והמפקדים והמדינה יודעים את ספורות ישראל וניתן לכוון כיוון מדויק לחיל שהנדיב רוצה להיוושע ממנו.

וַיַּעֲמֹד שָׂטָן עַל יִשְׂרָאֵל וַיָּסֶת אֶת דָּוִיד לִמְנוֹת אֶת יִשְׂרָאֵל: וַיֹּאמֶר דָּוִיד אֶל יוֹאָב וְאֶל שָׂרֵי הָעָם לְכוּ סִפְרוּ אֶת יִשְׂרָאֵל מִבְּאֵר שֶׁבַע וְעַד דָּן וְהָבִיאוּ אֵלַי וְאֵדְעָה אֶת מִסְפָּרָם: וַיֹּאמֶר יוֹאָב יוֹסֵף יְהוָה עַל עַמּוֹ כָּהֵם מֵאָה פְעָמִים הֲלֹא אֲדֹנִי הַמֶּלֶךְ כֻּלָּם לַאדֹנִי לַעֲבָדִים לָמָּה יְבַקֵּשׁ זֹאת אֲדֹנִי לָמָּה יִהְיֶה לְאַשְׁמָה לְיִשְׂרָאֵל: דברי הימים.

על ידי ספירת ישראל יש יכולת לנדיב שאין לו תשועה לספור עצמו בספורות חיל שהוא מבקש לעשות החלפות עמו ועל הנתרם מוחל הדין של הנדיב. הנדיב מפיל את אשמתו על החיל.

לכן הטייקונים ניתקו את הטלפון של החילים העניים שנלחמו במלחמת צוק איתן כי לא יכלו לצאת לעבוד ולשלם את חשבון הטלפון. וזאת פעולת געילה- אל טל בשדי תרומות.

ויש גם את המטבחיים של MACKEY בכור הברזל בגת:

יש מזרחי ויש מזרחי.

צו העת למתגייסים לצבא.

ברור לכל שלנוכח החוק גם אלה שאינם רוצים להתגייס לצבא אנוסים לעשות זאת.

אתם צריכים להבין שהשבועה לצבא ולמפקדים נותנת למפקדים אישורי מושלים עליכם במובן של היכולת לקבוע את גורלכם ואף למכור אותכם כנושאי חטאת לחוטאים. הם יכולים למכור אתכם ואת בכורותכם ואת ברכתכם לאויבכם- עשו.

אם אתה אנוס להתגייס לצבא זה לא אומר שאתה חייב להשבע את השבועות שהם דורשים ממך.

עם כתב שחרור מדויק הם יכולים לעשות החלפות בינכם לבין זרע עשו שישים את זרע יעקב כעבד לזרע עשו לאחר השחרור. להזכירכם מענק השחרור שלכם מותנה בחצי שנה עבודה אצל הטייקון.

חילים חדשים לא להשבע.

חילים שעוד לא השתחררו- לעשות התרת נדרים.

משפחות לחולי נפש – להתנות אשפוז יקירכם שאין זכויות לכל פעולות נפש על יקירכם. להזכירכם יש אישורי לבתי חולים לענייני נפש לפעול על נפש ילדכם ומשכך- לשטון נפשות בישראל.

להתנות את הדבר שאין להם כל משילות על נפשות יקירכם.

אני מציעה לא לאשפז במוסדות אלה בעת הזאת.

הילדים שלכם נספרו , שנו את שמותיהם ללא דיווח למשרד הפנים. ומשכך לא יהיה כח למושלים לטחון את פני ילדכם (הספורות השלמות של ילדכם לא יהיו בשליטת המושלים. יהיו ספורות שלא יהיה להם אישור לטחון ומשכך לא יהיה להם יכולת להפיל אשמות ולעשות מילדכם נושאי חטאת או סלילת גורלות ילדכם) ומשכך הדבר ימנע פעולות נפש על ילדכם ויעזור לאלה שכבר נעשו פעולות מסוג זה על נפשם.

ההצעה היא לעם היהודי והגר התושב עמנו שיש להם תעודה כחולה ושבוחרים למושב הכנסת בירושלים. הבחירה בנציגים למושב זה היא קבלה של החלטות דעת הרוב של מושב זה ולא משנה במי בחרתם.

אם את או אתה לא בוחרים למושב המושל בציון – אין לו משילות עליכם. משפט המלך לא מקויים עליכם.

שבועת טירונות.

נקודה למחשבה.

ברור לכל שבית מחוקקים לא יכול לנהל משפט עברי אם מחוקקיו אישים השוכבים את זכר משכבי אשה.

על פי המשפט העברי- תורה – הדין של האיש השוכב את זכר משכבי אשה הוא דין מוות.

אדם שתורת ישראל קבעה שיש להורגו ושהוא תועבה אינו יכול לשבת בבית המחוקקים- כנסת ישראל.

פושע לא יכול להיות מחוקק..

גם את זה לא יטענו בעתון של שוקן.

“הכנסת היא הרשות המחוקקת ובית הנבחרים של מדינת ישראל. מקום מושבה הוא משכן הכנסת שבקריית הממשלה בירושלים. ” WIKIPEDIA.

אני טוענת שבית המחוקקים שקבע את מושבו בירושלים, צריך לצאת מירושלים, אין לו זכות גם לדרוש את ירושלים. על פי דבר תורה.

בשורה התחתונה חזרנו לכאן באישור העמים, אתה לא יכול שלא לקבל את סירוב העמים לאשר את שליטתך בגבולות שקבעת לאחר מלחמת ששת הימים.

ואם אתה לא בית משפט עברי ישראלי- אתה לא יכול להקריב קורבנות בישראל ומשכך אין לך טעם להוציא את החילים למילואים.

מס עקיף.