מניא דיפרסיא מהונדסת.

נקודה למחשבה.

יש בני אדם שהם חולי מניא דיפרסיא.

שהם במניא נותנים להם כימיקלים להרגיע.

שהם בדיפרסיא נותנים כימיקלים לשמח או לעורר אותם.

ברור שיש את היכולת לשלוט על מצב הרוח של הבן אדם שאינו חולה מניא דיפרסיא.

תחשוב מה יקרה לבן אדם שנמצא במצב מאוזן, לא במניא ולא בדיפרסיא שנותנים לו ללא ידעתו כימיקלים מהסוג הזה.

ברור שאם יתנו לו את הכימיקל שנותנים לאדם במניא לאדם במצב מאוזן, הוא יהיה בדיפרסיא.

אחרי שהוא יהיה בדיפרסיא, כדי להחזיר אותו למצב מאוזן יתנו לו כימיקל  שנותנים לאדם בדיפרסיא ואז הוא יחזור למצב מאוזן.

ברור לי ולך שיש יכולת להחלות אדם במחלת נפש.

פעילות כזאת היא סוג של לוחמה כימית שיש לה התכנות. ההתכנות קיימת לאדם שיש לו רצון וכסף לצרוך שרות מסוג זה.

שיש שליטה על המיים,יש יכולת לפגוע באדם או בקבוצת אנשים שרוצים לדכא אותם. אם מזרימים למיים מידות נמוכות של כימיקלים המיועדים לחולי מניא בשכונות עניים, ברור שהדבר ידכא מרד עניים נגד הטייקון.

הפרטת תעשיות צבאיות עתירות ידע לאזרחות מקיימת  התכנות  לזליגה של לוחמה כימית לאזרחות ככלי שליטה על האזרחים. יש כלים צבאיים שזלגו לאזרחות, כמו תורות ניהול, כמו כלי ריגול שמשמשים בעלי הון ככלי ניהול עובדים ויש מנהלים שאין להם בעיה מוסרית שמונעת מהם להשתמש בכלי צבא ככלי ניהול. כמו שראינו במקרה פייסבוק של זליגת ידע שיש לצוקרברג על הכותבים באתרו שנמסר לבעלי אינטרסים שברור ששילמו לו כסף על כך בדרך כל שהיא, כמו פרסומות בפייסבוק. אני לא יודעת אם באמריקה חקרו אם צוקרברג קיבל כסף בעבור פעולות ריגול אלה וכמה. אך ברור לכל שמבחינה מוסרית לאנשים אלה אין כל בעיה לצרוך ולספק שרותים מסוג זה של ריגול אזרחי ולא רק במגרש של תחרות עיסקית וחיסול מתחרים. אני לא יודעת אם בדקו אם צוקרברג ניהל קשר כזה עם בעלי אינטרסים בישראל ואם הדבר נחקר.

כפי שלמדנו ממקרה משעל, יש יכולת להביא בן אדם למצב מחלה שמבחינת המוחלה ומשפחתו המחלה היא מחלה ככל המחלות והם בכלל לא יודעים שזה רצח מתוחכם.. ואין תלונה והרוצח לא בא באשמה.

איך שאני רואה את הדבר אתם לא נסערים כמו שנסערתם כשקראתם את 1984 של ג'ורג' אורוול. יש כוחות מסוג זה שפועלים עליכם. קרה לכם משהו שגורם לכם לקבל את הדבר בעת הזאת ושמאוד נסערתם ממנו כשקראתם את 1984 בעת שקדמה לזאת. בדיוק כמו תהליך הווזלין, מישהוא פימפם לכם וזלין בשנים האלה וכך חדר משהו זר לתודעתכם שמקבל שליטה מסוג זה שלא הייתם מקבלים לפני שלושים שנה והיום כן.

יש יותר ויותר מוסדות מדינה ששוכרים  שרותי שמירה מגורמים אזרחים. אני טוענת שזאת פריצה. בדיוק כמו שיש פירצה בחוק. צריך לבדוק מי צופה במצלמות במוסדות המדינה בלילה. המשטרה, או צוות 3. אם צוות 3 הוא הצופה במצלמות האבטחה. זאת עוד פריצה.