יחורים ותרביות ריקמה- ריבוי זנים משובחים.

תרביות ריקמה.

יש שתי דרכים להרבות זנים משובחים, של עצי פרי או שיחי פרי.

יחורים ותרביות רקמות.

יחורים- על ידי כריתת ענף מהזן המשובח והשרשתו או על ידי טבילה בסוג אגרטל עם מים  שתילה באדמה לחה  או הלחמתו לגזע עץ כרות או במקום ענף כרות.

זה יותר משול לזיווג מהונדס  בין גבר ואשה. גם בהפוך מניעת זיווג של איש עם אשה או מניעת זיווג של אשה עם איש. כמו שלזרע יעקב אסור להתחתן עם זרע כנען גם עם הבנים וגם עם הבנות. וכדי לשמור על הבנות בישראל לבנות אסור להתחתן עם מישהו שאינו יהודי, כדי להוליד יהודים.

הלחמה ברעיוניות ההלחמה יכולה להעשות גם להשתלת אברים כמו רגלים וידים, אפשר לראות סוג של דרך לחשוב איך לעשות זאת עם בניית האשה מצלעו של האדם-

וַיַּפֵּל יְהוָה אֱלֹהִים תַּרְדֵּמָה עַל-הָאָדָם, וַיִּישָׁן; וַיִּקַּח, אַחַת מִצַּלְעֹתָיו, וַיִּסְגֹּר בָּשָׂר, תַּחְתֶּנָּה.  וַיִּבֶן יְהוָה אֱלֹהִים אֶת-הַצֵּלָע אֲשֶׁר-לָקַח מִן-הָאָדָם, לְאִשָּׁה; וַיְבִאֶהָ, אֶל-הָאָדָם.  וַיֹּאמֶר, הָאָדָם, זֹאת הַפַּעַם עֶצֶם מֵעֲצָמַי, וּבָשָׂר מִבְּשָׂרִי; לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה, כִּי מֵאִישׁ לֻקְחָה-זֹּאת: בראשית.

תרביות ריקמה- באמצעות עלי העץ או השיח. הוצאת האפידרמיס מהעלה ובאמצעות טיפול מיוחד ברמות העלה יוצרים סוג של זרע שניתן לשתול אותו באדמה וממנו צומח עץ או שיח בעל תכונות זהות לזן הרצוי להרבותו.

אני טוענת שיש יכולת באמצעות תאי עור של אדם ליצור זרע כזה, גם מגבר וגם מאשה ולהפרות בביצית (צריך לחשוב אם יש יכולת לא להעזר בביצית ובמקום סוג של טיפול טרמי עם מים (כמו בהשרשה של ענף עם מים) יכול לייצר משהו שדומה לקליטת הזרע עם הביצית ולאחר מכן לשתול אותו ברחם) שלמעשה משולה לאדמה. וכמובן שגם במקרה זה הזרע והנולד ממנו הוא עם תכונות דומות לאיש או האשה שמרקמות עורם נוצר הזרע.

 ואם כך צריך לחשוב מה קורה מבחינת- והוא גוזי ממעי אימי מבחינת נפח באפו נשמת חיים עם היווצרות האף בעבר.

בשורה התחתונה יצא הנחל לשדות, ועשה הרכבה, אחר כך עשה השבחה, אני טוענת שלא היה טעם לשבח, כי ההרכבה לא היתה נכונה.

.