חג העצים בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארצו.

כתבתי שיר חדש החודש:

כשהיום נהיה לילה- שיר מאת העלמה מיכל כהן.

היום לא נהיה היום שהוא לא יום ולא לילה.

היום הפך ללילה.

ובלילה כמו בלילה,

הגנבים החלו לגנוב ביום והמשטרה ראתה ביום, בראות לילה.

והבתים הפכו עצים והעיר ליער.

וחיות הלילה יוצאות לטרף. ביום. ביער.

ובלילה כמו בלילה נשמע קול התן מהשיר של MASHINA.. ביום..

האאוווווווו.

ברור לכל שאם תשתול זרע של עגבניא באדמת פרי ההדר לא יצמח מהזרע פרי הדר.מרחם של אשה גרושה לא יוולד כהן. מרחם של אשה לא בתולה לא יוולד כהן אם בעלה הכהן לא הוא שפתח אותה. מרחם של אשה שאינה משבטי ישראל ושבעלה כהן, לא יוולד כהן. מרחם של אשה שבעלה לא כהן, לא יוולד כהן.

מזרע של עשו שהנשתל ברחם של יהודיה לא יוולד יהודי.

הזרע הוא הקובע את מין הפרי. לא האדמה.

יש עמים שאסור להזריע בנשותיו זרע יהודי. העובר ברחם אימו ניזון מדם אמו. ככתוב בתורתנו הנפש היא בדם. משמע הדם של האם ממנה ניזון העובר משול לחזיר ומשכך הילד נולד טמא מבחינת חוקי הטהרה מבחינת טהרת הגוף להיות משכן לרוח חיים מהמין של חוקי טהרה של יהודים ככהנים לעמים. יש חוקי טהרה של כהנים ככהנים לישראל ויש חוקי טהרה של ישראל ככהנים לעמים.

עוד דברים שכתבתי בעזרת המשל שהאדם הוא עץ השדה:

וַיִּקְרָא הָאָדָם שֵׁמוֹת לְכָל הַבְּהֵמָה וּלְעוֹף הַשָּׁמַיִם וּלְכֹל חַיַּת הַשָּׂדֶה וּלְאָדָם לֹא מָצָא עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ: וַיַּפֵּל יְהֹוָה אֱלֹהִים תַּרְדֵּמָה עַל הָאָדָם וַיִּישָׁן וַיִּקַּח אַחַת מִצַּלְעֹתָיו וַיִּסְגֹּר בָּשָׂר תַּחְתֶּנָּה: וַיִּבֶן יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת הַצֵּלָע אֲשֶׁר לָקַח מִן הָאָדָם לְאִשָּׁה וַיְבִאֶהָ אֶל הָאָדָם: בראשית.כִּי הָֽאָדָם עֵץ הַשָּׂדֶה. דברים.

וַיִּבֶן יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת הַצֵּלָע אֲשֶׁר לָקַח מִן הָאָדָם לְאִשָּׁה. בראשית.

כל עובד אדמה חכם, יודע שאפשר לקחת ענף מעץ הקלמנטינה ולהלחים אותו במקום ענף של תפוזים שנחתך מעץ  התפוזים והענף שנחתך מעץ הקלמנטינה יצמיח קלמנטינות על עץ התפוזים.

למרות ששתלו את משה אצל בת פרעה הוא הצמיח את הפירות של אביו, בדיוק כמו הזרע שצמח בתוך הביצית.

ברור לכל שיש את היכולת לבנות מן האדם היחיד- עוד אדם.

צריך לחשוב על כך שבורא עולם המשיל את האדם לעץ השדה ולא לחית השדה.

האדם משול במקרה זה לעץ השדה מבריאתו, יש עתות שהאדם הומשל לבהמה וזאת בגלל דרך השכלתו ופועלו בהתאם להשכלתו..

כִּי אֱוִיל עַמִּי אוֹתִי לֹא יָדָעוּ בָּנִים סְכָלִים הֵמָּה וְלֹא נְבוֹנִים הֵמָּה חֲכָמִים הֵמָּה לְהָרַע וּלְהֵיטִיב לֹא יָדָעוּ: ירמיה.

שָׂרֶיהָ בְקִרְבָּהּ כִּזְאֵבִים טֹרְפֵי טָרֶף לִשְׁפָּךְ דָּם לְאַבֵּד נְפָשׁוֹת לְמַעַן בְּצֹעַ בָּצַע: יחזקאל.

כִּי אֱוִיל עַמִּי אוֹתִי לֹא יָדָעוּ בָּנִים סְכָלִים הֵמָּה וְלֹא נְבוֹנִים הֵמָּה חֲכָמִים הֵמָּה לְהָרַע וּלְהֵיטִיב לֹא יָדָעוּ: ירמיה.

חכמה היא לא תכונה שניתן לאמר אם היא טובה או רעה. חכמה היא חכמה. אם אתה חכם להרע, אתה לא נבון. אם השרים לא יודעים להטיב עם חכמתם ומרעים עם חכמתם, הם בנים סכלים ולא נבונים.

חשוב להבין, שאתה קונה מזון מהחנות, החנות היא לא העץ למאכל, מי שאוכל מהקניה הזו הוא בעל החנות שמתפרנס מהכסף שאתה קונה ממנו והוא קונה מהכסף שהוא מרויח מהמסחר איתך- אוכל. אם לא היית קונה ממנו, לא היה לו גם את הכסף לשים מזון למכירה בחנות. אם נכרות את בעל החנות, יבוא בעל חנות חדש.. גם הגבירה שטראוס יודעת שללא עובדים היא לא תוכל לייצר מזון, העובדים והקונים הם העץ הפרי למאכל.

.

אני טוענת שניתן להשתיל לאדם קטוע רגל או קטוע יד , רגל או יד ואני אסביר.מי שעבד בפרדס יודע שניתן לחתוך ענף מעץ האשכולית ולחתוך ענף מעץ התפוז ובאותו מקום שנחתך ענף התפוז ניתן לשתול את ענף האשכולית והענף יצמיח אשכולית כששאר ענפי העץ ימשיכו להצמיח תפוזים.

עצי הפרדס למרות שהם לא אותו הדבר יש להם את אותן תכונות "בסיס". כמו ההבדל בין בני אדם שלאדם כהה עור ולאדם לבן עור יש את אותן תכונות גופניות.

שאדם נחתך אז יש היפרדות בין חלק אחד לחלק שני של אותו אבר שנחתך, שחובשים את החתך יש הדבקות מחדש בין שני החלקים שנפרדו, כל עוד ההדבקה נעשתה שהפצע טרי כמו שאומרים.

על אותו עיקרון של חיתוך חלק מאיבר של אדם אחד והשתלתו באדם השני ניתן להשתיל את האיבר החסר, שנקודת החיבור של שני החלקים עדיין מדממים כמו שאומרים.

זאת אומרת שצריך בעת ההשתלה לחתוך מעט מהאדם קטוע הרגל, לפצוע את הרגל ולהדביק את שני החלקים ברגע הזה ממש. ששני החלקים פצועים טרי.

האדם קטוע הרגל שהשתילו לו את החלק החסר יצטרך משהו כמו חודשיים לא לזוז מהמיטה.

בעבודת האדמה זה נקרא "הלחמה".