הסללה כניתוח טראנג'נדרי.

כִּֽי תָצוּר אֶל עִיר יָמִים רַבִּים לְֽהִלָּחֵם עָלֶיהָ לְתָפְשָׂהּ לֹֽא תַשְׁחִית אֶת עֵצָהּ לִנְדֹּחַ עָלָיו גַּרְזֶן כִּי מִמֶּנּוּ תֹאכֵל וְאֹתוֹ לֹא תִכְרֹת כִּי הָֽאָדָם עֵץ הַשָּׂדֶה לָבֹא מִפָּנֶיךָ בַּמָּצֽוֹר:  רַק עֵץ אֲשֶׁר תֵּדַע כִּי לֹא עֵץ מַֽאֲכָל הוּא אֹתוֹ

תַשְׁחִית וְכָרָתָּ וּבָנִיתָ מָצוֹר עַל הָעִיר אֲשֶׁר הִוא עֹשָׂה עִמְּךָ מִלְחָמָה עַד רִדְתָּֽהּ: דברים.

רַק עֵץ אֲשֶׁר תֵּדַע כִּי לֹא עֵץ מַֽאֲכָל הוּא אֹתוֹ תַשְׁחִית וְכָרָתָּ

מפה כנראה נולד המושג העבודה משחררת.

פרס אמר זאת וגם היטלר אמר זאת.

אדם שאינו עובד, אותו אתה מבקש לכרות.

ומה אני אומרת, במשל עץ השדה,

לנוכח ההסללה שאדם שהעץ שלו מצמיח פירות  נוגנים ושרים, או פירות מנהיגים, הוסללו במוסדות המדינה לא להיות כמינם,  אתה  לא יכול להאשים אדם לא עובד כי מישהו מבקש אותו להצמיח פירות שהוא לא יכול להצמיח אותם.

עצם ההסללה מבקשת לעשות את הכריתה. אתה מבקש לכרות על ידי הסללה.

זה כמו להשקות עץ עם חומצה, ברור שהוא לא יגדל ברור שפרותיו יהיו רקובים.

גם בהפוך, ברור שגם אדם מועדף שהוסלל כמועדף להנהגה וניהול יהיה פרי רקוב, מושחת כפי שכולם מלינים בעת הזאת..

(הציני יאמר ודאי- תלוי מאיפה מסתכלים על כך. גם אני אומרת ככה, יש עין מעל העין.. כך שתלוי מאיפה מסתכלים על זה..).