גם מידותיו הטובות לא ימדדו.

אני טוענת שהבעיה שלך היא אינה המדידה, אתה יודע למדוד, הבעיה היא במה אתה מודד, או יותר נכון מה אתה לא מודד.

אתה לא מודד את אופי משתכרי שכר מינימום.

אני מציעה לבחון מי הם משתכרי שכר מינימום.

כמה נשים כמה גברים.

וההבדלה השכלה בין גברים לנשים.

האם יש יותר נשים משכילות מגברים משכילים בין משתכרי שכר המינימום ושכר ציוני תחתון..

ההוריקן הואשם על פשע שלא עשה.

אני טוענת שניתן להאשים אדם שישב במקום שנדרש לעשות דבר ולא עשה.

אני טוענת שהאג'נדה של ההומואים הספרטנים היא שאשה היא יותר נחותה מגבר שחור ומשכך שכר האשה המשכילה הוא כמו שכר הגבר הלא משכיל  ובדרך זאת הם מקיימים את העליונות של העבד השחור ביחס לאשה, השכלה לא מזכה את האשה בשכר גבוה יותר בתחום משתכרי שכר המינימום, שלמרות שהגבר לא השכיל והאשה שהשכילה הם מקבלים שכר שווה. יש עובדות סוציאליות , ומורות ועוד נשים במקצות בהם יש רוב נשי, ששם הנשים לרוב משתכרות שכר מינימום או בקבוצת שכר חציון תחתון נמוך ושכרן מקביל לשכר הגבר הלא משכיל.

** הספרטנים כונו הומואים כי הם דגלו בעליונות זכרית, למקומותיהם אין כניסה לאשה, לא כולם חוסמים נשים גם ביחסי אישות. יש כאלה שכן ויש כאלה שלא. ויש כאלה שגם וגם, הם מתחתנים רק לצורך רביה ותדמית לרוב נמצאים בהנהגה או בניהול בכיר בקרה החברה שהם פועלים בה.

ההתנגדות להומו היא לא התנגדות לדעותיו הפוליטית, היא לא התנגדות או הסכמה עם דרכו כמנהיג, הומו הוא אדם שאסור לאשר את קיומו בקרב ישראל ומשכך אסור לאשרו גם כמנהיג, כרועה כאיש חיל בישראל.

שאתם מאשרים או לא מאשרים את דרכו כמנהיג, למעשה אתם מנרמלים את ההומו שאתם מתיחסים אליו ככל מנהיג שאתה או אתמאשרים או  לא מאשרים את דרכו.

דרך מאוד מתוחכמת להבאה לאישור את ההומו

הומו לא יתפקד בישראל, וזאת על פי דבר תורה.

אסור שהומו ימדד בישראל. כל סוג של מידה, גם מידותיו הטובות לא ימדדו. אסור שיהיה פתחון פה גם לעוקצו וגם לדובשו.

צֶ֣דֶק וּ֭מִשְׁפָּט מְכ֣וֹן כִּסְאֶ֑ךָ חֶ֥סֶד וֶ֝אֱמֶ֗ת יְֽקַדְּמ֥וּ פָנֶֽיךָ:

אַשְׁרֵ֣י הָ֭עָם יוֹדְעֵ֣י תְרוּעָ֑ה יְ֝הוָ֗ה בְּֽאוֹרפָּנֶ֥יךָ יְהַלֵּכֽוּן:

בְּ֭שִׁמְךָ יְגִיל֣וּן כָּלהַיּ֑וֹם וּבְצִדְקָתְךָ֥ יָרֽוּמוּ:

כִּֽיתִפְאֶ֣רֶת עֻזָּ֣מוֹ אָ֑תָּה וּ֝בִרְצֹנְךָ֗ (תריםתָּר֥וּם קַרְנֵֽנוּ:

כִּ֣י לַֽ֭יהוָה מָֽגִנֵּ֑נוּ וְלִקְד֖וֹשׁ יִשְׂרָאֵ֣ל מַלְכֵּֽנוּ:

אָ֤ז דִּבַּ֥רְתָּֽבְחָ֡זוֹן לַֽחֲסִידֶ֗יךָ וַתֹּ֗אמֶר שִׁוִּ֣יתִי עֵ֭זֶר עַלגִּבּ֑וֹר הֲרִימ֖וֹתִי בָח֣וּר מֵעָֽם:

מָ֭צָאתִי דָּוִ֣ד עַבְדִּ֑י בְּשֶׁ֖מֶן קָדְשִׁ֣י מְשַׁחְתִּֽיו:

אֲשֶׁ֣ר יָ֭דִי תִּכּ֣וֹן עִמּ֑וֹ אַףזְרוֹעִ֥י תְאַמְּצֶֽנּוּ:

לֹֽאיַשִּׁ֣א אוֹיֵ֣ב בּ֑וֹ וּבֶןעַ֝וְלָ֗ה לֹ֣א יְעַנֶּֽנּוּ:

וְכַתּוֹתִ֣י מִפָּנָ֣יו צָרָ֑יו וּמְשַׂנְאָ֥יו אֶגּֽוֹף:

וֶֽאֶֽמוּנָתִ֣י וְחַסְדִּ֣י עִמּ֑וֹ וּ֝בִשְׁמִ֗י תָּר֥וּם קַרְנֽוֹ:

וְשַׂמְתִּ֣י בַיָּ֣ם יָד֑וֹ וּֽבַנְּהָר֥וֹת יְמִינֽוֹ:

ה֣וּא יִ֭קְרָאֵנִי אָ֣בִי אָ֑תָּה אֵ֝לִ֗י וְצ֣וּר יְשׁוּעָתִֽי:

אַףאָ֭נִי בְּכ֣וֹר אֶתְּנֵ֑הוּ עֶ֝לְי֗וֹן לְמַלְכֵיאָֽרֶץ:

לְ֭עוֹלָ֗ם (אשמור)-אֶשְׁמָרל֣וֹ חַסְדִּ֑י וּ֝בְרִיתִ֗י נֶאֱמֶ֥נֶת לֽוֹ:

וְשַׂמְתִּ֣י לָעַ֣ד זַרְע֑וֹ וְ֝כִסְא֗וֹ כִּימֵ֥י שָׁמָֽיִם:

אִםיַֽעַזְב֣וּ בָ֭נָיו תּוֹרָתִ֑י וּ֝בְמִשְׁפָּטַ֗י לֹ֣א יֵלֵכֽוּן:

אִםחֻקֹּתַ֥י יְחַלֵּ֑לוּ וּ֝מִצְוֹתַ֗י לֹ֣א יִשְׁמֹֽרוּ:

וּפָקַדְתִּ֣י בְשֵׁ֣בֶט פִּשְׁעָ֑ם וּבִנְגָעִ֥ים עֲוֹנָֽם: תהלים ליום השמונה עשר לחודש.

צֶ֣דֶק וּ֭מִשְׁפָּט מְכ֣וֹן כִּסְאֶ֑ךָ חֶ֥סֶד וֶ֝אֱמֶ֗ת יְֽקַדְּמ֥וּ פָנֶֽיךָ:

אַשְׁרֵ֣י הָ֭עָם יוֹדְעֵ֣י תְרוּעָ֑ה יְ֝הוָ֗ה בְּֽאוֹרפָּנֶ֥יךָ יְהַלֵּכֽוּן:

אִםיַֽעַזְב֣וּ בָ֭נָיו תּוֹרָתִ֑י וּ֝בְמִשְׁפָּטַ֗י לֹ֣א יֵלֵכֽוּן:

אִםחֻקֹּתַ֥י יְחַלֵּ֑לוּ וּ֝מִצְוֹתַ֗י לֹ֣א יִשְׁמֹֽרוּ:

וּפָקַדְתִּ֣י בְשֵׁ֣בֶט פִּשְׁעָ֑ם וּבִנְגָעִ֥ים עֲוֹנָֽם:

אפשר לראות קיום החוק והדין בעת הזאת שיש חילול מצוות ומשפט כשהפושע על פי התורה הוא איש חיל בישראל שמתפקד כשר משפטים.

תראו,

ברור ששמולי כיוון את הקדמת התשלום לנכים כשהם מגיעים צמאים לשוקת. כל נכה שמקבל שכר נכות יודע שבימים של לפני השכר יש רעב.. סוג של רעב..

לא היתה סיבה לא לתת לנכים הקדמה כמו כולם, לפני המועד הראשון.

אני טוענת ששמולי ההומו מבקש לייצר את הקדמת שכר הנכים כדי להיות סוג של מושל שאין לו תשועה שמבקש לקנות תשועה בנזיד עדשים.

לכן הצעתי מנכי ישראל לא לקבל את השכר לפני יום כיפור הזה, שזה יהיה הצום שלכם שזה יהיה העינוי שלכם ושאת התשועה נקבל מבורא עולם ולא ממושלים שאין להם תשועה.

ספר מלכים- פרשת- אז יקהל שלמה- לימודי שנת שבעים ושתים לקוממיות- מעודכן.