אין צורך בשעיר לעזאזל- שבירת קסם.

.

תראה,

שמקריבים אדם כשעיר לעזאזל אז יש התוודות על חטאים קבל עם ועדה, אם העם מוכן להעמיד מטעמו שעיר לעזאזל בעת תיקון כללי לטובת אנשים שנתנו שוחד לשרים ועשקו את העם, וחטאו לעם הרבה מאוד חטאים, העם למעשה מאשר לך את הכסף שקיבלת שלא כחוק ומשכך אתה לא נחשב לחוטא שהמדינה נתנה לך כסף מכספי המיסים. ומשכך אין צורך להקריב שעיר לעזאזל. אתה לא נחשב לחוטא אם האדם שחטאת לו, סולח לך ולא דורש את הכסף בחזרה.

הקופה שלך, טייקון. תעשה מה בא לך. יש לך גם אישור לשלם שכר עוני לאדם עובד. זה בסדר העובדים מסכימים. טוב להם. כמשל:

וְאִם אָמֹר יֹאמַר הָעֶבֶד אָהַבְתִּי אֶת אֲדֹנִי אֶת אִשְׁתִּי וְאֶת בָּנָי לֹא אֵצֵא חָפְשִׁי: וְהִגִּישׁוֹ אֲדֹנָיו אֶל הָאֱלֹהִים וְהִגִּישׁוֹ אֶל הַדֶּלֶת אוֹ אֶל הַמְּזוּזָה וְרָצַע אֲדֹנָיו אֶת אָזְנוֹ בַּמַּרְצֵעַ וַעֲבָדוֹ לְעֹלָם: וְכִי יִמְכֹּר אִישׁ אֶת בִּתּוֹ לְאָמָה לֹא תֵצֵא כְּצֵאת הָעֲבָדִים: שמות.

בת היא קניינו של אביה. אם אב של בת מוכן שיכניסו לסל התיקון הכללי את אנס ביתו, אז האנס לא אשם. נסלח לו. אין צורך בשעיר לעזאזל. אם הנאנסת מסכימה גם היא, אז היא לא אנוסה. כשאדם חוטא לאדם אין צורך בשעיר לעזאזל.

ברור לכל שחברה מסוג זה לא יכולה להתקיים בירושלים.

אתה לא יכול להשליך על שעיר לעזאזל את האשמה והדין של החוטאים לבורא עולם ולא לאדם. איש השוכב את זכר משכבי אשה לרוב לא מרע לבני אדם. אך בורא עולם ציווה להורגו. שאדם לא יכול לשפוט ולזכות בחטאים שחטא אדם לבורא עולם. ומשכך אדם שסלח למוטי אלון שאנס אותו או את בנו בעודו קניינו של אביו, לא מזכה את מוטי אלון.

תועבות של איש השוכב את זכר משכבי אשה ואיש ששוכב עם בעולת בעל ושל בעולת בעל ששכבה אם איש שאינו בעלה אלה תועבות שרק בורא עולם יכול לחון אדם שחטא בתועבות אלה. אין לאדם זכות לשפוט בעניינים אלה.

בשורה התחתונה,

אני מציעה ליהודים לא לבקש למשול בירושלים ולצאת ממנה ומהר. לפני שיצאו לגלות.

אתם לא נכונים למשול בירושלים.

יהודים החוצה. ולא ערבים החוצה.

פַּלְּטוּ דַל וְאֶבְיוֹן מִיַּד רְשָׁעִים הַצִּילוּ: לֹא יָדְעוּ וְלֹא יָבִינוּ בַּחֲשֵׁכָה יִתְהַלָּכוּ יִמּוֹטוּ כָּל מוֹסְדֵי אָרֶץ:אֲנִי אָמַרְתִּי אֱלֹהִים אַתֶּם וּבְנֵי עֶלְיוֹן כֻּלְּכֶם: אָכֵן כְּאָדָם תְּמוּתוּן וּכְאַחַד הַשָּׂרִים תִּפֹּלוּ: קוּמָה אֱלֹהִים שָׁפְטָה הָאָרֶץ כִּי אַתָּה תִנְחַל בְּכָל הַגּוֹיִם: תהלים.

חבל שילדכם ימותו במלחמות למען ירושלים השלמה כדי לקיים את משילותו של שמולי ובני ישיבתו של מוטי אלון ואת זכות ההומואים לצעוד בירושלים. חבל על הכסף שמושקע לצורך רכש נשק ומלחמות שהיה יכול להיות מתועל למצוות ומעשים טובים.

מילואים.

.