אומרים לטוב רע ולרע טוב.

נקודה למחשבה.

מִזְמוֹר לְאָסָף אֱלֹהִים נִצָּב בַּעֲדַת אֵל בְּקֶרֶב אֱלֹהִים יִשְׁפֹּט: עַד מָתַי תִּשְׁפְּטוּ עָוֶל וּפְנֵי רְשָׁעִים תִּשְׂאוּ סֶלָה: שִׁפְטוּ דַל וְיָתוֹם עָנִי וָרָשׁ הַצְדִּיקוּ: פַּלְּטוּ דַל וְאֶבְיוֹן מִיַּד רְשָׁעִים הַצִּילוּ: לֹא יָדְעוּ וְלֹא יָבִינוּ בַּחֲשֵׁכָה יִתְהַלָּכוּ יִמּוֹטוּ כָּל מוֹסְדֵי אָרֶץ: אֲנִי אָמַרְתִּי אֱלֹהִים אַתֶּם וּבְנֵי עֶלְיוֹן כֻּלְּכֶם:  אָכֵן כְּאָדָם תְּמוּתוּן וּכְאַחַד הַשָּׂרִים תִּפֹּלוּ: קוּמָה אֱלֹהִים שָׁפְטָה הָאָרֶץ כִּי אַתָּה תִנְחַל בְּכָל הַגּוֹיִם: תהלים.

אני טוענת שאתה לא יכול לשים שם לבית משפט ששופטיו בני אדם את התואר בית משפט עליון.

בשורה התחתונה בבית המשפט בישראל חסים ומחלצים את העשיר ואת העני מרשיעים ללא הקלה בסיבת החטא.

אני טוענת שיש משפחות פשע בישראל שראשית הכניסה שלהם לעולם הפשע נולד בגלל הצורך של האב העני שהיה צריך לדאוג להאכיל את ילדיו.

מבחינת חוקי התורה אדם שסוחר או צורך גראס הוא לא פושע. אדם שסוחר באלכוהל הוא יותר קרוב לעולם הפשע כהשגתנו מאדם שסוחר בגראס.

יש בני אדם שנכנסו לכלא בגלל פשעים של חקקי אוון והכניסה לכלא עשתה מהם פושעים.

זה בדיוק כמו שעורך הדין של העשירים טען שהמעלימים מס שמפקידים כסף בשוויץ הם אינם עברינים קלאסים לכן יש להקל עימם.

או כמו הפרקליטות שהסכימה לקבל הצעת הקלה לעונש של אנסים כי הם ממעמד סוציואקונומי גבוה ולכן קיבלה הסדר תשלום ככופר לחטא האנסים.

מה שאמרה הפרקליטות הוא תקדים למשפט הבא שבן עשירים יאנוס וישלם כסף וינקה עצמו. ובכך יהפוך את הנאנסת לזונה ואותו לצרכן זנות לגיטימי.

להצעה כזאת סירבו לוי ושמעון.

יעקב הוקיע את לוי. בורא עולם יעד את לוי לכהן לו והוציאו מבית יעקב. להזכירכם ללוי אין חלק ונחלה עמכם.

דינה.

גם ורמוס הצליח לפרוץ את בית המשפט ולהטות דין.