שבירת הקסם- עשרים ותשע.

וַיֹּאמֶר יְהוָה, אֶל-קָיִן:  לָמָּה חָרָה לָךְ, וְלָמָּה נָפְלוּ פָנֶיךָ. הֲלוֹא אִם-תֵּיטִיב, שְׂאֵת, וְאִם לֹא תֵיטִיב, לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ; וְאֵלֶיךָ, תְּשׁוּקָתוֹ, וְאַתָּה, תִּמְשָׁל-בּוֹ. דברים. 

אֶל-הָאִשָּׁה אָמַר, הַרְבָּה אַרְבֶּה עִצְּבוֹנֵךְ וְהֵרֹנֵךְ–בְּעֶצֶב, תֵּלְדִי בָנִים; וְאֶל-אִישֵׁךְ, תְּשׁוּקָתֵךְ, וְהוּא, יִמְשָׁל-בָּךְ. בראשית.

ברור לכל שתשוקת אשה לאיש שלה היא לא אותה תשוקה של אח קטן לאח גדול. הבל וקין האחים לא עשו משכב זכר. התשוקה במובן שאח קטן לומד מאח גדול, עושה כמוהו וכו’..

ברור לכל שבעלות ומשילות האיש על האשה היא אינה במובן שהוא האלוהים שלה.

ברור לכל שמשילות של אח גדול על אח קטן לא עושה את האח הגדול לאלוהים של האח הקטן.

ברור לכל שאח לא יכול להיות המושל על אחותו. מי שמושל על אשה הוא בעלה שאביה מסר אותה לו. עד הנישואין הבת היא קינינו של אביה, אשה שנמכרת לשפחה היא קנינו של האדם שקנה אותה אך הוא אינו מושל בה. יש הבדל בין משילות לבין קינין.

כפי שניתן ללמוד בתורה יש את הבעלים, במובן של אלוהים אחרים. יש גם את נביאי הבעל, שהבעל מדבר עם העם דרכם. נביאי הבעל הם נביאים של אדם ששולט על קבוצת אנשים ונגיד הוא מתכנן לעשות מלחמה והוא שולח את הנביא שלו להודיע שתהיה מלחמה.. או להעריך שתהיה מלחמה..

הפעולות שעושה אדם שמבקש להיות בעלים במובן של אלוהים אחרים על בני אדם הם להתחקות אחרי בורא עולם, כתוב אצלנו – לך אלי תשוקתי. קין לא היה הבעל של הבל. הוא משל בו אך לא היה בעליו. ההבדל בין משילות האיש על זכר לבין משילות האיש על האשה שהאיש הוא הבעל שלה ששם התשוקה היא תשוקה במובן של תשוקה מינית . ולכן כדי למשול על זכר במובן של אלוהים אחרים הם בועלים זכר באותה דרך שהם בועלים אשה שלתשוקה של הזכר אליו תהיה תשוקה במובן של בעלות עליו.

איפה הצרה שלך בעלים על זכרים,

איבר זכרותך עומד שאתה בא על הזכר שאתה בעלים עליו,  גם לך יש תשוקה אליו.

לכן אתה נדמה לבהמה שאתה בועל זכר, ואתה יודע כעת למי אינך יכול להדמות שיש לך את התשוקה לזכר שיש לו תשוקה אליך ושאתה בא עליו…

Copyright © 2020 . All rights reserved.