רדיו זמן השלום- BRAZIL- פרק ראשון- עמוד העריכה.

.

רדיו זמן השלום- BRAZIL.

לפרק הראשון של היחידה השלמה הכנסתי גם את השירים האלה:

Jose Goncalves e Janir Martins-Seu Mane Luiz

Ze Roberto-Lotus

Marubá – Dil Fonseca

https://archive.org/details/Marub

ואת העריכה המיוחדת שעשיתי ל-

chris the burgh- Spanish Train

Hugh Masekela – Stimela

והקראה מספר מלכים.

הפרק מורכב מ- עריכה שנית רביעית וחמישית ושירים וחלק מעריכה ראשונה:

הסבר למאזינים החדשים,

את תוכניות רדיו זמן השלום אני עורכת במנות קטנות ולבסוף אני עורכת את היחידות הקטנות ליחידה אחת ארוכה או כמה יחידות ארוכות ומעלה אותן לאתר רדיו זמן השלום.

יש למאזינים את היכולת להאזין בעת העריכה באתר שולחן כתיבה.

לרוב אני עושה תוכנית אחת בחודש לפי נושא או ארץ.

עריכה חמישית:

דבר התוכנית:

ת’שמעו סיפור,

יום אחד באתי לבקר את יעל וגם נתי והבן שלה היו שם.

ויעל הלכה לעשות משהו בחדר אחר וישבנו בסלון, נתי, הבן שלה , מאי הבת של יעל ואני.

ואז נתי אמרה לי תסתכלי על מאי.. תראי את העיניים שלה איך היא נראית כמו מישל פייפר… והיא תארה את הילדה באופן סקסיסטי כמו שאומרים. אתם צריכים להבין שהיא היתה בת תשע או עשר.

ואת כל הסרט נתי עשתה שהבן שלה עמד בין הרגליים שלה וללא מלבושים תוך שהיא שיחקה עם אצבעה באיבר זכרותו של בנה.. בתנועות גלילה כאלה..

לא הבנתי את הסרט , היה נראה לי לא נכון להתייחס כאובייקט מיני לילדה בת תשע עשר, אך בגלל שנתי נקבה לא נראה מקרה קיצוני כמו שאומרים. יכול להיות שאם גבר היה עושה זאת הדבר היה מטריד יותר.

גם המשחק שלה עם איבר זכרותו של בנה לא נראה כבעיה, כי לא נראה שאיבר זכרות בגודל 2 סנטימטר בערך יכול לספק נקבה או יכול להתקיים כאובייקט מיני.

ובכל זאת, משהו לא נכון בסרט שנתי עשתה.

עריכה רביעית.

השירים:

השמעתי את השיר הראשון מהדיסק הזה:

https://archive.org/details/EProibidoProibirTropicalismo3.

דבר תוכנית:

השמיני לחודש בחודש העשירי בשנת השבעים:

הוֹי אֹמֵר לְאָב מַה תּוֹלִיד וּלְאִשָּׁה מַה תְּחִילִין: ישעיהו.

אחד הדברים הידועים בעניין זנות הוא שהרבה זונות הן נשים שהתעללו בהן מינית .

אני טוענת שההתעללות המינית היא זאת שיצרה את היכולת הרגשית של הנאנסת לעבוד במקצוע הזה.

זונה לא נהנית מקיום יחסי מין עם הלקוחות שלה.

היום בבוקר,

התלונן בפני בחור שהמדינה לא מאשרת חוק זנות, הוא טען שזונות מצילות הרבה נשים מאונס כי הן משמשות את האדם המכוער שנשים לא רוצות לשכב עימו לפרוק את יצריו. כי סיפוק יצריו של האדם המכוער ימנע ממנו לאנוס נשים. אמרתי לו שגם הומואים צורכים זנות אצת זונות ממין זכר. והתחיל ויכוח ביננו ואמרתי לו שאם יאשרו זנות שגם הבת יכולה להענות להצעת עבודה בלוח דרושים ודרושות לעבודות זנות. הוא אמר שאין לו בעיה עם הדבר שהבת שלו תהיה זונה. אמרתי לו שזונה לא נהנית מעבודתה. הוא אמר שגם רופא שיניים לא נהנה לראות את הפה של האנשים שהוא מטפל בהם.

אמרתי לו שהבת שלו מסכנה שהיא נולדה לאב כמוהו..

והיה ויכוח וצעקות ואז באה אישה ואמרה שאנחנו מפריעים לה לשתות את הקפה של הבוקר.

ואמרתי לה, תגידי, כאשה, מה דעתך, האם זונה נהנית מעבודה זו. היא בקשה ממני לא לדבר איתה כי היא שותה קפה.

ומה אני אומרת,

לאב אני אומרת שהוא אישר את הזניית ביתו ובנו, יש זונות גם ממין זכר שההומו המכוער יצטרך לפרוק דרכו את יצריו.

ולאשה אני אומרת שהיא אשרה שלא יעזרו לבת שלה  להחלץ מזנות אם תהפוך לזונה, או שלא יעזרו לה בעת שיאנסו אותה בבוקר כחלק מתהליך הכנתה ליכולת רגשית לעסוק במקצוע זה באם האנשים באזור האונס שותים את הקפה של הבוקר …

כי את מבינה שאשה לא יכולה שלא לכעוס שהיא שומעת דיבורים כאלה.

וכדי שנצחק,

יש מצב שזאת ה”פילנטרופיא” החדשה של העשירים החדשים שהם מוכנים להקריב את בניהם ובנותיהם כדי שלא יאנסו עניים בבואם לשבר מזון בגן העצמאות או בתחנה המרכזית הישנה.

בשבוע שקדם לשבוע זה למדתי שהפרוש למילה הלועזית “פילנטרופ” הוא אוהב אדם. חשבתי שפרוש המילה הוא נדבן.

עריכה שלישיתדבר תוכנית.

הקראת השיר – AGUA DE BEBER.

ברקע- humberto luis.

בשירה הברזילאית יש הרבה את המילה sodade. בדידות.

עריכה שנית:

תשלום.

דבר התוכנית:

תשמעו סיפור,

יום אחד דברתי עם שגאן והיא סיפרה לי ש- david boei & mick jager נסעו עם marian faithfull באוטו ובדרך הם זרקו את marian faithfull מהאוטו עם סוכריא על מקל שהם דחפו לאיבר נקבותה ושגאן סיפרה את הסיפור כשהיא צחקה..

אני לא יודעת אם הסיפור נכון או לא נכון, שגאן צחקה ממה שעשו ל- faithfull תוך שהיא דברה בהערצה כלפי האנשים האלה שעושים מעשים כאלה.

בסופו של יום אין להתפלא ששגאן היא נקבה ששוכבת עם זכרים תוך שהיא דוחפת את ה- dildo שלה לאיבר נקבותם- פי הטבעת.

עריכה ראשונה:

דבר תוכנית:

וַיֹּאמֶר שָׁאוּל אֶל יְהוֹנָתָן בְּנוֹ מַדּוּעַ לֹא בָא בֶן יִשַׁי גַּם תְּמוֹל גַּם הַיּוֹם אֶל הַלָּחֶם:  

וַיַּעַן יְהוֹנָתָן אֶת שָׁאוּל נִשְׁאֹל נִשְׁאַל דָּוִד מֵעִמָּדִי עַד בֵּית לָחֶם:וַיֹּאמֶר שַׁלְּחֵנִי נָא כִּי זֶבַח מִשְׁפָּחָה לָנוּ בָּעִיר וְהוּא צִוָּה לִי אָחִי וְעַתָּה אִם מָצָאתִי חֵן בְּעֵינֶיךָ אִמָּלְטָה נָּא וְאֶרְאֶה אֶת אֶחָי עַל כֵּן לֹא בָא אֶל שֻׁלְחַן הַמֶּלֶךְ:

וַיִּחַר אַף שָׁאוּל בִּיהוֹנָתָן וַיֹּאמֶר לוֹ בֶּן נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת הֲלוֹא יָדַעְתִּי כִּי בֹחֵר אַתָּה לְבֶן יִשַׁי לְבָשְׁתְּךָ וּלְבֹשֶׁת עֶרְוַת אִמֶּךָ: כִּי כָל הַיָּמִים אֲשֶׁר בֶּן יִשַׁי חַי עַל הָאֲדָמָה לֹא תִכּוֹן אַתָּה וּמַלְכוּתֶךָ וְעַתָּה שְׁלַח וְקַח אֹתוֹ אֵלַי כִּי בֶן מָוֶת הוּא:

וַיַּעַן יְהוֹנָתָן אֶת שָׁאוּל אָבִיו וַיֹּאמֶר אֵלָיו לָמָּה יוּמַת מֶה עָשָׂה: שמואל.

וַיְהִי כַּאֲשֶׁר שָׁב שָׁאוּל מֵאַחֲרֵי פְּלִשְׁתִּים וַיַּגִּדוּ לוֹ לֵאמֹר הִנֵּה דָוִד בְּמִדְבַּר עֵין גֶּדִי:  וַיִּקַּח שָׁאוּל שְׁלֹשֶׁת אֲלָפִים אִישׁ בָּחוּר מִכָּל יִשְׂרָאֵל וַיֵּלֶךְ לְבַקֵּשׁ אֶת דָּוִד וַאֲנָשָׁיו עַל פְּנֵי צוּרֵי הַיְּעֵלִים:  וַיָּבֹא אֶל גִּדְרוֹת הַצֹּאן עַל הַדֶּרֶךְ וְשָׁם מְעָרָה וַיָּבֹא שָׁאוּל לְהָסֵךְ אֶת רַגְלָיו וְדָוִד וַאֲנָשָׁיו בְּיַרְכְּתֵי הַמְּעָרָה יֹשְׁבִים: וַיֹּאמְרוּ אַנְשֵׁי דָוִד אֵלָיו הִנֵּה הַיּוֹם אֲשֶׁר אָמַר יְהוָה אֵלֶיךָ הִנֵּה אָנֹכִי נֹתֵן אֶת (איביך) אֹיִבְךָ בְּיָדֶךָ וְעָשִׂיתָ לּוֹ כַּאֲשֶׁר יִטַב בְּעֵינֶיךָ וַיָּקָם דָּוִד וַיִּכְרֹת אֶת כְּנַף הַמְּעִיל אֲשֶׁר לְשָׁאוּל בַּלָּט:  וַיְהִי אַחֲרֵי כֵן וַיַּךְ לֵב דָּוִד אֹתוֹ עַל אֲשֶׁר כָּרַת אֶת כָּנָף אֲשֶׁר לְשָׁאוּל:  וַיֹּאמֶר לַאֲנָשָׁיו חָלִילָה לִּי מֵיהוָה אִם אֶעֱשֶׂה אֶת הַדָּבָר הַזֶּה לַאדֹנִי לִמְשִׁיחַ יְהוָה לִשְׁלֹחַ יָדִי בּוֹ כִּי מְשִׁיחַ יְהוָה הוּא:  וַיְשַׁסַּע דָּוִד אֶת אֲנָשָׁיו בַּדְּבָרִים וְלֹא נְתָנָם לָקוּם אֶל שָׁאוּל וְשָׁאוּל קָם מֵהַמְּעָרָה וַיֵּלֶךְ בַּדָּרֶךְ:  וַיָּקָם דָּוִד אַחֲרֵי כֵן וַיֵּצֵא (מן) (המערה) מֵהַמְּעָרָה וַיִּקְרָא אַחֲרֵי שָׁאוּל לֵאמֹר אֲדֹנִי הַמֶּלֶךְ וַיַּבֵּט שָׁאוּל אַחֲרָיו וַיִּקֹּד דָּוִד אַפַּיִם אַרְצָה וַיִּשְׁתָּחוּ:  וַיֹּאמֶר דָּוִד לְשָׁאוּל לָמָּה תִשְׁמַע אֶת דִּבְרֵי אָדָם לֵאמֹר הִנֵּה דָוִד מְבַקֵּשׁ רָעָתֶךָ: הִנֵּה הַיּוֹם הַזֶּה רָאוּ עֵינֶיךָ אֵת אֲשֶׁר נְתָנְךָ יְהוָה הַיּוֹם בְּיָדִי בַּמְּעָרָה וְאָמַר לַהֲרָגֲךָ וַתָּחָס עָלֶיךָ וָאֹמַר לֹא אֶשְׁלַח יָדִי בַּאדֹנִי כִּי מְשִׁיחַ יְהוָה הוּא: וְאָבִי רְאֵה גַּם רְאֵה אֶת כְּנַף מְעִילְךָ בְּיָדִי כִּי בְּכָרְתִי אֶת כְּנַף מְעִילְךָ וְלֹא הֲרַגְתִּיךָ דַּע וּרְאֵה כִּי אֵין בְּיָדִי רָעָה וָפֶשַׁע וְלֹא חָטָאתִי לָךְ וְאַתָּה צֹדֶה אֶת נַפְשִׁי לְקַחְתָּהּ: יִשְׁפֹּט יְהוָה בֵּינִי וּבֵינֶךָ וּנְקָמַנִי יְהוָה מִמֶּךָּ וְיָדִי לֹא תִהְיֶה בָּךְ:  כַּאֲשֶׁר יֹאמַר מְשַׁל הַקַּדְמֹנִי מֵרְשָׁעִים יֵצֵא רֶשַׁע וְיָדִי לֹא תִהְיֶה בָּךְ:  אַחֲרֵי מִי יָצָא מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵל אַחֲרֵי מִי אַתָּה רֹדֵף אַחֲרֵי כֶּלֶב מֵת אַחֲרֵי פַּרְעֹשׁ אֶחָד:  וְהָיָה יְהוָה לְדַיָּן וְשָׁפַט בֵּינִי וּבֵינֶךָ וְיֵרֶא וְיָרֵב אֶת רִיבִי וְיִשְׁפְּטֵנִי מִיָּדֶךָוַיְהִי כְּכַלּוֹת דָּוִד לְדַבֵּר אֶת הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֶל שָׁאוּל וַיֹּאמֶר שָׁאוּל הֲקֹלְךָ זֶה בְּנִי דָוִד וַיִּשָּׂא שָׁאוּל קֹלוֹ וַיֵּבְךְּ:  וַיֹּאמֶר אֶל דָּוִד צַדִּיק אַתָּה מִמֶּנִּי כִּי אַתָּה גְּמַלְתַּנִי הַטּוֹבָה וַאֲנִי גְּמַלְתִּיךָ הָרָעָה:  (ואת) וְאַתָּה הִגַּדְתָּ הַיּוֹם אֵת אֲשֶׁר עָשִׂיתָה אִתִּי טוֹבָה אֵת אֲשֶׁר סִגְּרַנִי יְהוָה בְּיָדְךָ וְלֹא הֲרַגְתָּנִי:  וְכִי יִמְצָא אִישׁ אֶת אֹיְבוֹ וְשִׁלְּחוֹ בְּדֶרֶךְ טוֹבָה וַיהוָה יְשַׁלֶּמְךָ טוֹבָה תַּחַת הַיּוֹם הַזֶּה אֲשֶׁר עָשִׂיתָה לִי: וְעַתָּה הִנֵּה יָדַעְתִּי כִּי מָלֹךְ תִּמְלוֹךְ וְקָמָה בְּיָדְךָ מַמְלֶכֶת יִשְׂרָאֵל:  וְעַתָּה הִשָּׁבְעָה לִּי בַּיהוָה אִם תַּכְרִית אֶת זַרְעִי אַחֲרָי וְאִם תַּשְׁמִיד אֶת שְׁמִי מִבֵּית אָבִי:  וַיִּשָּׁבַע דָּוִד לְשָׁאוּל וַיֵּלֶךְ שָׁאוּל אֶל בֵּיתוֹ וְדָוִד וַאֲנָשָׁיו עָלוּ עַל הַמְּצוּדָה: שמואל.

יהונתן כמו דוד, הבין שדוד משיח של בורא עולם ומתוך המקום הזה הוא עזר לדוד.

ברור לכל שלא קל הדבר ליהונתן כבן של מלך לקבל את ישיבת דוד על כיסא שאול, אביו של יהונתן, לאחר שאול.

ומתוך המקום הזה אנחנו יכולים להבין שיהונתן היה אדם מאוד מאמין שעשה כמו דוד שלא הסכים להרוג את שאול שהיה משיח של בורא עולם וזאת למרות ששאול ביקש להמיתו.

עריכה ראשונה- brazil avec argentina.

כפי שאתם יכולים לראות יש יד (MANO) שמבקשת למספר את העריכות בספורות  13.6. אני לא מתיחסת לדבר, אם אתקן את הדבר אני אאשר את ה- magic שלהם. התיקון יהיה הבעת פחד מהדבר. הפחד מהדבר נותן קיימות לדבר ומקיים את התכנות הכח של ה- MAGIC על האדם.

מבחינתי אלה אנשים משוגעים שמאמינים באמונות של משוגעים.

מצאתי מוסיקה קלאסית ושירה לבורא מברזיל, לכן בפרק השני שישולבו בו הקראה מספר שמואל מהעריכה הראשונה יהיה, אם ירצה הבורא, פרק עם מוסיקה קלאסית.

וְאָנֹכִי מַעֲשֵׂיהֶם וּמַחְשְׁבֹתֵיהֶם בָּאָה לְקַבֵּץ אֶת כָּל הַגּוֹיִם וְהַלְּשֹׁנוֹת וּבָאוּ וְרָאוּ אֶת כְּבוֹדִי: וְשַׂמְתִּי בָהֶם אוֹת וְשִׁלַּחְתִּי מֵהֶם פְּלֵיטִים אֶל הַגּוֹיִם תַּרְשִׁישׁ פּוּל וְלוּד מֹשְׁכֵי קֶשֶׁת תֻּבַל וְיָוָן הָאִיִּים הָרְחֹקִים אֲשֶׁר לֹא שָׁמְעוּ אֶת שִׁמְעִי וְלֹא רָאוּ אֶת כְּבוֹדִי וְהִגִּידוּ אֶת כְּבוֹדִי בַּגּוֹיִם: וְהֵבִיאוּ אֶת כָּל אֲחֵיכֶם מִכָּל הַגּוֹיִם מִנְחָה לַיהוָה בַּסּוּסִים וּבָרֶכֶב וּבַצַּבִּים וּבַפְּרָדִים וּבַכִּרְכָּרוֹת עַל הַר קָדְשִׁי יְרוּשָׁלִַם אָמַר יְהוָה כַּאֲשֶׁר יָבִיאוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת הַמִּנְחָה בִּכְלִי טָהוֹר בֵּית יְהוָה: וְגַם מֵהֶם אֶקַּח לַכֹּהֲנִים לַלְוִיִּם אָמַר יְהוָה: כִּי כַאֲשֶׁר הַשָּׁמַיִם הַחֳדָשִׁים וְהָאָרֶץ הַחֲדָשָׁה אֲשֶׁר אֲנִי עֹשֶׂה עֹמְדִים לְפָנַי נְאֻם יְהוָה כֵּן יַעֲמֹד זַרְעֲכֶם וְשִׁמְכֶם: וְהָיָה מִדֵּי חֹדֶשׁ בְּחָדְשׁוֹ וּמִדֵּי שַׁבָּת בְּשַׁבַּתּוֹ יָבוֹא כָל בָּשָׂר לְהִשְׁתַּחֲוֹת לְפָנַי אָמַר יְהוָה: ישעיהו.

וְגַם מֵהֶם

לא במקום..

וְגַם

.

Copyright © 2020 . All rights reserved.