פרשת צו – פרשת שמיני- צו שמונה- מילואים.

בגין אמר סובבוני בכחש בהקשר למלחמת לבנון. מאזני אפרים- מאזני מרמה.

פרשת צו היא לפני פרשת שמיני. בפרשות אלה כתוב בדבר הקרבת קורבנות.

לא נכון הדבר להשים את המילה מילואים בהקשר ליציאה למלחמה. זה עיוות של השפה. הדבר מעיד פעולת אוון.

זֹאת הַתּוֹרָה לָֽעֹלָה לַמִּנְחָה וְלַֽחַטָּאת וְלָֽאָשָׁם וְלַמִּלּוּאִים וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִֽים: אֲשֶׁר צִוָּה יְהוָֹה אֶת מֹשֶׁה בְּהַר סִינָי בְּיוֹם צַוֹּתוֹ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לְהַקְרִיב אֶת קָרְבְּנֵיהֶם לַֽיהוָֹה בְּמִדְבַּר סִינָֽי: ויקרא.

אני טוענת שהמילים האלה הושמו בפי העם כדי לקיים את המלחמה שהמתים בה  הם קורבנות לחיטאי תורמים  שאין להם תשועה שמבקשים במלחמה זאת לעשות החלפות עם האדם הנקי שהם מקריבים.

לְדָוִד מִזְמוֹר נְאֻם יְהוָה לַאדֹנִי שֵׁב לִימִינִי עַד אָשִׁית אֹיְבֶיךָ הֲדֹם לְרַגְלֶיךָ: מַטֵּה עֻזְּךָ יִשְׁלַח יְהוָה מִצִּיּוֹן רְדֵה בְּקֶרֶב אֹיְבֶיךָ: עַמְּךָ נְדָבֹת בְּיוֹם חֵילֶךָ בְּהַדְרֵי קֹדֶשׁ מֵרֶחֶם מִשְׁחָר לְךָ טַל יַלְדֻתֶיךָ: נִשְׁבַּע יְהוָה וְלֹא יִנָּחֵם אַתָּה כֹהֵן לְעוֹלָם עַל דִּבְרָתִי מַלְכִּי צֶדֶק: תהלים.

להזכירכם לכל חיל וחילת יש מספר, גם לנעליו, גם דיסקית. והמפקדים והמדינה יודעים את ספורות ישראל וניתן לכוון כיוון מדויק לחיל שהנדיב רוצה להיוושע ממנו.

וַיַּעֲמֹד שָׂטָן עַל יִשְׂרָאֵל וַיָּסֶת אֶת דָּוִיד לִמְנוֹת אֶת יִשְׂרָאֵל: וַיֹּאמֶר דָּוִיד אֶל יוֹאָב וְאֶל שָׂרֵי הָעָם לְכוּ סִפְרוּ אֶת יִשְׂרָאֵל מִבְּאֵר שֶׁבַע וְעַד דָּן וְהָבִיאוּ אֵלַי וְאֵדְעָה אֶת מִסְפָּרָם: וַיֹּאמֶר יוֹאָב יוֹסֵף יְהוָה עַל עַמּוֹ כָּהֵם מֵאָה פְעָמִים הֲלֹא אֲדֹנִי הַמֶּלֶךְ כֻּלָּם לַאדֹנִי לַעֲבָדִים לָמָּה יְבַקֵּשׁ זֹאת אֲדֹנִי לָמָּה יִהְיֶה לְאַשְׁמָה לְיִשְׂרָאֵל: דברי הימים.

על ידי ספירת ישראל יש יכולת לנדיב שאין לו תשועה לספור עצמו בספורות חיל שהוא מבקש לעשות החלפות עמו ועל הנתרם מוחל הדין של הנדיב. הנדיב מפיל את אשמתו על החיל.

לכן הטייקונים ניתקו את הטלפון של החילים העניים שנלחמו במלחמת צוק איתן כי לא יכלו לצאת לעבוד ולשלם את חשבון הטלפון. וזאת פעולת געילה- אל טל בשדי תרומות.

ויש גם את המטבחיים של MACKEY בכור הברזל בגת:

יש מזרחי ויש מזרחי.

.