לימודי תורה- שנת שישים ותשע.

כִּי כֹּה אָמַר, אֲדֹנָי יְהוִה: הִנְנִי-אָנִי, וְדָרַשְׁתִּי אֶת-צֹאנִי וּבִקַּרְתִּים. כְּבַקָּרַת רֹעֶה עֶדְרוֹ בְּיוֹם-הֱיוֹתוֹ בְתוֹךְ-צֹאנוֹ, נִפְרָשׁוֹת–כֵּן, אֲבַקֵּר אֶת-צֹאנִי; וְהִצַּלְתִּי אֶתְהֶם, מִכָּל-הַמְּקוֹמֹת אֲשֶׁר נָפֹצוּ שָׁם, בְּיוֹם עָנָן, וַעֲרָפֶל. וְהוֹצֵאתִים מִן-הָעַמִּים, וְקִבַּצְתִּים מִן-הָאֲרָצוֹת, וַהֲבִיאוֹתִים, אֶל-אַדְמָתָם; וּרְעִיתִים, אֶל-הָרֵי יִשְׂרָאֵל, בָּאֲפִיקִים, וּבְכֹל מוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ.  בְּמִרְעֶה-טּוֹב אֶרְעֶה אֹתָם, וּבְהָרֵי מְרוֹם-יִשְׂרָאֵל יִהְיֶה נְוֵהֶם; שָׁם תִּרְבַּצְנָה בְּנָוֶה טּוֹב, וּמִרְעֶה שָׁמֵן תִּרְעֶינָה אֶל-הָרֵי יִשְׂרָאֵל. אֲנִי אֶרְעֶה צֹאנִי וַאֲנִי אַרְבִּיצֵם, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה.  אֶת-הָאֹבֶדֶת אֲבַקֵּשׁ, וְאֶת-הַנִּדַּחַת אָשִׁיב, וְלַנִּשְׁבֶּרֶת אֶחֱבֹשׁ, וְאֶת-הַחוֹלָה אֲחַזֵּק; וְאֶת-הַשְּׁמֵנָה וְאֶת-הַחֲזָקָה אַשְׁמִיד, אֶרְעֶנָּה בְמִשְׁפָּט. וְאַתֵּנָה צֹאנִי, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה: הִנְנִי שֹׁפֵט בֵּין-שֶׂה לָשֶׂה, לָאֵילִים וְלָעַתּוּדִים. הַמְעַט מִכֶּם, הַמִּרְעֶה הַטּוֹב תִּרְעוּ, וְיֶתֶר מִרְעֵיכֶם, תִּרְמְסוּ בְּרַגְלֵיכֶם; וּמִשְׁקַע-מַיִם תִּשְׁתּוּ–וְאֵת הַנּוֹתָרִים, בְּרַגְלֵיכֶם תִּרְפֹּשׂוּן. וְצֹאנִי–מִרְמַס רַגְלֵיכֶם תִּרְעֶינָה, וּמִרְפַּשׂ רַגְלֵיכֶם תִּשְׁתֶּינָה. יחזקאל.

עמוד חג הפסח.

אם הייתי חושבת מהתחלה על קריאת שמע כפתרון לחידה, זה היה חוסך לי הרבה זמן להוכיח שאין אמת בספורות האותיות ומשכך ברור לכולנו שעוד לא מצאת את הדרך לחרב המתהפכת, אתה בכלל לא בכיוון.

כתובת חג הפסח בשנת שבעים וארבע

ספירת העם היהודי מאפשרת לעשיר לספור עצמו בספורות העני, לעשות SIMETRI, הכפלה של ספורות העני ושימת ספורות העני על העשיר. העשיר מקיים את הקרבת העני תוך שהוא תורם לו,  ובכך קונה העשיר את נקיון כפיו של העני ולא בא באשמה ובדין על מעשיו, כך הוא מכשיר את הכסף שהוא עשק, ומפיל את האשמה והדין על העני.

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. תהלים.

בשורה התחתונה, ברור לכולנו שטוב שמלאך המוות הרג את  MAC  השוחט ואנשיו.

“ובא מלאך המוות והרג את השוחט..” חווה אלברשטיין.

כפי שאתה יודע, מעשן קנאביס הוא לא חוטא על פי תורתנו הקדושה, זאת הדרך שאתה מכניס נקיים לכלא.

אני טוענת שזאת הסיבה שמדובבים\ אונסים בכלא, גועלים חוטאים שלא בדין מוות בכלא, כדי שהבעלים שלהם יבנו מהם, כדי לקחת ולהעביר את נשמת החיים שלהם לעשירים. ובדרך זאת העשיר עושק את גורל נקי הכפים   MALKA קראה להם דו- בים. היא אמרה שאני מעירה את הדו-בים..

וְשָׁחַטְתָּ, אֶת-הָאָיִל; וְלָקַחְתָּ, אֶת-דָּמוֹ, וְזָרַקְתָּ עַל-הַמִּזְבֵּחַ, סָבִיב.

רְאוּבֵן שִׁמְעוֹן, לֵוִי וִיהוּדָה יִשָּׂשכָר זְבוּלֻן דִּינָה. יעקב ולאה.יוֹסֵף וּבִנְיָמִן. יעקב ורחל.

דָּן וְנַפְתָּלִי, יעקב ובלהה.

דָּן, יָדִין עַמּוֹ–כְּאַחַד, שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל.  יְהִי-דָן נָחָשׁ עֲלֵי-דֶרֶךְ, שְׁפִיפֹן עֲלֵי-אֹרַח–הַנֹּשֵׁךְ, עִקְּבֵי-סוּס, וַיִּפֹּל רֹכְבוֹ, אָחוֹר. לִישׁוּעָתְךָ, קִוִּיתִי יְהוָה.

כולנו נסכים שלשפוט את ישראל, זה תפקיד חשוב שניתן לבן של השפחה..

גָּד וְאָשֵׁר. יעקב וזילפה.

מְנַשֶּׁה אֶפְרָיִם- יוסף ואסנת (שלא היתה מעם ישראל, אם היהדות היתה נקבעת על פי האם, ילדי אסנת לא היו משבטי ישראל).

גם בלהה וזילפה ואסנת הן מאמהות ישראל. ילדיהן ראשי שבטים בישראל. יוסף לא קיבל שבט על שמו, בניו קיבלו. 

סך הכל שבע אמהות לישראל. וארבע אבות. יוסף הוא גם אב בישראל.

נקודות למחשבה.

אֵלֶּה בְנֵי-עֵשָׂו וְאֵלֶּה אַלּוּפֵיהֶם, הוּא אֱדוֹם. אֵלֶּה בְנֵי-שֵׂעִיר הַחֹרִי, יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ:  לוֹטָן וְשׁוֹבָל, וְצִבְעוֹן וַעֲנָה. וְדִשׁוֹן וְאֵצֶר, וְדִישָׁן; אֵלֶּה אַלּוּפֵי הַחֹרִי בְּנֵי שֵׂעִיר, בְּאֶרֶץ אֱדוֹם.  וַיִּהְיוּ בְנֵי-לוֹטָן, חֹרִי וְהֵימָם; וַאֲחוֹת לוֹטָן, תִּמְנָע וְאֵלֶּה בְּנֵי שׁוֹבָל, עַלְוָן וּמָנַחַת וְעֵיבָל, שְׁפוֹ, וְאוֹנָם. וְאֵלֶּה בְנֵי-צִבְעוֹן, וְאַיָּה וַעֲנָה; הוּא עֲנָה, אֲשֶׁר מָצָא אֶת-הַיֵּמִם בַּמִּדְבָּר, בִּרְעֹתוֹ אֶת-הַחֲמֹרִים, לְצִבְעוֹן אָבִיו. וְאֵלֶּה בְנֵי-עֲנָה, דִּשֹׁן; וְאָהֳלִיבָמָה, בַּת-עֲנָה. וְאֵלֶּה, בְּנֵי דִישָׁן–חֶמְדָּן וְאֶשְׁבָּן, וְיִתְרָן וּכְרָן. אֵלֶּה, בְּנֵי-אֵצֶר–בִּלְהָן וְזַעֲוָן, וַעֲקָן. אֵלֶּה בְנֵי-דִישָׁן, עוּץ וַאֲרָן. אֵלֶּה, אַלּוּפֵי הַחֹרִי:  אַלּוּף לוֹטָן אַלּוּף שׁוֹבָל, אַלּוּף צִבְעוֹן אַלּוּף עֲנָה. אַלּוּף דִּשֹׁן אַלּוּף אֵצֶר, אַלּוּף דִּישָׁן; אֵלֶּה אַלּוּפֵי הַחֹרִי לְאַלֻּפֵיהֶם, בְּאֶרֶץ שֵׂעִיר.  בראשית.

“לוטן הוא קיבוץ בערבה, מצפון לאילת, השייך למועצה אזורית חבל אילות. הקיבוץ הוקם ב-1983ונקרא על שם אחת המשפחות לשבטי אדום ושעיר (מי שניתן לשייכם כבני עשו), אשר גרו באותו האזור בימי המקרא…הקיבוץ הוקם על ידי גרעיני נח”ל משותפים לנוער תל”ם ולתנועת הנוער נצ”ר עולמי (נוער ציוני רפורמי). ” וויקיפדיה.

כִּי-עַמְּךָ וְנַחֲלָתְךָ,הֵם, אֲשֶׁר הוֹצֵאתָ מִמִּצְרַיִם, מִתּוֹךְ כּוּר הַבַּרְזֶל.  לִהְיוֹת עֵינֶיךָ פְתֻחֹת אֶל-תְּחִנַּת עַבְדְּךָ, וְאֶל-תְּחִנַּת עַמְּךָ יִשְׂרָאֵל, לִשְׁמֹעַ אֲלֵיהֶם, בְּכֹל קָרְאָם אֵלֶיךָ. תורה.

וָאֶקְרָא לְךָ בִּשְׁמֶךָ, אֲכַנְּךָ וְלֹא יְדַעְתָּנִי. מי הוא ישראלי.

ברור לי ולך שהעיר שבנית לא יכולה להיות העיר של בורא עולם אם בנית אותה עם שוחד. ברור לי ולך שבורא עולם יודע אם אתה מעסיק אדם לאחר שירות במוסדות המדינה כהעסקה שמשמעותה שוחד בעבור השרותים שהוא נתן לך בתיפקודו כעובד מדינה.. ברור לי ולך שבורא עולם יודע אם ההרצאות של נבחרים לשעבר, הם שוחד שהטייקון שתורם לאוניברסיטה יודע לתעל את התרומה גם לצורך תשלום גדול מידי בעבור מרצה לא מעניין כמו כחלון או בנימין נתניהו. מתוך המקום הזה שמכיר בכך שבורא עולם חוקר לב ובוחן כליות אתה יודע אם עירך היא עיר יהוה או לא. ומתוך המקום הזה- אתה יכול לבחור אם להמשיך במעשיך או לחדול ממעשיך.

ברור לי ולך שאדם ששכב עם בעולת בעל ושהדין שלו ביעור מישראל, הוא אדם שאינו ישראלי. בדיוק כמו שאיש השוכב את זכר משכבי אשה הוא אינו ישראלי. ומשכך גם לא יהודי.

המרת בית זבול.

אָז, אָמַר שְׁלֹמֹה:  יְהוָה אָמַר, לִשְׁכֹּן בָּעֲרָפֶל.  בָּנֹה בָנִיתִי בֵּית זְבֻל, לָךְ–מָכוֹן לְשִׁבְתְּךָ, עוֹלָמִים.  וַיַּסֵּב הַמֶּלֶךְ, אֶת-פָּנָיו, וַיְבָרֶךְ, אֵת כָּל-קְהַל יִשְׂרָאֵל; וְכָל-קְהַל יִשְׂרָאֵל, עֹמֵד.  מלכים.

אני טוענת שזבולון המר STEIN הוא במשמעות של אדם שפעל להמרת בית זבול, במשמעות של:

הוֹי בָּנִים סוֹרְרִים, נְאֻם-יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עֵצָה וְלֹא מִנִּי, וְלִנְסֹךְ מַסֵּכָה וְלֹא רוּחִי–לְמַעַן סְפוֹת חַטָּאת, עַל-חַטָּאת. ישעיהו.

הוּ ו- הָ.

אצל אברהם בורא עולם הוסיף לו את האות ה’.

ואצל שרה בורא עולם הוציא את האות י’ ושם את האות ה’ במקום האות י’.

פרי עץ למאכל.

חשוב להבין, שאתה קונה מזון מהחנות החנות היא לא העץ למאכל, מי שאוכל מהקניה הזו הוא בעל החנות שמתפרנס מהכסף שאתה קונה ממנו והוא קונה מהכסף שהוא מרויח מהמסחר איתך- אוכל. אם לא היית קונה ממנו, לא היה לו גם את הכסף לשים מזון למכירה בחנות. אם נכרות את בעל החנות, יבוא בעל חנות חדש.. גם הגבירה שטראוס יודעת שללא עובדים היא לא תוכל לייצר מזון, העובדים והקונים הם העץ הפרי למאכל.

מי הוא יהודי, מי היא יהודיה- חלק ראשון.

כפי שכולם יודעים מישהו באיזשהו שלב קבע שקביעת יהדות של איש או אשה היא לפי האם, יש שמסבירים זאת כי רק כך יש בטחון לדעת, כי אי אפשר לערער על יציאת תינוק או תינוקת מרחם אמם. ברור לכולנו שאם האם בגדה בבעלה אז למרות שיש בטחון שהתינוק או התינוקת יצאו מרחמה, הם לא יהודים, הם ממזרים שלא יכולים לבוא בברית יהוה ובבית יהוה ודין האם על מעשה זה- הוא מוות.

קביעה זו סותרת דבר תורה, היא גם סותרת את העברת הבכורה, הברכה מאב לבן כפי שאברהם העביר ליצחק ויצחק ליעקב ויעקב לבניו שנהיו שבטי ישראל לישראל.

כָּל-אֵלֶּה שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל, שְׁנֵים עָשָׂר; וְזֹאת אֲשֶׁר-דִּבֶּר לָהֶם אֲבִיהֶם, וַיְבָרֶךְ אוֹתָם–אִישׁ אֲשֶׁר כְּבִרְכָתוֹ, בֵּרַךְ אֹתָם. בראשית. הפרק האחרון.

גם יהדותו של דוד נקבעה לפי אבותיו ולא לפי אמו שהצטרפה לשבט יהודה.

וְאֵלֶּה תּוֹלְדוֹת פָּרֶץ, פֶּרֶץ הוֹלִיד אֶת-חֶצְרוֹן. וְחֶצְרוֹן הוֹלִיד אֶת-רָם, וְרָם הוֹלִיד אֶת-עַמִּינָדָב.  וְעַמִּינָדָב הוֹלִיד אֶת-נַחְשׁוֹן, וְנַחְשׁוֹן הוֹלִיד אֶת-שַׂלְמָה.  וְשַׂלְמוֹן הוֹלִיד אֶת-בֹּעַז, וּבֹעַז הוֹלִיד אֶת-עוֹבֵד. וְעֹבֵד הוֹלִיד אֶת-יִשָׁי, וְיִשַׁי הוֹלִיד אֶת-דָּוִד.  רות.

מכך אתה יכול להבין שהאם לא מעבירה.

מי הוא יהודי, מי היא יהודיה- חלק שני.

יש נשים לסביות שבחרו להביא ילד עם זכר השוכב את זכרים משכבי אשה, זכרים כאלה הם זכרים שאינם נושאי ברית על פי תורתנו הקדושה, הם לא יכולים להעביר את הברית, אלו זכרים שבורא עולם קבע שהם בדין מוות ועושי תועבה. יש  נשים לסביות וגם זכרים השוכבים את זכר משכב שבוחרים מראש לא לעשות ברית לילדיהם, הם בוחרים בערלות ילדיהם גם ללא ידיעה שבכל מקרה ילדיהם אינם יהודים.

ילדים אלה אינם יהודים וחשוב לאנשים שרוצים לשמור על יהדותם לדעת זאת ולא להתערב עימם. במיוחד לא עם הילודים הזכרים, אשה שנישאת לגבר יהודי יכולה להיות יהודיה, כמו רות שנישאה תחילה לבנה של נעמי ובחרה להמשיך עם אימו לאחר מות בעלה.

חשוב לדעת שגם אב משפחה כמו זילברשטיין, כמו אלבו, כמו פקר, כמו איתני, שכפי שאני יודעת חלק מהם שכבו עם בעולת בעל לפני שנולדו להם ילדים מהאשה הרישמית, ילדיהם אינם יהודים, יען כי דין האב ששכב עם בעולת בעל הוא ביעור מישראל, ומשכך הוא עקור ולא יכול להעביר ברית אברהם, ומשכך ילדיו אינם יכולים יהודים. לגבי האנשים האלה אני בספק אם היו יהודים גם לפני המשכב עם בעולת הבעל.

יפה אצל הדוסים שהגברים שדורשים, מקיימים. גם גברים דוסים לובשים ארוך בקיץ.

תראה,

לוי ושמעון לא קיבלו את האונס שאנס שכם את דינה, והם לא שמעו לאביהם ולא אישרו להביא בברית את אנשי שכם וחמור ולהשיא את אחותם לשכם וכנקמה על האונס הם חתכו להם את אבר זכרותם ויעקב כעס עליהם שלא שמעו לקולו.

ברבות הימים ולמרות כעסו של יעקב, שבט הלוי שאביהם חתך לאנשי שכם את אבר הזכרות ולא הסכים להימול אותם בברית שיש לישראל עם בורא עולם, נבחר בציווי בורא עולם להיות שבט הכהונה של ישראל.

 זה מול זה.
שבירת הקסם- חלק חמישי.

כפי שאתה יודע,

אין משמעות בעיני לאיות השם מיכל באותיות האנגליות. אנגלית היא לא שפת עבר.

בצפנים שלכם – C זה גם לראות וגם ים וגם כן בספרדית שהופכת לפח באנגלית.. כך שברור לכולם מדוע בורא עולם בלל את שפת בבל.. 

וַיֹּאמֶר יְהוָה, הֵן עַם אֶחָד וְשָׂפָה אַחַת לְכֻלָּם, וְזֶה, הַחִלָּם לַעֲשׂוֹת; וְעַתָּה לֹא-יִבָּצֵר מֵהֶם, כֹּל אֲשֶׁר יָזְמוּ לַעֲשׂוֹת. הָבָה, נֵרְדָה, וְנָבְלָה שָׁם, שְׂפָתָם–אֲשֶׁר לֹא יִשְׁמְעוּ, אִישׁ שְׂפַת רֵעֵהוּ.  וַיָּפֶץ יְהוָה אֹתָם מִשָּׁם, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ; וַיַּחְדְּלוּ, לִבְנֹת הָעִיר.  עַל-כֵּן קָרָא שְׁמָהּ, בָּבֶל, כִּי-שָׁם בָּלַל יְהוָה, שְׂפַת כָּל-הָאָרֶץ; וּמִשָּׁם הֱפִיצָם יְהוָה, עַל-פְּנֵי כָּל-הָאָרֶץ. בראשית.

בסופו של יום בנט יבקש להפוך את המשטר בישראל למשטר קומוניסטי בו האדם שייך למדינה ומתוך המקום הזה יראה עצמו בנט שבעל אישור לשפוך דם נקי ולעשות המרת בית זבול ולחלק בגדינו להם ועל לבושינו להפיל גורל.

כל עוד לא הבאת לאישור משטר קומוניסטי אין לך אישור לעשות זאת.

יעל.אני טוענת שלוי שסירס את אבר זכרותו של האנס שאנס את אחותו, הוא אביר שכל אשה חולמת שיהיה לה גבר כמוהו.

וִידַעְתֶּם–כִּי שִׁלַּחְתִּי אֲלֵיכֶם, אֵת הַמִּצְוָה הַזֹּאת:  לִהְיוֹת בְּרִיתִי אֶת-לֵוִי, אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת. בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ, הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם, וָאֶתְּנֵם-לוֹ מוֹרָא, וַיִּירָאֵנִי; וּמִפְּנֵי שְׁמִי, נִחַת הוּא. תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ, וְעַוְלָה לֹא-נִמְצָא בִשְׂפָתָיו; בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי, וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָוֺן.  כִּי-שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ-דַעַת, וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ:  כִּי מַלְאַךְ יְהוָה-צְבָאוֹת, הוּא. מלאכי.

צריך לזכור שלאחר שלוי ושמעון חתכו לשכם את איבר זכרותו ולמרות כעסו של יעקב שבניו לא כיבדו את ההסכם שעשה עם שכם וחמור לאחר אונס דינה, לוי נבחר לשבט הכהונה.

מבחינת הלב, יחשוב כל אדם ותחשוב כל כל אשה אם נכון הדבר להביא בברית מילה בני האדם שאנסו בת ישראל.

לימודים מבראשית.

אַל-תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים– בְּבֶן-אָדָם, שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה. תהלים.יש בתי כנסת שנוהגים תמורת תרומה לתת כיסא לתורם וכך התורם עושה לעצמו שם כשיש כיסא בבית הכנסת עם שם התורם על הכיסא.

כשהתורם לא בא לבית הכנסת יש אנשים שיושבים על הכיסא שלו, ושרשום על שמו.

ומה אני אומרת,  בעת הזו יש ערב רב וכוזרים בישראל שבית הכנסת משמש להם כשדי תרומות בו הם קונים לעצמם גאולה תוך שהם נגאלים באמצעות געילה, האדם שיושב על הכיסא של התורם למעשה יושב במקומו. אני מציעה לא לשבת על כיסא שכתוב עליו שם הנדיב..  אתה לא יודע איזה מקום אתה “תופס” שאתה יושב על הכיסא של הנדיב שתרם לבית הכנסת.

אַלתִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים— בְּבֶן-אָדָם, שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה. תהלים.

אֲבִי יְתוֹמִים, וְדַיַּן אַלְמָנוֹת– אֱלֹהִים, בִּמְעוֹן קָדְשׁוֹ. תהלים.

 שבירת הקסם- שש.
 שבירת הקסם- שבע.
 שבירת הקסם- שמונה.
 שבירת הקסם- תשע.
 שבירת הקסם- עשר.
 שבירת הקסם- שבע.
לימודי מספר בראשית. אתר שבירת הקסם.

ברור לכולם שכינוס של בני אדם שחברים בה אישים  (כמו ישיבת OR ETZYON שהנציג שלה  בכינוס הוא BENNET) השוכבים את זכר משכבי אשה– לא יכול להקראכנסת ישראלאת השם ישראל בורא עולם כינה את עם ישראלובורא עולם אמר בפירוש שדמם של אישים השוכבים את זכר משכבי אשה– בראשם

כִּי אֱוִיל עַמִּי, אוֹתִי לֹא יָדָעוּ–בָּנִים סְכָלִים הֵמָּה, וְלֹא נְבוֹנִים הֵמָּה; חֲכָמִים הֵמָּה לְהָרַע, וּלְהֵיטִיב לֹא יָדָעוּ. ירמיהו.

שבירת הקסם- חלק רביעי.

אתה לא חשבת על כך שאם אתה גועל כהנים , אתה לא יכול להבנות מהם במובן של להשליך את גורל הכהן עליך

לאחר הגעילה, אתה לא יכול למנות עצמך ככהן, כי בורא עולם קובע מי יהיו כהניו, לכן אתה לא יכול להשליך את ספורות הכהן על עצמך. אתה לא יכול לקבוע לבורא עולם מי יהיו כהניו, לכן אתה לא יכול לבנות עצמך מכהן יהודי. גם כהן יהודי לא יכול למכור את כהונתו, גם כהן לא יכול לקבוע לבורא עולם מי יהיה כהן של בורא עולם במקומו. כך שגעילת כהן לא תייצר את הערך שאתה מבקש לאחר הגעילה. אם אתה לא יכול להיות כהן, אז גם הבת שלך לא יכולה להיות בת כהן. אשתך לא יכולה להיות כהנת אם אתה לא כהן. ואם אתה כהן, אין לך סיבה לגעול כהן, אלא אם רק שמת לעצמך את השם כהן, ואתה לא באמת כהן ומשכך, תקרא שוב פעם את מה שכתבתי.

חָנֵּנִי אֱלֹהִים כְּחַסְדֶּךָ;    כְּרֹב רַחֲמֶיךָ, מְחֵה פְשָׁעָי.
הרבה (הֶרֶב), כַּבְּסֵנִי מֵעֲו‍ֹנִי;    וּמֵחַטָּאתִי טַהֲרֵנִי.
כִּי-פְשָׁעַי, אֲנִי אֵדָע;    וְחַטָּאתִי נֶגְדִּי תָמִיד.

תהלים.

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶםוְעַללְבוּשִׁייַפִּילוּ גוֹרָל. תהלים.

את בגדי הכהן בורא עולם נתן לכהן לכהן לו, אתה לא יכול לקבל בגדי כהן. לכן על כהן אתה לא יכול לעשות פעולת ה- ALTALENA\נדנדה. אתה לא יכול לעלות מהורדת כהן.

וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃ מעודכן.

וַיֹּ֥אמֶר אֱלֹהִ֖ים יְהִ֣י א֑וֹר וַֽיְהִי־אֽוֹר׃ וַיַּ֧רְא אֱלֹהִ֛ים אֶת־הָא֖וֹר כִּי־ט֑וֹב וַיַּבְדֵּ֣ל אֱלֹהִ֔ים בֵּ֥ין הָא֖וֹר וּבֵ֥ין הַחֹֽשֶׁךְ׃ וַיִּקְרָ֨א אֱלֹהִ֤ים ׀ לָאוֹר֙ י֔וֹם וְלַחֹ֖שֶׁךְ קָ֣רָא לָ֑יְלָה וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃

וַיֹּ֣אמֶר אֱלֹהִ֔ים יְהִ֥י רָקִ֖יעַ בְּת֣וֹךְ הַמָּ֑יִם וִיהִ֣י מַבְדִּ֔יל בֵּ֥ין מַ֖יִם לָמָֽיִם׃ וַיַּ֣עַשׂ אֱלֹהִים֮ אֶת־הָֽרָקִיעַ֒ וַיַּבְדֵּ֗ל בֵּ֤ין הַמַּ֨יִם֙ אֲשֶׁר֙ מִתַּ֣חַת לָֽרָקִ֔יעַ וּבֵ֣ין הַמַּ֔יִם אֲשֶׁ֖ר מֵעַ֣ל לָֽרָקִ֑יעַ וַֽיְהִי־כֵֽן׃  וַיִּקְרָ֧א אֱלֹהִ֛ים לָֽרָקִ֖יעַ שָׁמָ֑יִם וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם שֵׁנִֽי׃

וַיִּקְרָ֨א אֱלֹהִ֤ים ׀ לָאוֹר֙ י֔וֹם וְלַחֹ֖שֶׁךְ קָ֣רָא לָ֑יְלָה וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃

וַיִּקְרָ֧א אֱלֹהִ֛ים לָֽרָקִ֖יעַ שָׁמָ֑יִם וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם שֵׁנִֽי׃

וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃

כל יום בורא עולם עשה עד הערב ואז בא הבוקר ושוב פעם עשה עד הערב וחזר לעשות בבוקר. על פי דבר בראשית היום מסתיים בבוקר ולא בערב. למרות שהמועדים הם מערב עד ערב. יכול להיות מערב עד ערב  כי בערב מתחילה המנוחה של היום, ואז גם מתחיל המועד שבדרך כלל יש מנוחה במועדי ישראל. וצריך לחשוב על מועד פסח למשל המועד הוא בחמישה עשר לחודש בחודש הראשון אך הוא מתחיל בארבעה עשר לחודש בחודש הראשון בערב. גם כמו שבת שהוא יום בשבוע בסוף השבוע שהוא יחידת זמן שמרכיבה חלק מהשבוע, זה כמו שאתה עובד מהיום הראשון ועד היום השישי ונח ביום השביעי ושמסתיים היום השביעי מסתיים השבוע שמסתיימת המנוחה של השבוע מסתיים שבוע ומתחיל שבוע חדש. וכך גם לגבי המנוחה של היום שמתחילה בערב ומסתיימת בבוקר ולכן הבוקר הוא סופו של יום אחד ותחילתו של יום שני, כמו שסוף מנוחת השבת הוא סוף של שבוע ותחילת שבוע חדש.

 צום החודש הרביעי לשנת שבעים וארבע.בשורה התחתונה, אם דוד המלך היה חי, הוא היה עורף את ראשו של שרון יצחק תשובה כמו שערף את ראשו של גוליאת, וסביר להניח שהחבר’ה של אלי כוהן שר הכלכלה היו אומרים על דוד המלך בעת הזו שהוא “עארס”.. ואני אומר זאת שוב, ה-PARLAMENT בישראל לא יכול להקרא כנסת ישראל כל עוד יש שם אנשים שהם שוכבי משכב זכר. על פי תורתנו הקדושה שוכבי משכב זכר- גם אלה הדו מינים שיש להם אשה וגם “כלב” מהצד כמו שאומרים,  הם תועבה על פי תורתנו הקדושה..
פרק שלושה ושלשים, ארבעה ושלשים וחמישה ושלשים.
 תורה- סדר חדש- פרק שנים ושלשים.
 תורה- סדר חדש.
שלום נוסח הרב משה בן מימון- חלק שני.

תורה– סדר חדש– שמות– פרק שבעה עשר.

תורה– סדר חדש– שמות– פרק תשעה עשר.

תורה- סדר חדש– שמות– פרק שנים ועשרים.

מחשבות בעת עריכת פרשות ספר שֹׁפְטִים.

בכללי אני טוענת שצריך לחזור לשיטת הדו קרבהרי ברור לכל שבתחילתו של יום המלחמה היא בין מנהיגים והם ככה נאבקים בינהם למי יש את הזין הכי גדול ומכניסים אותנו לריב שלהם.. לכן צריך לחזור לעידן לוחמה בו מזמין מנהיג את המנהיג המתחרה לדו קרב והטוב מנצחבדיוק כמו שהיה עם דוד וגוליאתדוד וגוליאת נלחמו דו קרב בעוד שני העמים צופים בקרב… וכפי שאתם יודעים טראמפ כבר רקד ריקוד חרבות סעודיכך שהוא יכול להכנס לסרט שאני מציעה..

 “מלבד עבודתו בחצר המלך, העניק הרמב”ם מזור להמונים שצבאו על דלתותיו, יהודים ונכרים כאחד. המשורר הערבי אל-סעיד אבן סינא אלמולך כתב עליו:

“גלנוס ריפא את הגוף/ והרמב”ם גוף ונפש./
ידיעותיו קנו לו שם כרופא הדור/ הוא ידע לשכך את כאב הבערות/
לוּ באה הלבנה לידיו/ היה מרפא את כתמי פניה…” WIKIPEDIA.

“אם יש לך ספק כלשהו בדבר מה (מן הקוראן) שהורד אליך שאל את (בני ישראל) שקיבלו ולמדו את הספר לפניך.” (סורה 10 פסוק 94).

“השיטה שאומצה על ידי הרמב”ם בטיפוליו המקצועיים הייתה להתחיל עם טיפול פשוט, תוך שהוא משתדל לרפא על ידי תוכנית תזונה שנקבעה עוד לפני מתן תרופות. במכתב שמיען לתלמידו החביב יוסף אבן שמעון, שלמענו חיבר את מורה נבוכים, כותב הרמב”ם: “הנך יודע כמה קשה המקצוע הזה עבור מי שפועל במדויק ולפי המצפון, ועבור מי שקובע רק את אשר הוא יכול לתמוך בטיעון או בסמכות”. במכתב נוסף, שהופנה אל שמואל אבן תיבון, הוא מתאר את תפקידו המקצועי המפרך, שמעסיק אותו כל היום ולעתים קרובות בחלק גדול של הלילה.” WIKIPEDIA.

.

.

בספר ישעיהו כתוב:

בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיוּ חָמֵשׁ עָרִים בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, מְדַבְּרוֹת שְׂפַת כְּנַעַן, וְנִשְׁבָּעוֹת, לַיהוָה צְבָאוֹת:  עִיר הַהֶרֶס, יֵאָמֵר לְאֶחָת. בַּיּוֹם הַהוּא, יִהְיֶה מִזְבֵּחַ לַיהוָה, בְּתוֹךְ, אֶרֶץ מִצְרָיִם; וּמַצֵּבָה אֵצֶל-גְּבוּלָהּ, לַיהוָה. וְהָיָה לְאוֹת וּלְעֵד לַיהוָה צְבָאוֹת, בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם:  כִּי-יִצְעֲקוּ אֶל-יְהוָה מִפְּנֵי לֹחֲצִים, וְיִשְׁלַח לָהֶם מוֹשִׁיעַ וָרָב וְהִצִּילָם. וְנוֹדַע יְהוָה לְמִצְרַיִם, וְיָדְעוּ מִצְרַיִם אֶת-יְהוָה בַּיּוֹם הַהוּא; וְעָבְדוּ זֶבַח וּמִנְחָה, וְנָדְרוּ-נֵדֶר לַיהוָה וְשִׁלֵּמוּ. וְנָגַף יְהוָה אֶת-מִצְרַיִם, נָגֹף וְרָפוֹא; וְשָׁבוּ, עַד-יְהוָה, וְנֶעְתַּר לָהֶם, וּרְפָאָם.

“אלו הישמעאלים אינם עובדי עבודה זרה כלל, וכבר נכרתה מפיהם ומלבם. והם מייחדים לאל יתעלה ייחוד כראוי…” (תשובות הרמב”ם, פריימן, הוצאת “מקיצי נרדמים“, התרצ”ד, סימן שסט)” WIKIPEDIA.

.

נִצָּב לָרִיב, יְהוָה; וְעֹמֵד, לָדִין עַמִּים.  יְהוָה בְּמִשְׁפָּט יָבוֹא, עִם-זִקְנֵי עַמּוֹ וְשָׂרָיו; וְאַתֶּם בִּעַרְתֶּם הַכֶּרֶם, גְּזֵלַת הֶעָנִי בְּבָתֵּיכֶם.  מלכם (מַה-לָּכֶם) תְּדַכְּאוּ עַמִּי, וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ:  נְאֻם-אֲדֹנָי יְהוִה, צְבָאוֹת.  ישעיהו.

אני טוענת שהרעלה במקורה נועדה למנוע טחינת פני עניות.

כשעשירה מבקשת לטחון פני עניה ולשים את הטחינה על פני העשירה ולהפך.

בַּיּוֹם הַהוּא יָסִיר אֲדֹנָי, אֵת תִּפְאֶרֶת הָעֲכָסִים וְהַשְּׁבִיסִים–וְהַשַּׂהֲרֹנִים.  הַנְּטִפוֹת וְהַשֵּׁירוֹת, וְהָרְעָלוֹת. הַפְּאֵרִים וְהַצְּעָדוֹת וְהַקִּשֻּׁרִים, וּבָתֵּי הַנֶּפֶשׁ וְהַלְּחָשִׁים. ישעיהו.

אָלָה, פִּיהוּ מָלֵא–וּמִרְמוֹת וָתֹךְ;    תַּחַת לְשׁוֹנוֹ, עָמָל וָאָוֶן.
יֵשֵׁב, בְּמַאְרַב חֲצֵרִים–בַּמִּסְתָּרִים, יַהֲרֹג נָקִי;    עֵינָיו, לְחֵלְכָה יִצְפֹּנוּ.
יֶאֱרֹב בַּמִּסְתָּר, כְּאַרְיֵה בְסֻכֹּה–  יֶאֱרֹב, לַחֲטוֹף עָנִי;
יַחְטֹף עָנִי,  בְּמָשְׁכוֹ בְרִשְׁתּוֹ.

נִצָּב לָרִיב, יְהוָה; וְעֹמֵד, לָדִין עַמִּים. יְהוָה בְּמִשְׁפָּט יָבוֹא, עִם-זִקְנֵי עַמּוֹ וְשָׂרָיו; וְאַתֶּם בִּעַרְתֶּם הַכֶּרֶם, גְּזֵלַת הֶעָנִי בְּבָתֵּיכֶם. מלכם (מַה-לָּכֶם) תְּדַכְּאוּ עַמִּי, וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ:  נְאֻם-אֲדֹנָי יְהוִה, צְבָאוֹת. ישעיהו.

הרעלה היא לא טיפול מהשורש לטחינת פני עניים, חשוב לעקור את המחלה מהשורש, כפי שהציעה היועצת הנחמדה מחנות התרופות מהבריאה בכיכר בוויצמן. זו הקרובה לחנות ה- ICE CREAM.

תּוֹרַת הַזָּב.
 כָּל הַמִּשְׁכָּב אֲשֶׁר תִּשְׁכַּב עָלָיו כָּל יְמֵי זוֹבָהּ כְּמִשְׁכַּב נִדָּתָהּ יִהְיֶה לָּהּ וְכָל הַכְּלִי אֲשֶׁר תֵּשֵׁב עָלָיו טָמֵא יִהְיֶה כְּטֻמְאַת נִדָּתָהּוְכָל הַנּוֹגֵעַ בָּם יִטְמָא וְכִבֶּס בְּגָדָיו וְרָחַץ בַּמַּיִם וְטָמֵא עַד הָעָרֶב: ויקרא.ברור שצריך לחשוב מה קורה שאדם יושב בכיסא בחדר האוכל או במשרד במקומות העבודה לאחר שישבה עליו אשה בימי נידה.
 כהנים. 

מי הוא יהודי \ מי היא יהודיה.

שבירת הקסם- שישה עשר.אני טוענת שאתה לא יכול לרפא מום בלב באמצעות CODE NATALI, כהן שיש לו מום בלב ועצמות שבורות מסביב ללב עדין לא יכול להקריבכי המום הוא מום בגוף האדם ולא ברוח האדםאתה לא יכול להחליף את גוף הכהן שרוצה להקריב גם כשיש לו מום.
להזכירך, אברהם, יצחק, יעקב, שאול, דוד, שלמה- לא היו כהנים והם לא היו נביאים. כשיעקב קנה את בכורת עשו הוא לא קנה גורל כהן. כשיעקב קיבל את הברכה שהיתה מיועדת לעשו הוא לא קיבל ברכת כהן. יש הבדל בין כלל העם לבין הכהנים.בורא עולם קובע מי יהיו כהניו.

וַיָּ֛מָת יְהוֹשֻׁ֥עַ בִּןנ֖וּן עֶ֣בֶד יְהוָ֑ה בֶּןמֵאָ֥ה וָעֶ֖שֶׂר שָׁנִֽים וַיִּקְבְּר֤וּ אוֹתוֹ֙ בִּגְב֣וּל נַחֲלָת֔וֹ בְּתִמְנַתחֶ֖רֶס בְּהַ֣ר אֶפְרָ֑יִם מִצְּפ֖וֹן לְהַרגָּֽעַשׁ: 

וְגַם֙ כָּלהַדּ֣וֹר הַה֔וּא נֶאֶסְפ֖וּ אֶלאֲבוֹתָ֑יו וַיָּקָם֩ דּ֨וֹר אַחֵ֜ר אַחֲרֵיהֶ֗ם אֲשֶׁ֤ר לֹאיָֽדְעוּ֙ אֶתיְהוָ֔ה וְגַם֙ אֶתהַֽמַּעֲשֶׂ֔ה אֲשֶׁ֥ר עָשָׂ֖ה לְיִשְׂרָאֵֽל: שֹׁפְטִים.

צריך לחשוב על כך שארץ ישראל קרובה לעת של דור חדש שלא ידע גלות .

לימודים מספר שמות.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק אחד.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק שלישי.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק שנים עשר.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק שלושה עשר.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק חמישה עשר.

אני טוענת שבקריאה השנתית שנהוג לקרוא את פרשות השבוע מספר בראשית ועד דברים ואחר כך מתחילים מחדש מבראשית, זה לייצר מבחינה רוחית את הסיפור שאינו נגמר לישראל, שהעם לא מגיע לארץ לישראל וגם כשהעם היהודי בישראל, העם היהודי לא מגיע לגאולה בארצו. כיבוש הארץ בהנהגת יהושע הוא לא רק כיבוש של אדמה, זאת החלה של עשיית דבר הבורא על ידי היהודים כפי שיעד בורא עולם, כפי שציווה בורא עולם על העם היהודי לעשות. לכן אני טוענת שצריך לקרוא גם את יהושע , כדי שנגיע.

כתובות שבירת קסם- חודש תשיעי:

שבירת הקסם-שמונה עשר.

בתורה יש הבדלה בענין חטאים על פי מי הוא החוטא, יש הבדל בין חטאי מנהיגים לבין חטאי העם, ישב הבדל בין חטאי העם לבין חטא של יחדים בעם. דין של מנהיג אינו דין של אדם שאינו מנהיג. אני חושבת מנהיג שאינו מוכן לקבל דין של מנהיג, לא יכול להיות מנהיג בישראל. מנהיג לא יכול לבקש להיות מנהיג מבלי לקבל דין המנהיג.

כתוב שבורא עולם אבי יתומים ודין אלמנות, ברור לכל שלא כתוב שבורא עולם אבי יתומים ודין אלמנים. היתמות שמביאה את היתמות במובן הזה היא יתמות מאב ולא מאם. כך שברור לכל ש- SASI לא היה יתום במובן של צדיק בסדום שטייקון פורש עליו חסות ומקווה שעסקיו לא יספגו מכה בשל חטאים כי יש את היתום שחוסה בצילו.

ברור לכל שכותבים – TELEPHON ולא כותבים TALEPHON לכן אין במילה TELEPHON את המילה- טַל.

כתוב: עֹבֵר לַסֹּחֵר, לא כתוב עובר לסוחרת.

שרון יצחק תשובה מתפקד כיצחק שמעביר לעשו ולא ליעקב. אתה סותר דבר תורה שאתה מתפקד בשם של מת, אתה נוקב בשם ומאמץ את דמות המת כדי להחיל פעולה ובכך אתה סותר דבר תורה. כִּי-אַתָּה אָבִינוּ–כִּי אַבְרָהָם לֹא יְדָעָנוּ, וְיִשְׂרָאֵל לֹא יַכִּירָנוּ: אַתָּה יְהוָה אָבִינוּ, גֹּאֲלֵנוּ מֵעוֹלָם שְׁמֶךָ. ישעיהו. בעת הזאת אנחנו לא רוצים את יצחק כאבינו, כי את יצחק לא ידענו, יהוה הוא אבינו.

אם תזכה בלוטו ואם יהיה לך הרבה כסף, אתה לא תתן לאיש או האשה שקראת להם “אחי” “אחותי” ושאינם יוצאי חלצי אביך כסף “לסדר אותם בחיים”… אתה תעדיף לתת קודם ליוצאי חלצי אביך.. לכן,  ברור לכל שאתה קורא לבן אדם “אחי” הוא אינו אחיך במובן שתוכל למכור אותו להיות עבד לישמעאלים ושאחר כך תבוא ברזל נפשו.

תבין, העובדה שאתה ממשיל עצמך לחזיר\בהמה או לכלב בן כלב\ בהמה בן בהמה, לא עושה את שארית בני ובנות האדם בעולם הזה , מיני בהמות ביחס אליך… תראה, אני טוענת שאתה לא יכול להחשב כתורם אם נתנו לך הקלות מס או שהעלמת מס, שאתה משלם מס אתה משלם לעם. זה נסיון להבה ונתחכמה לו לתעל את כספי המיסים לתרומות לעם. שלא לדבר על הקלות בארנונה, אדמות בחינם.
 

כֹּ֛ל אֲשֶׁר-בּ֥וֹ מ֖וּם לֹ֣א תַקְרִ֑יבוּ כִּי-לֹ֥א לְרָצ֖וֹן יִהְיֶ֥ה לָכֶֽם: ויקרא. ברור לכל שבעת שאתה ממשיל צאן אדם לבהמות, אתה לא יכול להקריב, אדם, איש, אישה, זכר, נקבה, שיש להם מום על מדרגות ה- ASTALOT בפירמידה של הטייקון, למען הטייקון.
שבירת הקסם – עשרים ואחת.

תמיד חייבת פעולה של כסף, אם בעת בעילה ואם בעת העבדה. כשאחי יוסף מכרו אותו לישמעאלים הם נתנו להם עשרים שקל. שאתה עושה פעולה כזאת בנסתרין במוסדות מדינה או מוסדות עיסקיים, זה סוג של אינוס אם האדם לא ידע שאחיו בגדו בו. בגלל שאתה עושה זאת בניסתרין בסופו של יום גם אתה אנוס לשחרר את העבד כשהוא מבקש לעזוב את מקום העבודה הנמצא בבעלותך כי אתה לא יכול לומר לו שקנית אותו, לכן אתה אנוס לשחרר אותו.

כתוב: וְשׂוֹנֵא מַתָּנֹת יִחְיֶה. משלי. לא כתוב שונאת מתנות תחיה.

כתוב: שָּׂעִ֔יר לא כתוב שעירה. המועד הוא מדויק: בַּחֹ֣דֶשׁ הַ֠שְּׁבִיעִ֠י בֶּֽעָשׂ֨וֹר לַחֹ֜דֶשׁ.

שבני ובנות אדם הולכים ל- SAPAR , ה- SAPAR מקצר להם את השיער, מפחית את כמות השיער בשיער הראש בני האדם הם פחות שעירים בשיער ראשם אחרי שהם הולכים ל- SAPAR, זה הסיפור אצל ה- SAPAR. לשמשון גלחו את השיער, את שמשון לא גילחו עם MISPARYIM. גילוח שיער ראש זה להוציא את כל שיער הראש.

הפעולות שעושה אדם שמבקש להיות בעלים במובן של אלוהים אחרים על בני אדם הם להתחקות אחרי בורא עולם, כתוב אצלנו – לך אלי תשוקתי. קין לא היה הבעל של הבל. הוא משל בו אך לא היה בעליו. ההבדל בין משילות האיש על זכר לבין משילות האיש על האשה שהאיש הוא הבעל שלה ששם התשוקה היא תשוקה במובן של תשוקה מינית . ולכן כדי למשול על זכר במובן של אלוהים אחרים הם בועלים זכר באותה דרך שהם בועלים אשה שלתשוקה של הזכר אליו תהיה תשוקה במובן של בעלות עליו.איפה הצרה שלך מר MANO,
איבר זכרותך עומד שאתה בא על הזכר שאתה בעלים עליו,  גם לך יש תשוקה אליו.
לכן אתה נדמה לבהמה שאתה בועל זכר, ואתה יודע כעת למי אינך יכול להדמות שיש לך את התשוקה לזכר שיש לו תשוקה אליך ושאתה בא עליו.

ברור לכל שהתעתוק של מילים בשפה האנגלית באותיות עבריות, אינו הופך אותן למילה עברית. בדיוק כמו שאתה כותב נבוכדנאצר, שם של מלך פרסי שרושמים את שמו באותיות עבריות, ברור לכל ששמו של נבוכדנאצר הוא שם שנובע מהשפה הפרסית. ולכן שמו אינו שם עברי בדיוק כמו שם של מוצר אנגלי- קורן פלקס, השימוש בשם האנגלי קורן לא מחליף את המילה תירס וחשוב שתדעו שיש חוסר התאמה בין המילה תירס בשפה של פרלמן לבין הכתוב בתורה. 

בניתי לוח מועדים יהודי, על פי דבר תורה כשהחודש הראשון בשנה הוא חודש האביב, החודש בו יצא עם ישראל ממצרים של הפרעונים את יום השבת קבעתי על פי השבתון הראשון של חג הפסח ובהתאם את כל שבתו השנה הבאה, זה די מעניין גם בלוח העברי המקובל בשנה הבאה שתתחיל בחודש האביב, השבת הראשונה של פסח גם היא ביום שבת על פי הספורות. אני חושבת שכל שנה צריך לכוון את ימי השבוע על פי השבת הראשונה של חג הפסח. 

בלוח שבניתי, פרשות השבוע הם מבראשית ועד ספר שופטים, בעת הגלות היה נכון לחזור כל שנה מדברים לבראשית, אחרי שחזרנו לארץ ואין מלך בישראל, יותר מתאים לגמור שנה ה עם ספר שופטים ומנקודה זו לחזור לבראשית כשאנחנו מתפללים שבורא עולם ישוב את שבות עמו.

שִׁיר, הַמַּעֲלוֹת:
בְּשׁוּב יְהוָה, אֶת-שִׁיבַת צִיּוֹן–    הָיִינוּ, כְּחֹלְמִים.
אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק, פִּינוּ–    וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה:
אָז, יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם–    הִגְדִּיל יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עִם-אֵלֶּה.
הִגְדִּיל יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ–    הָיִינוּ שְׂמֵחִים.
שׁוּבָה יְהוָה, אֶת-שבותנו (שְׁבִיתֵנוּ)–    כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב.
הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה–    בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ.
הָלוֹךְ יֵלֵךְ, וּבָכֹה–    נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ-הַזָּרַע:
בֹּא-יָבֹא בְרִנָּה–    נֹשֵׂא, אֲלֻמֹּתָיו.

תהלים.

זאת עריכה ראשונה, עד חודש האביב יתכנו תיקונים אם אמצא טעויות.

שבירת הקסם חלק ראשון.    שבירת הקסם חלק שני. שבירת הקסם חלק שלישי. שבירת הקסם חלק רביעי.  שבירת הקסם חלק חמישי. 
שבירת הקסם- שש. שבירת הקסם- שבע. שבירת הקסם- שמונה. שבירת הקסם- תשע. שבירת הקסם- עשר. שבירת הקסם- עשתי עשר.
שבירת הקסם- שנים עשר.  שבירת הקסם- שלושה עשר. שבירת הקסם- ארבעה עשר. שבירת הקסם- חמישה עשר. שבירת הקסם- שישה עשר. שבירת הקסם- שבעה עשר.
שבירת הקסם- שמונה עשר. שבירת הקסם -תשעה עשר. שבירת הקסם- עשרים.  שבירת הקסם- אחד ועשרים. שבירת הקסם- שנים ועשרים. 
שבירת הקסם- שלושה ועשרים. שבירת הקסם- ארבעה ועשרים. שבירת הקסם- חמישה ועשרים. שבירת הקסם- שישה ועשרים. שבירת הקסם- שבעה ועשרים. שבירת הקסם- שמונה ועשרים.
שבירת הקסם- תשעה ועשרים. שבירת הקסם- שלושים. שבירת הקסם- אחד ושלושים.
שבירת הקסם- שנים ושלושים. שבירת הקסם- שלוש ושלושים. שבירת הקסם- ארבע ושלושים.
שבירת הקסם – חמש ושלושים. שבירת הקסם- ששה ושלושים. שבירת הקסם- שבעה ושלושים.

 

שמות .

וַיָּבֹ֖א עֲמָלֵ֑ק וַיִּלָּ֥חֶם עִם־יִשְׂרָאֵ֖ל בִּרְפִידִֽם׃ 

וַיֹּ֨אמֶר מֹשֶׁ֤ה אֶל־יְהוֹשֻׁ֨עַ֙ בְּחַר־לָ֣נוּ אֲנָשִׁ֔ים וְצֵ֖א הִלָּחֵ֣ם בַּֽעֲמָלֵ֑ק מָחָ֗ר אָֽנֹכִ֤י נִצָּב֙ עַל־רֹ֣אשׁ הַגִּבְעָ֔ה וּמַטֵּ֥ה הָֽאֱלֹהִ֖ים בְּיָדִֽי׃ 

וַיַּ֣עַשׂ יְהוֹשֻׁ֗עַ כַּֽאֲשֶׁ֤ר אָֽמַר־לוֹ֙ מֹשֶׁ֔ה לְהִלָּחֵ֖ם בַּֽעֲמָלֵ֑ק וּמֹשֶׁה֙ אַֽהֲרֹ֣ן וְח֔וּר עָל֖וּ רֹ֥אשׁ הַגִּבְעָֽה׃ 

וְהָיָ֗ה כַּֽאֲשֶׁ֨ר יָרִ֥ים מֹשֶׁ֛ה יָד֖וֹ וְגָבַ֣ר יִשְׂרָאֵ֑ל וְכַֽאֲשֶׁ֥ר יָנִ֛יחַ יָד֖וֹ וְגָבַ֥ר עֲמָלֵֽק׃ וִידֵ֤י מֹשֶׁה֙ כְּבֵדִ֔ים וַיִּקְחוּ־אֶ֛בֶן וַיָּשִׂ֥ימוּ תַחְתָּ֖יו וַיֵּ֣שֶׁב עָלֶ֑יהָ וְאַֽהֲרֹ֨ן וְח֜וּר תָּֽמְכ֣וּ בְיָדָ֗יו מִזֶּ֤ה אֶחָד֙ וּמִזֶּ֣ה אֶחָ֔ד וַיְהִ֥י יָדָ֛יו אֱמוּנָ֖ה עַד־בֹּ֥א הַשָּֽׁמֶשׁ׃ 

וַיַּֽחֲלֹ֧שׁ יְהוֹשֻׁ֛עַ אֶת־עֲמָלֵ֥ק וְאֶת־עַמּ֖וֹ לְפִי־חָֽרֶב׃

וַיֹּ֨אמֶר יְהוָ֜ה אֶל־מֹשֶׁ֗ה כְּתֹ֨ב זֹ֤את זִכָּרוֹן֙ בַּסֵּ֔פֶר וְשִׂ֖ים בְּאָזְנֵ֣י יְהוֹשֻׁ֑עַ כִּֽי־מָחֹ֤ה אֶמְחֶה֙ אֶת־זֵ֣כֶר עֲמָלֵ֔ק מִתַּ֖חַת הַשָּׁמָֽיִם׃ שמות.

כך שגם סיפור יהושע היה ידוע מראש. ואם סיפור יהושע היה ידוע מראש, כך גם סוף הסיפור של משה..

בדיוק כמו שעבדות ישראל במצרים, היתה ידועה מראש.

וַיְהִ֤י הַשֶּׁ֨מֶשׁ֙ לָב֔וֹא וְתַרְדֵּמָ֖ה נָֽפְלָ֣ה עַל־אַבְרָ֑ם וְהִנֵּ֥ה אֵימָ֛ה חֲשֵׁכָ֥ה גְדֹלָ֖ה נֹפֶ֥לֶת עָלָֽיו׃ וַיֹּ֣אמֶר לְאַבְרָ֗ם  יָדֹ֨עַ תֵּדַ֜ע כִּי־גֵ֣ר ׀ יִֽהְיֶ֣ה זַרְעֲךָ֗ בְּאֶ֨רֶץ֙ לֹ֣א לָהֶ֔ם וַֽעֲבָד֖וּם וְעִנּ֣וּ אֹתָ֑ם אַרְבַּ֥ע מֵא֖וֹת שָׁנָֽה׃ וְגַ֧ם אֶת־הַגּ֛וֹי אֲשֶׁ֥ר יַֽעֲבֹ֖דוּ דָּ֣ן אָנֹ֑כִי וְאַֽחֲרֵי־כֵ֥ן יֵֽצְא֖וּ בִּרְכֻ֥שׁ גָּדֽוֹל׃ וְאַתָּ֛ה תָּב֥וֹא אֶל־אֲבֹתֶ֖יךָ בְּשָׁל֑וֹם תִּקָּבֵ֖ר בְּשֵׂיבָ֥ה טוֹבָֽה׃ וְד֥וֹר רְבִיעִ֖י יָשׁ֣וּבוּ הֵ֑נָּה כִּ֧י לֹֽא־שָׁלֵ֛ם עֲו֥‍ֹן הָֽאֱמֹרִ֖י עַד־הֵֽנָּה׃

בדיוק כמו שהאיבה בין האשה לנחש- ידועה מראש.

וַיֹּאמֶר֩ יְהוָ֨ה אֱלֹהִ֥ים ׀ אֶֽל־הַנָּחָשׁ֮ כִּ֣י עָשִׂ֣יתָ זֹּאת֒ אָר֤וּר אַתָּה֙ מִכָּל־הַבְּהֵמָ֔ה וּמִכֹּ֖ל חַיַּ֣ת הַשָּׂדֶ֑ה  עַל־גְּחֹֽנְךָ֣ תֵלֵ֔ךְ וְעָפָ֥ר תֹּאכַ֖ל כָּל־יְמֵ֥י חַיֶּֽיךָ׃  וְאֵיבָ֣ה ׀ אָשִׁ֗ית בֵּֽינְךָ֙ וּבֵ֣ין הָֽאִשָּׁ֔ה וּבֵ֥ין זַרְעֲךָ֖ וּבֵ֣ין זַרְעָ֑הּ ה֚וּא יְשֽׁוּפְךָ֣ רֹ֔אשׁ וְאַתָּ֖ה תְּשׁוּפֶ֥נּוּ עָקֵֽב׃

והושעתי את הַצֹּלֵעָה.

בסופו של יום בן העשירים למד שהוא יכול לאנוס ואבא שלו יחלץ אותו … בשביל בן העשירים סך השקלים שהם משלמים ככופר הוא כמשל  נזיד עדשים..בדיוק כמו במקרה ורמוס שקיבל כ- 70 מליון שקל פיצויים מפסגות ושילם בבית המשפט כ-499 אלף שקל ככופר על פשעיו למען פסגות.

.