לימודי תורה- שנת שישים ושמונה.

עשתי עשר.

וַיְהִי בַּחֲצִי הַלַּיְלָה, וַיהוָה הִכָּה כָל-בְּכוֹר בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, מִבְּכֹר פַּרְעֹה הַיֹּשֵׁב עַל-כִּסְאוֹ, עַד בְּכוֹר הַשְּׁבִי אֲשֶׁר בְּבֵית הַבּוֹר; וְכֹל, בְּכוֹר בְּהֵמָה. שמות.

חֲצוֹת-לַיְלָה–אָקוּם, לְהוֹדוֹת לָךְ:  עַל, מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ. תהלים.

מבחינה הגיונית חצות הלילה, חצי הלילה, הוא העת שהיא מחצית אורך הלילה, מתחילת הלילה ועד סוף הלילה. ברור לכולנו שחצי הלילה הוא מועד שאינו קבוע מועד קבוע. כולם יודעים שיש עונות בשנה שהלילה ארוך יותר והיום קצר יותר ולהפך, למעשה אורך הלילה הוא אורך שאינו אותו הדבר כמו בלילה שקדם לו ובלילה שבא לאחריו. כך ששעת החצות כפי שאתם מכירים היא לא באמת שעת חצות. גם במידת חצות היום המלא, מערב עד ערב, הוא מועד שאינו קבוע כמו שכולם מכירים כמועד כניסת השבת שאינו קבוע. לכן נקודת חצות היום היא לא אותה נקודה בכל יום בשנה.

שעות ביום הן אינן מחוברות למעשה הבריאה, לא ניתן ללמוד על שעות היום ממעשה הבריאה. לכן אין ערך ממשי לשעות כפי שקבעו, כמו שאין ערך ממשי לימים בשבוע, כי ממעשה הבריאה ניתן לדעת אורך שנה אורך יום ואורך חודש ויום בחודש. וכמובן ערב , בוקר, לילה ויום. המילה צהרים מוזכרת בתורה מעט מאוד פעמים. ולאחר מעשה בראשית לא מוזכרים מועדים עם יום בשבוע.

מצאתי אתר נחמד שמעלה מידע על מועדי תחילת הלילה ותחילת היום, לפי נראות הכוכבים בלילה ולפי מועד עלות השחר.

שעת חצות הלילה ביום הזה לפי שעון הספורות:

ירושלים 23:3 בערך. חולון: 23:29 בערך.

זאת אומרת שלצורך תפילה להודות לבורא עולם, רצוי להתחיל את התפילה מעט לפני  כדי להיות בטוחים שאנו מודים לבורא עולם בשעת חצות הלילה בעת התפילה, תפילה כזאת נמשכת שעה בערך לפי הספורות. אם מתחילים את התפילה בשעה- 24 לפי הספורות, זה כבר אחרי המועד.

בנט

קרוזינג בחסות ערית TLV

קרוזינג.

דודו.

פתרון.

” הארץ.

יש מצב שהחבר’ה של דרוקמן, אלון ובנט רוצים A BITE ZAYN GI ZUNT ל YESHIVE.

5

וַיֹּאמַרהָגָר שִׁפְחַת שָׂרַי אֵימִזֶּה בָאתוְאָנָה תֵלֵכִיוַתֹּאמֶרמִפְּנֵי שָׂרַי גְּבִרְתִּיאָנֹכִי בֹּרַחַת.וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָהשׁוּבִי אֶלגְּבִרְתֵּךְוְהִתְעַנִּיתַּחַת יָדֶיהָוַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָההַרְבָּה אַרְבֶּה אֶתזַרְעֵךְוְלֹא יִסָּפֵרמֵרֹב.וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָההִנָּךְ הָרָה וְיֹלַדְתְּ בֵּןוְקָרָאת שְׁמוֹ יִשְׁמָעֵאלכִּישָׁמַע יְהוָה אֶלעָנְיֵךְוְהוּא יִהְיֶהפֶּרֶא אָדָםיָדוֹ בַכֹּלוְיַד כֹּל בּוֹוְעַלפְּנֵי כָלאֶחָיויִשְׁכֹּן.

ברור לכולנו שיעודו של ישמעאל כפרא אדם שנהיה למוסלמי הוא לאמר אללה ווא אכבר לפני שהוא תוקע סכין לדרוקמן מישיבת אור עציון כשינסה לעלות להר הביתיען כי דרוקמן מהציונות הדתית מאשר אישים השוכבים את זכר משכבי אשה כרבנים במוסדותיווזה תועבה על פי דבר תורתנו הקדושה.

זה תפקידו של זרעו של ישמעאל פרא אדם.

6

הילד הראשון של דוד מבת שבע היה ממזר.

דין ממזר:

לֹא-יָבֹא מַמְזֵר, בִּקְהַל יְהוָה:  גַּם דּוֹר עֲשִׂירִי, לֹא-יָבֹא לוֹ בִּקְהַל יְהוָה.

זה לא דין מוות. עשרה דורות הוא לא יכול להיות בקהל יהוה. (סביר להניח שעשרה דורות הכוונה לממזר וזרעו- ילדיו, נכדיו , ניניו וכו’) זאת אומרת שקהל לא יכול להיות קהל יהוה אם ממזר נמצא עימו.

וַיַּרְא דָּוִד, כִּי עֲבָדָיו מִתְלַחֲשִׁים, וַיָּבֶן דָּוִד, כִּי מֵת הַיָּלֶד; וַיֹּאמֶר דָּוִד אֶל-עֲבָדָיו הֲמֵת הַיֶּלֶד, וַיֹּאמְרוּ מֵת.  וַיָּקָם דָּוִד מֵהָאָרֶץ וַיִּרְחַץ וַיָּסֶךְ, וַיְחַלֵּף שִׂמְלֹתָו, וַיָּבֹא בֵית-יְהוָה, וַיִּשְׁתָּחוּ; וַיָּבֹא, אֶל-בֵּיתוֹ, וַיִּשְׁאַל, וַיָּשִׂימוּ לוֹ לֶחֶם וַיֹּאכַל. שמואל..

70

וַיֹּאמֶר, לְהַשְׁמִידָם: לוּלֵי, מֹשֶׁה בְחִירוֹ– עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו; לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ, מֵהַשְׁחִית. תהלים.

כשרבין העיד לטובת העם היהודי שהוא דורש שלום הוא עשה את מעשה משה כשעמד בפרץ להשיב חמתו של בורא עולם. הוא דיבר טובות על העם היהודי בפני יהוה, כדי שיהוה לא יעניש את העם היהודי.

וַיֹּאמֶר, לְהַשְׁמִידָם: לוּלֵי, מֹשֶׁה בְחִירוֹ– עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו; לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ, מֵהַשְׁחִית. תהלים.

כשרבין העיד לטובת העם היהודי שהוא דורש שלום הוא עשה את מעשה משה כשעמד בפרץ להשיב חמתו של בורא עולם. הוא דיבר טובות על העם היהודי בפני יהוה, כדי שיהוה לא יעניש את העם היהודי.

אולמרט החטיא את העם היהודי כשאמר שהוא מתבייש באוהדי קבוצת ירושלים על יחסם לגר. סביר להניח שפעולה זו אפשרה לבית המשפט להפחית בעונשו. ברור לכולנו שהעם היהודי אינו אשם בשכר הנמוך שמקבל הגר שבסופו של יום משמש כנגד העם היהודי שמבקש שכר הגון המעסיק והמדינה אומרים לו שיש את הגר שיסכים אם הוא לא יסכים. זה חטא שמשמעותו הטיית גר. החטאה בחטאי הגר הן החטאות קשות מאוד, דינים קשים מאוד.

15

בסופו של יום הדין של בנימין נתניהו ששכב עם בעולת בעל, הוא אותו דין כדין החמץ- ביעור.

כִּי-יִמָּצֵא אִישׁ שֹׁכֵב עִם-אִשָּׁה בְעֻלַת-בַּעַל, וּמֵתוּ גַּם-שְׁנֵיהֶם–הָאִישׁ הַשֹּׁכֵב עִם-הָאִשָּׁה, וְהָאִשָּׁה; וּבִעַרְתָּ הָרָע, מִיִּשְׂרָאֵל. דברים.

ביעור החמץ הוא אינו מצווה מהתורה כפי שלמדתי עד כה, יכול להיות שכתוב בתורה ועדיין לא קראתי.

16

ברור לכולנו שמלך עיראק של שנת 1932 לפי הספורות הנוצריות, היה יותר “נאור” “מתקדם” ביחסו ליהודים בארץ שהוא שלט בה, מאשכנזים ששלטו ושולטים בארץ ישראל.

רימון...

רימון.

וכפי שאתה יודע, אני מאוד כועסת שב”גירסאות” שלאחר ג’ו עמאר ,הוציאו משירו של ג’ו עמאר את הבית האחרון בו הוא מעיד על מעשי הקיבוצים.

יותר חשוב שתלמד את העם דברי ימים ולא היסטוריא. היסטוריא זאת לא בעברית.

39

נִצָּב לָרִיב, יְהוָה; וְעֹמֵד, לָדִין עַמִּים.  יְהוָה בְּמִשְׁפָּט יָבוֹא, עִם-זִקְנֵי עַמּוֹ וְשָׂרָיו; וְאַתֶּם בִּעַרְתֶּם הַכֶּרֶם, גְּזֵלַת הֶעָנִי בְּבָתֵּיכֶם.  מלכם (מַה-לָּכֶם) תְּדַכְּאוּ עַמִּי, וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ:  נְאֻם-אֲדֹנָי יְהוִה, צְבָאוֹת. וַיֹּאמֶר יְהוָה, יַעַן כִּי גָבְהוּ בְּנוֹת צִיּוֹן, וַתֵּלַכְנָה נטוות (נְטוּיוֹת) גָּרוֹן, וּמְשַׂקְּרוֹת עֵינָיִם; הָלוֹךְ וְטָפֹף תֵּלַכְנָה, וּבְרַגְלֵיהֶם תְּעַכַּסְנָה. וְשִׂפַּח אֲדֹנָי, קָדְקֹד בְּנוֹת צִיּוֹן; וַיהוָה, פָּתְהֵן יְעָרֶה.  בַּיּוֹם הַהוּא יָסִיר אֲדֹנָי, אֵת תִּפְאֶרֶת הָעֲכָסִים וְהַשְּׁבִיסִים–וְהַשַּׂהֲרֹנִים. הַנְּטִפוֹת וְהַשֵּׁירוֹת, וְהָרְעָלוֹת.  הַפְּאֵרִים וְהַצְּעָדוֹת וְהַקִּשֻּׁרִים, וּבָתֵּי הַנֶּפֶשׁ וְהַלְּחָשִׁים.   הַטַּבָּעוֹת, וְנִזְמֵי הָאָף. ישעיהו.

מפסוקים אלו ניתן ללמוד הרבה מאוד דברים על מנהגים שצריך לבער מישראל.

וְהָאָדָם, יָדַע אֶת-חַוָּה אִשְׁתּוֹ; וַתַּהַר, וַתֵּלֶד אֶת-קַיִן, וַתֹּאמֶר, קָנִיתִי אִישׁ אֶת-יְהוָה.

וַתֹּסֶף לָלֶדֶת, אֶת-אָחִיו אֶת-הָבֶל;

וַיְהִי-הֶבֶל, רֹעֵה צֹאן, וְקַיִן, הָיָה עֹבֵד אֲדָמָה.

מפסוק זה אנו למדים שהאדם הראשון לא זיין את אשתו,
הוא ידע אותה.

 

.השלום והאמת.

הצרה היא שהרבה מכם לא רואים את המשך הסרט עם אסתר “המלכה”.. ברור שהיה המשך לסרט.. זה שאין המשך סרט בכתובים זה לא אומר שאין המשך לסרט..

הרי סיפור מגילת אסתר היה בגלות ובגלות אמרו אבות אבותנו ואמהות אמהותינו- לשנה הבאה בירושלים הבנויה. מה היה קורה אם ארבע שנים אחר שאסתר התחתנה עם האחשוראש עם ישראל היה יוצא מפרס לירושלים.. בחזרה הביתה.. ברור לכולנו שאסתר היתה נשארת בפרס.. האחשוראש לא היה עושה עליה לירושלים… הוא המלך של פרס, אתם יודעים..

אני טוענת שאסתר הוכרתה מישראל, בת ישראל שהופקרה..


פרנסי העיר 2

רביעי חמישי

מצעד הגאווה

כֹּה-אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, צוֹם הָרְבִיעִי וְצוֹם הַחֲמִישִׁי וְצוֹם הַשְּׁבִיעִי וְצוֹם הָעֲשִׂירִי יִהְיֶה לְבֵית-יְהוּדָה לְשָׂשׂוֹן וּלְשִׂמְחָה, וּלְמֹעֲדִים, טוֹבִים; וְהָאֱמֶת וְהַשָּׁלוֹם, אֱהָבוּ.  

כֹּה אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת: 

עֹד אֲשֶׁר יָבֹאוּ עַמִּים, וְיֹשְׁבֵי עָרִים רַבּוֹת.  וְהָלְכוּ יוֹשְׁבֵי אַחַת אֶל-אַחַת לֵאמֹר, נֵלְכָה הָלוֹךְ לְחַלּוֹת אֶת-פְּנֵי יְהוָה, וּלְבַקֵּשׁ, אֶת-יְהוָה צְבָאוֹת;

אֵלְכָה, גַּם-אָנִי.

 וּבָאוּ עַמִּים רַבִּים וְגוֹיִם עֲצוּמִים, לְבַקֵּשׁ אֶת-יְהוָה צְבָאוֹת בִּירוּשָׁלִָם, וּלְחַלּוֹת, אֶת-פְּנֵי יְהוָה. 

כֹּה-אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת, בַּיָּמִים הָהֵמָּה, אֲשֶׁר יַחֲזִיקוּ עֲשָׂרָה אֲנָשִׁים מִכֹּל לְשֹׁנוֹת הַגּוֹיִם;

וְהֶחֱזִיקוּ בִּכְנַף אִישׁ יְהוּדִי לֵאמֹר, נֵלְכָה עִמָּכֶם–

כִּי שָׁמַעְנוּ, אֱלֹהִים עִמָּכֶם. 

ברור לכולנו שמצעד של אישים השוכבים את זכר משכבי אשה בסמוך לצום חודש הרביעי שלפי הנבואות שלנו צריך להיות יום שמחה לעם היהודי, זה לעג לירושלים, זה לעג לעם היהודי ששב לארצו לאחר כ-אלפיים שנות גלות. אתה מקיים את הנבואה על אישים השוכבים את זכר משכבי אשה.

הכל לטובה.

וַיְהִי דְּבַר-יְהוָה צְבָאוֹת, אֵלַי לֵאמֹר. כֹּה-אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, צוֹם הָרְבִיעִי וְצוֹם הַחֲמִישִׁי וְצוֹם הַשְּׁבִיעִי וְצוֹם הָעֲשִׂירִי יִהְיֶה לְבֵית-יְהוּדָה לְשָׂשׂוֹן וּלְשִׂמְחָה, וּלְמֹעֲדִים, טוֹבִים; וְהָאֱמֶת וְהַשָּׁלוֹם, אֱהָבוּ.
אני חשבתי על עניין הצום של החודש הרביעי. אני לא מוצאת לנכון לצום צומות חורבן בית לאחר שחזרנו לארצנו אחרי כ- אלפיים שנות גלות.
הֲרִמֹתִי יָדִי אֶל-יְהוָה אֵל עֶלְיוֹן, קֹנֵה שָׁמַיִם וָאָרֶץ. גם האוויר שהאנשים הללו שדורשים נפש הוא של בורא עולם והם חייבים לבורא עולם הרבה כסף לכן אברהם הרים ידו ליהוה כשמלך סדום דרש נפשו תמורת הרכוש.
אֱלֹהִים בָּאוּ גוֹיִם בְּנַחֲלָתֶךָ טִמְּאוּ אֶת הֵיכַל קָדְשֶׁךָ שָׂמוּ אֶת יְרוּשָׁלִַם לְעִיִּים: . בתורה כתוב: כִּי תִבְנֶה בַּיִת חָדָשׁ, וְעָשִׂיתָ מַעֲקֶה לְגַגֶּךָ; וְלֹא-תָשִׂים דָּמִים בְּבֵיתֶךָ, כִּי-יִפֹּל הַנֹּפֵל מִמֶּנּוּ. שילד נופל מביתו אסור שיחכה לו שוכב משכב הזכר בגן העצמאות או בגן החשמל של TLV, שלא יפול הנופל ממנו. אני חושבת שצריך להזמין יצירת סרט פרי יצירתו של היורש של פליני שיעשה סרט על דודו. אולי כך תצליחו להרגיש, לבכות בסוף הסרט. שאולי יביא גברים יהודים לעשות משמרות בגן העצמאות בגן החשמל, כמעקה שישמור על הילדים האלה שנפלו, שלא יפלו בגן העצמאות.
33אֵיךְ נֶחְפְּשׂוּ עֵשָׂו נִבְעוּ מַצְפֻּנָיו: עובדיה.

בנט ההומו...

40

דין עני אינו דין עשיר, דין אשה אינו דין גבר.

בתורה יש שלוש סוגי מצוותמצוות, חובות וזכויות בלשון זכר יחידהמיועדות לזכרים בלבד. מצוות, חובות וזכויות בלשון נקבה יחידההמיועדות לנשים בלבד. מצוות, חובות וזכויות בלשון זכר רביםהמיועדות לכלל ישראל. כך שברור לכולנו שמצוות: וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ: היא מצווה לזכרים בלבד וכמובן שאינה חלה על מי שאינורֵעֲךָ. ותזכורשרחל, היתה רועת צאן אביה.

ברור לי ולך ש”גלי צה”ל” בוחרים לעשות שידור מחווה ליצירתו של דרוויש הגר בעת שצה”ל מאשים חיל בפגיעה בגר, אז צה”ל מעמיד את עצמו באלטלנה (נדנדה) עם חיל, שהחיל נופל בשנאת הגר וצה”ל עולה באהבת הגר (אחד מהתנאים להיות עם ישראל בארצו הוא לעשות את מה שנעשה לו בארץ מצרים כשהיה גר), וזה משמעות של שווערצע חייעז. לנוכח ידיעתנו היכן בכירים בצה”ל מועסקים לאחר שחרורם צריך לחשוב עוד על העניין. החיל היורה. SEFI. לא לחינם מעמידים לדין את החיל בימי בין המיצרים.
המפלגה של יאיר לפיד בן חסות של ישי דוידי היא עם הסמל פה .. יש מצב שיאיר רצה להיות יחזקאל הנביא.. בַּיּוֹם הַהוּא אַצְמִיחַ קֶרֶן לְבֵית יִשְׂרָאֵל וּלְךָ אֶתֵּן פִּתְחוֹן פֶּה בְּתוֹכָם וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי יְהוָה: יחזקאל. (קרן זה כמו מה שאתם קוראים ממשלה במקרה של נותני חסות לפוליטיקאים זה ממשלת סתרים שלמעשה מפעילה את הפוליטיקאים
11ברור לי ולך שאתה לא יכול לייצר קסם מחלילי קסם חשופים. 

הטענה שלי שעוצבת הפלדה– חיל הנחל שמוספרה בשמונים ושמונה, אנשי הפח ב- NOM- ROL-OGY, זה עיצוב בני אדם באמצעות ספורות, כמעשה דרך עוצב.

המילה ECCO-NOM-YA שמרבים להשתמש בה בקיבוץ ואתם זוכרים את ה- ECCONOMIT בהאחזות- היא עדות למעשים שבורא אמר עליהם-

הוֹי, רָב אֶת-יֹצְרוֹ–חֶרֶשׂ, אֶת-חַרְשֵׂי אֲדָמָה; הֲיֹאמַר חֹמֶר לְיֹצְרוֹ מַה-תַּעֲשֶׂה, וּפָעָלְךָ אֵין-יָדַיִם לוֹ.  הוֹי אֹמֵר לְאָב, מַה-תּוֹלִיד; וּלְאִשָּׁה, מַה-תְּחִילִין.  כֹּה-אָמַר יְהוָה קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל, וְיֹצְרוֹ:  הָאֹתִיּוֹת שְׁאָלוּנִי, עַל-בָּנַי וְעַל-פֹּעַל יָדַי תְּצַוֻּנִי.  אָנֹכִי עָשִׂיתִי אֶרֶץ, וְאָדָם עָלֶיהָ בָרָאתִי; אֲנִי, יָדַי נָטוּ שָׁמַיִם, וְכָל-צְבָאָם, צִוֵּיתִי. אָנֹכִי הַעִירֹתִהוּ בְצֶדֶק, וְכָל-דְּרָכָיו אֲיַשֵּׁר; הוּא-יִבְנֶה עִירִי, וְגָלוּתִי יְשַׁלֵּחַ–לֹא בִמְחִיר וְלֹא בְשֹׁחַד, אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת.

למה הם מספרו את המילה פח בשמונים ושמונה:

ש-מונים ש-מונה. 

מונים. ספורות.

אנשי הפח של ה- WIZARD OF OZ.. שלקח את בגדיו של זורקין ונתן להם ושם על זורקין את מלבושיהם…

בַּיָּמִים הָהֵם, אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל: אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו, יַעֲשֶׂה. שופטים.

בנט עשו- מכה וחובש.

גם שאתה אומר שקול אשה ערווה, אתה סותר דבר תורה,

יען כי:

אָז יָשִׁיר-מֹשֶׁה וּבְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת-הַשִּׁירָה הַזֹּאת, לַיהוָה, וַיֹּאמְרוּ, לֵאמֹר:   אָשִׁירָה לַיהוָה כִּי-גָאֹה גָּאָה, סוּס וְרֹכְבוֹ רָמָה בַיָּם.  עָזִּי וְזִמְרָת יָהּ, וַיְהִי-לִי לִישׁוּעָה;

וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה אֲחוֹת אַהֲרֹן, אֶת-הַתֹּף–בְּיָדָהּ; וַתֵּצֶאןָ כָל-הַנָּשִׁים אַחֲרֶיהָ, בְּתֻפִּים וּבִמְחֹלֹת. וַתַּעַן לָהֶם, מִרְיָם:  שִׁירוּ לַיהוָה כִּי-גָאֹה גָּאָה, סוּס וְרֹכְבוֹ רָמָה בַיָּם.

מהכתוב:

וַתַּעַן לָהֶם, מִרְיָם:

אנחנו למדים שהיא ענתה לגברים ביחד עם הנשים בשירה ותופים ומחולות, אם ענתה אז ברור שהיא השמיעה לנענים שנענו ושמעו את קול הנשים…

נשים טובות.

ברור לכולנו שכמו דרוקמן, שאיפשר למוטי אלון לעשות מצעד גאווה בישיבות “אור עציון”, גם בנט לא שמע לקול הנשים ואיפשר לווינטר להמשיך לעשות מצעד גאווה בצבא. גם ווינטר וגם בנט תלמידים של דרוקמן.

אֵיךְ נֶחְפְּשׂוּ עֵשָׂו נִבְעוּ מַצְפֻּנָיו: עובדיה:

בנט ההומו...

ברור לכולנו שמוסדותיו של דרוקמן, הם חושך- לא אור.

אין להתפלא שאישים השוכבים את זכר משכבי אשה חושבים שקול אשה ערווה.

5
ברור לי ולך שבורא עולם לא האשים בת שבע ולא נטען נגדה שהיא פיתתה את דוד.. ברור לי ולך שבורא עולם העמיד לדין את המנהיג, את דוד המלך שהשתמש בכוחו כדי לשכב עם בת שבע.. בורא עולם גם לא האשים את הפקודים של דוד שהוא שלח אותם להביא לו את בת שבע…

ש.ג.

אדלסון.

4

דין מאה אינו דין "פרוטה".

  צום עשירי בחודש העשירי.הצום העשירי הוא הצום בחודש העשירי ביום העשירי, מה שאתם מכירים כצום עשירי בטבת, הוא צום בו אנו אבלים על תרגום התורה לשפה זרה.
 ספירת הבריאה.ספירת המועדים לפי הירח כפי שנוהגים המוסלמים והיהודים מתואמת עם הבריאה מבחינת הימים בחודש לפי הירח, משך החודש לפי הירח ומשך השנה לפי השמש, זאת ספירת בריאה. לא כך הספירה הנוצרית החודשית שאין לה קשר למעשה הבריאה.

יש לחשוב על הבחירה של הנוצרים להחיל ספירה חודשית שאין לה קשר למעשה הבריאה וזאת למרות שבעת החלת ספירה זו כבר היה קיים הידע למדוד מועדים על פי הירח. מבחינת ימי השבוע, הנוצרים בחרו להתחיל את השבוע עם מנוחה ולא לסיים את השבוע עם מנוחה. 

המעשר והתרומה.

לנוכח ידיעתנו ששר האוצר הוא חסום מבחינת היכולת שלו לעסוק בעניינים כלכליים חשובים כמו מתווה הגז.

לנוכח ידיעתנו שכספי משלמי המיסים מתועלים לטובת טייקונים כמו עידן עופר ולא לטובת עניים.

לנוכח ידיעתנו שאין שיוויון בנטל המס וטייקונים כמו עידן עופר משלמים פחות מס,

אני טוענת שמשרד האוצר המנוהל על ידי מר כחלון לא יכול להיות בית האוצר של העם היהודי והגר התושב עימנו שלשם מפקידים את המס, המעשר והתרומה.

אני טוענת שבעת הזו עסקים קטנים , עד חמישים עובדים ושכירים לא בכירים , צריכים לתת את המס, המעשר והתרומה, ישירות לעניים ולא לקופת האוצר בניהול כחלון.

ברור לכולנו ששכירים אנוסים לשלם מס למדינה. וכולם יודעים שרוב עובדי הקבלן מועסקים בעסקים גדולים מאוד ועל ידי המדינה. חשוב להבין שעובדי הקבלן אנוסים לשלם מס לקבלן כח האדם ניר גלבוע ולא למדינה.  זה עוד הסבר לגרעונות ולכסף שלא מגיע לעניים, בדיוק כמו שעוזי דיין בחר להשקיע בשרון יצחק תשובה ולא כפי שביקשו המשקיעים בפיס , שמשקיעים לטובת רווחת העם. ברור שכחלון סתום פה ומנוע לתלונן על השקעתו של הבוגד עוזי דיין בחברו של כחלון. לכחלון אסור להיות שר אוצר לנוכח החסמים שיש לו.

 משל יעקב עשו.יעקב נהיה בסופו של יום ישראל. ישר-אל. למה בסופו של יום, יעקב היה ישר עם עשיו, הבכורה היא של יעקב. עשו מכר, אך יעקב לא היה ישר עם אביו. לכן רק לאחר שיעקב נענש, הוא קיבל את התואר- ישר-אל. כמו שיעקב רימה את אביו כשהיה עיוור, כך רימו את יעקב פעמיים, פעם אחת כשהוא לא ראה עם מי מתחתן ופעם שנית כשבניו שיקרו אותו שיוסף מת.

חשוב להבין, המכירה חייבת להיות ישרה, הקונה חייב לאמר שהוא מבקש את הבכורה והמוכר צריך להשבע כשהוא מוכר את הבכורה תמורת נזיד עדשים, כמשל למעט כסף שלא מביאה תמורה אמיתית- לאחר עיכול האוכל המוכר שוב פעם רעב, שוב פעם- עני.

%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9d

בשורה התחתונה הגרמנים שלמו שילומים בעבור חטאיהם, אלו מאזני צדק שהחטאים של הנאצים בצד אחד של המאזניים, והכסף לכפרה בצד השני של המאזניים. משמע הכסף של העם הגרמני יורד או נמצא בנקודת איזון עם החטאים של הנאצים. הנאצים וצאצאיהם בחרו להעמיד כסף כקורבן לחטאיהם כמקובל על בני האדם שהם חטאו להם. למרות שקשה לחשוב על כך, אלו מאזני צדק. יען כי יש קבלה של כספי כיפורים מצד קבוצת בני האדם שטוענים שבני האדם שהם מקבלים מהם כסף חטאו להם. והגרמנים התוודו שחטאו במעשים שכולנו יודעים שעשו והסכימו לשלם את דרישת הכסף מהאנשים שהם חטאו.

כתובת החודש העשירי.וַיְהִי דְּבַר-יְהוָה צְבָאוֹת, אֵלַי לֵאמֹר.  כֹּה-אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, צוֹם הָרְבִיעִי וְצוֹם הַחֲמִישִׁי וְצוֹם הַשְּׁבִיעִי וְצוֹם הָעֲשִׂירִי יִהְיֶה לְבֵית-יְהוּדָה לְשָׂשׂוֹן וּלְשִׂמְחָה, וּלְמֹעֲדִים, טוֹבִים; וְהָאֱמֶת וְהַשָּׁלוֹם, אֱהָבוּ.  זכריה.

לפי הנבואות של העם היהודי, יבואו ימים בהם צום החודש העשירי יהפך ליום שמחה לעם היהודי.

וַיְהִי דְּבַר-יְהוָה צְבָאוֹת, אֵלַי לֵאמֹר.  כֹּה-אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, צוֹם הָרְבִיעִי וְצוֹם הַחֲמִישִׁי וְצוֹם הַשְּׁבִיעִי וְצוֹם הָעֲשִׂירִי יִהְיֶה לְבֵית-יְהוּדָה לְשָׂשׂוֹן וּלְשִׂמְחָה, וּלְמֹעֲדִים, טוֹבִים; וְהָאֱמֶת וְהַשָּׁלוֹם, אֱהָבוּ.  זכריה.

לפי הנבואות של העם היהודי, יבואו ימים בהם צום החודש העשירי יהפך ליום שמחה לעם היהודי.

בחודש הרביעי (חודש תמוז לפי ספורות בבל) העלה בנט מדת הציונות את ציבור התועבה, שוכבי משכב הזכר, לעשות להם שמחה בירושלים כדי לדחות את השמחה ליהודים, חשוב מאוד לשמור ולא לתת לבנט ודרוקמן לעשות זאת בחודש הזה .

שבירת הקסם.

7.5 זה לא ז,ה.

שרי אריסון.

הצבי

שרי אריסון.

על דוד המלך שאמר:

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. וְאַתָּה יְהוָה, אַל-תִּרְחָק; אֱיָלוּתִי, לְעֶזְרָתִי חוּשָׁה. הַצִּילָה מֵחֶרֶב נַפְשִׁי; תהלים.

נאמר:

וַיֹּאמֶר דָּוִד אֶל-נָתָן, חָטָאתִי לַיהוָה; וַיֹּאמֶר נָתָן אֶל-דָּוִד, גַּם-יְהוָה הֶעֱבִיר חַטָּאתְךָ–לֹא תָמוּת. אֶפֶס, כִּי-נִאֵץ נִאַצְתָּ אֶת-אֹיְבֵי יְהוָה, בַּדָּבָר, הַזֶּה; שמואל.

משמע, כשאתה עושה כמו האנשים שדוד נלחם בהם שעשו לדוד את זה:

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. וְאַתָּה יְהוָה, אַל-תִּרְחָק; אֱיָלוּתִי, לְעֶזְרָתִי חוּשָׁה. הַצִּילָה מֵחֶרֶב נַפְשִׁי; תהלים.

גם אם תצליח לעשות את הפעולה, אז אתה מ:

אֹיְבֵי יְהוָה, בַּדָּבָר, הַזֶּה;

לכן אין מצב שתקבל את זה אחרי שעשית את ז,ה.

לאחר המשל:

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. וְאַתָּה יְהוָה, אַל-תִּרְחָק;

דוד המלך ביקש מבורא עולם:

הַצִּילָה מֵחֶרֶב נַפְשִׁי;

דוד המשיל את הבגדים לנפש והמלבוש לחרב. הבגדים שלקחו לו משולים לנפש, והפלת הגורל במשמעות של משל המלבוש כבושת החטא שיש עליו דין מוות (כמו משכב זכר, כמו משכב עם בעולת בעל), שהוא החרב..

הבגדים והמלבושים שבעזרתם תאר דוד את מעשי המבקשים להפילו היו משל כדרך שכותב משורר :

לַמְנַצֵּחַ לִבְנֵי-קֹרַח מִזְמוֹר.
שִׁמְעוּ-זֹאת, כָּל-הָעַמִּים;    הַאֲזִינוּ, כָּל-יֹשְׁבֵי חָלֶד.
גַּם-בְּנֵי אָדָם, גַּם-בְּנֵי-אִישׁ–    יַחַד, עָשִׁיר וְאֶבְיוֹן.
פִּי, יְדַבֵּר חָכְמוֹת;    וְהָגוּת לִבִּי תְבוּנוֹת.
אַטֶּה לְמָשָׁל אָזְנִי;    אֶפְתַּח בְּכִנּוֹר, חִידָתִי.

תהלים.

שאתה משתמש במשל כדי לעשות פעולה אתה עושה פעולת כישוף של מכשף כי ברור לי ולך שבגד או מלבוש לכיסוי ערווה זה בד, זה לא נפש, זה לא רוח.. על פעולת הכישוף שלעצמה יש דין מוות:

מְכַשֵּׁפָה, לֹא תְחַיֶּה. ויקרא.

זאת אומרת שעצם הפעולה הורגת אותך.

ושנשחק:

ברור לכולנו שאדם שמתעסק עם חומרים חלודים בעוצבת הפלדה ושעשה לעצמו קרחת, הוא לא בהכרח מבני קורח. ואדם בשם שמואל שמאשר אותך, הוא לא שמואל הנביא ואתה לא שאול וגם לא דוד. 

מיכל בת שאול.

ניתן לראות שבתורה מרבים להזכיר את שמה של מיכל עם שם אביה שאול, כך שאתה לא יכול להמשיל כל מיכל למיכל בת שאול לצורך פעולות של דת הציונות במשמעות העבדת התורה. כך שכעת אתה מבין שיש הרבה מיכליות בארץ שגם בהגיון שלך, אין לך ולא היתה לך את היכולת להשתמש בהן כבזות לך במשמעות שהבוז שלהן לך, הופך אותך לדוד ומפיל עליהן קללה.

מי הוא יהודי. מי היא יהודיה.

כִּי-אָז אֶהְפֹּךְ אֶל-עַמִּים, שָׂפָה בְרוּרָה, לִקְרֹא כֻלָּם בְּשֵׁם יְהוָה, לְעָבְדוֹ שְׁכֶם אֶחָד. צפניה.

פיענוח צופן דה ווינצ’י- החרב המתהפכת.

מי הוא יהודי. מי היא יהודיה.

.PATRICK DERHI- IDAN OFER-SHERI ARISON- BENNY STEINMETZ- AKIROV-MIMAN

חצות הלילה.

עת חצות הלילה.

שבת.

מצורעים.

עת דודים.

לֹא-תִהְיֶה קְדֵשָׁה, מִבְּנוֹת יִשְׂרָאֵל; וְלֹא-יִהְיֶה קָדֵשׁ, מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל. דברים.

בשורה התחתונה ג’ון לנון אמר לתושבי חרן שהאלוהים שלהם הוא CONCEPT. גם אברהם אמר לתושבי חרן את אותו הדבר כשהלך מארצו וממולדתו ומבית אביו ואמו. שלא כמו אברהם, את ג’ון לנון רצחו כשהוא התעורר וטרם הגיע לאמונה בבורא עולם.

כשג’ון לנון שר את:

INSTANT CARMA הוא אמר את דבריו של דוד- יחלקו בגדי להם ועל לבושי יפילו גורל.

GIVE PEACE A CHANCE – הוא אמר דבר תהלים- בקש שלום ורדפהו.

WORKING CLASS HERO –

כִּי-יַצִּיל, אֶבְיוֹן מְשַׁוֵּעַ;    וְעָנִי, וְאֵין-עֹזֵר לוֹ.
יָחֹס, עַל-דַּל וְאֶבְיוֹן;    וְנַפְשׁוֹת אֶבְיוֹנִים יוֹשִׁיעַ.
מִתּוֹךְ וּמֵחָמָס, יִגְאַל נַפְשָׁם;    וְיֵיקַר דָּמָם בְּעֵינָיו.
וִיחִי–    וְיִתֶּן-לוֹ, מִזְּהַב שְׁבָא:

והתפלל POWER TO THE PEOPLE.

והוא אמר WOMEN IS THE NIGER OF THE WORLD כפי שכתוב בתורתנו שהמשילות של האיש על האשה היא עונש. וכפי שכולנו יודעים בנבואות ספר צפניה, יש נבואה על הושעת הצולעה, האשה שנבנתה מצלעו של האדם.

ושג’ון ויוקו הבינו שצופים בהם בבית הם לא התבוששו, וקראו לכל המוסרות בעולם לבוא לראות אותם ערומים כשהם לא מתביישים וכך הם אמרו לצופים שהם לא יתבוששו, ובכך חזרו יוקו וג’ון לגן עדן, שהם ערומים ולא מתבוששים. בדיוק כמו אדם וחווה שלא התבוששו שהיו ערומים. זה יפה מאוד בעיני שג’ון ויוקו ידעו שהם ערומים בהשגות הידועות לנו ולא התבוששו.. לכן ברור לכולנו שהם לא היו ערומים מהסוג של הנחש שצפה בהם בבית שלהם..

גם יהדותו של דוד נקבעה לפי אבותיו ולא לפי אמו שהצטרפה לשבט יהודה.

וְאֵלֶּה תּוֹלְדוֹת פָּרֶץ, פֶּרֶץ הוֹלִיד אֶת-חֶצְרוֹן. וְחֶצְרוֹן הוֹלִיד אֶת-רָם, וְרָם הוֹלִיד אֶת-עַמִּינָדָב.  וְעַמִּינָדָב הוֹלִיד אֶת-נַחְשׁוֹן, וְנַחְשׁוֹן הוֹלִיד אֶת-שַׂלְמָה.  וְשַׂלְמוֹן הוֹלִיד אֶת-בֹּעַז, וּבֹעַז הוֹלִיד אֶת-עוֹבֵד. וְעֹבֵד הוֹלִיד אֶת-יִשָׁי, וְיִשַׁי הוֹלִיד אֶת-דָּוִד.  רות.

מכך אתה יכול להבין שהאם לא מעבירה.

 בְּיוֹם עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לְעַשְׁתֵּי-עָשָׂר חֹדֶשׁ, הוּא-חֹדֶשׁ שְׁבָט, בִּשְׁנַת שְׁתַּיִם, לְדָרְיָוֶשׁ–הָיָה דְבַר-יְהוָה, אֶל-זְכַרְיָה בֶּן-בֶּרֶכְיָהוּ, בֶּן-עִדּוֹא הַנָּבִיא, לֵאמֹר. זכריה.

מפסוק זה ניתן ללמוד שיהודים בזמן משילות המלך הפרסי דָרְיָוֶשׁ, חיו לפי שני מועדים, מועדים לפי הספורות היהודיות: בְּיוֹם עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לְעַשְׁתֵּי-עָשָׂר חֹדֶשׁ, ולפי ספורות שהיו נהוגות אצל העם הפרסי באותה עת. כשלנו היה חודש עשתי עשר, להם היה חודש שבט: הוּא-חֹדֶשׁ שְׁבָט, בִּשְׁנַת שְׁתַּיִם, לְדָרְיָוֶשׁ.

זאת אומרת שניתן לראות שהכותב עשה פעולת תרגום, מה המועד שלנו ביחס למועד של דָרְיָוֶשׁ.

בעת הזו הפרסים כבר לא משתמשים בלוח הזה שהוא מוכר יותר כלוח בבלי. סביר להניח שזה בגלל האיסלאם, הפרסים גם הם נהיו מוסלמים. זה די מעניין שגם הם כמו בתורה החילו את חודש האביב כראש החודשים.

כפי שניתן ללמוד מכתר ארם צובא אין חלוקה במיספור של הפרקים והפסוקים בכתבי הקודש העתיקים, יש פיסקאות אך אין מיספור באותיות. גם אני נוהגת בעת הזו לא להתיחס למיספור פרקים ופסוקים, אך אני מודעת לצורך למספר כדי שיהיה יותר קל לזכור ולעיתים גם למצוא וגם כדי להזכיר מהיכן הסימוכין, שמדברים דבר תורה. אני מצאתי כדעתי שיש לעיתים חוסר הגיון בחלוקה, בשנה החדשה שבאה לטובה אני מקווה מאוד וכך אני מתכננת לעשות חלוקה חדשה כדעתי, בסוף השנה הבאה אני מקווה להעלות ספר תורה עם עריכת חלוקה כדעתי.

כפי שאתם יודעים אני מחילה ככתוב בתורה את ראש החודשים ומשכך את השנה החדשה בחודש האביב.

לפני שממשיכים:

וּמִיַּד בֶּן-נֵכָר, לֹא תַקְרִיבוּ אֶת-לֶחֶם אֱלֹהֵיכֶם–מִכָּל-אֵלֶּה:  כִּי מָשְׁחָתָם בָּהֶם מוּם בָּם, ויקרא.

הסגרה.

לֹא-יִהְיֶה לְךָ בְּבֵיתְךָ, אֵיפָה וְאֵיפָה: גְּדוֹלָה, וּקְטַנָּה. דברים.

אני אבדוק את העניין , אני כמעט בטוחה שהכסף שעשה בני שטיינמץ בגינאה מופקד בשווייץ, צריך לבדוק אם בני שטיינמץ שילם מיסים למדינה מכספים אלה.  אם יואשם בני שטיינמץ בגינאה, ואם בני שטיינמץ שילם מיסים מכספים אלה למדינה בישראל, חשוב להחזיר להם את המיסים ששולמו למדינה מרווחיו אלה של בני שטיינמץ, כדי לא להחטיא את העם היהודי והגר התושב עמנו. כמובן שצריך להיזהר עם שדי התרומות שיש לבני שטיינמץ במכללת נתניא, תרומות יכולות להפיל דינים של התורם על הנתרמים. זאת אחריות של המדינה ושל בית המשפט להחיל את החזרת הכסף שתרם בני שטיינמץ, החובה של המדינה המושלת בציון היא קודם כל לעם היהודי ולגר התושב עימנו בישראל נחלתו של יהוה.

כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי יִשְׂרָאֵל, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-מִכְרָם בַּכֶּסֶף צַדִּיק, וְאֶבְיוֹן בַּעֲבוּר נַעֲלָיִם. עמוס.
 
שִׁמְעוּ-זֹאת, הַשֹּׁאֲפִים אֶבְיוֹן; וְלַשְׁבִּית, ענוי- (עֲנִיֵּי-) אָרֶץ. לֵאמֹר מָתַי יַעֲבֹר הַחֹדֶשׁ וְנַשְׁבִּירָה שֶּׁבֶר וְהַשַּׁבָּת וְנִפְתְּחָה בָּר לְהַקְטִין אֵיפָה וּלְהַגְדִּיל שֶׁקֶל וּלְעַוֵּת מֹאזְנֵי מִרְמָה. לִקְנוֹת בַּכֶּסֶף דַּלִּים וְאֶבְיוֹן בַּעֲבוּר נַעֲלָיִם וּמַפַּל בַּר נַשְׁבִּיר. עמוס.
שבת.

אני טוענת שאין אדם שיודע את היום בשבוע לפי ספורות הבריאה. וכפי שהסביר לי אדם שקרא בתפילת שחרית, טענו כך לפני הכותבים בפרקי אבות, שאין אדם  לכן בתפילת שחרית  מתפללים כשאומרים שכל יום שבת- ראשון שבת, שני שבת, שלישי שבת וכו’.

כדי שתבינו את כוונתי:

סדר חדש.

כפי שאתם יודעים ראש החודשים של היהודים ועל פי דבר תורה השנה מתחילה בחודש הראשון, חודש האביב, שהוא ראש החודשים. וזה הראש שלנו, אביב, שחרור העם היהודי מעבדות מצרים, חופש האדם וכך אנחנו היהודים מחילים את השנה החדשה בחודש שהכל פורח. אנחנו ילדי הפרחים המקורים.. עשיתי לוח חדש לשנה החדשה על פי מועדי תורה. הלוח הוא לא זהה ללוח הבבלי, את ספירת העומר לכבוד חג השבועות אני מחילה לאחר חג הפסח, לאחר מקרא הקודש השני.

כִּי הַמִּצְוָה הַזֹּאת, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם–לֹא-נִפְלֵאת הִוא מִמְּךָ, וְלֹא רְחֹקָה הִוא.  לֹא בַשָּׁמַיִם, הִוא:  לֵאמֹר, מִי יַעֲלֶה-לָּנוּ הַשָּׁמַיְמָה וְיִקָּחֶהָ לָּנוּ, וְיַשְׁמִעֵנוּ אֹתָהּ, וְנַעֲשֶׂנָּה. וְלֹא-מֵעֵבֶר לַיָּם, הִוא:  לֵאמֹר, מִי יַעֲבָר-לָנוּ אֶל-עֵבֶר הַיָּם וְיִקָּחֶהָ לָּנוּ, וְיַשְׁמִעֵנוּ אֹתָהּ, וְנַעֲשֶׂנָּה. כִּי-קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר, מְאֹד:  בְּפִיךָ וּבִלְבָבְךָ, לַעֲשֹׂתוֹ.

נקודה למחשבה, פעם כתבתי ככה,

מה שיש בליבי, יש בליבך,

YOU HAVE TO BELEVE..

בחרתי לכתוב בשפה האנגלית במקרה הזה היתה רק בגלל שמצאתי צליל קרוב בן המילה לב למילה BELEVE.

אני טוענת שהאנגלית היא אינה שפת עבר, אך ברור לכולנו שבורא עולם ברא את השפות ולכל שפה יש את היופי והלמידה ממנה, וכך גם עם השפה האנגלית,

BELEVE זה להאמין. בדיבור זה גם BE LIVE להיות בחיים,

אהיה.

המועד ביחסיות לעת עשיית התוכנית.

משמע,

האמונה היא תחילת הדרך לעץ החיים.

כִּי-קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר, מְאֹד:  בְּפִיךָ וּבִלְבָבְךָ, לַעֲשֹׂתוֹ. תורה.

אמונה משמע,

נעשה ונשמע.

שְׁמַע, יִשְׂרָאֵל: יְהוָה אֱלֹהֵינוּ, יְהוָה אֶחָד. וְאָהַבְתָּ, אֵת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בְּכָל-לְבָבְךָ וּבְכָל-נַפְשְׁךָ, וּבְכָל-מְאֹדֶךָ. תורה.

יְהוָה, וְאֵין עוֹד.

אַתֶּם עֵדַי נְאֻם-יְהוָה, וְעַבְדִּי אֲשֶׁר בָּחָרְתִּי: לְמַעַן תֵּדְעוּ וְתַאֲמִינוּ לִי וְתָבִינוּ, כִּי-אֲנִי הוּא–לְפָנַי לֹא-נוֹצַר אֵל, וְאַחֲרַי לֹא יִהְיֶה. ישעיהו. לְמַעַן יֵדְעוּ, מִמִּזְרַח-שֶׁמֶשׁ וּמִמַּעֲרָבָה, כִּי-אֶפֶס, בִּלְעָדָי: אֲנִי יְהוָה, וְאֵין עוֹד. ישעיהו.

מבחינת היכולת לעשות את העולם הזה טוב יותר-

                             העולם נהיה טוב יותר,

                          צריך רק לרצות.

ויהי אור.

ג'ים מוריסוןוַיְהִי בַּחֲצִי הַלַּיְלָה, וַיהוָה הִכָּה כָל-בְּכוֹר בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, מִבְּכֹר פַּרְעֹה הַיֹּשֵׁב עַל-כִּסְאוֹ, עַד בְּכוֹר הַשְּׁבִי אֲשֶׁר בְּבֵית הַבּוֹר; וְכֹל, בְּכוֹר בְּהֵמָה. שמות.

חֲצוֹת-לַיְלָה–אָקוּם, לְהוֹדוֹת לָךְ:  עַל, מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ. תהלים.מבחינה הגיונית חצות הלילה, חצי הלילה, הוא העת שהיא מחצית אורך הלילה, מתחילת הלילה ועד סוף הלילה. ברור לכולנו שחצי הלילה הוא מועד שאינו קבוע מועד קבוע. כולם יודעים שיש עונות בשנה שהלילה ארוך יותר והיום קצר יותר ולהפך, למעשה אורך הלילה הוא אורך שאינו אותו הדבר כמו בלילה שקדם לו ובלילה שבא לאחריו. כך ששעת החצות כפי שאתם מכירים היא לא באמת שעת חצות. גם במידת חצות היום המלא, מערב עד ערב, הוא מועד שאינו קבוע כמו שכולם מכירים כמועד כניסת השבת שאינו קבוע. לכן נקודת חצות היום היא לא אותה נקודה בכל יום בשנה.

שעות ביום הן אינן מחוברות למעשה הבריאה, לא ניתן ללמוד על שעות היום ממעשה הבריאה. לכן אין ערך ממשי לשעות כפי שקבעו, כמו שאין ערך ממשי לימים בשבוע, כי ממעשה הבריאה ניתן לדעת אורך שנה אורך יום ואורך חודש ויום בחודש. וכמובן ערב , בוקר, לילה ויום. המילה צהרים מוזכרת בתורה מעט מאוד פעמים. ולאחר מעשה בראשית לא מוזכרים מועדים עם יום בשבוע.

התקליט AMERICAN PRAYER נעשה לאחר מותו של ג’ים מוריסון, יש הרבה שירים שג’ים הקליט עצמו מקריא אותם וה- DOORS עשו אותם ביחד עם מוסיקה, בסוף התקליט יש מעט זמן שקט ואז ג’ים מדבר. את ההקראה הזו של ג’ים לא הרבה מכירים, כי הרבה פעמים חושבים שהתקליט נגמר ואז מוציאים אותו.

מה שעשיתי בתוכנית כתר מלכות היה לשים את הקטע של ALBINONI עם הגיטרה שכולם אוהבים מהתקליט הזה, ושילבתי אותו ביחד עם מילותיו של ג’ים מסוף התקליט ביחד עם היצירה של ALBINONI בניגון הקלאסי ביחד עם פרק צפונותיך מכתר מלכות של איבן גבירול. כך בחרתי להביא לאור השמש את דבריו האלה של ג’ים שנראה צלוב על עטיפת התקליט.

אור לכל.

כפי שאתם יודעים ראש החודשים של היהודים ועל פי דבר תורה השנה מתחילה בחודש הראשון, חודש האביב, שהוא ראש החודשים. וזה הראש שלנו, אביב, שחרור העם היהודי מעבדות מצרים, חופש האדם וכך אנחנו היהודים מחילים את השנה החדשה בחודש שהכל פורח. אנחנו ילדי הפרחים המקורים.. עשיתי לוח חדש לשנה החדשה על פי מועדי תורה. הלוח הוא לא זהה ללוח הבבלי, את ספירת העומר לכבוד חג השבועות אני מחילה לאחר חג הפסח, לאחר מקרא הקודש השני.

לגבי הספירה החודשית, כפי שאתם יודעים, ספירת הירח לא מתואמת באופן מלא עם ספירת השמש וכך יש יותר ימים בשנה, החכמים שהלכו מאיתנו קבעו להוסיף ימים בחודש התשיעי (כסליו) או השמיני (חשון). יש בכך הגיון אם לא מחשיבים את צום החודש העשירי כמועד מהתורה, כך שאם מוסיפים יום בחודשים שאחרי סוכות אז יש הגיון כי הוא לא משנה את מועדי התורה כקבוע בספירה לפי הירח, המועד של הצום העשירי הוא מועד שאינו מוזכר כמועד בתורה, אך הוא מוזכר בנבואה כמועד שיבוטל צום שחל בו, ומשכך אני מקבלת אותו כמועד מהתורה, כי הנביאים ידעו שחכמינו יחילו מועד צום כזה. לכן חשוב לשמור גם על המועד כמועד קבוע. ובהתאם החלטתי לא להוסיף יום בחודש התשיעי (כסליו) כפי שנקבע לשנה הבאה והוספתי במקום יום בחודש השנים עשר.

ספירת העומר. צום החודש העשירי. צום החודש הרביעי.