כניסה ביציאה.

שרועה שהוא איש השוכב את זכר משכבי אשה רועה את ישראל מתוך מושב של קבוצת בני אדם שכונה כנסת, ברור לך שהכנסת אינה כנסת ישראל. זאת כנסת סדום.

וַיִּזְכֹּר יְמֵי עוֹלָם מֹשֶׁה עַמּוֹ אַיֵּה הַמַּעֲלֵם מִיָּם אֵת רֹעֵי צֹאנוֹ אַיֵּה הַשָּׂם בְּקִרְבּוֹ אֶת רוּחַ קָדְשׁוֹ: ישעיהו.

ברור לי ולך שבנט ושמולי ודרוקמן ומוטי אלון, אינם מרֹעֵי צֹאנוֹ…

 

טענתי ועודי טוענת, שמשקיעים הרבה יותר מאמץ כשמחרבנים מלחתוך את נייר ניגוב הצואה לפני השבת ולעתים גם מזיעים כשמחרבנים בשבת..

ויש מצב שהרב שלך יקבע הלכה לקחת כדור משלשל לפני השבת, שלא תעשה עבודה כהשגתו בשבת.. מאוד מצחיק שדרוקמן מקפיד על חיתוך נייר הניגוב, וצועק ששפכו את דמו מוטי אלון ההומו.

וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּֽוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּֽם: ויקרא.

תראה,

פי הטבעת משול לשער האשפות של האדם. וזאת בהתיחס לגוף אדם כמשכן. ועשו לי משכן ושכנתי בתוכם.

דרך שער האשפות מוציאים את האשפה מהעיר למחוץ לחומות העיר.

הדרך מפי הטבעת היא דרך יציאה.

כשאתה נכנס ביציאה, אתה נכנס לדרך ללא דרך חזרה ממנה למקום ממנו יצאת וזאת על פי דבר תורת ישראל.

במקרה של שני זכרים, הדין הוא לא רק על האדם שנכנסים אליו, הוא גם על הנכנס.

בדיוק כמו היציאה של איש שנכנס לאשה בעולת בעל. הכניסה הזאת היא דרך יציאה וזאת על פי דבר תורת ישראל.

גם פה הדין הוא גם על האיש שנכנס לבעולת הבעל שאינה בעולתו.

.