יש מזרחי ויש מזרחי- שבירת קסם.

.

כפי שאתם יכולים להבין תנועת המזרחי היא תנועה של אשכנזים שהוקמה בארופה ואין לה קשר ליהודים שהיו בגלות המזרח התיכון ואפריקה. התנועה של דרוקמן מקורה במזרחי בארופה.

כור הברזל.

אני יודעת ששני בני התנועה הזאת תיפקדו כראשי מוסד. יוסי כהן ואבא של הבעלים החדשים של ISKOOR.

תראה,

אשה שאבא של הסבא שלה מת בשואה, מבזה את עצמה וזכרון משפחתה שנכחדה כשהיא מתעקשת להגדיר עצמה כפולנית.

אני טוענת שהיא עושה זאת רק כי היא יודעת שהבדלה זאת שהיא מבדילה עצמה מיהודים מזכה אותה בזכויות יתר ומצב כלכלי טוב יותר משל יהודים. להזכירכם המקור של כל היהודים הוא במזרח התיכון.

יש התכנות שאנשים מהישיבה של מוטי אלון ודרוקמן גיירו כוזרים עוד בארופה ויש כאלה שהייתה להם עזות מצח לכנות עצמם בשם כהן או לוי.

אני טוענת שדרוקמן ומוטי אלון מגיירים את בני עשו/ מלכות אדום כדי לתת להם את הבכורה וברכה.

ואני אומרת למר מוטי אלון ודרוקמן, אתם לא קדוש ישראל ויוצרו.

אני טוענת שנעשה גיור למטרה כזאת בארופה. ומתוך המקום בא עשו על האלטלנה לנסות להחזיר לעצמו את הבכורה והברכה.

הגיור למעשה שם את האדם הלא יהודי כגר עמנו כתושב עמנו, אך ללא זכויות הבכורה והברכה.

להזכירכם יש חובה לימול את הגר, אך הדבר לא עושה ממנו יהודי עם זכויות ירושת הארץ.

אני טוענת ששרון יצחק תשובה, שם לעצמו את השם שרון וזאת יען כי הוא נושא משך זרע של מלך לשרון אחד שהרג יהושע.

מלך לשרון אחד הוא מלך כנעני.

הכנענים ידועים ככלבים של עשו הוא EDOM, הם מלכות רומי הם מלכות החזיר.

וכמו כל כלב שזורקים לו מקל, שרון יצחק תשובה בתחפושת יהודי מבקש להשיב לעשו את הברכות ומשכך להעביר את אוצרות ארץ זבת החלב והדבש שבורא עולם הוריש ליעקב וליהודה בכורו. בסופו של יום אמור שרון יצחק תשובה להעביר לאדום.

להזכירכם עשו התחתן נשים כנעניות, והוליד מהן ילדים. יצחק היה אביו של עשו ומשכך גם מאבותיו של חלק ממשך כנען, כך שאין להתפלא שגם הכנענים מכנים את ילדיהם בשם יצחק.

וְאֵלֶּה מַלְכֵי הָאָרֶץ אֲשֶׁר הִכּוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל וַיִּרְשׁוּ אֶת אַרְצָם בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן מִזְרְחָה הַשָּׁמֶשׁ מִנַּחַל אַרְנוֹן עַד הַר חֶרְמוֹן וְכָל הָעֲרָבָה מִזְרָחָה: סִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי הַיּוֹשֵׁב בְּחֶשְׁבּוֹן מֹשֵׁל מֵעֲרוֹעֵר אֲשֶׁר עַל שְׂפַת נַחַל אַרְנוֹן וְתוֹךְ הַנַּחַל וַחֲצִי הַגִּלְעָד וְעַד יַבֹּק הַנַּחַל גְּבוּל בְּנֵי עַמּוֹן: וְהָעֲרָבָה עַד יָם כִּנְרוֹת מִזְרָחָה וְעַד יָם הָעֲרָבָה יָם הַמֶּלַח מִזְרָחָה דֶּרֶךְ בֵּית הַיְשִׁמוֹת וּמִתֵּימָן תַּחַת אַשְׁדּוֹת הַפִּסְגָּה: וּגְבוּל עוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן מִיֶּתֶר הָרְפָאִים הַיּוֹשֵׁב בְּעַשְׁתָּרוֹת וּבְאֶדְרֶעִי: וּמֹשֵׁל בְּהַר חֶרְמוֹן וּבְסַלְכָה וּבְכָל הַבָּשָׁן עַד גְּבוּל הַגְּשׁוּרִי וְהַמַּעֲכָתִי וַחֲצִי הַגִּלְעָד גְּבוּל סִיחוֹן מֶלֶךְ חֶשְׁבּוֹן: מֹשֶׁה עֶבֶד יְהוָה וּבְנֵי יִשְׂרָאֵל הִכּוּם וַיִּתְּנָהּ מֹשֶׁה עֶבֶד יְהוָה יְרֻשָּׁה לָרֻאוּבֵנִי וְלַגָּדִי וְלַחֲצִי שֵׁבֶט הַמְנַשֶּׁה: וְאֵלֶּה מַלְכֵי הָאָרֶץ אֲשֶׁר הִכָּה יְהוֹשֻׁעַ וּבְנֵי יִשְׂרָאֵל בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן יָמָּה מִבַּעַל גָּד בְּבִקְעַת הַלְּבָנוֹן וְעַד הָהָר הֶחָלָק הָעֹלֶה שֵׂעִירָה וַיִּתְּנָהּ יְהוֹשֻׁעַ לְשִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל יְרֻשָּׁה כְּמַחְלְקֹתָם: בָּהָר וּבַשְּׁפֵלָה וּבָעֲרָבָה וּבָאֲשֵׁדוֹת וּבַמִּדְבָּר וּבַנֶּגֶב הַחִתִּי הָאֱמֹרִי וְהַכְּנַעֲנִי הַפְּרִזִּי הַחִוִּי וְהַיְבוּסִי: מֶלֶךְ יְרִיחוֹ אֶחָד מֶלֶךְ הָעַי אֲשֶׁר מִצַּד בֵּית אֵל אֶחָד: מֶלֶךְ יְרוּשָׁלִַם אֶחָד מֶלֶךְ חֶבְרוֹן אֶחָד: מֶלֶךְ יַרְמוּת אֶחָד מֶלֶךְ לָכִישׁ אֶחָד: מֶלֶךְ עֶגְלוֹן אֶחָד מֶלֶךְ גֶּזֶר אֶחָד: מֶלֶךְ דְּבִר אֶחָד מֶלֶךְ גֶּדֶר אֶחָד: מֶלֶךְ חָרְמָה אֶחָד מֶלֶךְ עֲרָד אֶחָד: מֶלֶךְ לִבְנָה אֶחָד מֶלֶךְ עֲדֻלָּם אֶחָד: מֶלֶךְ מַקֵּדָה אֶחָד מֶלֶךְ בֵּית אֵל אֶחָד: מֶלֶךְ תַּפּוּחַ אֶחָד מֶלֶךְ חֵפֶר אֶחָד: מֶלֶךְ אֲפֵק אֶחָד מֶלֶךְ לַשָּׁרוֹן אֶחָד: מֶלֶךְ מָדוֹן אֶחָד מֶלֶךְ חָצוֹר אֶחָד: מֶלֶךְ שִׁמְרוֹן מְראוֹן אֶחָד מֶלֶךְ אַכְשָׁף אֶחָד: מֶלֶךְ תַּעְנַךְ אֶחָד מֶלֶךְ מְגִדּוֹ אֶחָד: מֶלֶךְ קֶדֶשׁ אֶחָד מֶלֶךְ יָקְנֳעָם לַכַּרְמֶל אֶחָד: מֶלֶךְ דּוֹר לְנָפַת דּוֹר אֶחָד מֶלֶךְ גּוֹיִם לְגִלְגָּל אֶחָד: מֶלֶךְ תִּרְצָה אֶחָד כָּל מְלָכִים שְׁלֹשִׁים וְאֶחָד: יהושע.

.