ורמוס-תיק פסגות-מעודכן.

בשורה התחתונה מקרה ורמוס הוא כמו בשיר חד גדיא של חווה אלברשטיין דיזבין אבא בתריי זוזיי חד גדיא.. שבא מייקל יורק שהפיל אשמה על ורמוס שרצה להפיל אשמה אדרי ובן דוד, שני חדי גדיא, כפי שאתם יודעים אני מאוד מרוצה שהגדיים סרבו שיקריבו אותם והפרקליטות נותרה עם רבב אך היא אינה מוצאת מי שישא ברבב..

לענייננו,

מקרה ורמוס הוא מקרה “קלאסי” לזהות פעילות נתמכת עזיזים לצורך הפלת אשמת הטייקון על העזיז, תוך גיבוי מהפרקליטות.

ורמוס הריץ מניות למען פסגות. ונתפס. ברור לכולנו שאדם שפשע בחברה בה הוא פעל לא זכאי גם לפיצויים כי הוא חטא. ברור לכולנו שפעילותו של ורמוס הטיבה עם בעלי השליטה של פסגות. הרבה יותר מ- 500 אלף שקל שהפקיד ורמוס ככופר. האשמה הראשונית הופלה על ורמוס ולא על בעלי פסגות שהרויחו מהרצה זו, וכפי שאנחנו יודעים הם נתנו לורמוס כ- 70 מליון שקל פיצויים כך שברור שורמוס הביא להם תשואה נאה בעת פעילותו בפסגות. ברור לכולנו שהפרקליטות היתה צריכה לתבוע את בעלי השליטה והיא בחרה לקבל את העזיז ורמוס ששלחה פסגות כעומד לדין. בסופו של יום בחרה הפרקליטות להגיע להסכם כופר שבו פטרה את ורמוס מעונש ממשי. הבחירה של הפרקליטות להעמיד לדין את אדרי ובן דוד הכפופים לורמוס, היא למעשה הכרה של הפרקליטות שיש אשמה וצריך להפיל על מישהו אשמה כדי שיכופר החטא לבעלי השליטה על פסגות.

.

אני חושבת שהפרקליטות גם לא רצתה לחטוא כלא מביאה בדין ואשמה בעבור חטא שהיא יודעת שנעשה לכן היא בחרה להעמיד בסופו של “תהליך” את אדרי ובן דוד.

אני טוענת שגם הליך ההבאה לדין הוא תהליך מובנה, שבו הטייקון יודע שהוא חטא והוא מודע שהוא צריך לכפר על עוונו וזאת דרכו לכפר על עוונו. הוא, הטייקון, יוצר את המצב שיודעים על החטא ואז מביאים את הענין לדין קבל עם ועדה מתוך מקום שהעוסקים בדין יודעים את סוף הדין מראש שהכל קבל עם ועדה, הידיעה של העם את דין המשפט, מיצרת את כשירות ההחלטה שבסופו של יום הטייקון יושב ב- בורה בורה, עם קוקטייל ומהמר בבית הימורים שנמצא בסמוך לבית הזונות.
שורט” על דלק, אג”ח יקיר גבאי – תיק ההשקעות של קרן הגידור המצטיינת ב-2015 נחשף
נתונים שהגיעו לידי TheMarker חושפים את הרכב ההשקעות של קרן הגידור נוקד קפיטל, המנוהלת על ידי רועי ורמוס ושלומי ברכה דה מרקר 4.2.2016 לפי הספורות הנוצריות.
זאת שאלה שיש לשאול… כמה הרוויחה פסגות מההרצה, וכדי לא יפילו רבב בדברי יען כי בית המשפט טען שלא נפל רבב במעשיו של ורמוס, אנסח את השאלה כדכתיב:  כמה הרוויחה פסגות בשנות ניהולו של וורמוס…. כנראה הרוויחה הרבה אם שילמה כ- שבעים מליון שקל פיצויים לשלוש שנים.. אין הגיון… יען כי נפל רבב בפרקליטות שהחליטה להעמיד לדין את אדרי ובן דוד לאחר שקבעה שלא נפל רבב במעשיו של ורמוס. לכן, יש מצב שהיה רבב ובסופו של יום לא שייכו לאדם או לחברה- את הרבב..
יאמר המתחכם שורמוס פעל למען הבעלים הקודמים של פסגות, אז אטען כנגדו שזאת חלק מהמזימה כדי לקיים את פסגות כמרכז כח של האחווה. יורק וורמוס עשו חטאים שהעצימו את פסגות ואייפקס קונה, ופסגות נשארת כמרכז כח של בעלי ההון הריכוזי לצורך שליטה של אנשי האחווה על העמים מבלי יכולת להאשים את הבעלים החדשים שמקיימים את פסגות כמרכז כח שמעשיר את אנשי האחווה. כמו שלמדנו האנשים האלה מעשירים השני את השלישי באמצעות עסקיהם ומוקדי הכח. וזה כמעשה פרעה- הבה ונתחכמה לו. ראיתם את שיתופי הפעולה בינהם כמו הנפקת החברים בה טייקונים נחלצו לעזרתו של דנקנר באמצעות כספי העם היהודי בישראל והגר התושב עימנו.

.

צופן דה ווינצ’י. 

פיענוח צופן דה ווינצ’י– מונה לי ז,ה.
יג זֶה יִתְּנוּ, כָּל-הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ:  עֶשְׂרִים גֵּרָה, הַשֶּׁקֶל–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, תְּרוּמָה לַיהוָה כֹּל, הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים, מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה, וָמָעְלָה–יִתֵּן, תְּרוּמַת יְהוָה. הֶעָשִׁיר לֹא-יַרְבֶּה, וְהַדַּל לֹא יַמְעִיט, מִמַּחֲצִית, הַשָּׁקֶל–לָתֵת אֶת-תְּרוּמַת יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.  וְלָקַחְתָּ אֶת-כֶּסֶף הַכִּפֻּרִים, מֵאֵת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְנָתַתָּ אֹתוֹ, עַל-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד; וְהָיָה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לְזִכָּרוֹן לִפְנֵי יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.
שישי השלוש עשרה. יג’ באדר. יג’ הוא 13 לפי ספורות בבל. אדר הוא החודש השישי לפי ספורות אחשוורוש\בבל.
ג’יסוס. אחשוורוש-איוב-דוד.
“ז,ה  הממלא לו ולחטאת–ממלא את שלו תחילה, וקושרו באסל; ואחר כך ממלא את של חטאת; ואם מילא את של חטאת תחילה, ואחר כך מילא את שלו–פסול.  נותן את שלו לאחריו, ואת של חטאת לפניו; ואם נתן את של חטאת אחריו, פסול.  היו שניהן של חטאת–נותן אחד לפניו ואחד לאחריו, וכשר:  מפני שאי אפשר.”משנה- מסכת פרה.
ווילדע חייעז/שווערצע חייעז/נושא האסל.
וַיַּעֲמֹד שָׂטָן, עַל-יִשְׂרָאֵל; וַיָּסֶת, אֶת-דָּוִיד, לִמְנוֹת, אֶת-יִשְׂרָאֵל.  וַיֹּאמֶר דָּוִיד אֶל-יוֹאָב, וְאֶל-שָׂרֵי הָעָם, לְכוּ סִפְרוּ אֶת-יִשְׂרָאֵל, מִבְּאֵר שֶׁבַע וְעַד-דָּן; וְהָבִיאוּ אֵלַי, וְאֵדְעָה אֶת-מִסְפָּרָם. וַיֹּאמֶר יוֹאָב, יוֹסֵף יְהוָה עַל-עַמּוֹ כָּהֵם מֵאָה פְעָמִים–הֲלֹא אֲדֹנִי הַמֶּלֶךְ, כֻּלָּם לַאדֹנִי לַעֲבָדִים; לָמָּה יְבַקֵּשׁ זֹאת אֲדֹנִי, לָמָּה יִהְיֶה לְאַשְׁמָה לְיִשְׂרָאֵל.
אותה אשמה שניתן להפיל על עם ישראל והעמים כולם לצורך יצירת מסכת פרה ז,ה, בשיטת האלטלנה. נדנדנה. אחד למעלה אחד למטה. יצירת קורבן להקרבת בני אדם באין בית מקדש להקרבת קורבנות לכפרה על חטאים, בדרך כלל של עשירים, של העצבים, עצבי כנען.
ברור לי ולך שכדי לקיים מקדש מסוג ז,ה שמקריב אדם לחטאים, חייבים מגרש משחקים שיש בו צירים בכל התחומים.
מלכות EDOM.
שכחתי לכתוב בעניין האשרות והאשרים של מלכות EDOM הקדשים והקדשות, חלילי הקסם הנקובים בשם שממליכים\מאשרים את המלך… אתם יודעים הקדיש זונים .. שמונה עשר אלף צריך להיות אני מניחה שהם ממוקמים במקומות שיודעי דבר יודעים להפעיל אותם, לעצב רוח קדשו.. אתם יודעים שאני יודעת בדיוק היכן ממוקמים המגרשים. זה לא משנה אם חלילים\עוגנים הוחלפו ניתן לזהות אותם בקלות, גבול הידע שלכם הוא התורה. כדי להפעיל את הקסם, אתם חייבים להשתמש בשפת התורה כולל שמות צירים, בקודים שיודע\ת מעט תורה ואדם\אשה שהיה\היתה פה ושם אתם יודעים.. יכול\ה לפענח אותם מהר מאוד.. גם שיש ציר שיש עליו מסכה על מסכה על מסכה…
קדישזון.
השבט ה- 13 אינם יהודים. ערב רב וכוזרים המכונים השבט ה- 13. 

.