גם יונה היה ביפו..

תראה, היפואים הם דיגים.

כמו שאנחנו כרועי צאן היינו תועבה למצרים בארצם שהרועים שלה רועי פרים ועוד.. אז גם אצל הדייגים יש נוהגים שהם תועבה לנו.

ומשכך כמו שפרעה מסיבה זאת נתן לנו את גושן, כך משילות יהודים על הארץ הזאת מחוייבת לתת את יפו ליפואים.

כפי שסכמנו אני והבחור ממסעדת הדגים, מותר לי לבקר ביפו..  

..שלא בעירי התועבה לי…

אני טוענת שגבולות גולה תל אביב הם עד אמזלג, שם החומה.

מאמזלג ודרומה זאת יפו.

מאמזלג ודרומה לכיוון יפו יש הרבה דוברים בערבית וגם לרוחב גם ברחוב עציון גבר (אילת זה לא המקום בו נמצאת אילת המקורית, השם הנכון לעיר הוא- עציון גבר) כולל לוינסקי כולל סלמה כולל רחוב העליה, מאמזלג בקו ישר מזרחה.

העיג’ה באדונס הכי טובה היא של- חמודי.

האישים השוכבים את זכר משכבי אשה הם תועבה גם לנו וגם ליפואים.

הגולה תל אביב היא אינה עיר הגר.

יש הבדל בין עיר גולה בארצך לבין עיר גר בארצך.

אני מציעה שעד שיפתר הסכסוך, זה הגבול של הגולה תל אביב מדרום , על כל מה שמשתמע מכך.

ותזכור, הזונה העברית שגרה על החומה בעיר עברית גולה, באה אתנו, היא ומשפחתה.

וזאת על פי משל רחב הזונה.

כִּי בֵיתָהּ בְּקִיר הַחוֹמָה וּבַחוֹמָה הִיא יוֹשָׁבֶת: יהושע.

היא קורבן שנמצאת רחוק מלב ומעין בשולי הערים שדרכיהן גולות.

הבנות מהשכונה הקרובה לצומת חולון מאוד השתדלו לא ללכת דרך הגן הצמוד לחומה המפרידה את השכונה מהכביש המהיר, הן הלכו במדרכה העוקפת את הגן ורק שלא היתה ברירה הן נכנסו לגן ויצאו מפתח החמה לכביש הראשי ומשם לתחנת האוטובוס. 

בכביש המוביל לכיכר חולון מצומת חולון מתחנת הדלק יש גנים לאורך הכביש שגובלים עם מגרש הכדורגל. בין החומה לגנים יש שם BUSHES..שיחים.. קרוב לשדה ה- KOSHER . 

בבקשה לעשות שביל עוקף גן ליציאה מהחומות..

בבקשה לעקור  את השיחים הקרובים לחומה ולהאיר מהחומה את הגנים. בכל שעות הלילה.

כִּי בָאֵשׁ יְהוָה נִשְׁפָּט וּבְחַרְבּוֹ אֶת כָּל בָּשָׂר וְרַבּוּ חַלְלֵי יְהוָה:  הַמִּתְקַדְּשִׁים וְהַמִּטַּהֲרִים אֶל הַגַּנּוֹת אַחַר (אחד) אַחַת בַּתָּוֶךְ אֹכְלֵי בְּשַׂר הַחֲזִיר וְהַשֶּׁקֶץ וְהָעַכְבָּר יַחְדָּו יָסֻפוּ נְאֻם יְהוָה: ישעיהו.

תראה, 

אני הייתי מדריכה בנוער העובד והלומד, ועבדתי ולמדתי, בביטוח לאומי רשום גם שעבדתי בחופש במלון מרינה בבת ים. עבדתי במטבח.. והייתי בת חמש עשרה בערך..

ואני רואה את החבר’ה של עלם מול כצנלסון יושבים בערב מדברים.. שאלתי אותם מה עושים בפעולות , אמרו לי שותים קפה..

יענו לא שותים אלכוהול..

אני חושבת שלאחר כשנה של קפה הגיע הזמן להמשיך קדימה..

ומה אני מציעה…

א”ש לילה..

אני מציעה שהחבר’ה של עלם ילכו ל- FILLBOX ויבואו עם דרבוקות וישירו באמצע הגן- והעיקר לא לפחד כלל.. ומשם ימשיכו לגן החשמל וישירו אותו הדבר… ומשם לגן העצמאות וישירו אותו הדבר..

תעשו את זה בשעת לא יום ולא לילה… בין לילה לעלות השחר.. שבשעת חרש הם יוצאים לטיילה..

ואתם תראו אותם, את המטהרים על הגנות בורחים עם המכנסיים והתחתונים מופשלות עד הברכיים כמו שעושים אצל הזונות שבאה המשטרה.. ככה הם יברחו מהגן..

ויבוא שר המשטרה..  ומה יגיד שר המשטרה… תנו לזונות לסעוד… מה יגיד שר המשטרה… האם יעצור את הילדים או יעצור את הקרוזינג בגנים אלה..

כמובן שאחר כך יוכלו החבר’ה לעשות בטטות מסביב למדורה בחוף הים.. אולי לרחוץ בים.. והבייתה לישון…

א”ש לילה של יום קייץ.. כמו שהיינו עושים בתנועה…

לגבי מוגרבי, ברור לכל שלאחר חשיפתו כאיש השוכב את זכר משכבי אשה, תלמידיו לא ישובו ללמוד אצלו. מוגרבי למד בישיבות אצל האשכנזים מגיל צעיר עוד שהיה נדיר לשלוח ולקבל מזרחים ללמוד אצל אשכנזים. בישיבות של האשכנזים מאור עציון תומכים במוטי אלון ואף מאפשרים לו ללמד תורה.

תראה ממה שידוע לנו, מוגרבי הורשע במוסרות ללא משפט. יש מצב שהוא יזוכה לאחר הוידוי גם ללא משפט.

מוגרבי לא כהן. ולא בן כהן. 

וְהָיְתָה לָכֶם לְחֻקַּת עוֹלָם בַּחֹדֶשׁ הַשְּׁבִיעִי בֶּעָשׂוֹר לַחֹדֶשׁ תְּעַנּוּ אֶת נַפְשֹׁתֵיכֶם וְכָל מְלָאכָה לֹא תַעֲשׂוּ הָאֶזְרָח וְהַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכֲכֶם: כִּי בַיּוֹם הַזֶּה יְכַפֵּר עֲלֵיכֶם לְטַהֵר אֶתְכֶם מִכֹּל חַטֹּאתֵיכֶם לִפְנֵי יְהוָֹה תִּטְהָרוּ: שַׁבַּת שַׁבָּתוֹן הִיא לָכֶם וְעִנִּיתֶם אֶת נַפְשֹׁתֵיכֶם חֻקַּת עוֹלָם: וְכִפֶּר הַכֹּהֵן אֲשֶׁר יִמְשַׁח אֹתוֹ וַאֲשֶׁר יְמַלֵּא אֶת יָדוֹ לְכַהֵן תַּחַת אָבִיו וְלָבַשׁ אֶת בִּגְדֵי הַבָּד בִּגְדֵי הַקֹּדֶשׁ: ויקרא.

אבא של מוגרבי לא היה כהן.

יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה: וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב: שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם: נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף: וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית: וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ: וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יְהוָה: וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר: וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת: וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים: וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה: וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה: וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:  וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם: כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו: לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יְהוָה לָהֶם: וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם: וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ: וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים: וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים: תהלים.

מִצְרַיִם לִשְׁמָמָה תִהְיֶה וֶאֱדוֹם לְמִדְבַּר שְׁמָמָה תִּהְיֶה מֵחֲמַס בְּנֵי יְהוּדָה אֲשֶׁר שָׁפְכוּ דָם נָקִיא בְּאַרְצָם: וִיהוּדָה לְעוֹלָם תֵּשֵׁב וִירוּשָׁלִַם לְדוֹר וָדוֹר: יואל.

בהקרבת שעיר לעזאזל ביום הכיפורים יש חובת הוידוי קבל עם ועדה לפני הקרבת הקורבן.

ורק לאחר שיש ידיעה על מעשיו ולאחר הוידוי על תועבותיו ישולח שעיר לעזאזל לחטאיו.. אינוס ילדכם..

שעיר לעזאזל משולח גם לחטאי העושקים אתכם..

לא היה תשועה לעם בעת שאהרן הכהן נענה לבקשת העם ועשה להם עגל זהב:

וַיִּחַר אַף יְהוָה בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ: וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם: וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:

להזכירכם גם אלבו וגם ורמוס לא ממש הובאו במשפט.. שילמו כופר לאחר הוידוי..

אם תזכו כך ללא משפט או תרשיעו ללא משפט ללא נשיאה ממשית בחטא, המשפט הזה של מוגרבי יהיה משפט משל בו יזוכו כל החוטאים בחטאים שחטא מוגרבי. 

תועבה היא דבר יחסי כמו שאומרים:

בני ישראל היו תועבה למצרים ולכן גושן:

וַיֹּ֨אמֶר יוֹסֵ֤ף אֶל־אֶחָיו֙ וְאֶל־בֵּ֣ית אָבִ֔יו אֶֽעֱלֶ֖ה וְאַגִּ֣ידָה לְפַרְעֹ֑ה וְאֹֽמְרָ֣ה אֵלָ֔יו אַחַ֧י וּבֵית־אָבִ֛י אֲשֶׁ֥ר בְּאֶֽרֶץ־כְּנַ֖עַן בָּ֥אוּ אֵלָֽי׃ וְהָֽאֲנָשִׁים֙ רֹ֣עֵי צֹ֔אן כִּֽי־אַנְשֵׁ֥י מִקְנֶ֖ה הָי֑וּ וְצֹאנָ֧ם וּבְקָרָ֛ם וְכָל־אֲשֶׁ֥ר לָהֶ֖ם הֵבִֽיאוּ׃ וְהָיָ֕ה כִּֽי־יִקְרָ֥א לָכֶ֖ם פַּרְעֹ֑ה וְאָמַ֖ר מַה־מַּֽעֲשֵׂיכֶֽם׃ וַֽאֲמַרְתֶּ֗ם אַנְשֵׁ֨י מִקְנֶ֜ה הָי֤וּ עֲבָדֶ֨יךָ֙ מִנְּעוּרֵ֣ינוּ וְעַד־עַ֔תָּה גַּם־אֲנַ֖חְנוּ גַּם־אֲבֹתֵ֑ינוּ בַּֽעֲב֗וּר תֵּֽשְׁבוּ֙ בְּאֶ֣רֶץ גֹּ֔שֶׁן כִּֽי־תוֹעֲבַ֥ת מִצְרַ֖יִם כָּל־רֹ֥עֵה צֹֽאן׃ פרשת וַיִּסַּ֤ע יִשְׂרָאֵל֙.

יען כי דרך מצרים אינה דרך ישראל

על אותו משל,

איש השוכב את זכר משכבי אשה הוא תועבה לירושלים, לכן תצאו מירושלים, אל תכנסו לירושלים, כמו שבני ישראל כיבדו את פרעה והבדילו עצמם מהמצרים, כך תבדיל את עצמך מעמנו וצא מירושלים מר אוחנה.

כשאתה מקיים אישים השוכבים את זכר משכבי אשה כמושלים כשר משפטים שר רווחה שר משטרה בישראל מכנסת ישראל כנבחרי עם,  אתה לא יכול לדרוש את ירושלים השלמה בדבר תורה שבה מובטחת לארץ ישראל ירושת הארץ הזאת. אדם שהוא תועבה ודין מוות עליו על פי דבר התורה, לא יכול להנהיג את ישראל מהעיר ירושלים.

ברור לי ולך שאין טעם שתתלונן על הביקני בחוף יפו, ואם תגיד משהו על השמלה הימית שלי בחוף ימה של יפו, לך תראה את נגואה כארם…

תחשוב על זה שהייתי עם שמלה בסרט של היום.. אפילו לא עם ביקיני..

תראה ביפו יש גם בנות עם ביקיני וגם עם  כיסוי ראש..

תראה גם נשים מוסלמיות חרדיות יכולות לבוא לחוף הנפרד בבת ים ואם למוסלמים היה צורך בהפרדה אז הם היו עושים חוף נפרד. לא שמעתי על דרישה כזאת מהמוסלמים ביפו..

Copyright © 2020 . All rights reserved.