בצל שדי יתלונן – חודש שמיני בשנת שבעים ואחת.

סם אונס.

תראה ברור לכל שהיו שנים שנעשה שימוש בסם אונס והאנושות לא ידעה על הדבר. וכך היו שנים שהרבה נשים ששכבו עם בני אדם שהן חשבו שהמשכב היה ברצונן . סם האונס התגלה. ובנות יודעות איכשהו להזהר.

אני טוענת שיש סם אונס חדש שעוד לא ידוע עליו ויש הרבה מאוד נשים שלא יודעות להזהר ממנו ומובלות למשכבים באינוס ללא ידיעתן.

אם.. אז…

אם היה לי שלוש או ארבע מליון שקל, אז הייתי מזמינה חדר במלון הכל כלול ארוחות וכל שרותי המלון לעשרים שנה כולל ROOM SERVICE  וסוגרת עם בעל המלון עסקה עם תשלום מראש לסוויטה שני חדרים עם מרפסת ב- שלוש, שלוש וחצי מליון שקל בערך.. כל בעל מלון יקפוץ על המציאה לנוכח העובדה שיש הרבה חודשים שהמלונות בישראל לא מלאים.. ותשלום מראש, אתם יודעים.

הנקבה החדשה והתושב החדש.

תראה,

ברור לכל שעדתו של אקירוב מקדמת עבודה זרה בישראל, כי אלה אנשים שלא ידרשו שיוויון זכויות, הם לא יעשו הפגנה להעלאת שכר, והם לא ידרשו שיפור תנאים על פי ותק…

אני טוענת שאותו הדבר עם ההומו והטראנסג’נדר שלבשו בגדי אשה… בסך הכל האשה החדשה, הטראנס ג’נדרית, לא תהיה פמיניסטית ולא תשיר את השיר- WOMEN IS THE NIGER OF THE WORLD. והיא תתפקד כאשה כנועה… שכל נשיותה תתמצה בתספורת החדשה ובצבעים שהיא צובעת את פניה.. וזאת אשה שעריצים מעדתו של אקירוב מעדיפים בסופו של יום… שתגיד לו אמן לכל דבר שהוא אומר.. ויש לה חור.

תראה,

אני טוענת שמתוך המקום של הומואים/ שונאי נשים ישיבתו של בנט טוענת שקול אשה ערווה.

זה ביחס לזה.

תראה,

לאייל גולן יש קול יפה. הדבר לא עושה אותו שר אומן. נחיתותו הזאת של איל גולן, עושה טוב לאומן אשכנזי ברמה נמוכה כשהאומן המזרחי הנחות ביכולותיו עומד לידו על אותה במה, הוא נראה עליון לידו. באותה נשימה אם תשים את TLV גפן ליד PINK FLOYD הוא נחות לעומתם.

האומנים האשכנזים בישראל הם נחותים לעומת האמריקאים והארופאים שהם מחקים אותם ואת אורחותיהם, אך לא לעומת המזרחים שעשו הון משירה נחותה  הן במילותיה,  והן בדרך השירה ושפועלת על חוקיות מערבית מבחינת לחניה ודרך השרים לשיר. העליונות המוסיקלית של האשכנזים הושגה באמצעות דיכוי המתחרים. כמו בעסקים כמו בכלכלה בישראל בהנהגת דת אשכנז. שאתה עליון כתוצר של דיכוי הדבר לא עושה אותך אומן או עסקים מוכשר.

הליכה-ריצה- טיסה.

הריצה היא היכולת של האדם לנוע מהר יותר מהליכה. כמו עם המכונית שמעבירים מהילוך ראשון להילוך שני.  יש לאדם יכולת לבחור את מהירות תנועתו.

יש הבדל בין אדם שרץ ריצה לספורט לבין אדם שרץ בגלל צורך כמו, אדם שרודפים אחריו, או חייל בקרב. הריצה של העוסק בספורט היא ריצה על מי מנוחות, ללא תנועות קיצוניות במסלול כמו שהחייל רץ בקרב ולעיתים יש לו צורך לעצור, להסתתר מאחורי שיח או עץ  ואז להמשיך לרוץ…  יש הבדל בין מוסיקאי שעושה על מי מנוחות למוסיקאי שעושה במצב לחץ.

שמירה על נקיון העיר.

ב- TLV ו בחולון אפשר לראות גם מטפלים מקצועים לכלבים שמוציאים כלבים לחרבן ולהשתין, כמו צהרון לילדים שההורים עובדים.

שתביני.

מחברת כתיבה- האחד ועשרים לחודש בחודש השמיני בשנת שבעים ואחת.

חשבתי על העניין שוב,

אני טוענת שפרויקט שרונה לא נכון לחיים חפר.

אני יכולה להסכים שסשה יותר מתאים לטמפלרים, כי הוא היה בנקאי.

מה שאתם רואים בפרויקט שרונה וסביבתו הוא יצירה של צמיחת הדור של מיסדי שכונת שרונה הטמפלרים.

יש הבדל בין הגרמאנים לגרמנים.

או במילים מדויקות יותר לעת הזאת, יש הבדל בין גרמנים/הולנדים/אוסטרים/שוויצרים לבורים.

די מעניין שהאנגלית של קרוגלאק היא אנגלית עם מוסיקה גרמנית,

יען כי,

מרים מקבה היתה תושבת דרום אפריקה ולאנגלית שלה אין את המוסיקה הגרמנית.

ומשכך,

די מעניין האנגלית הגרמנית של משפחת קרוגלאק לנוכח הידיעה שהאשכנזים הגיעו לדרום אפריקה מאזור ליטא,

יען כי,

גם האנגלית של מרים מקבה וגם האנגלית של משפחת קרוגלאק נלמדה בדרום אפריקה.

.

.

יפו- שבזי- דיזינגוף.
התאמה- עובדי קבלן.

בעמידר העובדים עובדים עם חולצות עם סמל עמידר עליהן.

יש עובדים שבחולצות שלהם יש סמל אחד של עמידר מצד ימין ויש עובדים שיש להם שני סמלים, האחד של עמידר והשני בצד שמאל עם הכיתוב- התאמה.

השלב הבא בהתפתחות האדם על פי סולם הצרכים של מסלו.

“סובסידיא”, על מחשבים ולא רק על מוצרי מזון.

אני טוענת שבגלל שהמחשבים הם מוצר בסיס בבית, יש לבטל את המכס בעבור המחשבים המיובאים לישראל. כדי שגם לילד העני יהיה מחשב שלא נופל ביכולותיו של מחשב הילד העשיר.

ברור ששרים עשירים לא רגישים לעניי ישראל, והם רוצים לשמר את העליונות של העשירים שמשלמים להם שוחד.

במצב כזה היבואנים שלוקחים את העמלה שלהם ירדו מהשוק וחנויות שיש להם מחלקה קטנה לטכנאות מחשבים או טכנאי מחשבים יוכלו לעשות יבוא בעצמם ולמכור לעם יותר זול מהם.

היבואנים האלה ירדו מהשוק בכל מקרה, לנוכח היכולת של האדם להזמין מחשב בחוץ לארץ.

בחינת הקנאביס.

כדי לבחון שוב את הקנאביס יש לבדוק:

כמה תאונות דרכים היו שהנהג :

  • בהשפעת גראס (ולא קוקאין, LSD , הרואין, קראק, אקסטזי).
  • בהשפעת אלכוהול.
  • ללא כל השפעה- ללא גראס וללא אלכוהול .

כמה מקרה אלימות היו שהאדם המכה:

  • בהשפעת גראס. (ולא קוקאין, LSD , הרואין, קראק, אקסטזי).
  • בהשפעת אלכוהול.
  • ללא כל השפעה- ללא גראס וללא אלכוהול.

אני טוענת שמעשני גראס הכי פחות מעורבים בתאונות דרכים כולל בהשוואה לנהגים ללא השפעת גראס או אלכוהול.

ואותו הדבר לגבי בני אדם מכים.

קונוסים, אלכוהול, עישוניות וממתקים תחת קורת גג אחת.

לקנות גראס זה לא פשע. למכור אלכוהול לקטינים בפיצוציא בלילה זה פשע. צריך לחשוב אם נכון הדבר לאסור מכירת אלכוהול במקומות שילדים נוהגים לקנות שם ממתקים, כמו בפיצוציות, במכולות השכונתיות.. וכו’, הרבה פעמים ראיתי בצהרים אנשים שותים אלכוהול בשולחן ליד הפיצוציא..או עושים “שוט” על הדרך.. בשעות שילדים קונים שם ארטיק בדרך חזרה מבית הספר. כי ילד שעובד במכולת של אבא שלו בחופשת הקיץ מוכר אלכוהול ללקוחת של המכולת או הפיצוציא, וצריך לחשוב על איסור העסקת ילדים בחופשת הקיץ במקומות שמוכרים בהם אלכוהול כי יש גם שעובדים כמלצרים במסעדות ויש התכנות שהם מגישים אלכוהול לסועדים..הדרך למכור גראס רפואי המגודל בארץ באמצעות סוכן משנה שמפיץ דרך הטלגראס היא מתוחכמת אך ניתנת לראיה גם בעין בלתי מזויינת…

ברור שלחנות שמוכרת-  “קונוסים”, אלכוהול ביחידות קטנות על הדרך, ממתקים, עישוניות, יגיעו – צרכני גראס, צרכני אלכוהול, צרכני ממתקים (ילדים לרוב), עישוניות.

כניסה של ילדים לחנויות מסוג זה  לאחר בית הספר, לא מעוררת חשד.

חנות קטנה ומאמינה.

ברור לכולם שהיכולת של אנדרואיד להכנס למכשיר הטלפון שלכם גם ללא סים, שמה את טלגראס ככלי שאין לו ערך כמציע תקשורת מוצנעת מעין עויינת.

זה בדיוק כמו שטכנאי המחשבים גולש במחשב שלך באמצעות PC ANYWERE, הוא רואה כל מה שקורה במחשב שלך. כולל השיחה בטלגראס.

ברור שיש גם אנשים שיש להם יכולת לשתול תוכנה כזאת בכל מחשב ללא ידיעתך וללא הצורך באשורך להפעיל את התוכנה. יכולת כזאת למעשה מסרסת כל תוכנת אנטי וירוס, FIRE WALL וכו’..

יש מצב שבכל מחשב יש שבב כזה שגם הטכנאי שלך לא יודע על קיומו ויש לבעלי אינטרסים יכולת להרוס את המחשב של פעיל או פעילת צדק חברתי כלכלי ברגע אחד כדי להשתיקם. כמו שיודעים כולם צוקרברג נתן מידע מ- FACE BOOK לבעלי אינטרסים.

דת אשכנז כובשת שטחים עם לחן מקורי של התושבים שהיו שם לפניהם, ואת הלחן הזה היא עוטפת בבגדי התושבים החדשים של נווה צדק.  הסחורה של בתי המסחר בנווה צדק היא סחורה לעשירים, בדרך זאת מהנדסי ערית TLV למעשה הינדסו, את תושבי המקום, אורחי המקום וצרכני המקום.

יש לחשוב על המילה בית ספר במובן שהיו ספרים שלא הוכנסו לתוכנית הלימוד, כמו ספריו של הרב שלום שבזי.

מר גנץ,

נכשלת במבחן הראשון של משרד הראשוי, צבעי ישראל הם לא כחול לבן, תכלת וארגמן הם הצבעים לפי התורה.

לך למשרד ותחזיר את רשיון ההנהגה ותגיד שאתה אהבל.

ותגיד שמיכל שלחה אותך.

תכלת וארגמן.

אם טיעון השרמוטה לא תפס כמו שאומרים, אתה גם יכול לאמר להם כמו ששרית אמרה להם.., זאת “סכיזופרנית”… ותעשה את התנועה הזאת עם סיבוב כף היד בסמוך לאוזן.

מי הרשעה.

מרד נעורים.

מר לפיד- הגולים בשבדיא, גולים בשבדיא כי טוב להם בשבדיא.. ולא רק בגלל הבלונדיניות..

מבחינתי יאיר לפיד מעורר סיבה לאנטישמיות כלפי יהודים בשוודיא.

יש סוג של ארגונים קיצוניים להשתמש בתחושת הניתוק מהיהדות של הגולים מישראל בעת הזאת שיש מדינה ליהודים.

יענו אם הם לא יתמכו בארגונים קיצוניים, אז הם לא משלנו.. כמו שאומרים.

ברור שהגולים בשוודיא שבחרו לגלות בשוודיא עושים זאת כי טוב להם בשוודיא.

יש מצב שסירוב לפיד וחבריו לפגוש את מרגרט הולסטרום בעת בקורה בישראל ישמש כסיבה לאנטישמיות כלפי בוחריו של יאיר לפיד בקלפי בשגרירות בשוודיא.

וַיֹּ֥אמֶר אֲלֵיהֶ֖ם מֹשֶׁ֑ה הַֽחִיִּיתֶ֖ם כָּל-נְקֵבָֽה: הֵ֣ן הֵ֜נָּה הָי֨וּ לִבְנֵ֤י יִשְׂרָאֵל֙ בִּדְבַ֣ר בִּלְעָ֔ם לִמְסָר-מַ֥עַל בַּֽיהֹוָ֖ה עַל-דְּבַר-פְּע֑וֹר וַתְּהִ֥י הַמַּגֵּפָ֖ה בַּֽעֲדַ֥ת יְהֹוָֽה: וְעַתָּ֕ה הִרְג֥וּ כָל-זָכָ֖ר בַּטָּ֑ף וְכָל-אִשָּׁ֗ה יֹדַ֥עַת אִ֛ישׁ לְמִשְׁכַּ֥ב זָכָ֖ר הֲרֹֽגוּ: וְכֹל֙ הַטַּ֣ף בַּנָּשִׁ֔ים אֲשֶׁ֥ר לֹֽא-יָדְע֖וּ מִשְׁכַּ֣ב זָכָ֑ר הַֽחֲי֖וּ לָכֶֽם: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.וְכֹל֙ הַטַּ֣ף בַּנָּשִׁ֔ים אֲשֶׁ֥ר לֹֽא-יָדְע֖וּ מִשְׁכַּ֣ב זָכָ֑ר הַֽחֲי֖וּ לָכֶֽם:

לישראל אסור להתחתן עם נשים לא בתולות שאינן מישראל.

מעוררי שנאה על יהודים.

גרמאנים הם לא גרמנים.

עֲשֵֽׂה-עִמִּ֥י א֗וֹת לְט֫וֹבָ֥ה וְיִרְא֣וּ שֹׂנְאַ֣י וְיֵבֹ֑שׁוּ כִּֽי-אַתָּ֥ה יְ֝הוָ֗ה עֲזַרְתַּ֥נִי וְנִחַמְתָּֽנִי: תהלים ל-  פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

נָתַתָּה לִּירֵאֶיךָ נֵּס לְהִתְנוֹסֵס מִפְּנֵי קֹשֶׁט סֶלָה:  לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ (ועננו) וַעֲנֵנִי: תהלים.

יִשְׂמַח צַדִּיק כִּי חָזָה נָקָם פְּעָמָיו יִרְחַץ בְּדַם הָרָשָׁע:  וְיֹאמַר אָדָם אַךְ פְּרִי לַצַּדִּיק אַךְ יֵשׁ אֱלֹהִים שֹׁפְטִים בָּאָרֶץ: תהלים.

וּמִקְנֶ֣ה | רַ֗ב הָיָ֞ה לִבְנֵ֧י רְאוּבֵ֛ן וְלִבְנֵי-גָ֖ד עָצ֣וּם מְאֹ֑ד וַיִּרְא֞וּ אֶת-אֶ֤רֶץ יַעְזֵר֙ וְאֶת-אֶ֣רֶץ גִּלְעָ֔ד וְהִנֵּ֥ה הַמָּק֖וֹם מְק֥וֹם מִקְנֶֽה: וַיָּבֹ֥אוּ בְנֵֽי-גָ֖ד וּבְנֵ֣י רְאוּבֵ֑ן וַיֹּֽאמְר֤וּ אֶל-מֹשֶׁה֙ וְאֶל-אֶלְעָזָ֣ר הַכֹּהֵ֔ן וְאֶל-נְשִׂיאֵ֥י הָֽעֵדָ֖ה לֵאמֹֽר: עֲטָר֤וֹת וְדִיבֹן֙ וְיַעְזֵ֣ר וְנִמְרָ֔ה וְחֶשְׁבּ֖וֹן וְאֶלְעָלֵ֑ה וּשְׂבָ֥ם וּנְב֖וֹ וּבְעֹֽן: הָאָ֗רֶץ אֲשֶׁ֨ר הִכָּ֤ה יְהֹוָה֙ לִפְנֵי֙ עֲדַ֣ת יִשְׂרָאֵ֔ל אֶ֥רֶץ מִקְנֶ֖ה הִ֑וא וְלַֽעֲבָדֶ֖יךָ מִקְנֶֽה: וַיֹּֽאמְר֗וּ אִם-מָצָ֤אנוּ חֵן֙ בְּעֵינֶ֔יךָ יֻתַּ֞ן אֶת-הָאָ֧רֶץ הַזֹּ֛את לַֽעֲבָדֶ֖יךָ לַֽאֲחֻזָּ֑ה אַל-תַּֽעֲבִרֵ֖נוּ אֶת-הַיַּרְדֵּֽן: וַיֹּ֣אמֶר מֹשֶׁ֔ה לִבְנֵי-גָ֖ד וְלִבְנֵ֣י רְאוּבֵ֑ן הַאַֽחֵיכֶ֗ם יָבֹ֨אוּ֙ לַמִּלְחָמָ֔ה וְאַתֶּ֖ם תֵּ֥שְׁבוּ פֹֽה: וְלָ֣מָּה תְנִיא֔וּן אֶת-לֵ֖ב בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל מֵֽעֲבֹר֙ אֶל-הָאָ֔רֶץ אֲשֶׁר-נָתַ֥ן לָהֶ֖ם יְהֹוָֽה: כֹּ֥ה עָשׂ֖וּ אֲבֹֽתֵיכֶ֑ם בְּשָׁלְחִ֥י אֹתָ֛ם מִקָּדֵ֥שׁ בַּרְנֵ֖עַ לִרְא֥וֹת אֶת-הָאָֽרֶץ: וַֽיַּעֲל֞וּ עַד-נַ֣חַל אֶשְׁכּ֗וֹל וַיִּרְאוּ֙ אֶת-הָאָ֔רֶץ וַיָּנִ֕יאוּ אֶת-לֵ֖ב בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל לְבִלְתִּי-בֹא֙ אֶל-הָאָ֔רֶץ אֲשֶׁר-נָתַ֥ן לָהֶ֖ם יְהֹוָֽה: וַיִּֽחַר-אַ֥ף יְהֹוָ֖ה בַּיּ֣וֹם הַה֑וּא וַיִּשָּׁבַ֖ע לֵאמֹֽר: אִם-יִרְאוּ֙ הָֽאֲנָשִׁ֜ים הָֽעֹלִ֣ים מִמִּצְרַ֗יִם מִבֶּ֨ן עֶשְׂרִ֤ים שָׁנָה֙ וָמַ֔עְלָה אֵ֚ת הָֽאֲדָמָ֔ה אֲשֶׁ֥ר נִשְׁבַּ֛עְתִּי לְאַבְרָהָ֥ם לְיִצְחָ֖ק וּֽלְיַעֲקֹ֑ב כִּ֥י לֹֽא-מִלְא֖וּ אַֽחֲרָֽי: בִּלְתִּ֞י כָּלֵ֤ב בֶּן-יְפֻנֶּה֙ הַקְּנִזִּ֔י וִֽיהוֹשֻׁ֖עַ בִּן-נ֑וּן כִּ֥י מִלְא֖וּ אַֽחֲרֵ֥י יְהֹוָֽה: וַיִּֽחַר-אַ֤ף יְהֹוָה֙ בְּיִשְׂרָאֵ֔ל וַיְנִעֵם֙ בַּמִּדְבָּ֔ר אַרְבָּעִ֖ים שָׁנָ֑ה עַד-תֹּם֙ כָּל-הַדּ֔וֹר הָֽעֹשֶׂ֥ה הָרָ֖ע בְּעֵינֵ֥י יְהֹוָֽה: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

וַיֹּ֣אמֶר מֹשֶׁ֔ה לִבְנֵי-גָ֖ד וְלִבְנֵ֣י רְאוּבֵ֑ן הַאַֽחֵיכֶ֗ם יָבֹ֨אוּ֙ לַמִּלְחָמָ֔ה וְאַתֶּ֖ם תֵּ֥שְׁבוּ פֹֽה:

בשאונס אליזה עם הקפה והקוראסון.

יידיש כמשמרת את השפה הגרמנית בלשון בני ובנות אשכנז.

עם זנב מקופל בין הרגליים.

אזרחות כפולה.

וַיַּֽעֲ֧נוּ בְנֵי-גָ֛ד וּבְנֵ֥י רְאוּבֵ֖ן לֵאמֹ֑ר אֵת֩ אֲשֶׁ֨ר דִּבֶּ֧ר יְהֹוָ֛ה אֶל-עֲבָדֶ֖יךָ כֵּ֥ן נַֽעֲשֶֽׂה: נַ֣חְנוּ נַֽעֲבֹ֧ר חֲלוּצִ֛ים לִפְנֵ֥י יְהֹוָ֖ה אֶ֣רֶץ כְּנָ֑עַן וְאִתָּ֨נוּ֙ אֲחֻזַּ֣ת נַֽחֲלָתֵ֔נוּ מֵעֵ֖בֶר לַיַּרְדֵּֽן: וַיִּתֵּ֣ן לָהֶ֣ם | מֹשֶׁ֡ה לִבְנֵי-גָד֩ וְלִבְנֵ֨י רְאוּבֵ֜ן וְלַֽחֲצִ֣י | שֵׁ֣בֶט | מְנַשֶּׁ֣ה בֶן-יוֹסֵ֗ף אֶת-מַמְלֶ֨כֶת֙ סִיחֹן֙ מֶ֣לֶךְ הָֽאֱמֹרִ֔י וְאֶ֨ת-מַמְלֶ֔כֶת ע֖וֹג מֶ֣לֶךְ הַבָּשָׁ֑ן הָאָ֗רֶץ לְעָרֶ֨יהָ֙ בִּגְבֻלֹ֔ת עָרֵ֥י הָאָ֖רֶץ סָבִֽיב: וַיִּבְנ֣וּ בְנֵי-גָ֔ד אֶת-דִּיבֹ֖ן וְאֶת-עֲטָרֹ֑ת וְאֵ֖ת עֲרֹעֵֽר: וְאֶת-עַטְרֹ֥ת שׁוֹפָ֛ן וְאֶת-יַעְזֵ֖ר וְיָגְבְּהָֽה: וְאֶת-בֵּ֥ית נִמְרָ֖ה וְאֶת-בֵּ֣ית הָרָ֑ן עָרֵ֥י מִבְצָ֖ר וְגִדְרֹ֥ת צֹֽאן: וּבְנֵ֤י רְאוּבֵן֙ בָּנ֔וּ אֶת-חֶשְׁבּ֖וֹן וְאֶת-אֶלְעָלֵ֑א וְאֵ֖ת קִרְיָתָֽיִם: וְאֶת-נְב֞וֹ וְאֶת-בַּ֧עַל מְע֛וֹן מֽוּסַבֹּ֥ת שֵׁ֖ם וְאֶת-שִׂבְמָ֑ה וַיִּקְרְא֣וּ בְשֵׁמֹ֔ת אֶת-שְׁמ֥וֹת הֶֽעָרִ֖ים אֲשֶׁ֥ר בָּנֽוּ: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

שְׁמ֥וֹת הֶֽעָרִ֖ים אֲשֶׁ֥ר בָּנֽוּ:

ישובי עשיו. 

הסרט של האשכנזים בישראל.

ים סוף.

זֶ֣ה הַדָּבָ֞ר אֲשֶׁר-צִוָּ֣ה יְהֹוָ֗ה לִבְנ֤וֹת צְלָפְחָד֙ לֵאמֹ֔ר לַטּ֥וֹב בְּעֵֽינֵיהֶ֖ם תִּֽהְיֶ֣ינָה לְנָשִׁ֑ים אַ֗ךְ לְמִשְׁפַּ֛חַת מַטֵּ֥ה אֲבִיהֶ֖ם תִּֽהְיֶ֥ינָה לְנָשִֽׁים: וְלֹֽא-תִסֹּ֤ב נַֽחֲלָה֙ לִבְנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל מִמַּטֶּ֖ה אֶל-מַטֶּ֑ה כִּ֣י אִ֗ישׁ בְּנַֽחֲלַת֙ מַטֵּ֣ה אֲבֹתָ֔יו יִדְבְּק֖וּ בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל: וְכָל-בַּ֞ת יֹרֶ֣שֶׁת נַֽחֲלָ֗ה מִמַּטּוֹת֘ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵל֒ לְאֶחָ֗ד מִמִּשְׁפַּ֛חַת מַטֵּ֥ה אָבִ֖יהָ תִּֽהְיֶ֣ה לְאִשָּׁ֑ה לְמַ֗עַן יִֽירְשׁוּ֙ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל אִ֖ישׁ נַֽחֲלַ֥ת אֲבֹתָֽיו: וְלֹֽא-תִסֹּ֧ב נַֽחֲלָ֛ה מִמַּטֶּ֖ה לְמַטֵּ֣ה אַחֵ֑ר כִּי-אִישׁ֙ בְּנַ֣חֲלָת֔וֹ יִדְבְּק֕וּ מַטּ֖וֹת בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל: כַּֽאֲשֶׁ֛ר צִוָּ֥ה יְהֹוָ֖ה אֶת-מֹשֶׁ֑ה כֵּ֥ן עָשׂ֖וּ בְּנ֥וֹת צְלָפְחָֽד:  וַתִּֽהְיֶ֜ינָה מַחְלָ֣ה תִרְצָ֗ה וְחָגְלָ֧ה וּמִלְכָּ֛ה וְנֹעָ֖ה בְּנ֥וֹת צְלָפְחָ֑ד לִבְנֵ֥י דֹֽדֵיהֶ֖ן לְנָשִֽׁים: מִֽמִּשְׁפְּחֹ֛ת בְּנֵֽי-מְנַשֶּׁ֥ה בֶן-יוֹסֵ֖ף הָי֣וּ לְנָשִׁ֑ים וַתְּהִי֙ נַֽחֲלָתָ֔ן עַל-מַטֵּ֖ה מִשְׁפַּ֥חַת אֲבִיהֶֽן: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

וְלֹֽא-תִסֹּ֧ב נַֽחֲלָ֛ה מִמַּטֶּ֖ה לְמַטֵּ֣ה אַחֵ֑ר כִּי-אִישׁ֙ בְּנַ֣חֲלָת֔וֹ יִדְבְּק֕וּ מַטּ֖וֹת בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל:

כַּֽאֲשֶׁ֛ר צִוָּ֥ה יְהֹוָ֖ה אֶת-מֹשֶׁ֑ה כֵּ֥ן עָשׂ֖וּ בְּנ֥וֹת צְלָפְחָֽד:

תְּהִי֙ נַֽחֲלָתָ֔ן עַל-מַטֵּ֖ה מִשְׁפַּ֥חַת אֲבִיהֶֽן:

וַיַּ֩עַל֩ אַֽהֲרֹ֨ן הַכֹּהֵ֜ן אֶל-הֹ֥ר הָהָ֛ר עַל-פִּ֥י יְהֹוָ֖ה וַיָּ֣מָת שָׁ֑ם בִּשְׁנַ֣ת הָֽאַרְבָּעִ֗ים לְצֵ֤את בְּנֵֽי-יִשְׂרָאֵל֙ מֵאֶ֣רֶץ מִצְרַ֔יִם בַּחֹ֥דֶשׁ הַֽחֲמִישִׁ֖י בְּאֶחָ֥ד לַחֹֽדֶשׁ: וְאַֽהֲרֹ֔ן בֶּן-שָׁלֹ֧שׁ וְעֶשְׂרִ֛ים וּמְאַ֖ת שָׁנָ֑ה בְּמֹת֖וֹ בְּהֹ֥ר הָהָֽר: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

בַּחֹ֥דֶשׁ הַֽחֲמִישִׁ֖י בְּאֶחָ֥ד לַחֹֽדֶשׁ.

לפי ספורות בבל מועד מותו של אהרון ביום האחד באב.

.