בכורי שנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארצו.

וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃

סביר להניח שמיקום הירח מגיע למיקום המדויק של תחילת יום חדש, בעת הבוקר כשעוד ניתן לראות את הירח למרות שכבר יש בעת הזו אור שמש. תפילת חצות הליל מתחילה בשעת שיא החושך כשמשעה זו מתחיל התהליך של הגעת האור. בדיוק כמו המצב של הירח באמצע החודש כשהוא נראה בשיא מילואו ואז מתחיל תהליך שהוא מתחיל להראות מעט פחות בכל יום עד סוף החודש בו הירח מתחיל להראות כל יום מעט יותר. סביר להניח שבחצות הלילה מתחיל הירח להראות פחות והשמש מתחילה להראות יותר. עד הבוקר. עד אור שמש מלא.

חצות הלילה. חודש. וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃ שבת.
מחשבה. מועדפת. תורה מועדים. לוח מועדים שנת שבעים וארבע.
עת. תֹ֨הוּ֙ וָבֹ֔הוּ וְחֹ֖שֶׁךְ עַל־פְּנֵ֣י תְה֑וֹם. שמות פרק שנים ועשרים. ספירת העומר. ספירת הבריאה. חודש האביב. 

בכורי אתרי עת השלום לשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארצו.

ביכורי שבועות לשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל:

בכורי חודש ראשון חודש האביב.

בכורי חודש שני.

בכורי חודש שלישי עד חג שבועות.

ברור לכל שדוד המלך לא היה מאשר את מתווה הגז של sharon tshuva הבעל תמר. ברור לכל שהוא גם לא היה מפקיר בידי עידן עופר את ים המלח, ברור לכל שדוד לא היה מפקיר את נחל עין גדי בידי חבריו של ליטבינוף ממועצה אזורית תמר שקראו לישוב שלהם- עין גדי. האנשים האלה שקוראים להם טייקונים, פועלים על פי אמות המידה של גוליאת.. ואתם יודעים שדוד ערף את ראשו של גוליאת.

מה שאני אומרת במשל לטייקונים שלמעשה מושלים בפרלמנט הבובות שהם פלשו אליו בדרך של הבה ונתחכמה לו- שהבגדים שלהם בגדי יעקב, אך הקול, קול עֵשָׂו.

וַיֹּאמֶר עֵשָׂו אֶל-אָבִיו, הַבְרָכָה אַחַת הִוא-לְךָ אָבִי–בָּרְכֵנִי גַם-אָנִי, אָבִי; וַיִּשָּׂא עֵשָׂו קֹלוֹ, וַיֵּבְךְּ. וַיַּעַן יִצְחָק אָבִיו, וַיֹּאמֶר אֵלָיו:  הִנֵּה מִשְׁמַנֵּי הָאָרֶץ, יִהְיֶה מוֹשָׁבֶךָ, וּמִטַּל הַשָּׁמַיִם, מֵעָל. וְעַל-חַרְבְּךָ תִחְיֶה, וְאֶת-אָחִיךָ תַּעֲבֹד; וְהָיָה כַּאֲשֶׁר תָּרִיד, וּפָרַקְתָּ עֻלּוֹ מֵעַל צַוָּארֶךָ. וַיִּשְׂטֹם עֵשָׂו, אֶת-יַעֲקֹב, עַל-הַבְּרָכָה, אֲשֶׁר בֵּרְכוֹ אָבִיו; וַיֹּאמֶר עֵשָׂו בְּלִבּוֹ, יִקְרְבוּ יְמֵי אֵבֶל אָבִי, וְאַהַרְגָה, אֶת-יַעֲקֹב אָחִי. בראשית.

בנימין נתניהו מדמה את ישראל לזרע עשו.

אלה בכורי שבועות. אני נוהגת להעלות כל חודש בדרך מסודרת את בכורי החודש. כך שהאתר בכורי שנת השבעים ימשיך להתעדכן. אם ירצה הבורא.

בכורי החודש השלישי לשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל:

אחת הבעיות של החרדים שהצניעות של האשה ברחובותיהם מבקשת לדכא את היצר ולא דורשת מהגבר החרד להתגבר על יצר התשוקה לאשה..

אתם צריכים להבין שהיצר, תשוקת הגבר לאשה , הוא יצר רצוי שאין נכונות בלדכא אותו. אני טוענת שעצם הדיכוי לא מדכא את התשוקה שהוא יצר בפני עצמו, הוא מדכא את התשוקה לאשה, אך התשוקה למין עדין קיימת. ומפה הדרך קצרה לתיעול התשוקה למקום שלא פועל לדכא את התשוקה שלך כלפיו.

והמבין יבין.

הלכתי בשבוע הקודם ברחוב וחיזר אחרי בחור, והציע.. אמרתי לו שאני לא מעוניינת במערכת יחסים ואמרתי לו תודה על המחמאה. למרות שלא הייתי מעוניינת, זה עשה לי טוב, כך שהחיזור היה מבורך ואמרתי לו לא והוא הלך. אני בעד מפגשים מסוג זה עם גברים.

אני לא רואה כסקסיסטישגבר בעבודה מחמיא לי שאני נראית טוב. גם אני מחמיאה לגברים שהריח של הבושם שלהם טוב, או שהבגד החדש שהוא קנה יפה. אני חושבת שמאוד חבל להכניס מחמאה למגרש הטרדה מינית, כי עם גבר מהעבודה אנחנו מדברים על הרבה נושאים ולפעמים גם מחמיאים אחת לשני. להכניס את השיחה הזאת למגרש של הטרדה מינית מקצרת את הדרך לתביעה על הטרדה מינית במקום שלא היתה הטרדה מינית.

אני אסכים שבחורה שעשתה סיליקון ושלאחר הניתוח חידשה את ה”גרדרובה” שלה ואתה יכול לראות אותה ברחוב עם בגד שמפתח הצוואר והחזה מתחיל ממעט מעל הפיטמה, מבקשת להעמיד לך את הזין תוך שהיא הופכת את איבר ההנקה לכלי להעמיד לך את הזין שאתה הולך מולה ברחוב.

ובאותה נשימה חשוב לזכור שבת שבע שהתרחצה ערומה על הגג לא הואשמה שפיתתה את דוד, האשמה היתה על דוד שלא התגבר על יצריו כשראה אשה בעולת בעל רוחצת לעת ערב על הגג. כך שגם בעלת הציצים מהסיליקון לא תהיה מואשמת אם לא תתגבר על יצרך ותשתמש בכח שיש לך כדי לשכב עמה.

“כשאת אומרת “לא”, למה את מתכוונת?
למה את מתכוונת, כשאת אומרת “לא”?
אם ה”לא” הוא “לא”, ובאמת אולי הוא רק “אולי”,
אך “לא כעת”, או שהלא הוא רק “עוד לא”
אולי הוא “או” אולי הוא “בוא”
כי את אומרת “לא” כל כך בחן,
שהוא נשמע לי עוד יותר מזמין מ”כן”.” דן אלמגור.

“שלושים שנה לאחר פרסום הפזמון, לצורך הפרשנות המשפטית שנדרש אליה בערעור בפרשת האונס בשמרת, שבו טענו האנסים שהנאנסת לא התנגדה למעשיהם, ציטט השופט מישאל חשין את הבית הראשון של הפזמון, והתפלמס עם מילותיו, כשהוא דוחה מכל וכל את המסר המשתמע מהן:

האמנם כך הוא? האמנם “לא” הוא “אולי”? האמנם “לא” הוא “בוא”? האמנם “לא” הוא “כן”, ואף “עוד יותר מזמין מ’כן'”? אין ספק בלבנו שהפזמונאי כתב דברים שכתב בחיוך, בקלילות ובבדיחות דעת, בוודאי בכישרון, ואולם מתגנב חשש אל לב כי יש שיראו בדבריו מורה דרך להליכות ולמנהגות, וכאומרים: ממנו נשמע וכן ננהג. ועל כך נאמר אנו, בלשון צלולה ובלא פקפוק וגמגום: כשאשה אומרת “לא”, היא מתכוונת ל”לא” ” WIKIPEDIA.
דן אלמגור שינה את מילות השיר לאחר פסיקת השופט חשין.
“כשהיא אומרת “לא!” – לזה היא מתכוונת!
לזה היא מתכוונת, כשהיא אומרת “לא!”
לכן ה”לא” שלה סופי, מוחלט,
כי היא החליטה, לא שום בית-משפט.
אז אל תהיה לי “תרנגול”,
ואל תהיה חכם גדול,
היא לא רומזת “כן”, “אולי” או “בוא”.
כשהיא אומרת “לא”, היא מתכוונת: “לא!”” דן אלמגור.

ביאור*

ברור לי שבחשיבה הראשונה שלך שקראת”אשה יפה”, חשבת על השרמוטה הלבנה מהסרט עם ריצארד גיר.

בכורי החודש השלישי.

רדיו זמן השלום- תוכניות החודש השלישי אחרי חג שבועות:

EASTSEVENTIES – על הדרך.
EASTSEVENTIES- WOMEN IS THE NIGER OF THE WORLD.
בכורי החודש הרביעי בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

אחת הבעיות עם השיר זמר שלושת התשובות של אלתרמן, היתה שהרבה נשים רצו להיות כמו האשה הזאת שענתה על שלושת התשובות.

אני טוענת שלא חשבנו על כך שהרבה זכרים רצו להיות כמו הזכר בשיר של אלתרמן ושהאשה שלהם תעשה כמו האשה הזאת בשיר של אלתרמן, אחרי שיעשה את מה שהציע הזכר בשיר של אלתרמן.

תוכניות רדיו זמן השלום לחודש רביעי:

רדיו זמן השלום- תהלים לפרשת וישב יעקב ופרשת ויסע ישראל.

רדיו זמן השלום– שמואל– חלק ראשון.

רדיו זמן השלום- שמואל– חלק שני.

בשורה התחתונה,

אני כמו החבר’ה מקטמון החדשה,


גם אני אומרת שצריך לשרוף את המועדון,

ושהשופט בן זונה.

NEEMAN

בכורי החודש החמישי, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

הציונות הדתית:

בשנת 1902 (תרס”ב) התאחדו הדתיים בתנועה הציונית בהנהגת הרב יצחק יעקב ריינס לסיעת המזרחי (ראשי תיבות של ‘המרכז הרוחני’), על רקע חילוקי הדעות בעניין העיסוק של ההסתדרות הציונית בחינוך. השם שימר תנועה קודמת שהקים הרב שמואל מוהליבר. הרב ריינס הנהיג את התנועה עד למותו בשנת 1915. עם מנהיגיה של התנועה נמנו הרבנים חיים הירשנזון, יצחק ניסנבוים, מאיר בר-אילן, זאב יעבץ, יהודה לייב פישמן מימון. מהמזרחי פרשו קבוצה של ציונים-דתיים שדגלו גם בחלוציות ועבודת-אדמה, מעבר לציונות פשוטה, שנקראו “הפועל המזרחי“.

תנועת המזרחי הדגישה את הקשר החזק בין ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל, וחלקים בתנועת המזרחי ראו בהתעוררות הלאומית סימן דתי מובהק. ” WIKIPEDIA.

אפרטהייד:

“אפריקאנרים (או בורים) הם הדרום אפריקאים הלבנים הדוברים את שפת האפריקאנס – שפה שהתפתחה מדיאלקט הולנדי. מוצאם בעיקר במהגרים קלוויניסטים מארצות צפון-מערב אירופה (ברובם הולנדים, גרמנים וצרפתים הוגנוטים).” WIKIPEDIA.

“הבורים החלו ליישב את דרום אפריקה במאה ה-17, כאשר קבוצת מתיישבים הולנדים הקימו מושבה בכף התקווה הטובה (שלימים התפתחה להיות העיר קייפטאון), בשליחות חברת הודו המזרחית ההולנדית.” wikipedia.

לא כל מזרח זה מזרח תיכון.

האלטלנה היתה ספינת תרומות נשק.

רדיו זמן השלום- CLUBEASTפרק ראשון.

רדיו זמן השלום- תהלים לפרשת- ואלה שמות, תרומה, ויקהל.

הרבה יודעים שבעת הזאת אישים השוכבים את זכר משכבי אשה שולטים בתחומי עיצוב האופנה לגבר, אני טוענת שמעצבים אלה  מעצבים מלבושים לגברים בדרך שאיש השוכב את זכר משכבי אשה אוהב לראות גברים.

ברור לכל שהגבר הארגנטינאי הוא לא גבר שמתלבש בדרך זאת, זאת הסיבה שהרבה נשים חולמות בלילה על לואיס אלפרדו ולא עליך.

.EL AMOR AVEC BESAME MUCHO- south seventies- spacial-רדיו זמן השלום

NUOVO ALTO PARAISO- VIDEO -ANDREA DEL BOCA AVEC SEZARIA EVORA.

ה-PHOTO של הנשיקות, בעזרת בני ובנות אדם המעלים VIDEO ל- YOUTUBE.

וְהָאָדָם יָדַע אֶת חַוָּה אִשְׁתּוֹ וַתַּהַר וַתֵּלֶד אֶת קַיִן וַתֹּאמֶר קָנִיתִי אִישׁ אֶת יְהֹוָֽה: בראשית.

מבחינה מינית, האדם בנסיגה מבחינת השכלתו לדעת אשה.

בכורי החודש השישי, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

צניעות היתר של אשה ומלבושיה לא מקיימות את המשוואה שאשה שלובשת מכנסים קצרים וגופיא, היא אינה אשה צנועה.

להזכירכם, ידים ורגלים הם אינם איברים שצריך להצניע. הם אינם אברי ערווה..

זרוע של גבר היא איבר הרבה יותר סקסי מיד של אשה, אם זרועותיו  שריריות.

אתם יכולים לראות ברחוב גבר טווס שמודע לזרועותיו השריריות ובהתאם חושף את שרירי ידיו עם בגדים תואמים..

זרוע שרירית של גבר מעידה על און.

.

ברור לכל שאיש ששכב עם בעולת בעל שכתוב בתורה שיש לבער אותו מישראל לא יכולה להיות לו נחלה בישראל.

חוקי הירושה והנחלות בישראל הם אינם כמו בארופה.

ברור שגם אשה שלאביה אין בנים, לא יכולה לרשת את נחלת אביה או כל נחלה אם כבעולת בעל היא שכבה עם איש שאינו בעלה.

בנות שבט המנשה.

בכורי החודש השביעי, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל- עריכה.
לימודי החודש השמיני:

פרשת הַֽחֻקִּים֙ וְהַמִּשְׁפָּטִ֔ים.

יֹ֭שֵׁב בְּסֵ֣תֶר עֶלְי֑וֹן בְּצֵ֥ל שַׁ֝דַּ֗י יִתְלוֹנָֽן: אֹמַ֗ר לַֽ֭יהוָה מַחְסִ֣י וּמְצוּדָתִ֑י אֱ֝לֹהַ֗י אֶבְטַח-בּֽוֹתהלים ל- פרשת הַֽחֻקִּים֙ וְהַמִּשְׁפָּטִ֔ים.לֹֽא-תַכִּ֨ירוּ פָנִ֜ים בַּמִּשְׁפָּ֗ט כַּקָּטֹ֤ן כַּגָּדֹל֙ תִּשְׁמָע֔וּן לֹ֤א תָג֨וּרוּ֙ מִפְּנֵי-אִ֔ישׁ כִּ֥י הַמִּשְׁפָּ֖ט לֵֽאלֹהִ֣ים ה֑וּא וְהַדָּבָר֙ אֲשֶׁ֣ר יִקְשֶׁ֣ה מִכֶּ֔ם תַּקְרִב֥וּן אֵלַ֖י וּשְׁמַעְתִּֽיו: דברים.

כִּֽי מֵרֹאשׁ צֻרִים אֶרְאֶנּוּ וּמִגְּבָעוֹת אֲשׁוּרֶנּוּ הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּֽׁב: במדבר.

וְעַתָּ֣ה יִשְׂרָאֵ֗ל שְׁמַ֤ע אֶל-הַֽחֻקִּים֙ וְאֶל-הַמִּשְׁפָּטִ֔ים אֲשֶׁ֧ר אָֽנֹכִ֛י מְלַמֵּ֥ד אֶתְכֶ֖ם לַֽעֲשׂ֑וֹת לְמַ֣עַן תִּֽחְי֗וּ וּבָאתֶם֙ וִֽירִשְׁתֶּ֣ם אֶת-הָאָ֔רֶץ אֲשֶׁ֧ר יְהֹוָ֛ה אֱלֹהֵ֥י אֲבֹֽתֵיכֶ֖ם נֹתֵ֥ן לָכֶֽם: לֹ֣א תֹסִ֗פוּ עַל-הַדָּבָר֙ אֲשֶׁ֤ר אָֽנֹכִי֙ מְצַוֶּ֣ה אֶתְכֶ֔ם וְלֹ֥א תִגְרְע֖וּ מִמֶּ֑נּוּ לִשְׁמֹ֗ר אֶת-מִצְוֹת֙ יְהֹוָ֣ה אֱלֹֽהֵיכֶ֔ם אֲשֶׁ֥ר אָֽנֹכִ֖י מְצַוֶּ֥ה אֶתְכֶֽם: עֵֽינֵיכֶם֙ הָֽרֹא֔וֹת אֵ֛ת אֲשֶׁר-עָשָׂ֥ה יְהֹוָ֖ה בְּבַ֣עַל פְּע֑וֹר כִּ֣י כָל-הָאִ֗ישׁ אֲשֶׁ֤ר הָלַךְ֙ אַֽחֲרֵ֣י בַֽעַל-פְּע֔וֹר הִשְׁמִיד֛וֹ יְהֹוָ֥ה אֱלֹהֶ֖יךָ מִקִּרְבֶּֽךָ:  וְאַתֶּם֙ הַדְּבֵקִ֔ים בַּֽיהֹוָ֖ה אֱלֹֽהֵיכֶ֑ם חַיִּ֥ים כֻּלְּכֶ֖ם הַיּֽוֹם:  רְאֵ֣ה | לִמַּ֣דְתִּי אֶתְכֶ֗ם חֻקִּים֙ וּמִשְׁפָּטִ֔ים כַּֽאֲשֶׁ֥ר צִוַּ֖נִי יְהֹוָ֣ה אֱלֹהָ֑י לַֽעֲשׂ֣וֹת כֵּ֔ן בְּקֶ֣רֶב הָאָ֔רֶץ אֲשֶׁ֥ר אַתֶּ֛ם בָּאִ֥ים שָׁ֖מָּה לְרִשְׁתָּֽהּ:  וּשְׁמַרְתֶּם֘ וַֽעֲשִׂיתֶם֒ כִּ֣י הִ֤וא חָכְמַתְכֶם֙ וּבִ֣ינַתְכֶ֔ם לְעֵינֵ֖י הָֽעַמִּ֑ים אֲשֶׁ֣ר יִשְׁמְע֗וּן אֵ֚ת כָּל-הַֽחֻקִּ֣ים הָאֵ֔לֶּה וְאָמְר֗וּ רַ֚ק עַם-חָכָ֣ם וְנָב֔וֹן הַגּ֥וֹי הַגָּד֖וֹל הַזֶּֽה:  כִּ֚י מִי-ג֣וֹי גָּד֔וֹל אֲשֶׁר-ל֥וֹ אֱלֹהִ֖ים קְרֹבִ֣ים אֵלָ֑יו כַּֽיהֹוָ֣ה אֱלֹהֵ֔ינוּ בְּכָל-קָרְאֵ֖נוּ אֵלָֽיו:  וּמִי֙ גּ֣וֹי גָּד֔וֹל אֲשֶׁר-ל֛וֹ חֻקִּ֥ים וּמִשְׁפָּטִ֖ים צַדִּיקִ֑ם כְּכֹל֙ הַתּוֹרָ֣ה הַזֹּ֔את אֲשֶׁ֧ר אָֽנֹכִ֛י נֹתֵ֥ן לִפְנֵיכֶ֖ם הַיּֽוֹם: רַ֡ק הִשָּׁ֣מֶר לְךָ֩ וּשְׁמֹ֨ר נַפְשְׁךָ֜ מְאֹ֗ד פֶּן-תִּשְׁכַּ֨ח אֶת-הַדְּבָרִ֜ים אֲשֶׁר-רָא֣וּ עֵינֶ֗יךָ וּפֶן-יָס֨וּרוּ֙ מִלְּבָ֣בְךָ֔ כֹּ֖ל יְמֵ֣י חַיֶּ֑יךָ וְהֽוֹדַעְתָּ֥ם לְבָנֶ֖יךָ וְלִבְנֵ֥י בָנֶֽיךָ: פרשת הַֽחֻקִּים֙ וְהַמִּשְׁפָּטִ֔ים.

אוֹדֶה יְהוָה מְאֹד בְּפִי וּבְתוֹךְ רַבִּים אֲהַלְלֶנּוּ: כִּי יַעֲמֹד לִימִין אֶבְיוֹן לְהוֹשִׁיעַ מִשֹּׁפְטֵי נַפְשׁוֹ: תהלים.

כִּ֤י ה֣וּא יַ֭צִּֽילְךָ מִפַּ֥ח יָק֗וּשׁ מִדֶּ֥בֶר הַוּֽוֹת: תהלים ל- פרשת הַֽחֻקִּים֙ וְהַמִּשְׁפָּטִ֔ים.

וַיְהִי אַחֲרֵי כֵן וַיָּמָת מֶלֶךְ בְּנֵי עַמּוֹן וַיִּמְלֹךְ חָנוּן בְּנוֹ תַּחְתָּיו: וַיֹּאמֶר דָּוִד אֶעֱשֶׂה חֶסֶד עִם חָנוּן בֶּן נָחָשׁ כַּאֲשֶׁר עָשָׂה אָבִיו עִמָּדִי חֶסֶד וַיִּשְׁלַח דָּוִד לְנַחֲמוֹ בְּיַד עֲבָדָיו אֶל אָבִיו וַיָּבֹאוּ עַבְדֵי דָוִד אֶרֶץ בְּנֵי עַמּוֹן: שמואל.וַיָּבֹאוּ מִכָּל הָעַמִּים לִשְׁמֹעַ אֵת חָכְמַת שְׁלֹמֹה מֵאֵת כָּל מַלְכֵי הָאָרֶץ אֲשֶׁר שָׁמְעוּ אֶת חָכְמָתוֹוַיִּשְׁלַח חִירָם מֶלֶךְ צוֹר אֶת עֲבָדָיו אֶל שְׁלֹמֹה כִּי שָׁמַע כִּי אֹתוֹ מָשְׁחוּ לְמֶלֶךְ תַּחַת אָבִיהוּ כִּי אֹהֵב הָיָה חִירָם לְדָוִד כָּל הַיָּמִים: וַיִּשְׁלַח שְׁלֹמֹה אֶל חִירָם לֵאמֹראַתָּה יָדַעְתָּ אֶת דָּוִד אָבִי כִּי לֹא יָכֹל לִבְנוֹת בַּיִת לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהָיו מִפְּנֵי הַמִּלְחָמָה אֲשֶׁר סְבָבֻהוּ עַד תֵּת יְהוָה אֹתָם תַּחַת כַּפּוֹת (רגלורַגְלָי: וְעַתָּה הֵנִיחַ יְהוָה אֱלֹהַי לִי מִסָּבִיב אֵין שָׂטָן וְאֵין פֶּגַע רָע: וְהִנְנִי אֹמֵר לִבְנוֹת בַּיִת לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהָי כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר יְהוָה אֶל דָּוִד אָבִי לֵאמֹר בִּנְךָ אֲשֶׁר אֶתֵּן תַּחְתֶּיךָ עַל כִּסְאֶךָ הוּא יִבְנֶה הַבַּיִת לִשְׁמִיוְעַתָּה צַוֵּה וְיִכְרְתוּ לִי אֲרָזִים מִן הַלְּבָנוֹן וַעֲבָדַי יִהְיוּ עִם עֲבָדֶיךָ וּשְׂכַר עֲבָדֶיךָ אֶתֵּן לְךָ כְּכֹל אֲשֶׁר תֹּאמֵר כִּי אַתָּה יָדַעְתָּ כִּי אֵין בָּנוּ אִישׁ יֹדֵעַ לִכְרָת עֵצִים כַּצִּדֹנִיםוַיְהִי כִּשְׁמֹעַ חִירָם אֶת דִּבְרֵי שְׁלֹמֹה וַיִּשְׂמַח מְאֹד וַיֹּאמֶר בָּרוּךְ יְהוָה הַיּוֹם אֲשֶׁר נָתַן לְדָוִד בֵּן חָכָם עַל הָעָם הָרָב הַזֶּה:  וַיִּשְׁלַח חִירָם אֶל שְׁלֹמֹה לֵאמֹר שָׁמַעְתִּי אֵת אֲשֶׁר שָׁלַחְתָּ אֵלָי אֲנִי אֶעֱשֶׂה אֶת כָּל חֶפְצְךָ בַּעֲצֵי אֲרָזִים וּבַעֲצֵי בְרוֹשִׁיםעֲבָדַי יֹרִדוּ מִן הַלְּבָנוֹן יָמָּה וַאֲנִי אֲשִׂימֵם דֹּבְרוֹת בַּיָּם עַד הַמָּקוֹם אֲשֶׁר תִּשְׁלַח אֵלַי וְנִפַּצְתִּים שָׁם וְאַתָּה תִשָּׂא וְאַתָּה תַּעֲשֶׂה אֶת חֶפְצִי לָתֵת לֶחֶם בֵּיתִיוַיְהִי חִירוֹם נֹתֵן לִשְׁלֹמֹה עֲצֵי אֲרָזִים וַעֲצֵי בְרוֹשִׁים כָּל חֶפְצוֹוּשְׁלֹמֹה נָתַן לְחִירָם עֶשְׂרִים אֶלֶף כֹּר חִטִּים מַכֹּלֶת לְבֵיתוֹ וְעֶשְׂרִים כֹּר שֶׁמֶן כָּתִית כֹּה יִתֵּן שְׁלֹמֹה לְחִירָם שָׁנָה בְשָׁנָה: וַיהוָה נָתַן חָכְמָה לִשְׁלֹמֹה כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר לוֹ וַיְהִי שָׁלֹם בֵּין חִירָם וּבֵין שְׁלֹמֹה וַיִּכְרְתוּ בְרִית שְׁנֵיהֶםמלכים.
וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּֽׁב:וַיִּשְׁלַח דָּוִד לְנַחֲמוֹ .

וַיָּבֹאוּ מִכָּל הָעַמִּים לִשְׁמֹעַ אֵת חָכְמַת שְׁלֹמֹה.

כִּי אֹהֵב הָיָה חִירָם לְדָוִד כָּל הַיָּמִים: 

יְהִי שָׁלֹם בֵּין חִירָם וּבֵין שְׁלֹמֹה וַיִּכְרְתוּ בְרִית שְׁנֵיהֶם:

משמע שיח עם הגוים אהבה של מנהיגי העמים למנהיגי ישראל, סחר, שלום וברית עם הגוים, וגם ניחומים בעת מות מלך מהגוים זה לא קשור ל- וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּֽׁב:

בכורי החודש השמיני, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל- עריכה.
בעת הזאת אני טוענת ששר בכנסת ישראל צריך לקבל את אותו השכר שמקבל כראדי אצל שרון יצחק תשובה, קשה יהיה להצמיד את שכרו של האדם שישב בראש מנהיגי העם לשכרו של שרון יצחק תשובה, אך צריך שהאדם שיושב בראש כנסת מנהיגי ישראל, ישתכר לפחות פי שתים משכרו של כראדי אצל שרון יצחק תשובה.

זה גובה המעקה שצריך לשים כדי שמנהיג אדם לא יפול.

כמובן שצריך להבטיח מענק פרישה זהה בהתאמה למענק הפרישה של ניר גלעד מבית החרושת של משפחת עופר.

אגב,

גם שדרן רדיו העובד במוסד מדינה צריך להרויח לפחות כמו דידי הררי.

בכורי החודש התשיעי בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל- עריכה.
פרשת מַ֖עַל בַּחֵ֑רֶם.

וַיִּמְעֲל֧וּ בְנֵֽייִשְׂרָאֵ֛ל מַ֖עַל בַּחֵ֑רֶם וַיִּקַּ֡ח עָכָ֣ן בֶּןכַּרְמִי֩ בֶןזַבְדִּ֨י בֶןזֶ֜רַח לְמַטֵּ֤ה יְהוּדָה֙ מִןהַחֵ֔רֶם וַיִּֽחַראַ֥ף יְהוָ֖ה בִּבְנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽלמַ֖עַל בַּחֵ֑רֶם.

וַיֹּ֧אמֶר יְהוָ֛ה אֶליְהוֹשֻׁ֖עַ קֻ֣ם לָ֑ךְ לָ֣מָּה זֶּ֔ה אַתָּ֖ה נֹפֵ֥ל עַלפָּנֶֽיךָחָטָא֙ יִשְׂרָאֵ֔ל וְגַם֙ עָבְר֣וּ אֶתבְּרִיתִ֔י אֲשֶׁ֥ר צִוִּ֖יתִי אוֹתָ֑ם וְגַ֤ם לָֽקְחוּ֙ מִןהַחֵ֔רֶם וְגַ֤ם גָּֽנְבוּ֙ וְגַ֣ם כִּֽחֲשׁ֔וּ וְגַ֖ם שָׂ֥מוּ בִכְלֵיהֶֽם: וְלֹ֨א יֻכְל֜וּ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֗ל לָקוּם֙ לִפְנֵ֣י אֹיְבֵיהֶ֔ם עֹ֗רֶף יִפְנוּ֙ לִפְנֵ֣י אֹֽיְבֵיהֶ֔ם כִּ֥י הָי֖וּ לְחֵ֑רֶם לֹ֤א אוֹסִיף֙ לִֽהְי֣וֹת עִמָּכֶ֔ם אִםלֹ֥א תַשְׁמִ֛ידוּ הַחֵ֖רֶם מִֽקִּרְבְּכֶֽםמַ֖עַל בַּחֵ֑רֶם.

מִי יֹבִלֵנִי עִיר מָצוֹר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם: הֲלֹא אַתָּה אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאוֹתֵינוּ:  הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם: בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ: תהלים.

אני טוענת  שלצבא אסור לקבל תרומות מנדיבים.

אני טוענת שאסור שבצבא ישרתו אישים השוכבים את זכר משכבי אשה שעל פי דין תורה הדין של אישים אלה הוא דין מוות.

אני טוענת שאיש ששכב עם בעולת בעל, אסור לו לשרת בצבא יען כי על פי דין תורה הדין שלו – דין מוות.

טהרת הצבא היא נשק איסטרטגי, כמו שאומרים בעגה הצבאית.

לֹ֤א אוֹסִיף֙ לִֽהְי֣וֹת עִמָּכֶ֔ם אִםלֹ֥א תַשְׁמִ֛ידוּ הַחֵ֖רֶם מִֽקִּרְבְּכֶֽם

חרם הכוונה לשלל מלחמה במקרה זה.

בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ: תהלים.

אֲנִי יְהוָֹה אֱלֹהֵיכֶם אֲשֶׁר הוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִהְיֹת לָהֶם עֲבָדִים וָאֶשְׁבֹּר מֹטֹת עֻלְּכֶם וָאוֹלֵךְ אֶתְכֶם קֽוֹמְמִיּֽוּתוְאִם לֹא תִשְׁמְעוּ לִי וְלֹא תַעֲשׂוּ אֵת כָּל הַמִּצְוֹת הָאֵלֶּה: וְאִם בְּחֻקֹּתַי תִּמְאָסוּ וְאִם אֶת מִשְׁפָּטַי תִּגְעַל נַפְשְׁכֶם לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת אֶת כָּל מִצְוֹתַי לְהַפְרְכֶם אֶת בְּרִיתִי: אַף אֲנִי אֶעֱשֶׂה זֹּאת לָכֶם וְהִפְקַדְתִּי עֲלֵיכֶם בֶּהָלָה אֶת הַשַּׁחֶפֶת וְאֶת הַקַּדַּחַת מְכַלּוֹת עֵינַיִם וּמְדִיבֹת נָפֶשׁ וּזְרַעְתֶּם לָרִיק זַרְעֲכֶם וַאֲכָלֻהוּ אֹיְבֵיכֶם: ויקרא.

וָאוֹלֵךְ אֶתְכֶם קֽוֹמְמִיּֽוּת

ברור לכל שלא היה צורך להחליף את המילה קוממיות במילה עצמאות.

ירחון חודש עשירי בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל- עריכה.
ואתה יודע שלגבר, על פי תורתנו הקדושה מותר שיהיו כמה נשים. האשה השנואה יכולה להתנחם שאם לבעלה יש ילדים שלא ממנה, ממנה הבכורות.

בתחנה המרכזית הישנה אפשר למצוא -PRODACT OF GULF UNION FOODS מ- RIYADH, KINDOM OF SAUDI ARABIA.

מחיר ליחידה- 1.296 שקל. כשקונים מגש של 27 יחידות ב- 35 שקל. כמות ביחידה 250 ML. מחיר לליטר וחצי- 7.777. יש בחנויות גם בקבוקים של ליטר וחצי, הגיוני לחשוב שיותר זול. לי האריזה נוחה לדרך. ויש בכמה וכמה טעמים.

 

מצאתי גם שיחה מאוד נעימה עם בחור שבא מסודן ומדבר עברית ללא מבטא זר כאילו הוא נולד בישראל והוא רק כ- שבע שנים בארץ.

אני מוכנה לקבל שהסודני הוא פליט. אך לא מהסיבה שאתה מציע. הסודני הוא פליט מהסיבה הזאת:

גם החבר’ה מאריתראה פליטים מהסיבה הזאת, גם החבר’ה מהפיליפינים באים לעבוד פה מהסיבה הזאת.

ומתוך המקום שאנחנו יודעים את הסיבה יודעים איפה לתקוף כדי לתקן.

לפני שתחשוב שאם תראה אותי רוחצת ללא מלבושים על גג בית אז אני מסמנת לך.
חשוב שתבין- אתה לא דוד המלך , אפילו אם אמא שלך קראה לך על שם דוד. אתה לא ערפת את הראש של עשרים ואחת משפחות הטייקונים כמו שדוד ערף את ראשו של גוליאת. ואין לך מה לדבר איתי בעניין עד שתביא את אחד ועשרים הראשים ערופים. כפי שהעידו על עצמם הקיבוצניקים שהם הטייקון האחד ועשרים, אין צורך לערוף את ראשי כל הזכרים הקיבוצניקים- הראש של ליטבינוף יספיק. וגם אם תגיד לי שלא היית שוכב איתי, אז אומר לך שאין לי עניין לעורר בך רצון לשכב עימי.
אך חשוב שתודיע שאתה כבהמה ושכבהמה אתה לא שולט על יצריך כדי שלא נבוא למקומות בהם אתה שם סם אונס ומאשים אשה שבאה לרקוד, ובכך אתה מבקש להרשיע למען תצדק.
ואם תגיד שאשה עם מלבוש שלא מכסה את זרועותיה ורגליה היא מכשול לך, אז לך תגור במחנות הריכוז של הדוסים ואל תצא מגבולות מחנות הריכוז.
להזכירך, רגליים וזרועות הם אינם איבר מין. אתה חולה שאיברים אלה גורמים לך לא לשלוט על יצריך כשהם חשופים לעיניך.

*עמודי הנושאים הם עמודים קבועים ויש בהם כתובות משנה זו ומשנים שקדמו לשנה זו.