בכורי שבועות לשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל- הכנה- חודש שני.

כתוביות החודש השני. .
כתובת החודש השני בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל- חלק ראשון.
כתובת החודש השני בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל- חלק שני.
כתובת החודש השני בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל- חלק שלישי.

אני חושבת שאני האשה היחידה בארץ שלא שמעה את השיר של נטע ברזילי.

נו, בסדר.. זכתה.

השיר של נטע ברזילי הוא בשפה האנגלית.. השפה האנגלית היא לא מה שאני מתנגדת לו.. אך מבחינתי הנצחון של נטע ברזילי הוא אינו הנצחון שלנו.. וזה בסדר, תשירו באנגלית, תהנו בארוויזיון, תרקדו ותשמחו,

אך שיהיה ברור

זה לא משלנו.

נו, שויין…

אני מהדור של הללו-יה..

“וברוח זו של פתיחות, הבה נתחיל את המשא ומתן ביננו, עד שנגיע לחתימת חוזה השלום ביננו..” מנחם בגין.

ושיהיה ברור מראש,

אני לא אוותר על הקרטושקה של BRON..

רדיו זמן השלום- תוכנית החודש- EAST SEVENTIES פרק שלישי- חלק שני- SPACIAL.

כתובות עת השלום ורדיו זמן השלום לחודש שני.

ובאותה נשימה, יוסי כהן בועדת הכלכלה לענייני אישור המתווה..

בשורה התחתונה,

מה שאני אומרת ל- HAMBURGER YAIR ש- BANDITO זה שובב ו- BASTARDO זה ממזר.

.

כתובת יום הזכרון ויום הקוממיות בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

תראה,

אני טוענת שהמדינה כעושת דבר טייקונים חוקקה מערכת חוקים שיש בה גם חוקים טובים וגם חוקים שהם חוקים שחוקקו אותם ומשמרים אותם חקקי אוון למשל מריחואנה, מריחואנה הוא לא מזיק, לא נכון הדבר להאשים משתמש או סוחר במריחואנה כשיש חוק שמתיר סחר וצריכה חופשית של ALCOHOL שברור לכולנו שהוא גורם למחלות ולאלימות ולהתמכרות ומשכך מאוד מזיק לצורכים אותו מתוך מקום שיש גם בטחון לצורך אותו כי המדינה אשרה את ה- ALCOHOL ולא אשרה את המריחואנה. כך שהמדינה מטעה את העם למרות שהיא אומרת ש- ALCOHOL מזיק.

יען כי, אי האישור של המריחואנה הוא המאשר את ה- ALCOHOL.

אני טוענת שחוק האוסר סחר ושימוש חופשי במריחואנה הוא חוק אוון כי הוא מפיל אשמה על נקיים ומכניס לכלא נקיים. אני טוענת שיש למדינה רצון לעשות בורות כאלה כדי להכניס לכלא נקיים שלא סרים למרותה.

חברות במועדון הקאנטרי בחולון.

ברור לכל שה”קאנטרי” בחולון ששייך לחברי ההסתדרות, לא יכול להגביל את הההנאה מה”קאנטרי” ב”חברות מועדון” שמחירו לשנה הוא כ- 3660 ליחידה או יחיד. וזאת גם לנוכח הידיעה שאפשר להיות “חבר מועדון” גם אם אתה לא חבר הסתדרות. ברור לכל שלא נכון הדבר להגביל כניסה חד פעמית רק דרך “חברי מועדון” ובמחיר של כ- 60-70  לכרטיס, משמע כ- 300  למשפחה לכניסה חד פעמית. הגיוני לחשוב שאם ליחידה או יחיד המחיר 3660 לשנה אז למשפחה קטנה המחיר הוא כ- 7000 לשנה. משמע כמשכורת מינימום וחצי. ההסתדרות שיושבת עם שרגא ברוש מהתאחדות התעשיינים (וכפי שידוע בעת הזאת עופר עייני שותף של ברוש במגרש שיווק הגז שהעניק להם שרון יצחק תשובה) לקבוע שכר מינימום לא יכולה לגבות מחיר שהוא יותר ממחצית משכר המינימום לשנה למשפחה לחברות במועדון “הקאנטרי” בחולון.

ומה אני אומרת,

צריך לבדוק “כמה שם” שרון יצחק תשובה בחתונה של עופר עייני אחרי שרותו בהסתדרות. אני טוענת שהחתונה היתה הסוואה למגבית של היום שאחרי.

אבולוציא ריגשית.

היתה שם בחורה צעירה בשנת העשרים וחמש לחייה, אם צעירה והיא אחראית על הניקיון והיא לבשה את המדים השחורים והכובע של MAC DONALD והיא עובדת משמונה עד חמש ומשתכרת כ- 4600-4800  נטו לחודש. והיא מפנה ומנקה שולחנות, ועומדת ככה בצד לבד.. ושמתפנה שולחן היא מנקה אותו..

בכללי אני טוענת שאוכל שמצד אחד הוא חשוב מאוד לבני האדם כדי להתקיים יכול להיות גם מזיק כסם, כרעל, כחומץ תרעלה. יש אנשים, כמו נתי שהם מכורים לאוכל כסם כפי שאני מודעים לו- התמכרות האדם לדבר שגורם נזק גופני בריאותי לאדם, וגם סוג של מוגבלות, של נכות שהשמנת יתר גורמת לאדם. יש הרבה דברים ששמנים לא יכולים לעשות.

חילוץ ממגדלים בוערים.

ברור לכל ש- PANDOR וחמדיא יעמדו על רגליהם האחוריות אם ידרש בתקן דלתות פנים מברזל ולא מעץ, השאלה הנשאלת אם שר הכלכלה והתעשיא יפחד מ- PANDOR ולא יחיל חוק שחייבים להתקין דלתות מברזל גם לפנים הבית יען כי, דלתות פנים מברזל זולות יותר (אין צורך לשים בדלתות פנים בריח יקר כמו של דלתות חוץ) גם מבחינת עלות חומר הגלם וגם מבחינת עלות היצור.

והכי חשוב דלתות פנים מברזל יתנו יותר זמן למכבי האש לחלץ משפחה שנלכדה בדירה בוערת. או קבוצת אנשים גדולה במגדל משרדים בוער.

אחת הבעיות בעת שרפה היא דלת העץ שנשרפת מהר ואז האש מצליחה לחדור לחדר בו המשפחה או קבוצת אנשים גדולה נמצאת בעת שרפה.

יש סיכוי גדול יותר להציל משפחה שתהיה מאחורי דלת ברזל בעת שרפה.

מבחינת היופי, כמו שאתה מדביק “למינטו” על דלת עץ אתה יכול להדביק “למינטו” על דלת ברזל.

מכתבים לעתונאות בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

בשנה זאת המכתבים לעתונאים וחברי PARLAMENT והאקדמיא ללשון, נשלחו וישלחו באותו משלוח ולכן עמוד אחד לכל האנשים שאני שולחת להם מכתבים.

הקולות של פיראוס מזכירים את חיפה.

מי יודע מדוע ולמה.

בשורה התחתונה,

“מי יודע מדוע ולמה”משינה, העם היהודי והגר התושב עמנו צריכים לממן את אבטחת אסדות הגז בשליטת שרון יצחק תשובה.

תראה,

לעתים יש נכונות בלא להכנס לסרט, כדי לא לקיים את הסרט הבא שמתכנן הבמאי..

chris rea  כתב,

this is no technological breakdown , this is the road to hell

אני מבינה את דבריו במובן שלעתים יש תקלה, הפעולה הבאה שמייצרת התקלה בצורך לתקן את התקלה יוצרת תקלה גדולה יותר..

ברור לכל שבגזרת ה-7-24  אין טעם להכנס לסרט הבא.. זה בדיוק כמו שלא תסע באוטובוס ל- TLV כדי לדרוש החזר בעבור מוצר פגום שקנית ב-10.

רק עלות הנסיעה יותר יקרה מהמוצר שיחליפו לך ב- TLV.. עדיף אפילו לקנות את אותו מוצר ב- שנים עשר שקל  בחולון ולא לנסוע ל- TLV.

רק נסיעה ל- TLV מחולון עולה 11.8 אז בשביל לחסוך 0.20 אני אסע עד – TLV..

מה נראה לך.

נהג המונית בהלוך, היה אותו נהג מונית בחזור.

נכתב בעת מותו של מיקה חבייר:

.

רדיו זמן השלום- תוכנית החודש- EAST SEVENTIES.

ערכתי את מעט את ההסבר מאתר מאפית BRON.

בצד המזרחי של בניני  צמרת בחולון, יש את חנות המפעל של BRON ניתן לקנות אצלהם- קרטושקה..

המחשבה הראשונה היתה לעשות תוכנית מוסיקה רוסית המורכבת משלושה חלקים- SEVENTIES, JAZZ ו- מה נהיה. לאחר מסע קצר ב- YOUTUBE אני חושבת שיותר נכון לעשות SEVENTIES של כל ארצות מזרח ארופה ביחד עם המזרח התיכון. בעולם המוסיקה, לא היתה נראות ליוצרים בתחומים האלה בארצות שהגדירו עצמם כמערביות, כולל השולטים על רוח היצירה בישראל שהגדירו את ישראל כמדינה מערבית.

לכן, כל החודש אולי גם בחודש הבא , אם ירצה הבורא, אעסוק במוסיקת – ROCK PROG PHSYCHADELIC מארצות המזרח.. כמו שעשיתי עם ג’אז בים התיכון אעשה זאת כ- SEVENTIES בים התיכון.

רדיו זמן השלום- EAST SEVENTIES.

רדיו זמן השלום- תוכנית החודש- EAST SEVENTIES– פרק ראשון- היחידה השלמה.
רדיו זמן השלום- תוכנית החודש- EAST SEVENTIES פרק שלישי- חלק ראשון- היחידה השלמה.
רדיו זמן השלום- תוכנית החודש- EAST SEVENTIES– פרק שני- היחידה השלמה.
רדיו זמן השלום- תוכנית החודש- EAST SEVENTIES פרק שלישי- חלק שני- היחידה השלמה.

הפרק השלישי הוא  הפרק האחרון בתוכנית EASTSEVENTIES שעסקה במוסיקת רוק SEVENTIES לפי הספורות הנוצריות מארצות ממזרח ארופה והמזרח התיכון ו- ASIA.

יהיה, אם ירצה הבורא, פרק רביעי שבו אשמיע מוסיקת רוק מהעת הזאת מארצות אלה.

בחרתי לסיים עם LEPS שהכירה לי אותו אישה שנסעתי עמה ב- AUTOBUS- המרכבה העממית. השיר הוא שיר של ולדימיר ויסוצקי.

אין מילה בעברית ל- AUTOBUS, אני מציעה את המילה- המרכבה העממית.

ראה, הומו בבואו לשוות לעצמו דרך נשים לרוב מעצים תכונות נשיות, למעשה מה שעושה ההומו הוא לזהות את התכונות הנשיות מתוך מקום שהוא עושה הבדלה בהתאם לעולם מושגיו, מה הן תכונות נשיות שרק נשים נוהגות בהן וגברים אינם נוהגים בהן. משהו כמו, איפור מוגזם, לבוש הדור מידי, לרוב שמלות, למרות שנשים לובשות גם מכנסיים. הדיבור של ההומו לעתים רבות דיבור של “ברבי דול” ובלשון נקבה,  הוא חייב להעצים  תכונות נשיות  כדי להסתיר תכונות גבריות שקיימות בו לנוכח מעשה הבריאה.

אני, טוענת שכך עושים מוסיקאים שמבקשים להיות בעולם מוסיקה אתני, כמו החבר’ה שמנגנים מוסיקה פרסית או ערבית בארץ, והם נוטים להסיר כל כלי שנחשב מערבי, כמו סקסופון , גיטרה חשמלית ומאוד נצמדים רק לכלים האתנים השורשים ביותר ונוטים לייצר אווירה אתנית גם בלבוש, הרבה פעמים לבן ויחפים ויושבים על השטיח ומציעים צ’אי בכניסה להופעה..

למוסיקאים מארצות המזרח, גם זה הפרסי, אין מחסום בעניין זה. הם משתמשים בכלים כמו גיטרה חשמלית סקסופון וכו’  ומשלבים עם יצירתם רוק, ג’אז וכו’ והם מנגנים על הכלי הנחשב מערבי בדרך מזרחית. בדיוק כמו עם הפסנתר, שיש PARSIAN TUNED PIANO. שהכלי הוא אותו כלי שמנגן מאסטרו, אך הפרסים מנגנים עמו בדרך מזרחית שלא נשמעת כמו הפסנתר של מאסטרו, בדיוק כמו שאתה יכול לנגן על העוד בדרך ארופאית מערבית וגם לייצר מהעוד צלילים שנשמעים ארופאים מערבים.

ליוצרים המזרחים האסלי כמו שאומרים אין צורך להוכיח מי הם, לכן אין להם מחסום ריגשי לנגן גם עם כלים מהעת החדשה את יצירתם המזרחית. וחשוב לזכור שעבדל חאלים היה בא לנגן את נגוניו לעם, עם בגדים הדורים, ועם GRAND ORCESTRA.. בבית האופרה בקהיר והיתה לו את הגיטרה של GITAR EL CHARK בחוואל תיפתקרני…

אותו הדבר גם עם אום כול ת’ום..

ואותו הדבר גם שהראם וחפאז נזרי מפרס של העת הזאת..

.

לימודי החודש השני.

פרשת לוט ואברם- לימודי החודש השני בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

 וַיִּפְצַר־בָּ֣ם מְאֹ֔ד וַיָּסֻ֣רוּ אֵלָ֔יו וַיָּבֹ֖אוּ אֶל־בֵּית֑וֹ וַיַּ֤עַשׂ לָהֶם֙ מִשְׁתֶּ֔ה וּמַצּ֥וֹת אָפָ֖ה וַיֹּאכֵֽלוּ׃ בראשית- פרשת לוט ואברם.

מעניין הדבר שלוט אפה מצות למלאכים בעת יציאתו מסדום ולא ממצרים.

פרשת ויצא יעקב- לימודי שנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

וַתֹּ֣אמֶר אֶל־אָבִ֗יהָ אַל־יִ֨חַר֙ בְּעֵינֵ֣י אֲדֹנִ֔י כִּ֣י ל֤וֹא אוּכַל֙ לָק֣וּם מִפָּנֶ֔יךָ כִּי־דֶ֥רֶךְ נָשִׁ֖ים לִ֑י וַיְחַפֵּ֕שׂ וְלֹ֥א מָצָ֖א אֶת־הַתְּרָפִֽים׃

כִּי־דֶ֥רֶךְ נָשִׁ֖ים לִ֑י.

יפה לאמר בימי נידה- כי דרך נשים לי, הרבה יותר נכון מלאמר – אני במחזור.

נאמנות. נִקְרָא לַנַּעֲרָ, וְנִשְׁאֲלָה, אֶת–פִּיהָ.

פרשת חיי שרה- תולדות- לימודי החודש השני בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

וַיָּבֹ֧א אֱלֹהִ֛ים אֶל־אֲבִימֶ֖לֶךְ בַּֽחֲל֣וֹם הַלָּ֑יְלָה וַיֹּ֣אמֶר ל֗וֹ הִנְּךָ֥ מֵת֙ עַל־הָֽאִשָּׁ֣ה אֲשֶׁר־לָקַ֔חְתָּ וְהִ֖וא בְּעֻ֥לַת  בָּֽעַל׃

מפה אפשר ללמוד ששרה היתה  בְּעֻ֥לַת  בָּֽעַל.

וַיֹּאמֶר֩ אֵלָ֨יו הָֽאֱלֹהִ֜ים בַּֽחֲלֹ֗ם גַּ֣ם אָֽנֹכִ֤י יָדַ֨עְתִּי֙ כִּ֤י בְתָם־לְבָֽבְךָ֙ עָשִׂ֣יתָ זֹּ֔את וָֽאֶחְשֹׂ֧ךְ גַּם־אָֽנֹכִ֛י אֽוֹתְךָ֖  מֵֽחֲטוֹ־לִ֑י עַל־כֵּ֥ן לֹֽא־נְתַתִּ֖יךָ לִנְגֹּ֥עַ אֵלֶֽיהָ׃

ומשכב עם בְּעֻ֥לַת בָּֽעַל הוא חטא לבורא עולם.

דין חטא משכב עם בְּעֻ֥לַת בָּֽעַל הוא- מוות.

פרשת וישלח יעקב:

וַיָּ֧שֶׂם אֶת־הַשְּׁפָח֛וֹת וְאֶת־יַלְדֵיהֶ֖ן רִֽאשֹׁנָ֑ה וְאֶת־לֵאָ֤ה וִֽילָדֶ֨יהָ֙ אַֽחֲרֹנִ֔ים וְאֶת־רָחֵ֥ל וְאֶת־יוֹסֵ֖ף אַֽחֲרֹנִֽים׃ 

יש יהודית ויש יהודית.

שרון יצחק תשובה, יעקב ועשו.

תראה,

ברור לכל שגורלו של עשו, גם הגורל שלעד יחיה על חרבו, נקבע לאחר שעשו בז לבכורתו ומכר אותה בתמורה לנזיד עדשים- אוכל. ברור לכל שלא בהכרח הדבר שאם עשו לא היה מוכר את בכורתו ליעקב, אז יעקב היה מקבל את גורלו של עשו כפי שנקבע לעשו לאחר שעשו בז לבכורתו. כי גם אם יעקב לא היה קונה את הבכורה, הוא לא עשה חטא שיקבע לו גורל כמו של עשו שמכר את בכורתו.

שעשו מבקש לעשות החלפות בין זרע עשו ליעקב הוא מקיים שדי תרומות של אוכל, שהוא תורם לעניים או לחיילים- אוכל. זאת הסיבה שיש איסור לאכול ללא תשלום מזרע עשו. בעת שעשו נחפש ליהודי מאוד קשה לשמור על איסור זה. לכן אומר לך שוב, שיעקב קנה את הבכורה מעשו, יעקב אמר לעשו ברור ובדרך ישרה ובמילים ולא במשל שהוא מבקש תמורת נזיד העדשים את בכורתו ועשו הסכים ולא רק, יעקב ביקש שעשו ישבע בעת המכירה ועשו נשבע.

נאמנות.

ברור לכל שאשה שלא עשית ברית נישואין עמה לא מחויבת להיות נאמנה לך.  אתה לא האיש שלה והיא לא מחוייבת לתשוקה אליך בלבד ככתוב- ואל אישך תשוקתך והוא ימשול בך. באין ברית כתורת ישראל לא קיימת האפשרות להפרת ברית. אני טוענת שאם אתה ואשתך התחתנתם על פי תורת ישראל ובאמצע הדרך החלטתם לנהל נישואין פתוחים בו אתה מתיר את אשתך לכל אדם, אתה ואשתך הפרתם את השבועה שנשבעתם על פי תורת ישראל. אתם חייבים להתגרש תחילה ואחר כך לחיות על פי הברית החדשה בינכם כדי לא להפר שבועה. ברור לכל שאם אתה לא מתחתן על פי תורת ישראל או שאתה ואשתך הפרתם שאת שבועת הנישואין על פי תורת ישראל, הבית שהקמתם אינו בית יהודי.
חובת השרות לצרכן ב”מגזר הפרטי”.

ביום הזה אני מודיעה לך שיש לך פירצה בחוק שלמעשה מסרסת את הרצון והיכולת של האנשים שמבקשים לשלוט על העם בדרך שהם מקיימים גם בעזרת חוקים וגם בעזרת “הפרטה” שדרכם כל הטל והמטר יחלחל לעם. זאת גם שליטה כלכלית וגם שליטה רוחית שמבקשת לקיים את האל טל ואל מטר.

ומה שאני אומרת לך,

יש חוק של המדינה שאסור לבעל עסק שקיבל רשיון מהמדינה לסרב למכור לאדם. ומשכך גם אם תנסה להגביל את צעדי אתה לא יכול לעשות זאת, למשל אם אני עכשיו רוצה לנסוע לאילת עם “קואופרטיב אגד”, חברת אגד חייבת לתת לי את השרות. חוסר היכולת של “קואופרטיב אגד” לסרב לתת לי שרות באם לא תרצה לתת לי שרות, שמה את אגד כעבד לי.

בדיוק כמו שכיר ושכירה שהם אינם עבד או שפחה, כי כששכיר ושכירה בישראל רוצים להפסיק לעבוד בבית החרושת שאתה שולט עליו, אתה לא יכול להכריח אותם להמשיך לעבוד בבית החרושת שאתה שולט עליו, כמו שעשו מעבידי העבדים באמריקה ובדרום אפריקה שהרשו לעצמם לרדוף ולשלח את הכלבים שלהם אחרי עבד או שפחה שברחו.

פרשת חיי שרה- תולדות- לימודי החודש השני בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

וַיֹּסֶף אַבְרָהָם וַיִּקַּח אִשָּׁהוּשְׁמָהּ קְטוּרָהוַתֵּלֶד לוֹ,אֶתזִמְרָן וְאֶתיָקְשָׁןוְאֶתמְדָן,וְאֶתמִדְיָןוְאֶתיִשְׁבָּק,וְאֶתשׁוּחַוְיָקְשָׁן יָלַדאֶתשְׁבָא וְאֶתדְּדָןוּבְנֵי דְדָן,הָיוּ אַשּׁוּרִם וּלְטוּשִׁם וּלְאֻמִּיםוּבְנֵי מִדְיָןעֵיפָה וָעֵפֶר וַחֲנֹךְ,וַאֲבִידָעוְאֶלְדָּעָה;כָּלאֵלֶּהבְּנֵי קְטוּרָה.

וַיִּתֵּן אַבְרָהָם אֶתכָּלאֲשֶׁרלוֹלְיִצְחָקוְלִבְנֵי הַפִּילַגְשִׁים אֲשֶׁר לְאַבְרָהָםנָתַן אַבְרָהָם מַתָּנֹתוַיְשַׁלְּחֵם מֵעַל יִצְחָק בְּנוֹבְּעוֹדֶנּוּ חַיקֵדְמָהאֶלאֶרֶץ קֶדֶם.

מפה ניתן ללמוד שבני הפילגש לא כונו בתואר בני אברהם אלא- בְנֵי הַפִּילַגְשִׁים אֲשֶׁר לְאַבְרָהָם. זאת אומרת שאפשר לקיים מערכת יחסים עם אשה ללא ברית. אפשר לראות שאברהם לא היה מחויב לבני הפלגשים והפלגשים כמו שהיה מחוייב ליצחק אך הוא דאג להם. ומשכך ברור לכל שילד שנולד מתרומת זרע, וגם ללא מערכת יחסים של אימו עם תורם הזרע, לא יכול להיות אשר לצורך העברת הבכורה וזכות הירושה על הארץ הזאת, לזרע עשו.

עמוד היום הרביעי לחודש, בחודש השני, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.
עמוד היום העשירי לחודש, בחודש השני, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.
עמוד היום השישה עשר לחודש, בחודש השני, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.
עמוד היום השישה ועשרים לחודש, בחודש השני, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.
עמוד היום התשעה ועשרים, לחודש, בחודש השני, בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארץ ישראל.

.

הבדלה ימית 2000- מלון באילת:

לפני שמוטי ששון יאמר ששלו יותר גדול,

ברור לכל שמבחינת צפיפות,

הבריכה, הג’קוזי והסאונה של ימית 2000 יותר צפופים מבמלון קומפורט באילת.