בכורי עת השלום ורדיו זמן השלום לחודש העשירי בשנת השישים ושבע לקוממיות העם היהודי בארצו- בעריכה.

נפח

באתר  נהוגה ספירת מועד יהודיה, מכיוון שאני בטוחה שאין אדם שיודע בבטחה את השנה לפי ספירת הבריאה, אני אחיל ספירה חדשה של שנים לפי מנין השנים משנת הגעתו לארץ של אבי שנאסף אל עמיו בשישה עשר לחודש השביעי בערב מוצאי סוכות ביום שקראו לו חול המועד (לא כתוב חול המועד בתורה. לא כתוב חצי חול חצי מועד…אין בתורה יום חוליש כְּחוֹל ימים..אתם יודעים החול על שפת ים בקרקעית הים… וְהָיָה מִסְפַּר בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל, כְּחוֹל הַיָּם, אֲשֶׁר לֹא-יִמַּד, וְלֹא יִסָּפֵר;)  בשנת השישים ותשע להגעתו לארץ לקיבוץ אשדות יעקב, שם הוא היה המציל של הקיבוץ ובהמשך בחטיבת הראל בפלמ”ח. מועד הגעתו של אבי לארץ הוא מועד בו החל התהליך להגעתי לארץ, להיות.

עת.

חשוב שתבינו, התודעה שלכם שנבנתה, גולמנה, במוסדות המדינה, במוסרות המדינה ומוסרות הטייקונים, תסכים עם הטוענים האשכנזים ועושי דברם שתושבי גבעת עמל, כפר שלם והישוב על כביש אחד שרוצים לפנות- הם פולשים. והקיבוצים הם יפי הבלורית והתואר.. זה בגלל הזמנים  שטופול גילם את סלאח שבתי.. וצביקה הדר גילם את ז’וז’ו חלסטרה ושו אסמו, שייקה אופיר שגילם את השוטר אזולאי. כנראה יש להם בסתר קנה אדם שתפקידו להוציא מהסואופ אופרה אנשים כמו שרון יצחק תשובה והקיבוצים עם מגפיים חדשים ונוצצים.. צריך לבדוק למה מנהל מקרקעי ישראל (ממ”י) לא נוהגים באותו יחס לישובים עם אופי מזרחי כמו שהם מטיבים עם ישובים עם אופי אשכנזי.אין המילה כשר, בתורה.

כך כשפרנקנשטיין אמר את זה:

פרנקנשטיין

מה שהוא עשה, זה לעצב את רוח קדשו- בישעיהו כתוב על כך:

וְהֵמָּה מָרוּ וְעִצְּבוּ, אֶת-רוּחַ קָדְשׁוֹ; וַיֵּהָפֵךְ לָהֶם לְאוֹיֵב, הוּא נִלְחַם-בָּם.

 כאמור דת האשכנזים מיוחסת בתורה ליפת מבניו של נח.

הוֹי, רָב אֶת-יֹצְרוֹ–חֶרֶשׂ, אֶת-חַרְשֵׂי אֲדָמָה; הֲיֹאמַר חֹמֶר לְיֹצְרוֹ מַה-תַּעֲשֶׂה, וּפָעָלְךָ אֵין-יָדַיִם לוֹ. הוֹי אֹמֵר לְאָב, מַה-תּוֹלִיד; וּלְאִשָּׁה, מַה-תְּחִילִין.  כֹּה-אָמַר יְהוָה קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל, וְיֹצְרוֹ:  הָאֹתִיּוֹת שְׁאָלוּנִי, עַל-בָּנַי וְעַל-פֹּעַל יָדַי תְּצַוֻּנִי.  אָנֹכִי עָשִׂיתִי אֶרֶץ, וְאָדָם עָלֶיהָ בָרָאתִי; אֲנִי, יָדַי נָטוּ שָׁמַיִם, וְכָל-צְבָאָם, צִוֵּיתִי. אָנֹכִי הַעִירֹתִהוּ בְצֶדֶק, וְכָל-דְּרָכָיו אֲיַשֵּׁר; הוּא-יִבְנֶה עִירִי, וְגָלוּתִי יְשַׁלֵּחַ–לֹא בִמְחִיר וְלֹא בְשֹׁחַד, אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת.

מחירי דלק.

הסללה- מתווה- תווה- התוו. ידו בכל ויד כל בו. מחירי דלק. ההתפתחות האבולוציונית של הקיבוצניקיםשטיפת מח.

(משפחת גלבוע היא משל להתפתחות האבולוציונית של הקיבוצניקים כמעבידי עבדים באמצעות עיירות פועלים שהיו למעשה מחנות ריכוז של יהודים (לעיתים גם רומנים כמו שלמדנו מעיירת הפיתוח שדרות שהובאו לשם יוצאי רומניא. כל יוצא רומניא יאמר לך שבדת האשכנזים הרומנים נחשבו לנחותים, אני הכרתי נקבה מרומניא שכל כך התביישה במקורות שלה, שהיא הייתה אומרת שהיא אוסטרית\גרמניא כי האוסטרים כבשו את רומניא ולימדה את בנה לומר בגאון שהוא שמח שהוא אשכנזי, מה שהוא לא ידע, שלימדו לומר שהוא לא יהודי. קצת אחרי בורא עולם שבר עצמותיו, כך שהוא לא יכול להיות גולם משה, יען כי על משיח יהוה אומרים שאין לו עצמות שבורות-  שֹׁמֵר כָּל-עַצְמוֹתָיו;   אַחַת מֵהֵנָּה, לֹא נִשְׁבָּרָה.) שנבנו קרוב לקיבוצים כמו בית שאן, שלומי, מעלות ירוחם וזאת כדי שיהיה להם עובדים בשכר נמוך. לניר גלבוע יש היום מחנה ריכוז שמשמעותו ריכוז בני אדם שמשמשים כעובדים בשכר זול, לאורך זמן. למעסיקים גדולים כדאי לשלם את דמי התיווך לניר גלבוע, כי אם יעסיקו עובדים בדרך ישירה לאורך זמן הוצאות השכר שלהם יהיו הרבה יותר גבוהות וכמובן שבדרך העסקה זו מתקיים שוק שמהותו סחר בעבדים שמחליש את כח כלל העובדים לאורך זמן וניר גלבוע כערל בן ערלים הוא אדם שישן טוב בלילה כשהוא במעמד של מעביד עבדים, כי תורתנו אינה תורתו ולמרות שהוא יחגוג את חג הפסח הוא סותר את כל מה שאומר אלהינו).

.

גלבוע גת ואשקלון.

וַיְקֹנֵן דָּוִד, אֶת-הַקִּינָה הַזֹּאת, עַל-שָׁאוּל, וְעַל-יְהוֹנָתָן בְּנוֹ.  וַיֹּאמֶר, לְלַמֵּד בְּנֵי-יְהוּדָה קָשֶׁת, הִנֵּה כְתוּבָה, עַל-סֵפֶר הַיָּשָׁר. הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל:  אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים. אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן:  פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים. הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ, אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם–וּשְׂדֵי תְרוּמֹת:  כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים–מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן.

ברור לכולנו שאין הגיון בהחייאת הערים גת ואשקלון במגרש של ישראל, אלו ערים אויבות של עם ישראל, אלו ערים של ערלים ופלישתים. אין הגיון במיוחד שמקיימים העסקת שמשמעותה- אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם, העסקת דרך קבלן שהוא חסם לשכר של העובד. סטייל גלבוע  מצוות 3 ואינטל תורמת אתם יודעים.

אהיה.

מה שאני טוענת בעניין השפה המדוברת בישראל שאתם קוראים לה עברית, שאם נגיד יבוא לארץ אדם יהודי מלפני אלפיים שנים דרך מנהרת הזמן, העברית שמדברים בישראל תשמע לו כמו שאני נשמעת לאמריקאים כשאני מדברת אנגלית. מה שאתם קוראים לו השפה העברית המדוברת בישראל, איבדה את ניגונה המקורי.

אני חושבת שפרנקנשטיין ורעיו הצליחו לגלמן את השפה העברית ולהופכה לשפה ממשפחת השפות הלטיניות אפילו כשמדברים בח וע‘.. 

בסופו של יום אום כול ת’ום הגיעה לtlv כמו שהיא חזתה.. גלית גיאת הביאה אותה.. שרית חדד הביאה אותה.. פסטיבל העוד הביא אותה..

אפס עריץ. הַשְּׁמִינִי בַּחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי בַּשָׁנָה הַשִׁבְעִים וּשְתַּים.

בחיי האישיים אני מעדיפה לשלם יותר יקר למכולת מאשר יותר זול לשופר סל שגם היא מעסיקה קופאיות בשכר מינימום וזאת יען כי, אם לא תהיה מכולת שכונתית- שופר סל תעלה מחירים. אחת הפעולות שנוקטים עסקים טייקוניסטים היא למכור מאוד בזול כדי לייצר בסופו של יום את הפתרון הסופי בו הם יחלישו את העסקים הקטנים ואז תהיה להם שליטה שתאפשר להם למכור הרבה הרבה יותר יקר ממה שהמכולת מוכרת היום ואז ילכדו אותנו כמו ששרון יצחק תשובה לכד אותנו במתווה הגז. זאת אומרת ששימור המכולת מבטיח לנו מחיר שוק נכון לאורך שנים. נוחי דנקנר בעיתו ניסה לפתור את העניין בהשתלטות עויינת על תחום המכולות ואתם יודעים, עסקים קטנים לא מעסיקים עובדי קבלן.

דנינו.

“הדיל של דנינו: שכרו של המפכ”ל לשעבר בחברת מגדל – 2.2 מיליון שקל בשנה” דה מרקר.

לזכותו של שלמה יאמר שהוא לא מעסיק עובדים דרך קבלן כח אדם, ועדיין, לנוכח הנ”ל:

העיראקים שהם רוצים לאחל מוות לאדם הם אומרים לו- אבקי עלקי בקי.. אני אומרת לשלמה ממגדל שלא אבכה כשימות, אני אומר מה שהמצרים אומרים כששלמה ממגדל ימות- אחסאן מינאק ראחו.

יען כי מה הקשר בין דנינו וביטוח.. 

לוציפר\בונים חופשים.

““…הנני מבטיח לרוח הגדולה לוציפוג (לוציפר), נסיך השדים, שכל שנה אני אביא בפניו נפש אדם לעשות בה כרצונו, ובתמורה לוציפוג יבטיח להעניק לי את האוצרות של כדור הארץ וימלא כל תשוקה שלי לאורך החיים הטבעיים שלי. אם אכשל להביא לו כל שנה את הקרבן הנ”ל, אז נשמתי תשועבד אליו. חתום …”
^ מאנלי פאלמר הול, בונה חופשי דרגה 33″ קונספיל.

“‘הדוקטרינה הסודית‘, הלנה בלבצקי, חברה בזרם “כוכב המזרח” של הבונים החופשיים, ומייסדת התיאוסופיה:
“לוציפר מייצג חיים, מחשבה, קידמה, ציוויליזציה, חירות, עצמאות… לוציפר הוא ההגיון… הנחש, המושיע”. (כרך 2, עמודים 171 ,225, 255)” קונספיל.

הם לא מכחישים שהם באו לעשות סוף יה.. כמעשה הילל בן שחר. הילל היפה. כמו שם בית החולים בחדרה.. קרוב לאולגה..

ספות חטאה בחטאה.
בעת הזו בארץ ישראל, אתה לא יכול לקיים את מסכת פרה ז,ה, כי ספות חטאה בחטאה זה חטא שלעצמו. אתה אולי תצליח לשפוך דם של אדם, אך לא תצליח לנקות את דמך בדמו. שפיכת דם של אדם לצורך “רפואת הנפש” של אדם אחר, זהו חטא. שאתה מקבל ופועל על פי מערכת חוקים שמקיימת את מסכת פרה ז,ה אתה מחיל בישראל מערכת חוקים שאסור שתתקיים בישראל. לכן לאחר שפיכת דמו של ישו, גורש העם היהודי מישראל. כי בזמנו של ישו, החלו יהודים לפעול במסגרת חוקים אלו. העדויות מעידות על כהני דת שפעלו בזמן חורבן בית שני לטובת אצולת ההון לצורך פעולות מסוג ז,ה. סטייל פינטו, רנטגן אתם יודעים.. סטייל מלובביץ’ שנתן לאלשטיין שני דולארים אחד לו ואחד לעני המחצית, החציא מקיימת את מסכת פרה זה, לכן אנחנו נדרשים לתת מעשר כתרומה כדי שהתרומה לא תשמש כמעשה האלטלנה, הנדנדה אחד לעולה ואחד לחטאה, משמע- כפרת נפש באמצעות אדם ולא עז. זאת הסיבה שאשכנזים קראו לנו שווערצע חייעז ולקודמנו בארופה- ווילדע חייעז. אפריקה והמזרח התיכון נחשבות לארצות החיים. שמהן שאבו הכובשים את ארצות אפריקה והמזרח התיכון לאורך הרבה מאוד דורות חיים מבני אדם, לא רק מאוצרות ההון של הבריאה.
מַה-גָּדְלוּ מַעֲשֶׂיךָ יְהוָה; מְאֹד, עָמְקוּ מַחְשְׁבֹתֶיךָ. אִישׁ-בַּעַר, לֹא יֵדָע; וּכְסִיל, לֹא-יָבִין אֶת-זֹאת. תהלים.

כשאצל שוקן כתבו את המאמר על גזעים נחותים שנורדאו חשב שיש להכחיד הם כתבו על כך בעניין המוסלמים בארופה של העת הזו, והם יחסו לו סוג של נבואה. מה שהם לא חשבו עליו או לפחות לא כתבו על העניין בעיתון שלהם, הוא שנורדאו דיבר על הכחדת עמים שבאים לשבר מזון בארופה, לפני השואה.

הממסד בישראל דחה את דבריו של קלמן כצנלסון אודות עליונות בני אשכנז ונחיתות יהודים יוצאי ארצות האיסלם, אך בפועל לא העמיד אותו לדין,  קלמן כצנלסון אמר ששפת התורה היא נחותה והיידיש היא שפה עליונה. וכמו שהוא אמר, בסופו של יום השפה המדוברת בישראל היא אינה שפת התורה, למרות שיש בה מילים בעברית. כמשל, המילה ציבור שהוספה לשפה העברית כמו הרבה מילים שנכנסו לשפה ויצרו את השפה המדוברת בישראל, היא מילה נוראה, המילה הנכונה היא קהל עם. העם היהודי בישראל והגר התושב עימנו אינם עמים בורים. יש חשיבות גדולה לשפה לנוכח העובדה שבורא עולם הרס את שפתם של בוני מגדל בבל. החיים והמוות ביד הלשון, ולקרוא לעם בור זה להרוג את רוחו ולשלוט עליו כבור. ואת הפתרון הסופי לתאוסופי של קלמן כצנלסון ונורדאו אנו רואים היום לנוכח הון שלטון תקשורת ובעלי הון ריכוזי שמתפקדים כאלוהים אחרים ואין התנגדות נכונה לתופעה.

אפרטהייד- שוקןאינטל“אפריקאנרים (או בורים) הם הדרום אפריקאים הלבנים הדוברים אתשפת האפריקאנס – שפה שהתפתחה מדיאלקט הולנדי. מוצאם בעיקר במהגרים קלוויניסטים מארצות צפון-מערב אירופה (ברובםהולנדים,גרמנים וצרפתים הוגנוטים).
האפריקאנרים ידועים גם כ”בורים” (Boere = איכרים, בשפות הולנדית ואפריקאנס, על שום עיסוקם של ראשוני המתיישבים הלבנים בדרום אפריקה), אם כי היום שגור יותר המונח “אפריקאנרים” לאפיון קבוצה אתנית זו. המונח “אפריקאנר” משמש היום בעיקר לצורך הבחנה בין הלבנים דוברי האנגלית – צאצאי הקולוניאלים הבריטים, לבין דוברי האפריקאנס – צאצאי המתיישבים הבורים המקוריים.” וויקיפדיא.

 תגובתי לועידת דאבוס נשארה כשהייתה בשנה שעברה ובשנה שקדמה לשנה שעברה:מי הזיז...

מר שרון יצחק תשובה, מחיר ליטר דלק בימים אלו הוא  5.78 ש”ח כשהחבית עולה כ- 27 דולר. בסוף שנת 2008 לפי הספורות הנוצריות, כשמחיר חבית נפט היה כ- 32 דולאר מכרת ב- 5.00 שקל. לנוכח ידיעתנו שהמדינה מספקת לך עובדים בזול לאורך שנים ומשלימה את שכרם באמצעות כספי משלמי המיסים, אתה עושק את העם היהודי והגר התושב עימנו בארץ ישראל נחלתו של יהוה, ואל תגיד ששר האנרגיא אישר לך, הוא לא מעניין, כי הוא לא מחליט, אתה’מבין.

 i know the meaning of the word bridge, their is a kibutz in the north in the same name.. i think that the meaning of the word camP is shortcut word to the word- camp.. like shilo tant camp… you know what i mean

ברידג’ זה גם משחק קלפים.. אתה יודע.. כמו קוצ’ינה.. קוצ’ינה זה גם מטבח, אקונומי, גם משחק קלפים.. של רכבת העמק.. אתה יודע..

ברור לי ולך שכל המהלכים לאישור מתווה הגז בפרט והפרטה בכלל נעשים גם בחוקי התורה, הנביאים והכתובים וזאת כדי להכשיר עושק וגזל. זאת מהותה של דת הציונות שאין לה קשר ליהדות שמעבידה את התורה. לכן, כמו שתפשו את אל קפונה על חטאי מס ולא על החטאים שרצו לתפוס אותו, גם כאן ניתן לתפוס אותך ואת חבורתך בחוקי התורה, הנביאים והכתובים וזאת שלא בחטאים שרצינו לתפוס את החבורה שעושקת את עמי העולם.

תכניס גם את המשפטים הבאים לגזר הדין:

כִּי-יִמָּצֵא אִישׁ שֹׁכֵב עִם-אִשָּׁה בְעֻלַת-בַּעַל, וּמֵתוּ גַּם-שְׁנֵיהֶם–הָאִישׁ הַשֹּׁכֵב עִם-הָאִשָּׁה, וְהָאִשָּׁה; וּבִעַרְתָּ הָרָע, מִיִּשְׂרָאֵל.

החילום לעשות

זההצורך של האחווה להכניס לכלא prime minister מהנסיכים, מהאצולה, כדי לעורר אמינות- זה טוב מבחינתנו.

כשביאליק שר את שיר השיטה ושואל מי יהא חתנו, זה לא בגלל שהוא היה שוכב משכב זכר, זה אותו חתן בעל השפעה שבסופו של יום אבישי כהן יופיע באולימפיא בדברו של החתן. כי אבישי כוהן לא יכתוב שיר למען העובדים בשדות הכותנה בשליטתו של הטייקוןהחתן וזאת מהות הג’אז שרוצה החתן (חתן בהגיית יידיש- חוסן, נותן החסות) של יוצרים שלא שרים למען העובדים בשדות הכותנה בישראל. כי בזכות הג’אז עמי העולם חושבים שהחתן סטייל חתנו של ביאליק- בור.

לא מזמן ישבתי בשפת הים והיו בחורים צפונבונים מהשכונות הצפוניות של tlv שישבו בשולחן סמוך והם דיברו על איך האח הגדול של חבר שלהם מעמיס בנות מהשכונות הדרומיות של tlv. אני אומר זאת באותה דרך שהשתמשו הבחורים בשפת הים:

חרמן

האתנן שקיבל הקצין האשכנזי הפך את הנאנסות בשואה, לזונות.

סביר להניח שאתנן הזנות שקיבלו הנכדים של זונות ה juden שהקצין הנאצי העמיס, שימש לנקות את את הנאצים ומשכך את הריבעים והשילשים שלהם- נכדהם החיים בגרמניא. וגרמניא הפכה להיות ארץ חפץ, שהבחורים הצפון בונים מ tlv, הנינים של הזונות האשכנזיות- מתחננים בימנו לאזרחות בארצו של הקצין הנאצי. אני מניחה שזה עושה טוב לנכד של הנאצי פקיד משרד הפנים של גרמניא, שהנכד של הזונה האשכנזית מתחנן בפניו “כתולעת קטנה באדמה” (איבן גבירול) לאזרחות בארצו שטבחה בעם של הבנים, הנכדים והנינים של הזונות האשכנזיות.

מעשה המרכבה, מעשה הפרדס, הוא הרכבה של אדם חברה ארץ מדינה, שבונה את פני החברה- מי עשירים, מי עניים, מי יקבל השכלה גבוהה, מי יקבל השכלה נחותה, מי יקבל שכר גבוה ומי יקבל שכר נמוך, במקביל נבנת תודעה, כמו התודעה שנבנתה בישראל שמזרחים נחותים ואשכנזים עליונים, כמו התודעה שבלי שרי אריסון או עידן עופר לא תהיה פרנסה. בניית מחשבה רווחת שמקיימת את היכולת לעשות זאת מבלי שתהיה התנגדות אמיתית, זאת הרדמה כמעשה ה- אקו- נום-יה, כמעשה קדוש ישראל התוו, כי לנו היהודים יש בגוף נשמת חיים של יהוה.

(נכתב כשחשבתי שאני יהודיה, אני בת שבט הלוי , ומשכך אני לא משבט יהודה).

עוצבת הפלדה.

“ב-1956 שונה שם הגדוד ל”יחידה 88″ (ישנה סברה כי היות שבגימטריה נח”ל=88),” וויקיפדיא.

88 זה גם פח בספורות.

איש פח מעוצבת הפלדה.

איש הפח של ארץ עוץ..

אִישׁ הָיָה בְאֶרֶץ עוּץ, אִיּוֹב שְׁמוֹ; וְהָיָה הָאִישׁ הַהוּא, תָּם וְיָשָׁר וִירֵא אֱלֹהִים–וְסָר מֵרָע.  וַיִּוָּלְדוּ לוֹ שִׁבְעָה בָנִים, וְשָׁלוֹשׁ בָּנוֹת.

(קוד שלוש שבעה).

גזענות

לנוכח ידיעתנו אודות דבריו של נורדאו, לנוכח ידיעתנו אודות אנטישמיות שיטתית של הממסד האשכנזי בישראל כלפי יהודים מזרחים, השאלה שצריכה להישאל היא, אם היטלר היה מפעיל את מכונת ההרג שלו נגד מוסלמים בארופה בשנות השלושים והארבעים של המאה הקודמת (לפי הספורות הנוצריות). מה היו האשכנזים עושים. אני בטוחה שהם היו עוזרים להיטלר. בוודאי שהיו בינהם כמה חסידי אומות עולם. כרוח, האשכנזים לא רק שלא היו מתנגדים להיטלר הם היו עוזרים לו. לראיה “שלום” לא שר שיר אחד נגד הטבח הרוחני שהופעל נגד יהודים מזרחים בארץ ישראל. שלום לא שר למען מרויחי שכר העוני ב“מילואות” ובגרנות.  כגזען, שלום לא יכל להרשות לעצמו לשיר נגד עצמו ונגד הוריו שמעסיקים עבדים בשכר עוני, לכן כדי להראות שהוא לא גזעני הוא שר נגד מעבידי עבדים באמריקה או דרא”פ.

באורים לצופן דה ווינצ’י.

הרפואה שהציע דונולו הרופא היא רפואה בסטייל מסכת פרה ז,ה. עדות נוספת לייצור גלמים היא ביצירתו של מוצארט חליל הקסם שבשל כך נרצח מוצארט. ייצור אנשים ספורים בסטייל ניר גלבוע שדרך העסקה שהוא מעסיק, גועלת, שופכת דם של יהודים. ניר גלבוע למעשה אבן חסם הטל, כשעושים פעולת חסם טל זה מעשה געילהריקון. מסכת פרה ז,ה. מסכת פרה ז,ה, היא חטא גדול מאוד. המשנה היא חטא גדול מאוד, כמו מגילת אסתר. מסכת פרה ז,ה היא מעשה מגדל בבל. זאת עדות לבני שבט ה-13 הכוזרים בני יפת שזרעו אשכנז, ששמו מסכות יהודים והם לא יהודים. הם ג’ודנים של ארץ עוץ. לכן ג’ודי גרלנד שרה את שיר הנושא של the wizard of oz.

כשבני האלוהים שהשטן בתוכם ביקשו לשפוך דמו של איוב מארץ עוץ הם השתמשו במסכת פרה ז,ה, הם אמרו- עור בעד עור, נפש בעד נפש. כשבוני מגדל בבל בנו הם השתמשו במסכת פרה ז,ה. להם שם ולמי שלא חלק מהם אוון. גם אלטלנה היא מסכת פרה ז,ה. אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם–וּשְׂדֵי תְרוּמֹת:  כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים–מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן. לצורך געילה. ריקון. להזכירכם למרות שאלטלנה זה בשפה האיטלקית נדנדה, אלטלנה נשלחה מאמריקה.

הָשִׁשָּׁה בַּחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי בַּשָׁנָה הַשִׁבְעִים וּשְתַּים. פרשת הגז- סוף דבר.

אדם שסוחר בבני אדם כחלק מהגות, תאוסופיא, שמצדיקה שהוא לוקח חלק משכרם, הוא ערל בן ערלים שמתפקד כאדם ספור. אבן גלבוע שבמקומותיו נגעלים\מרוקנים העם היהודי. בהתאם לכתוב בתורה, דרך השכר שמציע גלבוע במקומותיו היא שימת חסם של הטל והמטר לעבדים שהוא מעסיק ששכרם נאגר אצלו והוא מחלחל את השכר בדרך שמשמעותה געילה\ריקון, אובדן הקשר הישיר של עם ישראל עם אלהיו. וזאת עוד דרך לעשות מבני אדם כמשל ניר גלבוע – אלוהים אחרים שדרכם יורד הטל והמטר לישראל. זאת המשמעות של לפגוע בעם היהודי באמצעות תורתו.

שפות שמיות.

השפה העברית והשפה הערבית שייכות לאותה משפחת שפות. השפות השמיות. מהתורה אנו למדים שדוברי השפות השמיות מיוחסים לבני ובנות שם- משמע בני זרע אברהם שהיה מזרע שם. אחרי פרשת נח היתה פרשת מגדל בבל, יש לכך משמעות רבה מבחינת חלוקת השפות לאחר שיהוה בלל את השפה. לאיזו קבוצת עמים העם היהודי מקורב ומשכך יש לכך משמעות מבחינה מוסיקלית כרוח. בורא עולם אמר שהמשוררים יאמרו את דברו כשהוא יהיה בהסתר. כך שסביר להניח ששָׁרָשָׁיו המוסיקלים של העם היהודי נשמעים יותר קרובים למוסיקה המוסלמית שמקור שני העמים הוא מהמזרח התיכון ומאפריקה. הרמב”ם אמר זאת לפני מבחינת ייחוד האל. אני מאוד נהנת ללמוד מדוע הוא אמר זאת.

דיור.

אחד הדברים הכי מעניינים ברשת הם המגיבים.
אני חושבת שראיית המציאות מתרחבת ע”י קריאת טוקבקים של אנשים לכתבה כזאת או אחרת.
קראתי כתבה שמספרת שרשות המיסים האמריקאית מהדקת את החבל סביב הבנקים הישראלים הפועלים באמריקה,
והיה כתוב ככה:
“איש עסקים ישראלי לשעבר, תושב קליפורניה, הודה כי הסתייע בשני בנקים ישראלים כדי להעלים מסים בארה”ב…”
וממשיך ומסביר:
“אחד הבנקים הישראלים בלוס אנג’לס שידל את הלקוח לנתב הפקדות מלקוחות אמריקאים לחשבונות בנק שונים בישראל, וכנגד הפקדות אלה לחשבונות בישראל העמיד הסניף בלוס אנג’לס הלוואות לטובת איש העסקים.” דה מרקר.
וקראתי את שאר הכתבה ואחר כך את הטוקבקיסטים.
ומישהו מהטוקבקיסטים כתב ככה:
“בנתניה בונים דירות יוקרה למלביני כספים מחו”ל..רוסים.צרפתים ועוד ועוד..ואת עמך הנתיינתי זרקו לפחים.. ”
ואז מישהו ענה לו:
“בעיקר בהרצליה, הכל שחור”
ונזכרתי שקראתי את זה:
” סטנלי פישר מדבר // מחקר חדש שלא פורסם: עליית מחירי הדיור – בגלל רוכשי הדירות להשקעה, וכדאי להם להיזהר” דה מרקר.

הסללה- הָחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי בַּאַרְבָּעָה וְעֲשָׂרָה יוֹם לַחֹדֶשׁ בַּשָׁנָה הַשִׁבְעִים וּשְתַּים.

יש מצב שסילבן הוא המקור הממשלתי שפגש את נחת זרועו של שרון יצחק תשובה שאמר למעשה לאנשים כמו סילבן שאם הם “ידברו דיבורים” (בהשראת הגשש החיוור “דיברו דיבורים”) אז יש לשרון יצחק תשובה תיק עליהם בו הוא יודע על חטאיהם וסילבן למעשה הוא משל למען יראו ויראו.. יש לו את כראדי ואת שוגון שפינה את תושבי גבעת עמל שבית המשפט בישראל גיבה אותו ונציגים של נובל אנרג’י שפועלים ביחד המשטרה להכות ולדכא מלין ביקר.. אתם יודעים:

מחיר גז

אם כך הדבר וסילבן הוא ה”מקור הממשלתי” ואם כמו שאני חושבת, שיש לשרון יצחק תשובה יכולת לפגוע בשרים שלא עושים את דברו, זה לא הגון שהעם היהודי והגר התושב עימנו ישלמו מחיר יקר לשרון יצחק תשובה בעבור חטאיו של סילבן שלום, כי שרון יצחק תשובה יודע על חטאיהם של נבחרי שעושים את דברו בשל כך.

יש מצב שזה עונה על שאלתם של דה מרקר בעניין הסי  מונים של עידן עופר ל”רגולטורים” בישראל באמצעות ניר גלעד.

ניר גלעד רגולטור

ואני אומרת לשוקן, שאני מאוד לא אוהבת את הדרך שהוא מקדם את כחלון. לאחר אישור המתווה, להשכיח מליבנו את הבגידה שלו.

כחלון

חדר קטן הא..

זנב לשועלים.הָחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי בְּשְׁמוֹנָה-עָשָׂר יוֹם לַחֹדֶשׁ בַּשָׁנָה הַשִׁבְעִים וּשְתַּים.

כשאולמרט אמר את זה, הוא אמר חמש כדי לקבל 47:

גזענות אולמרט

אפרטהייד- שוקן(הכתובה נכתבה לפני ההקלה בעונשו של אולמרט).

מה שעשה אולמרט זה להפיל אשמת גזענות של אוהדי בית”ר ירושלים למוסלמים כדי לנקות אשמה של גזענות אשכנזים כלפי יהודים.

אני אומרת לאולמרט אותו הדבר כמו שאמרתי לעידן עופר: 

שטן

סנוקר בסטייל 33.

אני טוענת שלבונה דרגה 33 ברמה העולמית, יש צירים כדורים שהוא מניע לחטוף שלושה חיילים על המר שתעורר מלחמה בין לבנון לישראל בזמן דרישה לשכר הגון בישראל.(כמו אותו כדור שהפגיעה בדופן שולחן הסנוקר המירה את מסלולו לפגיעה בכדור אחר. אני טוענת שהמקל של הבונה החופשי הוא מטה חרטומי פרעה).

נורדאו

כשאצל שוקן כתבו את המאמר על גזעים נחותים שנורדאו חשב שיש להכחיד הם כתבו על כך בעניין המוסלמים בארופה של העת הזו, והם יחסו לו סוג של נבואה. מה שהם לא חשבו עליו או לפחות לא כתבו על העניין בעיתון שלהם, הוא שנורדאו דיבר על הכחדת עמים שבאים לשבר מזון בארופה, לפני השואה.

הממסד בישראל דחה את דבריו של קלמן כצנלסון אודות עליונות בני אשכנז ונחיתות יהודים יוצאי ארצות האיסלם, אך בפועל לא העמיד אותו לדין,  קלמן כצנלסון אמר ששפת התורה היא נחותה והיידיש היא שפה עליונה. וכמו שהוא אמר, בסופו של יום השפה המדוברת בישראל היא אינה שפת התורה, למרות שיש בה מילים בעברית. כמשל, המילה ציבור שהוספה לשפה העברית כמו הרבה מילים שנכנסו לשפה ויצרו את השפה המדוברת בישראל, היא מילה נוראה, המילה הנכונה היא קהל עם. העם היהודי בישראל והגר התושב עימנו אינם עמים בורים. יש חשיבות גדולה לשפה לנוכח העובדה שבורא עולם הרס את שפתם של בוני מגדל בבל. החיים והמוות ביד הלשון, ולקרוא לעם בור זה להרוג את רוחו ולשלוט עליו כבור. ואת הפתרון הסופי לתאוסופי של קלמן כצנלסון ונורדאו אנו רואים היום לנוכח הון שלטון תקשורת ובעלי הון ריכוזי שמתפקדים כאלוהים אחרים ואין התנגדות נכונה לתופעה.

אפרטהייד- שוקןאינטל“אפריקאנרים (או בורים) הם הדרום אפריקאים הלבנים הדוברים את שפת האפריקאנס – שפה שהתפתחה מדיאלקט הולנדי. מוצאם בעיקר במהגרים קלוויניסטים מארצות צפון-מערב אירופה (ברובם הולנדים, גרמנים וצרפתים הוגנוטים).
האפריקאנרים ידועים גם כ”בורים” (Boere = איכרים, בשפות הולנדית ואפריקאנס, על שום עיסוקם של ראשוני המתיישבים הלבנים בדרום אפריקה), אם כי היום שגור יותר המונח “אפריקאנרים” לאפיון קבוצה אתנית זו. המונח “אפריקאנר” משמש היום בעיקר לצורך הבחנה בין הלבנים דוברי האנגלית – צאצאי הקולוניאלים הבריטים, לבין דוברי האפריקאנס – צאצאי המתיישבים הבורים המקוריים.” וויקיפדיא.

בסופו של יום, למלכה תמיד יש את פנקס הקטן, אותו פנקס הקטן שהמלכה\הממלכה דחתה כל השנים ועכשיו אחרי שג’ק היפה עשה ממנה נכה יש את פנקס הנלהב שעדיין מחכה שהמלכה תקבל אותו והוא יהרוג את ג’ק וישב בכלא בסופו של יום.. יקריב עצמו למענה כמו שאומרים..

מה שאני אומרת זה, שג’ק היפה היה הטוב בסיפור, בדיוק כמו שפיליאס פוג היה הרע בסיפור ומי שהיה הטוב הוא פיקס טריקס…

הוֹי בָּנִים סוֹרְרִים, נְאֻם-יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עֵצָה וְלֹא מִנִּי, וְלִנְסֹךְ מַסֵּכָה וְלֹא רוּחִי–לְמַעַן סְפוֹת חַטָּאת, עַל-חַטָּאת. – הבה ונתחכמה לו.
בספר הזוהר יש התיחסות לעניין שעם ישראל בדין חוטא מקיים את היכולת לשלוט על כנסת ישראל:

אָמַר לֵיהּ, יֵיתֵי סמאל אַפּוֹטְרוֹפְּסָא דֶּאֱדוֹם וְיַטְעִין עִמֵּיהּ קַמָּאי. אֲתָא סמאל. וְטָעִין מִיכָאֵל מִלְּתָא דָא, כִּדְבְקַדְמֵייתָא. אֲמַר סמאל, מָארֵי דְעָלְמָא, אַתְּ הוּא דַאֲמַרְתְּ דִּתְהֱוֵי כְּנִישְׁתָּא דְיִשְׂרָאֵל תְּחוֹת שׁוּלְטָנָא דֶאֱדוֹם, עַד דְּיֶהֱוָן זַכָּאִין קַמָּךְ, וְהָא כָּלְהוֹן חַיָּיבִין עַד יוֹמָא דֵין.

אָמַר לוֹ: יָבוֹא סמאל, הָאַפּוֹטְרוֹפּוֹס שֶׁל אֱדוֹם, וְיִטְעֹן עִמּוֹ לְפָנַי. בָּא סמאל, וְטָעַן מִיכָאֵל דָּבָר זֶה כְּבָרִאשׁוֹנָה. אָמַר סמאל: רִבּוֹן הָעוֹלָם, אַתָּה הוּא שֶׁאָמַרְתָּ שֶׁתִּהְיֶה כְּנֶסֶת יִשְׂרָאֵל תַּחַת שִׁלְטוֹן אֱדוֹם, עַד שֶׁיִּהְיוּ צַדִּיקִים לְפָנֶיךְ, וַהֲרֵי כֻּלָּם רְשָׁעִים עַד הַיּוֹם הַזֶּה.

הרי השכר במשק מקיים את הצורך באשראי, בחוב.. החוב של עם ישראל והצורך בתרומות, במיוחד במועד עמך נדבות ביום חילך..יכול להיות מנותב לצורך אישור החוב של שרון יצחק תשובה שמקיים את שלטונו, ברור לכולנו שללא אישור ה”תספורת”, שרון יצחק תשובה לא היה יכול להמשיך להחזיק במניות דלק\תמר.. והמתווה שאושר מקיים כנסת בציון שנשלטת ע”י ישות זרה..שאינה נבחרת עם.

המונה ליזה.

פיענוח צופן דה ווינצ’ימונה לי ז,ה.

שישי השלוש עשרה. יג’ באדר. יג’ הוא 13 לפי ספורות בבל. אדר הוא החודש השישי לפי ספורות אחשוורוש\בבל.

צופן דה ווינצ’י. 

פיענוח צופן דה ווינצ’י– מונה לי ז,ה.

יג זֶה יִתְּנוּ, כָּל-הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ:  עֶשְׂרִים גֵּרָה, הַשֶּׁקֶל–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, תְּרוּמָה לַיהוָה כֹּל, הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים, מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה, וָמָעְלָה–יִתֵּן, תְּרוּמַת יְהוָה. הֶעָשִׁיר לֹא-יַרְבֶּה, וְהַדַּל לֹא יַמְעִיט, מִמַּחֲצִית, הַשָּׁקֶל–לָתֵת אֶת-תְּרוּמַת יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.  וְלָקַחְתָּ אֶת-כֶּסֶף הַכִּפֻּרִים, מֵאֵת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְנָתַתָּ אֹתוֹ, עַל-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד; וְהָיָה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לְזִכָּרוֹן לִפְנֵי יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.

שישי השלוש עשרה. יג’ באדר. יג’ הוא 13 לפי ספורות בבל. אדר הוא החודש השישי לפי ספורות אחשוורוש\בבל.

ג’יסוס. אחשוורוש-איוב-דוד.

“ז,ה  הממלא לו ולחטאת–ממלא את שלו תחילה, וקושרו באסל; ואחר כך ממלא את של חטאת; ואם מילא את של חטאת תחילה, ואחר כך מילא את שלו–פסול.  נותן את שלו לאחריו, ואת של חטאת לפניו; ואם נתן את של חטאת אחריו, פסול.  היו שניהן של חטאת–נותן אחד לפניו ואחד לאחריו, וכשר:  מפני שאי אפשר.”משנה- מסכת פרה.
ווילדע חייעז/שווערצע חייעז/נושא האסל.

סמי עופר.רוצח.וזאת שירה שהבור רוצה לסרס, ואתם יודעים יש לו סריסים בכל מיני מקומות, גם בכנסת, גם בזמר “המזרחי”. לצורך העניין אבישי כוהן ואיל גולן ויאיר לפיד- אחים. יש להם את אותו אבא\חתן. או אולי בני דודים, האבות שלהם אחים אתם יודעים, ברור לכולנו שהמבורגר ותשובה, אחים. ברור לכולנו שעידן עופר שמחזק את אחיזת הפירמידה שבנה אביו סמי (סמי עופר- הפרעה החדש שלא ידע את יוסף), שתרם למוזאון הימי בלונדון, תוך דקה מארגן הופעה לאבישי במדיסון סקוור גארדן, עם מחמאות בעיתוני התרבות בלונדון שיביאו את הציבור להופעה של הזמר ששר בשפת הלאדינו העתיקה את שיר השיטה של האשכנזים מהיידיש- בג’אז.. 
חורשי צירים.זה

פירמידות

בּוֹשׁוּ וְגַם-נִכְלְמוּ, כֻּלָּם:  יַחְדָּו הָלְכוּ בַכְּלִמָּה, חָרָשֵׁי צִירִים. ישעיהו.

אילומינתי.

.

מגפיים חדשים ונוצצים.

וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר.  דַּבֵּר אֶל-אַהֲרֹן, לֵאמֹר: אִישׁ מִזַּרְעֲךָ לְדֹרֹתָם, אֲשֶׁר יִהְיֶה בוֹ מוּם–לֹא יִקְרַב, לְהַקְרִיב לֶחֶם אֱלֹהָיו. כִּי כָל-אִישׁ אֲשֶׁר-בּוֹ מוּם, לֹא יִקְרָב:  אִישׁ עִוֵּר אוֹ פִסֵּחַ, אוֹ חָרֻם אוֹ שָׂרוּעַ. אוֹ אִישׁ, אֲשֶׁר-יִהְיֶה בוֹ שֶׁבֶר רָגֶל, אוֹ, שֶׁבֶר יָד. אוֹ-גִבֵּן אוֹ-דַק, אוֹ תְּבַלֻּל בְּעֵינוֹ, אוֹ גָרָב אוֹ יַלֶּפֶת, אוֹ מְרוֹחַ אָשֶׁךְ. כָּל-אִישׁ אֲשֶׁר-בּוֹ מוּם, מִזֶּרַע אַהֲרֹן הַכֹּהֵן–לֹא יִגַּשׁ, לְהַקְרִיב אֶת-אִשֵּׁי יְהוָה:  מוּם בּוֹ–אֵת לֶחֶם אֱלֹהָיו, לֹא יִגַּשׁ לְהַקְרִיב. לֶחֶם אֱלֹהָיו, מִקָּדְשֵׁי הַקֳּדָשִׁים, וּמִן-הַקֳּדָשִׁים, יֹאכֵל.  אַךְ אֶל-הַפָּרֹכֶת לֹא יָבֹא, וְאֶל-הַמִּזְבֵּחַ לֹא יִגַּשׁ–כִּי-מוּם בּוֹ; וְלֹא יְחַלֵּל אֶת-מִקְדָּשַׁי, כִּי אֲנִי יְהוָה מְקַדְּשָׁם. וַיְדַבֵּר מֹשֶׁה, אֶל-אַהֲרֹן וְאֶל-בָּנָיו, וְאֶל-כָּל-בְּנֵי, יִשְׂרָאֵל.

אוֹ תְּבַלֻּל בְּעֵינוֹ, אוֹ גָרָב אוֹ יַלֶּפֶת,

זאת הכשלת כהנים לקרוא לבד העוטף את הרגל בשם- גרב.

אין ספק שהמילה מילון היא מילה נכונה לשפת בבילון המדוברת בישראל.

אחד הדברים שכל אשה צריכה לשמוח עליו הוא, שהרבה מחוקי התורה, המצוות והדינים בתורה הם בלשון זכר. יש הרבה מצוות וחוקים ומשכך גם דינים שאינם חלים על נשים. אני חושבת שזאת אחת הסיבות שאונקלוסיפר הנחה את מאמיניו לא לעשות תיקון זכר באשה. שפיכת דם של אדם, הקרבת אדם לחטאים משולה לשפיכת דם שמשמעותה לאבד נפשות ולנו הנשים כדרך הבריאה יש ימי נידה שאלו ימי טומאה, ותיקון זכר במעשה הקרבת קורבן אדם הוא סוג החלפה נפש בעד נפש, עור בעד עור, כפי שכתוב בספר איוב וזכר שמבצע פעולת תיקונו באשה נופל חזק מאוד אם הוא עושה את תיקונים בימי טומאת האשה. הוא נשאר עם דם טמא, שמשמעותו נפש טמאה והאשה כדרך הבריאה מנקה עצמה לאחר ימי הנידה. אין לזכר יכולת לעשות תיקון נפש כשהוא מנקה את גופו כמו האשה שמנקה עצמה לאחר ימי הנידה.

ברוך יהוה שעשני אשה.

  • הנפש היא בדם.
שקלים.

עֲצַבֵּי הַגּוֹיִם, כֶּסֶף וְזָהָב;    מַעֲשֵׂה, יְדֵי אָדָם.

זאת עבודה זרה לשים דמות אדם שמת על כסף.

ליהודים המזרחים, לא להתלונן על שלא שמים תמונות מזרחים על כסף. אתם תחטאו, זאת תהיה סוג קבלה של מעשיהם. זאת דרך להטעות בתוהו. שהריבעים והשילשים של אלתרמן שגאים בראשם ישלמו את מחיר החטא. שבני העדה האשכנזית שגאים בבני עדתם, ישלמו את מחיר החטא. אני צריכה לחשוב על הענין של הרחובות, רוב הרחובות הם על שם אשכנזים, שימת שמות רחובות של אשכנזים שמתו, אנשים שהם קראו להם מנהיגים בתחומי אומנות תרבות והנהגת העם, יוצרת סוג של עליונות של האשכנזים על יהודים ומוסלמים,  זה הכוונה לעשות שם כמגדל בבל וזאת כי מוסדות המדינה מעדיפים באופן ברור אשכנזים,

מעשה המרכבה.. כל חקלאי פיקח יודע שאם לוקחים עץ תפוזים מהפרדס וגודעים חלק מענפיו ניתן לשתול ענפים מעץ אשכולית או קלמנטינה במקום הכריתה של הענפים שנכרתו מעץ התפוזים, וככה עץ התפוזים יכול להצמיח מתוכו גם אשכולית..

מחצית השקל.

זֶה יִתְּנוּ, כָּל-הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ:  עֶשְׂרִים גֵּרָה, הַשֶּׁקֶל–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, תְּרוּמָה לַיהוָה.  כֹּל, הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים, מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה, וָמָעְלָה–יִתֵּן, תְּרוּמַת יְהוָה. הֶעָשִׁיר לֹא-יַרְבֶּה, וְהַדַּל לֹא יַמְעִיט, מִמַּחֲצִית, הַשָּׁקֶל–לָתֵת אֶת-תְּרוּמַת יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.  וְלָקַחְתָּ אֶת-כֶּסֶף הַכִּפֻּרִים, מֵאֵת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְנָתַתָּ אֹתוֹ, עַל-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד; וְהָיָה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לְזִכָּרוֹן לִפְנֵי יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.

שמות.

(יש בעיא עם שטרות הכסף שעליהם יש תמונת אדם).

זאת אומרת שמחצית השקל שנתן עם ישראל לכופר נפש היה העבדת עם ישראל ליהוה ככתוב:

(אסור לעשות פעולות תרומה, או פעולות שמעבירות אליך מחצית שקל של אדם עם מחצית השקל כדי שהאדם שאתה תורם לו לא ישמש כקורבן למעשיך ואסור להאמין ש- שבע וחצי זה – זה, בספורות).

כִּי-לִי בְנֵי-יִשְׂרָאֵל, עֲבָדִים–עֲבָדַי הֵם, אֲשֶׁר-הוֹצֵאתִי אוֹתָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.

(אני חושבת שלא טוב הדבר לתת כסף לעניים מביטוח לאומי לרגל יום חג של נוצרים, אסור שתתקיים שמחת עניים יהודים ביום שאינו חג יהודי).

“ז,ה  הממלא לו ולחטאת–ממלא את שלו תחילה, וקושרו באסל; ואחר כך ממלא את של חטאת; ואם מילא את של חטאת תחילה, ואחר כך מילא את שלו–פסול.  נותן את שלו לאחריו, ואת של חטאת לפניו; ואם נתן את של חטאת אחריו, פסול.  היו שניהן של חטאת–נותן אחד לפניו ואחד לאחריו, וכשר:  מפני שאי אפשר.” משנה- מסכת פרה.
ווילדע חייעז/שווערצע חייעז.

(עם משונה של מאקי מסר).

סתימה בצינור.

כֹּה אָמַר יְהוָה, הִנְנִי מֵקִים עָלֶיךָ רָעָה מִבֵּיתֶךָ, וְלָקַחְתִּי אֶת-נָשֶׁיךָ לְעֵינֶיךָ, וְנָתַתִּי לְרֵעֶיךָ; וְשָׁכַב עִם-נָשֶׁיךָ, לְעֵינֵי הַשֶּׁמֶשׁ הַזֹּאת. כִּי אַתָּה, עָשִׂיתָ בַסָּתֶר; וַאֲנִי, אֶעֱשֶׂה אֶת-הַדָּבָר הַזֶּה, נֶגֶד כָּל-יִשְׂרָאֵל, וְנֶגֶד הַשָּׁמֶשׁ.

בסופו של יום בורא עולם קרע את ממלכתו של שלמה בנם של בת שבע ודוד, למען דוד עבדו (בכתובה אל קפונה, טעיתי כשכתבתי שדוד לא שכב עם בת שבע כשהיתה אישתו של אוריה, תיקנתי) הוא לא קרע את ממלכתו של שלמה בימיו. רק שבט אחד הוא השאיר:

רַק אֶת-כָּל-הַמַּמְלָכָה לֹא אֶקְרָע, שֵׁבֶט אֶחָד אֶתֵּן לִבְנֶךָ:  לְמַעַן דָּוִד עַבְדִּי, וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם אֲשֶׁר בָּחָרְתִּי.

וְהַשֵּׁבֶט הָאֶחָד, יִהְיֶה-לּוֹ–לְמַעַן עַבְדִּי דָוִד, וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם, הָעִיר אֲשֶׁר בָּחַרְתִּי בָהּ, מִכֹּל שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל.

וַיָּחֶל עוֹד, שִׁבְעַת יָמִים אֲחֵרִים; וַיֹּסֶף שַׁלַּח אֶת-הַיּוֹנָה, מִן-הַתֵּבָה.  וַתָּבֹא אֵלָיו הַיּוֹנָה לְעֵת עֶרֶב, וְהִנֵּה עֲלֵה-זַיִת טָרָף בְּפִיהָ; וַיֵּדַע נֹחַ, כִּי-קַלּוּ הַמַּיִם מֵעַל הָאָרֶץ. וַיִּיָּחֶל עוֹד, שִׁבְעַת יָמִים אֲחֵרִים; וַיְשַׁלַּח, אֶת-הַיּוֹנָה, וְלֹא-יָסְפָה שׁוּב-אֵלָיו, עוֹד.

וַיָּחֶל עוֹד,

בשפה שמדברים בארץ סביר להניח שהיו אומרים- אחרי שבעה ימים שלח נח עוד פעם את היונה מהתבה..

יש הבדל כל כך מהותי בין שני ה”ניסוחים” כמו שאומרים.

הדרך שאומרים את המשפט בתורה יש בו כל הרבה משמעויות. המילה יחל היא גם מילה שיש בה תוכן, היא מתארת את שבעת הימים כימים שהיו שהחל בהם. ואילו בשפה המדוברת בישראל השבעה ימים מאוד סתמיים.. אחרי שבעה ימים.. מדידת זמן ללא ערך לזמן.

חילים ממעמד כלכלי נמוך

נוגש פרעה

השאלה הנשאלת היא איזהו חוק יבש מצדיק את אחדות המשטרה עם נובל אנרג’י נגד יהודי שמלין ביקר..

(אם תחשבו על העניין תבינו שכל מערכת הכוחות בישראל נבנתה שלעם אין יכולת מיקוח עם מעסיקים בעניין שכר, שכר המנימום נמוך, למרות האבטלה יש הרבה עובדים זרים שמוכנים לעבוד בשכר זול וכו’ ומערכת האכיפה של היחידה הכלכלית 433 לא עושה את עבודתה כדי לפקח על מעסיקים ולהעמיד לדין את שרי אריסון שהעסיקה עובדים שמשתכרים פחות משכר המינימום ובתנאי עבדות, ברור לכולנו ששרי אריסון תורמת לעמותה שמשתיקה את ארגוני זכויות אדם כמו קו לעובד כי העריצה רוצה להמשיך לשלם שכר עוני ולהרויח הרבה כסף כדי לקנות אלפי יחידות דיור בג’רמני ואחר כך לקנות לעצמה שם במסע יחסי ציבור כנדבנית…).

לכן,

כדי לקיים שוק חופשי, יותר נכון לתת לחיילים המשוחררים את המענק מבלי לאנוס אותם לשרת את שרון יצחק תשובה. מגיע להם אתם יודעים, הם נתנו שנים מחייהם למען המדינה.

רשע כגובה אפו בל ידרוש.

השפה העברית והשפה הערבית שייכות לאותה משפחת שפות. השפות השמיות. מהתורה אנו למדים שדוברי השפות השמיות מיוחסים לבני ובנות שם- משמע בני זרע אברהם שהיה מזרע שם. אחרי פרשת נח היתה פרשת מגדל בבל, יש לכך משמעות רבה מבחינת חלוקת השפות לאחר שיהוה בלל את השפה. לאיזו קבוצת עמים העם היהודי מקורב ומשכך יש לכך משמעות מבחינה מוסיקלית כרוח. בורא עולם אמר שהמשוררים יאמרו את דברו כשהוא יהיה בהסתר. כך שסביר להניח ששָׁרָשָׁיו המוסיקלים של העם היהודי נשמעים יותר קרובים למוסיקה המוסלמית שמקור שני העמים הוא מהמזרח התיכון ומאפריקה. הרמב”ם אמר זאת לפני מבחינת ייחוד האל. אני מאוד נהנת ללמוד מדוע הוא אמר זאת.

אני מרבה להשתמש באיל גולן כמשל לפגיעה במוסיקה המזרח התיכונית. אני חושבת שאיל גולן וקובי פרץ ושרית חדד הם נדבך שבא אחרי קודמהם שהבינו באיזשהו שלב שהם צריכים למהול את שירתם עם עוד “זרמים מוסיקלים” ולהסיר משירתם כמה רעיונות שאנחנו עדים להם עוד מ”ערש” השירה היהודיה, עוד מימיו של המשורר דוד המלך ובהמשך בימיו של המשורר שלום שבזי. וככה עם השנים המוסיקה המזרחית המיוצרת בארץ ישראל התרחקה ממקורותיה. כמובן שניתן לראות בהבדל כשאנחנו משווים בין – ג’ו עמאר לזוהר ארגוב ובהמשך בין זוהר ארגוב לאיל גולן. כששומעים את היצירה של היוצרים מהארצות המוסלמיות מבינים את ההבדל בין המוסיקה של איל גולן למוסיקה של דהפר יוסף או אברהים מאלוף ובין שרית חדד לחוריא עיישי. אני טוענת שהמוסיקה המזרחית צמחה שלא בכיוונים שיועדו לה. כמו הג’אז, גם המוסיקה המזרחית בארץ פועלת בשיטה, במסגרת נוקשה, כמו המסגרות ההודיות המוסיקליות, הראגות.  השיטה בארץ פותחה כדי לרצות את “מעצבי דעת הקהל” שישמיעו את המוסיקה שלהם. לעיתים היא מייצרת סוג של שקט נפשי שבסופו של יום מרגיעה את המזרחי שהנה הוא לא מקופח והרעים ממשיכים לדפוק בוחטות. ואתם יודעים, איל גולן לא שר את הלכתי לשכת עבודה גם כשהוא שר את הלכתי לשכת עבודה. שהוא שר את הלכתי לשכת עבודה זה יצירה “פולקלוריסטית” של משרד התרבות. כי הלכתי לשכת עבודה הוא לא שיר שמתאים להיום. היום הם רוצים שתבוא ללשכת עבודה לקבל עבודה כפועל בחמשת אלפים שקל ועל כך עדיין לא שר איל גולן. במעגלים הפוליטיים, מירי רגב אותו דבר, שרה הלכתי לשכת עבודה ומסרבת להגדלת תמלוגים מעידן עופר שמעסיק עובדים באמצעות קבלן כח אדם ועל כך לא שר איל גולן. ובעבר גם שרון יצחק תשובה שר הלכתי לשכת עבודה ובפועל מעסיק עובדים בשכר מינימום ועושק כספי חוסכים לימי זקנה וגם על כך לא שר איל גולן. ואתם יודעים, עייני שר הלכתי לשכת עבודה והלך לעבוד אצל תשובה ואצל המבורגר וגם על כך לא שר איל גולן..וגם לא אבישי כהן ה-“קונטרה בסיסט” כפי שמיועד לשירת הג’אז, אתם יודעים, דמות הקיבוצניק הקומוניסט שהפך לקפיטליסט. לא שקומניסט זה “ביג מציאס”, כמו שאומרים.. לנוכח היחס לאנשים “מחוץ לחומות העיר” כמו שאומרים.

רדיו זמן השלום- שמע.
רדיו זמן השלום- שנות השבעים האיטלקיות- היחידה השלמה. רדיו זמן השלום- מוסיקה טוניסאית, אלג’יראית ומרוקאית עממית, היחידה השלמה. מה נהיה.

שפות

מבטא\אקצנט- שתיים.

נידה.

לפי הספורות, מחר משעת השקיעה ועד השקיעה הוא יום שישי השלוש עשרה (אני טוענת שאין אדם שיודע בבטחה את ימי השבוע לפי ספירת הבריאה, אני יכולה להסכים שמחר הוא השלוש עשרה בחודש לפי הירח, אך אין וודאות שמחר יום שישי). יום שישי השלוש עשרה השנה מסתיים ביום הולדתו של ישוע,ישו, גיסוס, עיסא. לפי האמונות של נוצרים הגנוסטים (נוס, חצי בערביתחצי הוא שם קוד לפעולה לכפרת הנפש, בורא עולם ביקש שניתן לו מחצית השקל לכפר על נפשותנו) ישו שימש כקורבן אדם לחטאי האנושות. כך שמחר הוא יום שישי השלוש עשרה מאוד חשוב לאנשים הללו ששופכים דם כדי לכפר חטאיהם. הם חייבים דם נקי שבאמצעותו הם מנקים את דמם. לשמחתי, אני בימי נידה, לא ניתן לשפוך את דמי ואם ינסו לנקות דמם בדם הנידה הם ימותו, יען כי יקבלו טומאה, ימי נידה הם ימי טומאה, ימי המנוחה של האשה. הם חיכו למועד הזה מאה שנה. יען כי לפי הספורות הנוצריות, השנה הבאה שלהם היא 2016- 20, לפי אמונת בני המאיא זהו זמן של מחזוריות אבן הקאטון. המעבר מ-15 ל-16 מסמל את סופו של התמלאות הירח ותחילת ריקונו. בזמן מחצית. המוסלמים והיהודים עובדים לפי זמני ירח, אנחנו זרע אברהם אתם יודעים. לשמחתי אני לא מאמינה בספורות הנוצריות. המדינה והעולם עובדים לפי ספורות נוצריות, כך שלעיתים אנחנו חייבים להשתמש בספורות שלהם כמו בגולה, ולכן חשוב לעשות זאת כמו בגולה- לא מתוך מקום של אמונה.

שְׁמַע, יִשְׂרָאֵל:  יְהוָה אֱלֹהֵינוּ, יְהוָה אֶחָד.

צירים.עצבים.

עצבים הם אלוהים אחרים, לא כעס ורוגז. חטא גדול בפני עצמו של הסב של הנפתוח ששם את השימוש במילה עצבים בהקשרה הלא נכון תוך שימוש יום יומי בה. כמו המילה גועל שמשמעותה ריקון אדם ולא תחושות לא נעימות ממראה לא נעים. שאול ויונתן נגעלו בגת ואשקלון ודוד המלך אמר לא לבשר ולא להגיד בגת ואשקלון כדי לא לשמח בנות פלישתים וערלים. ואתם יודעים שבני אדם מבשרים בגת ואשקלון כל יום ומשתמשים במילה גועל כל יום.

ואתם יודעים ששרון יצחק תשובה עשה תספורת לעם בישראל. שימת המילים המדויקות למעשיו של שרון יצחק תשובה הם כמעשה דלילה לשמשון. כך שבנימין חתם על מתווה הגז הוא שימח את הערל הפלישתי- שרון יצחק תשובה.

תארו לכם שהדינוזאורים לא היו נכחדים.
וככה היו דינוזאורים מסתובבים בעולם..
ברור לכולנו שהאנושות דה היום,
לא הייתה יכולה להכיל את קיום הדינוזאורים..
באיזשהו שלב,
הבריאה עשתה תיקון והכחידה את הדינוזאורים..
בשלבים מסויימים של האבולוציה האנושית,
הבריאה התחילה להכחיד דינוזאורים חדשים שקמו בקרבה,
אתם יודעים,
אימפריות..נפוליאונים בתחפושות כאלו או אחרות
בשלב הנוכחי של האבולוציה האנושית,
האנושות מתחילה להילחם בדינוזאורים הנוכחיים
הטייקונים..
(לפעמים אתם תראו\ראיתם פה חבלות שיגרמו\גרמו לכם לחייך אולי.. חשוב שתזכרו שמדובר באותו ילד, מלך הכיתה, שעושה צחוק מהילד או הילדה שמסרבים לקבל את מלכותו..כשאתם צוחקים ממעשיו אתם הולכים בעיניים עצומות אחרי המלך שלכם, בדיוק כמו שהעם הגרמני הלך אחרי היטלר כצאן לטבוח.
חרמןלכל פעולה שעשית ותעשה- עשיתי ואעשה הקבלה למעשי הנאצים. כל פעולה\חטא שעשית לנו היהודים המזרחים והגר התושב עימנו – הנאצים עשו לך ולעמך… (יש “סימטרי”). כך שבסופו של יום כל פעולה שתעשה להפעיל את החיעז, את הג’יסוסים שבנית להיות קורבנות אדם למעשייך, תתקן את מעשי הנאצים והעם הגרמני וכמובן, את העמים ששתפו איתם פעולה. אפשר להסב כל פעולה לטובת הגרמנים, הנאצים ומשתפי הפעולה וכמובן לטובת השילשים והריבעים שלהם- הם נתנו לאשכנזים שילומים).

relocation.

.

Copyright © 2021 . All rights reserved.