בכורי חודש שישי בשנת שבעים ואחת.

מחברת כתיבה- חודש שישי בשנת שבעים ואחת.

ב- 2011 לפי הספורות הנוצריות היתה המחאה הגדולה לדרישת צדק כלכלי חברתי. מעט אחרי שהחלה, נכנס אליה יאיר לפיד עם הדרישה לשיוויון בנטל ואמנון לוי הסעיר את הארץ עם תוכניתו השד העדתי.

כך שאין לטעון שהשיח שאני מנהלת עם הקורות בארץ ישראל בעת הזאת- אינו מתאים לעת הזאת.

מתוך המקום הזה תקראו את דברי.

ותלכו לראות את הסרט סימה ועקנין מכשפה במיוחד בקטע של הראיונות עם נציגי עדות העם בתוכנית הרדיו של סימה.

“שמע ישראל, מה אנחנו נוצרים” מהתוכנית אחד העם אחד.

וכן, סבתא חיה מתה.

מחברת כתיבה-חודש שישי בשנת שבעים ואחת- צו העת:

מחברת כתיבה- נקודות למחשבה.

לנוכח ידיעתינו שמהימים הראשונים האוניברסיטאות היו מוסד סגור של דת אשכנז ועושי דברה, ברור לכל שאגודת הסטודנטים ששמולי והנגבי מהראשים שלה- היא לא אגודה של סטודנטים עניים. ראשי הסטודנטים פועלים למען הברונים השודדים:

תראה, גם גנץ מעלה איתו הומואים לירושלים וגנץ ביקש להבחר כהאדם שיכול לספק לך בטחון, שאתה מבקש מאנשי תועבה בטחון וחסות, זאת יכולה להיות סוג של קבלת משילות של אלוהות אחרת עליך.

כי הוא מציע לך בטחון בתמורה לאישור אויבנו שמטמאים את ירושלים ומונעים את ההתכנות של בניית בית מקדש לבורא עולם בירושלים.

בדיוק כמו שחיסולו של ג’עברי הוציא את הבנים מההפגנות נגד הטייקונים לשדה הקרב. בדיוק כמו שידע לפיד להוציא את הדוסים ואת הגרים מההפגנות שדרשו צדק חברתי כלכלי לשיוויון , כשהכניס את הדרישה לשיוויון בנטל הצבאי. ברור שהם לא יכלו להשתתף בהפגנות נגד עצמם.

“ב-16 בפברואר 2015 סיים בני גנץ את תפקידו כרמטכ”ל לאחר ארבע שנים בתפקידו.” WIKIPEDIA.

יהודים לא ערבים לאשכנזים.

ובבקשה מוסלמים לא לצעוק מוות ליהודים- מעתה תגידו – מוות לאשכנזים, מוות למוטי אלון.

כהנא לא חי- כהנא מת.

ותודה למוסלמי שהרג את גנדי האשכנזי. שיש מצב שהוא היה הודי.

הביצה והתרנגולת.

הרבה שואלים מה היה קודם, התרנגולת או הביצה..

ברור שהתרנגולת. עוף הכנף.

וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת הַתַּנִּינִם הַגְּדֹלִים וְאֵת כָּל נֶפֶשׁ הַחַיָּה הָרֹמֶשֶׂת אֲשֶׁר שָׁרְצוּ הַמַּיִם לְמִינֵהֶם וְאֵת כָּל עוֹף כָּנָף לְמִינֵהוּ וַיַּרְא אֱלֹהִים כִּי טוֹב: וַיְבָרֶךְ אֹתָם אֱלֹהִים לֵאמֹר פְּרוּ וּרְבוּ וּמִלְאוּ אֶת הַמַּיִם בַּיַּמִּים וְהָעוֹף יִרֶב בָּאָרֶץ:

עבודה קרוב לבית.

בשורה התחתונה,

אני טוענת שמקום העבודה של הסיני והסודני בישראל יותר מידי רחוק מבית ילדיהם ונשותיהם ובעליהם.

אם אתה רוצה לספק פרנסה לסינים ולסודנים ולפילפינים תקים עסקים בארצותיהם.

אתה יכול להעביר את בתי האבות שלכם לפיליפינים.

המלחמה ככלי לדיכוי מרד העבד.

מרד הגולם שלא מקבל את הסללתו. ככלי שליטה על המונים ששאלו את נפשם.

אתה לא יכול להאשים את הגולם שקם על יוצרו. את האכזריות של הגולם אתה יצרת. אכזריות ששירתה אותך כששלטת בה.

הַרְעִיפוּ שָׁמַיִם מִמַּעַל וּשְׁחָקִים יִזְּלוּ צֶדֶק תִּפְתַּח אֶרֶץ וְיִפְרוּ יֶשַׁע וּצְדָקָה תַצְמִיחַ יַחַד אֲנִי יְהוָה בְּרָאתִיו:  הוֹי רָב אֶת יֹצְרוֹ חֶרֶשׂ אֶת חַרְשֵׂי אֲדָמָה הֲיֹאמַר חֹמֶר לְיֹצְרוֹ מַה תַּעֲשֶׂה וּפָעָלְךָ אֵין יָדַיִם לוֹ: הוֹי אֹמֵר לְאָב מַה תּוֹלִיד וּלְאִשָּׁה מַה תְּחִילִין: כֹּה אָמַר יְהוָה קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל וְיֹצְרוֹ הָאֹתִיּוֹת שְׁאָלוּנִי עַל בָּנַי וְעַל פֹּעַל יָדַי תְּצַוֻּנִי: אָנֹכִי עָשִׂיתִי אֶרֶץ וְאָדָם עָלֶיהָ בָרָאתִי אֲנִי יָדַי נָטוּ שָׁמַיִם וְכָל צְבָאָם צִוֵּיתִי: אָנֹכִי הַעִירֹתִהוּ בְצֶדֶק וְכָל דְּרָכָיו אֲיַשֵּׁר הוּא יִבְנֶה עִירִי וְגָלוּתִי יְשַׁלֵּחַ לֹא בִמְחִיר וְלֹא בְשֹׁחַד אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת: ישעיהו.

הברונים השודדים- ועושי דברם.

הברון השודד- האב של ילדי חסמב”ה גונב מעניים.

הגנב העני- זורקין  גונב מהברון ששדד אותו.

זורקין הוא יותר קרוב לרובין הוא למעשה משיב את שגנב ממנו ומילדיו האבא של חסמב”ה.

נקווה שהנין של זורקין ישיב את שגנב מאבותיו האבא של חסמב”ה כולל את ילדיו של זורקין.

מרים אחות אהרון.

אני טוענת שביבי וצוקרברג ומשך זרעם- לא יהודים.

בשורה התחתונה מאוד עלוב שמוסדות מדינה מתקשרים עם העם דרך האתר של צוקרברג, בדיוק כמו שעלוב הדבר שכדי לקבל סיוע סוציאלי ממשרד השיכון צריך לקבל את האישור לסיוע דרך חברות של עשירים כמו מ.ג.ע.ר- חורי. בדיוק כמו שעלוב הדבר שכדי לקבל מענק מהצבא לאחר השרות צריך לעבוד בתחנת דלק של תשובה.

האמריקאים לא שונאים את בוב דילן וברברה סטרייסנד, הם שונאים צוקרברג ואת החברה של גוגל ואת אדלסון. אך יש מצב שברברה תפגע בעת התפילה בבית הכנסת כשיתקפו המורדים בעריצים בתחפושת יהודים שעושקים את העם האמריקאי..

ושוב שבנט ואנשיו מתג מחיר שורפים מסגד של הגרים, הם מצדיקים פגיעה בגרים יהודים בארצות הנכר. ששרי אריסון תורמת לאנשיו של בנט, היא לא יכולה להלין על פגיעה בבית הכנסת בשכונה שלה באמריקה.

LOVE AS A STATE OF MIND.

I LOVE YOU.

I AM IN LOVE WITH YOU.

יש הבדל בין שתי ההצהרות…

אני טוענת שג’ון לנון היה – IN LOVE ביוקו אונו.

האהבה שלו אליה שמה אותו במצב אהבה. כשהוא איתה הוא נמצא במצב האהבה.

אותה אהבה שלימדה אותו את המשמעות של ההצלחה שהוא זכה לה ולכן:

POWER TO THE PEOPLE..

GIVE PEACE A CHANCE..

WORKING CLASS HERO גיבור של עניים במעמד פועלים המשתכרים שכר מינימום דרך סוחרי בני אדם כמו סיעודית אלפיים מקבוצת תאגיד קבוצי גרנות, זה משהו להיות.. (גם ישי דוידי עובד, ג’ון לנון לא רצה להיות גיבור של WORKING CLASS מה CLASS של ישי דוידי. ישי דוידי צריך לבקש להיות גיבור כמו שביקש ג’ון לנון שהגיע למעמד הכלכלי של ישי דוידי).

WOMEN IS THE NIGER OF THE WORLD.

וְאִם אָמֹר יֹאמַר הָעֶבֶד אָהַבְתִּי אֶת אֲדֹנִי אֶת אִשְׁתִּי וְאֶת בָּנָי לֹא אֵצֵא חָפְשִׁי:- משל אודי אנג’ל.

בשורה התחתונה גם גנץ לא יכול למשול בירושלים כשהוא מעלה את ההומואים איתו לירושלים.

מר גנץ ,

גם לך אומר כמו שאמרתי לביבי- תצא מהשטחים.

בעת הזאת שכולם יודעים שמוטי אלון האיש השוכב את זכר משכבי אשה שהדין שלו מוות על פי דין תורה והוא נחשב לתועבה, החבר’ה של דרוקמן לא יצעקו לך שאתה בוגד ולא יקראו לך נאצי ולא ידרשו את מותך.

ברור לכל שהחבר’ה שלא דורשים מוות למוטי אלון, לא יכולים לדרוש מוות ל….

*נכתב בעת שמיכל כהן היתה מנכ”לית משרד החינוך.

לימודי שנת שבעים ואחת:

לימודי חודש שישי.

וַיְהִי דְבַר יְהוָה אֵלַי לֵאמֹר: בֶּן אָדָם שִׂים פָּנֶיךָ עַל הַר שֵׂעִיר וְהִנָּבֵא עָלָיו: וְאָמַרְתָּ לּוֹ כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי אֵלֶיךָ הַר שֵׂעִיר וְנָטִיתִי יָדִי עָלֶיךָ וּנְתַתִּיךָ שְׁמָמָה וּמְשַׁמָּה: עָרֶיךָ חָרְבָּה אָשִׂים וְאַתָּה שְׁמָמָה תִהְיֶה וְיָדַעְתָּ כִּי אֲנִי יְהוָה: יַעַן הֱיוֹת לְךָ אֵיבַת עוֹלָם וַתַּגֵּר אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל עַל יְדֵי חָרֶב בְּעֵת אֵידָם בְּעֵת עֲוֹן קֵץ: לָכֵן חַי אָנִי נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה כִּי לְדָם אֶעֶשְׂךָ וְדָם יִרְדֲּפֶךָ אִם לֹא דָם שָׂנֵאתָ וְדָם יִרְדֲּפֶךָ: וְנָתַתִּי אֶת הַר שֵׂעִיר לְשִׁמְמָה וּשְׁמָמָה וְהִכְרַתִּי מִמֶּנּוּ עֹבֵר וָשָׁב: וּמִלֵּאתִי אֶת הָרָיו חֲלָלָיו גִּבְעוֹתֶיךָ וְגֵאוֹתֶיךָ וְכָל אֲפִיקֶיךָ חַלְלֵי חֶרֶב יִפְּלוּ בָהֶם: שִׁמְמוֹת עוֹלָם אֶתֶּנְךָ וְעָרֶיךָ לֹא (תישבנה) תָשֹׁבְנָה וִידַעְתֶּם כִּי אֲנִי יְהוָה: יַעַן אֲמָרְךָ אֶת שְׁנֵי הַגּוֹיִם וְאֶת שְׁתֵּי הָאֲרָצוֹת לִי תִהְיֶינָה וִירַשְׁנוּהָ וַיהוָה שָׁם הָיָה: לָכֵן חַי אָנִי נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה וְעָשִׂיתִי כְּאַפְּךָ וּכְקִנְאָתְךָ אֲשֶׁר עָשִׂיתָה מִשִּׂנְאָתֶיךָ בָּם וְנוֹדַעְתִּי בָם כַּאֲשֶׁר אֶשְׁפְּטֶךָ:  וְיָדַעְתָּ כִּי אֲנִי יְהוָה שָׁמַעְתִּי אֶת כָּל נָאָצוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָמַרְתָּ עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל לֵאמֹר (שממה) שָׁמֵמוּ לָנוּ נִתְּנוּ לְאָכְלָה: וַתַּגְדִּילוּ עָלַי בְּפִיכֶם וְהַעְתַּרְתֶּם עָלַי דִּבְרֵיכֶם אֲנִי שָׁמָעְתִּי: כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה כִּשְׂמֹחַ כָּל הָאָרֶץ שְׁמָמָה אֶעֱשֶׂה לָּךְ: כְּשִׂמְחָתְךָ לְנַחְלַת בֵּית יִשְׂרָאֵל עַל אֲשֶׁר שָׁמֵמָה כֵּן אֶעֱשֶׂה לָּךְ שְׁמָמָה תִהְיֶה הַר שֵׂעִיר וְכָל אֱדוֹם כֻּלָּהּ וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי יְהוָה: יחזקאל.

שִׁמְמוֹת עוֹלָם אֶתֶּנְךָ וְעָרֶיךָ לֹא (תישבנה) תָשֹׁבְנָה וִידַעְתֶּם כִּי אֲנִי יְהוָה: יַעַן אֲמָרְךָ אֶת שְׁנֵי הַגּוֹיִם וְאֶת שְׁתֵּי הָאֲרָצוֹת לִי תִהְיֶינָה וִירַשְׁנוּהָ וַיהוָה שָׁם הָיָה:

וַיָּבֹא מֹשֶׁה וַיְדַבֵּר אֶת כָּל דִּבְרֵי הַשִּׁירָה הַזֹּאת בְּאָזְנֵי הָעָם הוּא וְהוֹשֵׁעַ בִּן נוּן: וַיְכַל מֹשֶׁה לְדַבֵּר אֶת כָּל הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֶל כָּל יִשְׂרָאֵל: וַיֹּאמֶר אֲלֵהֶם שִׂימוּ לְבַבְכֶם לְכָל הַדְּבָרִים אֲשֶׁר אָנֹכִי מֵעִיד בָּכֶם הַיּוֹם אֲשֶׁר תְּצַוֻּם אֶת בְּנֵיכֶם לִשְׁמֹר לַעֲשׂוֹת אֶת כָּל דִּבְרֵי הַתּוֹרָה הַזֹּאת: כִּי לֹא דָבָר רֵק הוּא מִכֶּם כִּי הוּא חַיֵּיכֶם וּבַדָּבָר הַזֶּה תַּאֲרִיכוּ יָמִים עַל הָאֲדָמָה אֲשֶׁר אַתֶּם עֹבְרִים אֶת הַיַּרְדֵּן שָׁמָּה לְרִשְׁתָּֽהּ: וַיְדַבֵּר יְהֹוָה אֶל מֹשֶׁה בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה לֵאמֹר: עֲלֵה אֶל הַר הָעֲבָרִים הַזֶּה הַר נְבוֹ אֲשֶׁר בְּאֶרֶץ מוֹאָב אֲשֶׁר עַל פְּנֵי יְרֵחוֹ וּרְאֵה אֶת אֶרֶץ כְּנַעַן אֲשֶׁר אֲנִי נֹתֵן לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לַאֲחֻזָּה: דברים.

אֲשֶׁר אַתֶּם עֹבְרִים אֶת הַיַּרְדֵּן

שתי גדות לירדן..

עֹבְרִים אֶת הַיַּרְדֵּן שָׁמָּה לְרִשְׁתָּֽהּ:

צד אחד שלנו: שָׁמָּה..

לימודי חודש שישי- תהלים לקריאה עם פרשת המנחה בהעלותך.

וַאֲנִ֤י | עָנִ֣י וְאֶבְיוֹן֮

לְעֶזְרָ֥תִי חֽוּשָֽׁה:

חֽוּשָׁ֫ה-לִּ֥י עֶזְרִ֣י וּמְפַלְטִ֣י

אַ֑תָּה יְ֝הוָ֗ה אַל-תְּאַחַֽר:

חֽוּשָׁ֫ה:

אַל-תְּאַחַֽר:

כנראה היה לדוד קשה מאוד,

מצוקה גדולה.

לכן מהר עזרה..

לימודי חודש שישי- פרשת הַכַּפֹּרֶת. פרשת קְדשִׁים.

אֶת-חֻקֹּתַי֘ תִּשְׁמֹרוּ֒ בְּהֶמְתְּךָ֙ לֹֽא-תַרְבִּ֣יעַ כִּלְאַ֔יִם שָֽׂדְךָ֖ לֹֽא-תִזְרַ֣ע כִּלְאָ֑יִם וּבֶ֤גֶד כִּלְאַ֨יִם֙ שַֽׁעַטְנֵ֔ז לֹ֥א יַֽעֲלֶ֖ה עָלֶֽיךָ: פרשת קְדשִׁים.

וּכְכַלּוֹת אֵלֶּה נִגְּשׁוּ אֵלַי הַשָּׂרִים לֵאמֹר לֹא נִבְדְּלוּ הָעָם יִשְׂרָאֵל וְהַכֹּהֲנִים וְהַלְוִיִּם מֵעַמֵּי הָאֲרָצוֹת כְּתוֹעֲבֹתֵיהֶם לַכְּנַעֲנִי הַחִתִּי הַפְּרִזִּי הַיְבוּסִי הָעַמֹּנִי הַמֹּאָבִי הַמִּצְרִי וְהָאֱמֹרִי: כִּי נָשְׂאוּ מִבְּנֹתֵיהֶם לָהֶם וְלִבְנֵיהֶם וְהִתְעָרְבוּ זֶרַע הַקֹּדֶשׁ בְּעַמֵּי הָאֲרָצוֹת וְיַד הַשָּׂרִים וְהַסְּגָנִים הָיְתָה בַּמַּעַל הַזֶּה רִאשׁוֹנָה: עזרא.

גם ריבעים של יהודי שהזריע בבנות עמים שאסור להזריע בהן הם סוג יצירי כִּלְאַ֨יִם֙ שעטנז…

וְעַתָּה בְּנוֹתֵיכֶם אַל תִּתְּנוּ לִבְנֵיהֶם וּבְנֹתֵיהֶם אַל תִּשְׂאוּ לִבְנֵיכֶם וְלֹא תִדְרְשׁוּ שְׁלֹמָם וְטוֹבָתָם עַד עוֹלָם לְמַעַן תֶּחֶזְקוּ וַאֲכַלְתֶּם אֶת טוּב הָאָרֶץ וְהוֹרַשְׁתֶּם לִבְנֵיכֶם עַד עוֹלָם:

לימודי חודש שישי- פרשת הַפְּקֻדִ֡ים.

שִׁמְעוֹן וְלֵוִי אַחִים כְּלֵי חָמָס מְכֵרֹתֵיהֶם: בְּסֹדָם אַל תָּבֹא נַפְשִׁי בִּקְהָלָם אַל תֵּחַד כְּבֹדִי כִּי בְאַפָּם הָרְגוּ אִישׁ וּבִרְצֹנָם עִקְּרוּ שׁוֹר: אָרוּר אַפָּם כִּי עָז וְעֶבְרָתָם כִּי קָשָׁתָה אֲחַלְּקֵם בְּיַעֲקֹב וַאֲפִיצֵם בְּיִשְׂרָאֵל: בראשית.

וַיְהִי בַיּוֹם הַשְּׁלִישִׁי בִּֽהְיוֹתָם כֹּֽאֲבִים וַיִּקְחוּ שְׁנֵי בְנֵי יַֽעֲקֹב שִׁמְעוֹן וְלֵוִי אֲחֵי דִינָה אִישׁ חַרְבּוֹ וַיָּבֹאוּ עַל הָעִיר בֶּטַח וַיַּֽהַרְגוּ כָּל זָכָֽר: וְאֶת חֲמוֹר וְאֶת שְׁכֶם בְּנוֹ הָֽרְגוּ לְפִי חָרֶב וַיִּקְחוּ אֶת דִּינָה מִבֵּית שְׁכֶם וַיֵּצֵֽאוּ:  בְּנֵי יַֽעֲקֹב בָּאוּ עַל הַחֲלָלִים וַיָּבֹזּוּ הָעִיר אֲשֶׁר טִמְּאוּ אֲחוֹתָֽם: בראשית.

וְהַ֨לְוִיִּ֔ם לֹ֣א הָתְפָּֽקְד֔וּ בְּת֖וֹךְ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל כַּֽאֲשֶׁ֛ר צִוָּ֥ה יְהֹוָ֖ה אֶת-מֹשֶֽׁה: וַֽיַּעֲשׂ֖וּ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל כְּ֠כֹ֠ל אֲשֶׁר-צִוָּ֨ה יְהֹוָ֜ה אֶת-מֹשֶׁ֗ה כֵּֽן-חָנ֤וּ לְדִגְלֵיהֶם֙ וְכֵ֣ן נָסָ֔עוּ אִ֥ישׁ לְמִשְׁפְּחֹתָ֖יו עַל-בֵּ֥ית אֲבֹתָֽיו: פרשת הַפְּקֻדִ֡ים.

וַיְדַבֵּ֥ר יְהֹוָ֖ה אֶל-מֹשֶׁ֥ה לֵּאמֹֽר:  וַֽאֲנִ֞י הִנֵּ֧ה לָקַ֣חְתִּי אֶת-הַלְוִיִּ֗ם מִתּוֹךְ֙ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל תַּ֧חַת כָּל-בְּכ֛וֹר פֶּ֥טֶר רֶ֖חֶם מִבְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל וְהָ֥יוּ לִ֖י הַלְוִיִּֽם: פרשת הַפְּקֻדִ֡ים.

פרשת המנחה- בהעלותך- לימודי שנת שבעים ואחת.

חשוב להבין שהבעל נושא בעוונות אשתו. לכן חשוב לעשות את הבדיקה אם יש חשד.

אם לא נטמאה אז:

וְאִם-לֹ֤א נִטְמְאָה֙ הָֽאִשָּׁ֔ה וּטְהֹרָ֖ה הִ֑וא וְנִקְּתָ֖ה וְנִזְרְעָ֥ה זָֽרַע:

זאת אומרת שהבעל יכול להביא ילדים מאשתו, להמשיך את חייו עימה, להביא חיים עמה.

וְהִשְׁקָ֣הּ אֶת-הַמַּ֗יִם וְהָֽיְתָ֣ה אִֽם-נִטְמְאָה֘ וַתִּמְעֹ֣ל מַ֣עַל בְּאִישָׁהּ֒ וּבָ֨אוּ בָ֜הּ הַמַּ֤יִם הַמְאָֽרְרִים֙ לְמָרִ֔ים וְצָֽבְתָ֣ה בִטְנָ֔הּ וְנָֽפְלָ֖ה יְרֵכָ֑הּ וְהָֽיְתָ֧ה הָֽאִשָּׁ֛ה לְאָלָ֖ה בְּקֶ֥רֶב עַמָּֽהּ:

אם נטמאה:

לגרש את האשה במשמעות של לא להזריע בה זרע- לא להביא משך זרע עמה. לא לזרוע בה זרע.

וְנִקָּ֥ה הָאִ֖ישׁ מֵֽעָוֹ֑ן וְהָֽאִשָּׁ֣ה הַהִ֔וא תִּשָּׂ֖א אֶת-עֲוֹנָֽהּ:

לימודי חודש שישי- פרשת בְּהַר סִינַי.

וְעַבְדְּךָ֥ וַֽאֲמָתְךָ֖ אֲשֶׁ֣ר יִֽהְיוּ-לָ֑ךְ מֵאֵ֣ת הַגּוֹיִ֗ם אֲשֶׁר֙ סְבִיבֹ֣תֵיכֶ֔ם מֵהֶ֥ם תִּקְנ֖וּ עֶ֥בֶד וְאָמָֽה:  וְ֠גַם מִבְּנֵ֨י הַתּֽוֹשָׁבִ֜ים הַגָּרִ֤ים עִמָּכֶם֙ מֵהֶ֣ם תִּקְנ֔וּ וּמִמִּשְׁפַּחְתָּם֙ אֲשֶׁ֣ר עִמָּכֶ֔ם אֲשֶׁ֥ר הוֹלִ֖ידוּ בְּאַרְצְכֶ֑ם וְהָי֥וּ לָכֶ֖ם לַֽאֲחֻזָּֽה:

עבדים בממכרת עבד בישראל יכולים להיות או תושבי חוץ לארץ או גרים:

עובד שאינו מארץ ישראל:

וְעַבְדְּךָ֥ וַֽאֲמָתְךָ֖ אֲשֶׁ֣ר יִֽהְיוּ-לָ֑ךְ מֵאֵ֣ת הַגּוֹיִ֗ם אֲשֶׁר֙ סְבִיבֹ֣תֵיכֶ֔ם מֵהֶ֥ם תִּקְנ֖וּ עֶ֥בֶד וְאָמָֽה:

עובד שאינו ישראלי, אך הוא תושב בארץ:

וְ֠גַם מִבְּנֵ֨י הַתּֽוֹשָׁבִ֜ים הַגָּרִ֤ים עִמָּכֶם֙ מֵהֶ֣ם תִּקְנ֔וּ וּמִמִּשְׁפַּחְתָּם֙ אֲשֶׁ֣ר עִמָּכֶ֔ם אֲשֶׁ֥ר הוֹלִ֖ידוּ בְּאַרְצְכֶ֑ם וְהָי֥וּ לָכֶ֖ם לַֽאֲחֻזָּֽה:

פה אפשר להבין את ההבדל בין עובד זר לגר:

וְהָי֥וּ לָכֶ֖ם לַֽאֲחֻזָּֽה:

עובד זר לא נחשב לתושב קבע כמו הגר.

משמע אקירוב לא יכול ליבא מתנחלים שיתנחלו ויתרבו בארץ. הוא יכול להביא עובדים אך אין להם זכות התנחלות בארץ.

פדיון נפש.

אַֽחֲרֵ֣י נִמְכַּ֔ר גְּאֻלָּ֖ה תִּֽהְיֶה-לּ֑וֹ אֶחָ֥ד מֵֽאֶחָ֖יו יִגְאָלֶֽנּוּ: אֽוֹ-דֹד֞וֹ א֤וֹ בֶן-דֹּדוֹ֙ יִגְאָלֶ֔נּוּ אֽוֹ-מִשְּׁאֵ֧ר בְּשָׂר֛וֹ מִמִּשְׁפַּחְתּ֖וֹ יִגְאָלֶ֑נּוּ אֽוֹ-הִשִּׂ֥יגָה יָד֖וֹ וְנִגְאָֽל:

אם יש ציווי לבן דוד או דוד או אח לפדות את בן משפחתו מעבדות לגר ברור שאסור להם למכור את בן משפחתם.

בשנת היובל למכירתו של ישראלי לעבדות לגר, אין צורך לפדות בכסף:

וְאִם-לֹ֥א יִגָּאֵ֖ל בְּאֵ֑לֶּה וְיָצָא֙ בִּשְׁנַ֣ת הַיֹּבֵ֔ל ה֖וּא וּבָנָ֥יו עִמּֽוֹ: כִּי-לִ֤י בְנֵֽי-יִשְׂרָאֵל֙ עֲבָדִ֔ים עֲבָדַ֣י הֵ֔ם אֲשֶׁר-הוֹצֵ֥אתִי אוֹתָ֖ם מֵאֶ֣רֶץ מִצְרָ֑יִם אֲנִ֖י יְהוָֹ֥ה אֱלֹֽהֵיכֶֽם:

צריך לבדוק אם הקונה מבקש שהעבד, קניינו  יהיה כשעיר לעזאזל לחטאיו.

למידה מספר איוב- פרק חמישי- וּמַלְּט֥וּנִי מִיַּד-צָ֑ר וּמִיַּ֖ד עָרִיצִ֣ים תִּפְדּֽוּנִי:

נקודה למחשבה,

בגרמניא שכר האדם הוא מהגבוהים בעולם והמפעלים מרויחים מאוד וגרמניא נחשבת מעצמה.

תוצרת המפעלים בגרמניא יותר זולה מבישראל.  בשכר העובד בגרמניא הוא יכול לרכוש יותר מבישראל, נדרש לגרמנים הרבה פחות משכורות לקנות בית מבישראל.

בישראל יש עסקים שטוענים שאם יעלו את שכר העובדים הם יפסידו כסף.

ומשכך יש שתי אפשרויות,

האפשרות הראשונה:

הם מנהלים ברמה נחותה, כי הגרמנים משלמים שכר גבוה יותר ומוכרים בזול יותר את תוצרתם ומרויחים:

כמו שהעיד תומא פיקטי, שיש בני אדם שהצלחתם הכלכלית אינה תלויית כשרון:

האפשרות השנית היא,

שהם משקרים, שהם מרויחים ורוצים להרויח יותר באמצעות שכר נמוך.

ומשכך בעלי העסקים בישראל צריכים לבחור בשלוש אפשרויות:

האפשרות האחת שהם כסילים בורים ועלובי נפש.

האפשרות השנית שהם שקרנים.

האפשרות השלישית היא שהם חרא של בני אדם עוכרי וצוררי ישראל.

בתחפושת היהודים שלהם הם אומרים שכל היהודים ערבים זה לזה, כי הם רוצים שהיהודים ימותו למענם ולהקריב אותם לחטאיהם.

אסור שתהיו ערבים לבני שטיינמץ כשייקום עליו אדם.

אסור שתהיו ערבים לשרי אריסון שיקום עליה אדם.

אסור שתהיו ערבים לעידן עופר שיקום עליו אדם.

ברור שלאחר שהכנענו את תנובה שהורידה את המחיר בעת ההיא, לא היה טעם להמשיך את החרם. ביטול החרם היה כשר.

בעתו של ג’ים מוריסון, ג’ים מוריסון אמר- MUSIC IS YOUR SPACIAL FREIND UNTILL THE END.

בעת הזאת יש מוסיקאים שהם חברים של העם שבקרבו הם פועלים, עד הכסף. עד עידן עופר, עד תשובה, עד שטראוס.

.

אתה לא יכול לחשוב על עצמך שאתה גבר נחשק לאחר ששמת לאשה סם אונס ואנסת אותה תוך שהיא נהנית מהדבר ולא יודעת ששמו לה סם אונס. שאתה מתחיל סרט ככה, יש מצב שהפעמים הבאות יהיו בהסכמה. ברור לך שהפעמים הבאות לא היו אם לא היתה את הפעם הראשונה עם סם האונס. אנס ששם לאשה סם אונס יודע שהיא תגיד לו לא, לכן הוא שם סם אונס.

זה בדיוק כמו ששלום חנוך ושלמה ארצי לא ידעו אם  יצירתם היתה אהובה באמת, לנוכח דיכוי המזרחים. גם במקרה זה יש את הלימת המלחמה, הרבה מאוד שירים של אומנים מדורו של שלום חנוך הם שירים שהם בפסקול של המלחמות ההן.. שהשירים שלהם היו הנחמה והשמחה וגם העידוד וגם מוסיקת הרקע לקורות חיינו. זה כמו שאתה שומע שיר בסגנון שאתה לא אוהב אבל בגלל שמשמיעים לך אותו כל הזמן אתה תמצא את עצמך שר אותו בהסח הדעת.. מזמזם את לחנו ככה שאתה עושה משהו.. זה כמו עבודת הנפח שמשנה את צורת הברזל מחמם את הברזל- הכאה/הלימה /מלחמה  עוד חימום, הכאה הלימה/מלחמה- עד שהברזל משנה את צורתו כפי שתכנן הנפח. עד שהשירים של החבר’ה מהדשא של אביגדור והנוסטלגיא של כסית נהיו שירי עממי שלך.. ומה אני אגיד’ך השירים של הדשא של אביגדור וכסית זה לא שירים מהשכונה שלנו..

תוכניות חודש שישי:

מוסיקה גרמנית ואוסטרית- פרק ראשון- ELECTRO and ELECTRO DANCE.

מוסיקה גרמנית ואוסטרית- פרק שני-  CLASIC and CLASSA- היחידה השלמה.

רדיו זמן השלום- מוסיקה גרמנית ואוסטרית- CLASIC and OPERA – פרק ראשון.

אתה שומע ישמעאל…

.

HIKAYAT EL JDAD- שיר השבוע- PT5.

HIKAYAT EL JDAD- שיר השבוע- PT6.

HIKAYAT EL JDAD- שיר השבוע- PT7.

.

הברון השודד- האב של ילדי חסמב”ה גונב מעניים.

הגנב העני- זורקין  גונב מהברון ששדד אותו.

זורקין הוא יותר קרוב לרובין הוד הוא למעשה משיב את שגנב ממנו ומילדיו האבא של חסמב”ה.

נקווה שהנין של זורקין ישיב את שגנב מאבותיו האבא של חסמב”ה כולל את ילדיו של זורקין (בני העדה התימנית שנגזלו מאמהותיהן).

  וְכִי תַשִּׂיג יַד גֵּר וְתוֹשָׁב עִמָּךְ וּמָךְ אָחִיךָ עִמּוֹ וְנִמְכַּר לְגֵר תּוֹשָׁב עִמָּךְ אוֹ לְעֵקֶר מִשְׁפַּחַת גֵּֽר: ויקרא.

“דפו פרוברה נמצאת בשימוש נרחב עבור נשים מאוכלוסיות חלשות, לעיתים ללא הסכמה מדעת וללא יידוע על תופעות הלוואי. כך למשל כבר בשלבי הניסוי הקליני נוסתה התרופה על 13,000 נשים עניות מחציתן שחורות שלא נתנו, כמתחייב, הסכמה מודעת ולא יודעו בדבר תופעות הלואי של התרופה. סידני וולף, ראש קבוצת מחקר בבריאות הציבור העיד בפני הFDA ב-1975 כי דפו פרוברה מיועד לפציינטיות המסרבות או בלתי מסוגלות לקבל את האחריות הנדרשת לשימוש במונעי הריון אחרים, או שאינן מסוגלות או לא מוכנות לסבול את תופעות הלוואי של גלולות למניעת הריון— Karen Hawkins and Jeff Elliott [7].

בישראל כשישים אחוז ממקבלות התרופה הן נשים יוצאות אפריקה, בעיקר עולות מאתיופיה, אף כי משקלן הכולל באוכלוסיית ישראל עומד על כאחוז.[11] בשנת 2012 פרסמה גל גבאי תחקיר על פיו הופעלו לחצים על נשים רבות במחנות המעבר בגונד רובאדיס אבבה ובישראל לקבל דפו פרוברה בלי שניתן להן מידע על תופעות הלוואי ועל אמצעים חלופיים כגלולות או התקן תוך רחמי.” WIKIPEDIA.

וַיֹּאמֶר יְהֹוָה אֵלָיו זֹאת הָאָרֶץ אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי לְאַבְרָהָם לְיִצְחָק וּלְיַעֲקֹב לֵאמֹר לְזַרְעֲךָ אֶתְּנֶנָּה הֶרְאִיתִיךָ בְעֵינֶיךָ וְשָׁמָּה לֹא תַעֲבֹר: דברים.

[12] על פי עדויות שנאספו במסגרת התחקיר, איימו על מועמדות לעלייה כי לא יקבלו אישור לעלות לישראל אם לא יקבלו את הזריקה.[13”   WIKIPEDIA.

world of once upon a time.

יש חבר’ה מה- SEVENTIES שבחרו להשאר בעולם של – ONCE UPON A TIME.

יש כאלה שהתפלחו כסוכני חרש לעולם הזה ב- SEVENTIES..

וגם הם בחרו להשאר כסוכנים בעולם ה- SEVENTIES גם כשנהיה עולם של- ONCE UPON A TIME.

ילדי הבעל זבוב.

ה- MESHIGINE COP.

ילדי הבעל זבוב.

ה- MESHIGINE COP.

בועז כהן הוא כזה.. (יש גם כהן פרעה וגם כהן מדין, לא כל כהן הוא כהן משבט הלוי).

בועז כהן הוא לא העני, הוא ה- SERVENT.

יונתן גפן הוא כזה .

בנו הוא הסוכן שלבש את בגדי המורד ומוביל עדר מורדים שיש דברים שהוא לא מוביל אותם למרוד בהם.

יונתן גפן ובנו הם- SOLDIER OF FORTUN.

היות לכל ילד וילדה בישראל.

נגוף והחלה- שבירת קסם.

וְנוֹדַע יְהוָה לְמִצְרַיִם וְיָדְעוּ מִצְרַיִם אֶת יְהוָה בַּיּוֹם הַהוּא וְעָבְדוּ זֶבַח וּמִנְחָה וְנָדְרוּ נֵדֶר לַיהוָה וְשִׁלֵּמוּ: וְנָגַף יְהוָה אֶת מִצְרַיִם נָגֹף וְרָפוֹא וְשָׁבוּ עַד יְהוָה וְנֶעְתַּר לָהֶם וּרְפָאָם: ישעיהו.

אני טוענת שהמושלים בישראל עושים על אותו רעיון בהפוך..

מבחן שבעים השנים.

בשורה התחתונה במבחן שבעים השנים  כיחידה אחת של רוח יצירה מהמקום, רמת היצירה של הפועלים המורשים בתחום המוסיקה בגבולות ארץ ישראל לעומת בני ובנות ארצות המזרח התיכון הערביות- היא עלובה ומעליבה את ישראל שהיא קוראת ליצירת דת אשכנז יצירה ישראלית..

היצירה המוסיקלית  בישראל הנשלטת על ידי דת אשכנז לא זוכה על פי MICHAL VISION לתואר אומנות.

אותו הדבר עם הטכנאים האלקטרונים..

די מעניין שתלמידי תחום האלקטרוניקה בישראל הגיעו עד רמת הטכנאות. ההשכלה  שהם מקבלים לא הביאה אותם לייצר TELEPHON תוצרת ישראל.

ברור לכל שהמלחמות שישמשו כ”משחק מקדים” ליצירת רגש והנאה משירת דת אשכנז. אילולי המלחמות השירים שלהם לא היו מרגשים אתכם.

מרכבות פרעה.

לנוכח היכולת שלך להבין את בינתו של פרעה כשאתה אומד את ההשכלה של פרעה בעת שאתה בוחן בעת הזאת את הפירמידות,

ברור לך שהיו להם כלים טכנולגיים ובינה הנדסית.

ויש הגיון לחשוב שההשכלה של מהנדסי פרעה ויכולות הכלים של הבונים בעת פרעה, עולים על שלך.

תחשוב מבינה זאת אלו מרכבות היו לפרעה..

יש מצב שה- PORCHE נחשבת סוסיתא ביחס למרכבות פרעה.

יש מצב שבנט רצה להיות אבי היתומים ואילת שקד דיין האלמנות. וברור לכל שהכנסת שיושב בה שמולי לא יכולה להבנות כמעון קדשו ומונעת זאת.

אֲבִי יְתוֹמִים וְדַיַּן אַלְמָנוֹת אֱלֹהִים בִּמְעוֹן קָדְשׁוֹ: תהלים.

בנקודת התפר הזאת בה גנץ מרשיע אתכם הוא מצדיק את עושק אוצרותכם והעברה באמצעותו את אוצרותכם וירושתכם לטייקונים. אני טוענת שיש סוכנים בצבא שיודעים להחיל מלחמה כדי להחיל דין על העם לאחר הרשעתו. ולשים את הנדבנים במקום של:

עַמְּךָ נְדָבֹת בְּיוֹם חֵילֶךָ בְּהַדְרֵי קֹדֶשׁ מֵרֶחֶם מִשְׁחָר לְךָ טַל יַלְדֻתֶיךָ: תהלים.

אני טוענת שחייל בשרות צבאי סדיר הוא מתנדב, הוא תורם, התרומות הן לא תרומות לו. אתה לא יכול לאמר על מתנדב שהוא נתרם במוסדות שהוא עצמו תורם להם. מבחינתי הטייקון תרם למשכורת של גנץ כרמטכ”ל.

וזאת שבירת קסם “רטרואקטיבית” כמו שאומרים..

וחשוב שנבין, לפיד הוא אח של בנט מהשכיבה של מוטי אלון ההומו.

אתה לא מצפה שאני אכנה את הישיבות של הזכרים של מוטי אלון- ישיבות, יען כי הם שוכבים שם.

צניעות יחסית.

הכי קטע עם הדוסיות. שבאה דוסית לחוף היא נראית יצור שאינו שייך למקום, היא נראית מהדוסיות האלה שאומרים עליהן שהבעל שלהם בישיבה הן חוגגות על הטכנאי של המכונת כביסה.. אתם יודעים שהדוסים ההומואים של מוטי אלון נראים מאוד מכוערים ביחס לחבר’ה שעושים כושר בים… הן באות לשטוף את העיניים כמו שאומרים.. 

תדעו לכן דוסיות שכולם יודעים למה אתן לא הולכות לחוף הנפרד..

ותדעו לכם דוסים.. יש לכם בעיה עם המציל בחוף הנפרד… הוא חתיך.. והוא עושה את ההליכה שלו בחוף.. כמו דוגמן הוא הולך בחוף… הוא כוכב ביום של הבנות בחוף הנפרד…

נאסף לעמיו.

וַיְכַל יַעֲקֹב לְצַוֹּת אֶת בָּנָיו וַיֶּאֱסֹף רַגְלָיו אֶל הַמִּטָּה וַיִּגְוַע וַיֵּאָסֶף אֶל עַמָּיו:

עמיו- שבטי ישראל.

וַיִּהְיוּ חַיֵּי שָׂרָה מֵאָה שָׁנָה וְעֶשְׂרִים שָׁנָה וְשֶׁבַע שָׁנִים שְׁנֵי חַיֵּי שָׂרָה: וַתָּמָת שָׂרָה בְּקִרְיַת אַרְבַּע הִוא חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ כְּנָעַן וַיָּבֹא אַבְרָהָם לִסְפֹּד לְשָׂרָה וְלִבְכֹּתָהּ:

וַתָּמָת רָחֵל וַתִּקָּבֵר בְּדֶרֶךְ אֶפְרָתָה הִוא בֵּית לָֽחֶם: וַיַּצֵּב יַֽעֲקֹב מַצֵּבָה עַל קְבֻֽרָתָהּ הִוא מַצֶּבֶת קְבֻֽרַת רָחֵל עַד הַיּֽוֹם:

אשה לא נאספת לעמיה..

עוד חיזוק לכך שהמשך הוא מהאבות ולא מהאמהות.

גזול פסח וחולה.

וַאֲמַרְתֶּם הִנֵּה מַתְּלָאָה וְהִפַּחְתֶּם אוֹתוֹ אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת וַהֲבֵאתֶם גָּזוּל וְאֶת הַפִּסֵּחַ וְאֶת הַחוֹלֶה וַהֲבֵאתֶם אֶת הַמִּנְחָה הַאֶרְצֶה אוֹתָהּ מִיֶּדְכֶם אָמַר יְהוָה:

גָּזוּל וְאֶת הַפִּסֵּחַ וְאֶת הַחוֹלֶה

אתה נלעג שאתה רוצה להקריב כבש או עז שגנבת וכבש או עז פגום שאין לך צורך בו..

שאתה מבקש להקריב את אלה שלא מניבים לך או שלא שילמת בעבורם כסף, אתה לא מקריב.

לנוכח הידיעה שהאשכנזים קראו לנו שווערצע חייעז, אני טוענת שאם האשכנזים הקריבו מהילדים שהם גזלו מהעדה התימנית זה קורבן גזול על כל מה שמשתמע מכך. להזכירך בני העדה התימנית לא מכרו את ילדיהם , האשכנזים גזלו אותם מהם.

כנענים.. חיתים..

נקודה למחשבה:

בתורה יש איסור להתחתן עם עם עמים כמו: כנענים, חיתים ויבוסים..

אין איסור להתחתן עם רוסים. כך שבן ישראל שהתחתן עם בחורה רוסית, אין בעיה עם הדבר. הילדים יהודים כמו עם רות שהתחתנה עם יהודי.

והבנות שהתחתנו עם רוסים מתוך הטעות שהן חשבו שהילדים יהיו יהודים, יכולים להתקבל כגר עימנו כתושבים שעושים ברית וחוגגים את חגנו כמצווה עלינו בחוקי הגר בתורה. וזאת כל עוד אנחנו בטוחים שאין בקרב הרוסים מהעמים שאסור להתחתן איתם, יש סבירות גבוהה שרוב הרוסים אינם מהעמים שאסור להתחתן איתם  יען כי העמים האלה היו מהאזור הזה.

וְנוֹדַע יְהוָה לְמִצְרַיִם וְיָדְעוּ מִצְרַיִם אֶת יְהוָה בַּיּוֹם הַהוּא וְעָבְדוּ זֶבַח וּמִנְחָה וְנָדְרוּ נֵדֶר לַיהוָה וְשִׁלֵּמוּ: וְנָגַף יְהוָה אֶת מִצְרַיִם נָגֹף וְרָפוֹא וְשָׁבוּ עַד יְהוָה וְנֶעְתַּר לָהֶם וּרְפָאָם: ישעיהו.

אני טוענת שהמושלים בישראל עושים על אותו רעיון בהפוך..

נגוף והחלה , נגוף והחלה, שהסוף הוא סוג של המרה שהמושלים מבקשים לקיים משילות של העבדת ישראל לעצבי כנען… לנתק את עם ישראל מבורא עולם.

גם בדרך ששמולי ההומו הובא לאישור בדרך של נגוף- עשיית אדם עני ורפוא במשמעות של תרומות מנדיבים דרך שמולי.

כך הבאת לאישור את צעדת ההומואים בירושלים.

משמע תרופה לתחלואי העוני שיוצרת מחלה קשה יותר.

גם במקרה הזה- שיפטו דל ויתום, עני ורש הצדיקו.

העניים שנסללו להיות מאשרים את ההומואים דרך תרומות משמולי לא אשמים.

נקודה למחשבה-

אם אתה לא יהודי, או משבטי ישראל, יום הכיפורים הוא אינו מועד שלך, ומשכך אתה לא יכול להשיג כיפורי נפש במועד של יהודים. המועד הזה אינו חל עליך ולא חל על אבותיך ולא חל ועל משך זרעך. ומשכך אנשים שאינם יהודים לא יכולים לשלח שעירים לעזאזל לחטאיהם ותועבותיהם במועדים יהודים. להזכירך שילוח לשעירות לעזאזל נעשה ביום כיפור. ומשכך עד שלא יבנה בית המקדש בירושלים הגויים לא יכולים להקריב בישראל. או מקרב ישראל בגלויות.

אנא- לי – ז,ה.

חשיפת CODE ILUMINATI:666- שבירת קסם.

מחברת כתיבה- חודש שישי בשנת שבעים ואחת.

אגב,

חשבתם על כך שיש משותף לתושבי גבעת עמל וליפתא ולפלסטינאים. גם לתושבי גבעת עמל הוצע לפנות את האדמה תמורת כסף, גם תושבי גבעת עמל לא הסכימו. את תושבי גבעת עמל אנסו לצאת מהאדמה. את הפלסטינאים יותר קשה להוציא, אם הם יוציאו את הפלסטינאים בדרך שהם הוציאו את גבעת עמל, ההנהגה הפלסטינאית תשלח לפוצץ את המתנחלים שהתנחלו על אדמתם. ההנהגה האשכנזית לא תפוצץ את הפולשים הבבליים שהרחיבו את שכונת בבל.

ולאשכנזים אני אומרת העובדה שאתם רוצים את ציון לא אומרת שאתם יהודים. הדרישה העקשת של ההומאים של מוטי אלון להחזיק בירושלים היא מסכת יהודי שזרע עשיו שם על עצמו, הקיצוניות היא כדי לייצר אמינות. העובדה שהאשכנזים וצאן מרעיתם צועקים מוות לערבים ודורשים את ירושלים לא מייצרת את המשוואה שהם יהודים.

.

יש מצב שתגיד להם זאת שרמוטה.. זונה .. אל תקשיבו לה.. החבר’ה של קיציס עושים אותו הדבר שהם עושים צחוק על אדם שלנו ומשכך יש הרבה שלא מתייחסים לדבריו ברצינות כמו שאומרים… גם אם הייתי שרמוטה זה לא אומר שעידן עופר צדיק, זה לא אומר שמתווה הגז הגון, זה לא מצדיק את השכר הנמוך ולא מצדיק את ההומואים. ולא מצדיק שמנתקים לחיילים עניים את הטלפון בעת מלחמה. זה לא מצדיק את ההסללה… בדיוק כמו שלינדנשטראוס ביקש לעשות מיעל שרמוטה כדי להצדיק את הקיבוצניקים שאנסו אותה.

.

לידיעת מוטי ששון

באזור כיכר ויצמן מול צחי בשרים בבנין הצמוד לחנות הבגדים ראיתי אשכנזי זקן  שקרא לעובד האריתראי לבוא אליו בסמוך לחדר האשפה של הבנין והאריתראי נענה לבקשתו. הלך ואחרי כעשר דקות חזר לנקות את הרחוב. הדבר נראה חשוד בעיני, אני חושבת שאתה צריך לשלוח פקח לבדוק אם גם בחולון התחילו הפליטים האריתראים לעסוק בזנות ממין זכר כמו  בשכונות דרום- TLV.

.עם בקשה מיוחדת, אם תגלה שדברים כאלה נעשים בחולון, אל תאשים את האריתראי ואל תחשוף אותו. תעזור לו.

.