בכורי חודש עשתי עשר בשנת שישים ושמונה.

עשתי עשר.

וַיְהִי בַּחֲצִי הַלַּיְלָה, וַיהוָה הִכָּה כָל-בְּכוֹר בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, מִבְּכֹר פַּרְעֹה הַיֹּשֵׁב עַל-כִּסְאוֹ, עַד בְּכוֹר הַשְּׁבִי אֲשֶׁר בְּבֵית הַבּוֹר; וְכֹל, בְּכוֹר בְּהֵמָה. שמות.

חֲצוֹת-לַיְלָה–אָקוּם, לְהוֹדוֹת לָךְ:  עַל, מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ. תהלים.

מבחינה הגיונית חצות הלילה, חצי הלילה, הוא העת שהיא מחצית אורך הלילה, מתחילת הלילה ועד סוף הלילה. ברור לכולנו שחצי הלילה הוא מועד שאינו קבוע מועד קבוע. כולם יודעים שיש עונות בשנה שהלילה ארוך יותר והיום קצר יותר ולהפך, למעשה אורך הלילה הוא אורך שאינו אותו הדבר כמו בלילה שקדם לו ובלילה שבא לאחריו. כך ששעת החצות כפי שאתם מכירים היא לא באמת שעת חצות. גם במידת חצות היום המלא, מערב עד ערב, הוא מועד שאינו קבוע כמו שכולם מכירים כמועד כניסת השבת שאינו קבוע. לכן נקודת חצות היום היא לא אותה נקודה בכל יום בשנה.

שעות ביום הן אינן מחוברות למעשה הבריאה, לא ניתן ללמוד על שעות היום ממעשה הבריאה. לכן אין ערך ממשי לשעות כפי שקבעו, כמו שאין ערך ממשי לימים בשבוע, כי ממעשה הבריאה ניתן לדעת אורך שנה אורך יום ואורך חודש ויום בחודש. וכמובן ערב , בוקר, לילה ויום. המילה צהרים מוזכרת בתורה מעט מאוד פעמים. ולאחר מעשה בראשית לא מוזכרים מועדים עם יום בשבוע.

מצאתי אתר נחמד שמעלה מידע על מועדי תחילת הלילה ותחילת היום, לפי נראות הכוכבים בלילה ולפי מועד עלות השחר.

שעת חצות הלילה ביום הזה לפי שעון הספורות:

ירושלים 23:3 בערך. חולון: 23:29 בערך.

זאת אומרת שלצורך תפילה להודות לבורא עולם, רצוי להתחיל את התפילה מעט לפני  כדי להיות בטוחים שאנו מודים לבורא עולם בשעת חצות הלילה בעת התפילה, תפילה כזאת נמשכת שעה בערך לפי הספורות. אם מתחילים את התפילה בשעה- 24 לפי הספורות, זה כבר אחרי המועד.

אני עשיתי:

מעדן.

מעדן.

מצע המעדן:

שמנת 42 אחוז, לא נוזלית ולא רכה מידי, פחות רכה מגבינת שמנת למריחה, וללא תוספי מלח או סוכר או חומרי טעם, הטעם מאוד חלבי, מאוד משובחת. 12 שקלים, בערך 250 גרם) ממעדנית הכפר מעט לפני קולנוע רינה, אם באים מכיוון כיכר הדמעות.

מעט שמנת 9 אחוז (פעם הבאה לא אשים את השמנת ה- 9 אחוז, בפעם הקודמת שעשיתי, עשיתי בלי השמנת 9 אחוז והיה יותר טעים).

מעט חמאה (להמיס כמובן ולערבב עם השמנת).

ומעט מותק (המילה החדשה במקום המילה סוכר).

השוקולד:

שוקולד כ- 65 אחוז קקאו מטירת הממתקים מול דודא לפיצה, 20 שקל למגש משפחתי.

שמנת מתוקה 38 אחוז. (למרות שהשמנת להקצפה לא להקציף).

מעט אבקת סחלב מבוטיק התבלינים שנמצא מול פיצוציית מנדי.

מעט חמאה.

מעט מותק.

הכלים הנאים מעופרה&יוסי שנמצאים מזרחית מהים ומערבית מכיכר סטרומה ומעט אחרי פלאפל צ’נטרו (7 שקל למנה). 12 יחידות קשיחות עם מכסה לשימוש רב פעמי  ב- 17 שקלים.

חג עצים שמח. בינה רגשית.
מעדן. הצעה לשיקום אסירים משוחררים.

שבירת הקסם.

7.5 זה לא ז,ה.

שרי אריסון.

הצבי

שרי אריסון.

על דוד המלך שאמר:

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. וְאַתָּה יְהוָה, אַל-תִּרְחָק; אֱיָלוּתִי, לְעֶזְרָתִי חוּשָׁה. הַצִּילָה מֵחֶרֶב נַפְשִׁי; תהלים.

נאמר:

וַיֹּאמֶר דָּוִד אֶל-נָתָן, חָטָאתִי לַיהוָה; וַיֹּאמֶר נָתָן אֶל-דָּוִד, גַּם-יְהוָה הֶעֱבִיר חַטָּאתְךָ–לֹא תָמוּת. אֶפֶס, כִּי-נִאֵץ נִאַצְתָּ אֶת-אֹיְבֵי יְהוָה, בַּדָּבָר, הַזֶּה; שמואל.

משמע, כשאתה עושה כמו האנשים שדוד נלחם בהם שעשו לדוד את זה:

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. וְאַתָּה יְהוָה, אַל-תִּרְחָק; אֱיָלוּתִי, לְעֶזְרָתִי חוּשָׁה. הַצִּילָה מֵחֶרֶב נַפְשִׁי; תהלים.

גם אם תצליח לעשות את הפעולה, אז אתה מ:

אֹיְבֵי יְהוָה, בַּדָּבָר, הַזֶּה;

לכן אין מצב שתקבל את זה אחרי שעשית את ז,ה.

לאחר המשל:

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. וְאַתָּה יְהוָה, אַל-תִּרְחָק;

דוד המלך ביקש מבורא עולם:

הַצִּילָה מֵחֶרֶב נַפְשִׁי;

דוד המשיל את הבגדים לנפש והמלבוש לחרב. הבגדים שלקחו לו משולים לנפש, והפלת הגורל במשמעות של משל המלבוש כבושת החטא שיש עליו דין מוות (כמו משכב זכר, כמו משכב עם בעולת בעל), שהוא החרב..

הבגדים והמלבושים שבעזרתם תאר דוד את מעשי המבקשים להפילו היו משל כדרך שכותב משורר :

לַמְנַצֵּחַ לִבְנֵי-קֹרַח מִזְמוֹר.
שִׁמְעוּ-זֹאת, כָּל-הָעַמִּים;    הַאֲזִינוּ, כָּל-יֹשְׁבֵי חָלֶד.
גַּם-בְּנֵי אָדָם, גַּם-בְּנֵי-אִישׁ–    יַחַד, עָשִׁיר וְאֶבְיוֹן.
פִּי, יְדַבֵּר חָכְמוֹת;    וְהָגוּת לִבִּי תְבוּנוֹת.
אַטֶּה לְמָשָׁל אָזְנִי;    אֶפְתַּח בְּכִנּוֹר, חִידָתִי.

תהלים.

שאתה משתמש במשל כדי לעשות פעולה אתה עושה פעולת כישוף של מכשף כי ברור לי ולך שבגד או מלבוש לכיסוי ערווה זה בד, זה לא נפש, זה לא רוח.. על פעולת הכישוף שלעצמה יש דין מוות:

מְכַשֵּׁפָה, לֹא תְחַיֶּה. ויקרא.

זאת אומרת שעצם הפעולה הורגת אותך.

ושנשחק:

ברור לכולנו שאדם שמתעסק עם חומרים חלודים בעוצבת הפלדה ושעשה לעצמו קרחת, הוא לא בהכרח מבני קורח. ואדם בשם שמואל שמאשר אותך, הוא לא שמואל הנביא ואתה לא שאול וגם לא דוד. 

מיכל בת שאול.

ניתן לראות שבתורה מרבים להזכיר את שמה של מיכל עם שם אביה שאול, כך שאתה לא יכול להמשיל כל מיכל למיכל בת שאול לצורך פעולות של דת הציונות במשמעות העבדת התורה. כך שכעת אתה מבין שיש הרבה מיכליות בארץ שגם בהגיון שלך, אין לך ולא היתה לך את היכולת להשתמש בהן כבזות לך במשמעות שהבוז שלהן לך, הופך אותך לדוד ומפיל עליהן קללה.

מי הוא יהודי. מי היא יהודיה.

כִּי-אָז אֶהְפֹּךְ אֶל-עַמִּים, שָׂפָה בְרוּרָה, לִקְרֹא כֻלָּם בְּשֵׁם יְהוָה, לְעָבְדוֹ שְׁכֶם אֶחָד. צפניה.

פיענוח צופן דה ווינצ’י- החרב המתהפכת.

מי הוא יהודי. מי היא יהודיה.

.PATRICK DERHI- IDAN OFER-SHERI ARISON- BENNY STEINMETZ- AKIROV-MIMAN

חצות הלילה.

עת חצות הלילה.

שבת.

מצורעים.

עת דודים.

לֹא-תִהְיֶה קְדֵשָׁה, מִבְּנוֹת יִשְׂרָאֵל; וְלֹא-יִהְיֶה קָדֵשׁ, מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל. דברים.

בשורה התחתונה ג’ון לנון אמר לתושבי חרן שהאלוהים שלהם הוא CONCEPT. גם אברהם אמר לתושבי חרן את אותו הדבר כשהלך מארצו וממולדתו ומבית אביו ואמו. שלא כמו אברהם, את ג’ון לנון רצחו כשהוא התעורר וטרם הגיע לאמונה בבורא עולם.

כשג’ון לנון שר את:

INSTANT CARMA הוא אמר את דבריו של דוד- יחלקו בגדי להם ועל לבושי יפילו גורל.

GIVE PEACE A CHANCE – הוא אמר דבר תהלים- בקש שלום ורדפהו.

WORKING CLASS HERO –

כִּי-יַצִּיל, אֶבְיוֹן מְשַׁוֵּעַ;    וְעָנִי, וְאֵין-עֹזֵר לוֹ.
יָחֹס, עַל-דַּל וְאֶבְיוֹן;    וְנַפְשׁוֹת אֶבְיוֹנִים יוֹשִׁיעַ.
מִתּוֹךְ וּמֵחָמָס, יִגְאַל נַפְשָׁם;    וְיֵיקַר דָּמָם בְּעֵינָיו.
וִיחִי–    וְיִתֶּן-לוֹ, מִזְּהַב שְׁבָא:

והתפלל POWER TO THE PEOPLE.

והוא אמר WOMEN IS THE NIGER OF THE WORLD כפי שכתוב בתורתנו שהמשילות של האיש על האשה היא עונש. וכפי שכולנו יודעים בנבואות ספר צפניה, יש נבואה על הושעת הצולעה, האשה שנבנתה מצלעו של האדם.

ושג’ון ויוקו הבינו שצופים בהם בבית הם לא התבוששו, וקראו לכל המוסרות בעולם לבוא לראות אותם ערומים כשהם לא מתביישים וכך הם אמרו לצופים שהם לא יתבוששו, ובכך חזרו יוקו וג’ון לגן עדן, שהם ערומים ולא מתבוששים. בדיוק כמו אדם וחווה שלא התבוששו שהיו ערומים. זה יפה מאוד בעיני שג’ון ויוקו ידעו שהם ערומים בהשגות הידועות לנו ולא התבוששו.. לכן ברור לכולנו שהם לא היו ערומים מהסוג של הנחש שצפה בהם בבית שלהם..

 
רדיו זמן השלום- תוכניות החודש העשתי עשר.
רדיו זמן השלום- BALIGH HAMDI- היחידה השלמה.

עמוד התוכנית- פרק ראשון.

עמוד התוכנית היחידה השלמה.

התוכנית הבאה של רדיו זמן השלום תהיה תוכנית אביב עמים והפעם MECADONIA עם מעט מוסיקה יוונית עם השפעות מ- MECADONIA.

וכמובן שחייבים לציין את יוקו, בלי יוקו לא היינו זוכים לראות את יופיו של ג’ון שבא מליברפול, שכונת עבדים לבנים בלונדון וג’ון לא שכח מאיפה הוא בא.. יוקו היתה עזר כנגדו ואמנית ויוצרת שאני טוענת שיהיו אנשים שישמעו יצירה שהיא עשתה בשנות השבעים לפי הספורות הנוצריות ורק בעת הזו יש להם את הבינה הרגשית לאהוב את יצירתה, בדיוק כמו אום כול ת’ום שיש אנשים שדחו אותה באותם שנים ורק היום יש להם את הבינה הרגשית לאהוב את שירתה..

מוסיקה יפנית.

“פוליש”.

cofix.

מכה וחובש.

הפקעת אדמות.

אין חנינה.

“מועדון מעריצים”.

YOU CAN CHECK OUT ANY TIME BUT YOU CAN NEVER LEAVE- EAGLES.

בתחילת דרכו, שלמה המלך היה בסדר..

בְּגִבְעוֹן, נִרְאָה יְהוָה אֶל-שְׁלֹמֹה–בַּחֲלוֹם הַלָּיְלָה; וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, שְׁאַל מָה אֶתֶּן-לָךְ. וַיֹּאמֶר שְׁלֹמֹה, אַתָּה עָשִׂיתָ עִם-עַבְדְּךָ דָוִד אָבִי חֶסֶד גָּדוֹל, כַּאֲשֶׁר הָלַךְ לְפָנֶיךָ בֶּאֱמֶת וּבִצְדָקָה וּבְיִשְׁרַת לֵבָב, עִמָּךְ; וַתִּשְׁמָר-לוֹ, אֶת-הַחֶסֶד הַגָּדוֹל הַזֶּה, וַתִּתֶּן-לוֹ בֵן יֹשֵׁב עַל-כִּסְאוֹ, כַּיּוֹם הַזֶּה. וְעַתָּה, יְהוָה אֱלֹהָי, אַתָּה הִמְלַכְתָּ אֶת-עַבְדְּךָ, תַּחַת דָּוִד אָבִי; וְאָנֹכִי נַעַר קָטֹן, לֹא אֵדַע צֵאת וָבֹא.  וְעַבְדְּךָ–בְּתוֹךְ עַמְּךָ, אֲשֶׁר בָּחָרְתָּ:  עַם-רָב, אֲשֶׁר לֹא-יִמָּנֶה וְלֹא יִסָּפֵר מֵרֹב. וְנָתַתָּ לְעַבְדְּךָ לֵב שֹׁמֵעַ, לִשְׁפֹּט אֶת-עַמְּךָ, לְהָבִין, בֵּין-טוֹב לְרָע:  כִּי מִי יוּכַל לִשְׁפֹּט, אֶת-עַמְּךָ הַכָּבֵד הַזֶּה. מלכים.

מאוד יפה הבקשה של שלמה, בקשה מאוד נכונה של אדם שראוי היה להיות מלך על ישראל בתחילת דרכו:

וַיִּיטַב הַדָּבָר, בְּעֵינֵי אֲדֹנָי:  כִּי שָׁאַל שְׁלֹמֹה, אֶת-הַדָּבָר הַזֶּה. וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֵלָיו, יַעַן אֲשֶׁר שָׁאַלְתָּ אֶת-הַדָּבָר הַזֶּה וְלֹא-שָׁאַלְתָּ לְּךָ יָמִים רַבִּים וְלֹא-שָׁאַלְתָּ לְּךָ עֹשֶׁר, וְלֹא שָׁאַלְתָּ, נֶפֶשׁ אֹיְבֶיךָ; וְשָׁאַלְתָּ לְּךָ הָבִין, לִשְׁמֹעַ מִשְׁפָּט. הִנֵּה עָשִׂיתִי, כִּדְבָרֶיךָ; הִנֵּה נָתַתִּי לְךָ, לֵב חָכָם וְנָבוֹן, אֲשֶׁר כָּמוֹךָ לֹא-הָיָה לְפָנֶיךָ, וְאַחֲרֶיךָ לֹא-יָקוּם כָּמוֹךָ. וְגַם אֲשֶׁר לֹא-שָׁאַלְתָּ נָתַתִּי לָךְ, גַּם-עֹשֶׁר גַּם-כָּבוֹד:  מלכים.

רדיו זמן השלום- ZIAD RAHBANI- שיר השבוע.

ברור לכולנו שעובדיהם של שלמה וחירם היו עובדי מדינה. 

הזנחת זקנים.

מיון והשמה.

מחשבה,

ההבדל בין חברת נקיון, לבין חברת קבלן כח אדם שמספקת עובדי ניקיון.

שאדם או חברה מזמינים חברת ניקיון לעשות “פוליש”, אם הפוליש לא טוב אז מתקשרים לחברת ניקיון ומתלוננים וחברת הניקיון דואגת לעשות עוד פעם את ה”פוליש”. התלונה היא לחברה ולא לעובד. הפוליש הוא הסחורה המסופקת לכן התלונה לחברת הניקיון שדואגת לעשות שוב פעם את ה”פוליש”. במקרה עובד קבלן כח אדם שמוצב במקום קבוע, מחליפים את האדם, הוא הסחורה המסופקת ולכן מחליפים את האדם כדי לתקן. חברת ניקיון המתמחה בפוליש מספקת “פוליש”, היא לא מספקת עובדים, היא כמו מפעל נייד עם מכונות וחומרי ניקוי שמשנה מיקום וכל פעם מספק שרותי “פוליש” במקום אחר, הקביעות של העובדים היא בחברת הניקיון ולא במקום בו הם מנקים. כמו חברת שיפוצים. אין הגיון בלשכור קבוצת בני אדם כעובדי חברה שכירים שיבואו לעשות “פוליש” או כל שרות ניקיון ליום יומיים ואם מקום גדול אז לשבועיים או אפילו חודש. לא כך עם עובדי ניקיון דרך קבלן כח אדם שעובדים כמנקים במקום קבוע לאורך שנים.

ברור לכולנו שאם משרד הבריאות לא יביא בדין את החברה שסיפקה עובדים למוסדות סיעודים, זה יחזק את הטענה שאין טעם בלהעסיק עובדים דרך קבלני כח אדם כי אין להם למעשה חלק ממשי בעבודת העובד הם רק יחליפו עובד.

סביר להניח שבשנה הבאה המפעל שיצטרך עוד פעם שרותי “פוליש” הוא לא ישכור את החברה שעשתה לא טוב את ה”פוליש”. סביר להניח שאם בית החרושת לא יהיה מרוצה מעובד הניקיון שניר גלבוע סיפק לו הוא יחליף עובד ולא את ניר גלבוע כספק עובדים.

וזאת כדי שניר גלבוע לא ינסה לחשוב שהוא חברת ניקיון בתחום אספקת עובדים לניקיון במשרדי הפרלמנט או בכל בית חרושת שהוא מציב עובדים בו באופן קבוע.

“פוליש” זה גם פולני..

 לפי מה שבדקתי ניר גלבוע מצוות 3 לא “מספק” עובדי סיעוד, אך כפי שלמדנו מהתוכנית “בוס בהסוואה”, קבלני כח אדם עושים ביקורי פתע..

ניר גלבוע.

ניר גלבוע

.המשפחה ה- 21.

ימין שקר.

שרי המיסים הם כמו ניר גלבוע בן יורם גלבוע,  וכמו סיעודית 2000 של תאגיד גרנות של קיבוצים. שהעם משלם מיסים לקבלן כח האדם ולא למדינה, כי ניר גלבוע לוקח חלק משכרם ולכן משכורתם נמוכה ושכר חלק מהם לא מגיע לתקרת המס.  בפועל אם היו עובדי הקבלן מקבלים את מלוא השכר המשולם לניר גלבוע בן יורם גלבוע בעבורם, הם גם היו משלמים מס וגם שכרם היה יותר גבוה, להזכירכם בורא עולם לא משח את ניר גלבוע בן יורם גלבוע למלך על ישראל והעמים בישראל לא בחרו בו.

ניר גלבוע

מס צריך להגיע לבית האוצר שיהיה טרף בבית יהוה, מה זאת אומרת, כסף לתת לדל ולאביון ולא לאסדות הגז של שרון יצחק תשובה או למענקים לעידן עופר.

מענקי מדען.

ניר גלעד.

אני אגיד זאת במשל,

ברור לכולנו שאם אתה מבקש מאדם שיפגע לך באוטו, אתה לא יכול להאשים אותו שהוא פגע לך באוטו. גם אם אתה עושה זאת באמצעות שליחים, אתה לא יכול להאשים אותו. 

ואמשיך במשל שממקרה משעל למדנו שהוא לא רק משל,

ברור לכולנו שהאדם שיוצר את המחלה ומתוך המקום הוא מייצר את התרופה, הוא לא רופא.

כמו בנט שיוצר את העוני ומבקש להושיע עניים.

כמו עידן עופר שמקבל כסף מקופת האוצר ותורם לאיצטדיון חיפה.

כמו JUDITH YUVAL REKANATI, שמשלמת שכר מינימום לעובדים ותורמת לילדיהם מלגות לימודים ב- UNIVERCITY ומתוך המקום הזה, היא ואנשים כמוה מבקשים להיות בעלי הדיעה..

בנימין נתניהו.

קיבוצים\ליטבינוףקיבוץ עין גדי- מועצה אזורית תמר\ליברמן-פאינה\ שרי אריסון(היתה שותפה של קיבוץ ניר עוז\HOR ETZYONBENNET NAFTALI  מתנח”לים.

עמוד פתיחה- היום השני, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד פתיחה- היום השני לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש- בצהרי היום.

עמוד פתיחה- היום החמישי, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד פתיחה- היום התשיעי, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים השלוש.

עמוד פתיחה- היום השנים עשר, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד פתיחה- היום הארבעה עשר, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנת שבעים ושלוש.

לפני שממשיכים.

עמוד פתיחה-היום השמונה עשר לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד היום התשעה עשר, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד היום- השנים ועשרים, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד חותם היום השנים ועשרים, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

אחד.

שנים.

שלוש.

ארבע.

חמש.

שש.

שבע.

לפני שממשיכים- שנים.

עמוד היום החמישה ועשרים, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד היום החמישה ועשרים, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד היום החמישה ועשרים, לחודש, בחודש בעשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש, בהמשכו של בוקר..

עמוד היום השישה ועשרים, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד היום השמונה ועשרים, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד היום התשעה ועשרים, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עמוד היום השלושים, לחודש, בחודש העשתי עשר, בשנה השבעים ושלוש.

עריכה ראשונה.

 

Copyright © 2020 . All rights reserved.