בכורי חודש עשתי עשר בשנת שישים ושבע לקוממיות העם היהודי בארצו- בעריכה.

אולמרט/פרס/בוש.

מתוך כתובה שכתבתי בשנת 2006 לפי הספורות הנוצריות אחרי מלחמת לבנון השנית, אחר מבצע שכר הולם (המבצע שפתח את מלחמת לבנון השנית) שהפך את הדרישה של פרץ לשכר הגון למלחמת לבנון השנית כשפרץ נהיה שר הבטחון במקום שר האוצר כפי שביקשו תשעה עשר המושבים שקהל העם בישראל העניק לו.

קראתי את חדשות השבוע וזה מה שיצא..

אסד מציע משא ומתן ללא תנאים מוקדמים

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/518/483.html

אולמרט לא מאמין לאסד ולא, הוא לא קיבל שום איגרת

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/518/714.html

אבל שר החוץ הסורי, מתראין בטלוויזיה מול כל העולם ומציע משא ומתן ללא תנאים מוקדמים:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/518/590.html

אבל איך אולמרט יכול להסכים כשבוש לא מסכים.. האם נאמר ההיפך מבוש? עונה אולמרט לאסד..

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3341071,00.html

כי בוש לא רוצה את אסד בתמונה.. כי הוא בכלל מממן פעילות להורדת אסד מהשילטון באופן דמוקרטי..

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3342720,00.html

ובכלל ארה”ב ציפו שישראל תתקוף את סוריה ותשלח את בניה למלחמה קשה יותר והם ממש התאכזבו שלא עשינו זאת..

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3340655,00.html

ופרס? פרס רוצה קודם את אבו מאזן.. כי אבו מאזן כבר בשל יותר מאסד..

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3342867,00.html

ופרץ? לא נתנו לו לממש את אמונותיו

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/520/667.html

ואולמרט? הנה האמונות של אולמרט שאותן הוא לא מממש:
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/066/742.html

לנוכח ידיעתנו  אלו גורמים נלחמו באסאד- דעאש וטאליבן , זאת לא כל כך דרך דמוקרטית ובוש בא להוריד את הרע כדי להחיל רשעה שתקיים את השליטה של החברים שלו מטקסס.

אתם וודאי תסכימו עימי שפרסקי ואולמרט לא היה להם את האומץ שהיה לבגין שאמר לסאדאת בוא כשביקש לבוא, שאמרו לאסאד לא כי בוש לא הסכים. מה שעשה בגין זה שהסכים להצעתו של סאדאת  זה- יא עווזיל פלפילו.. והמבין יבין.

בשורה התחתונה, זו הסיבה שבגין ורבין וסאדאת הורדו. יש אנשים שהבינו מה אמר בגין כשאמר סובבוני בכחש.

גל בק.

“במשטרה הסבירו כי ממצאי בדיקות הדם לא היו ידועים ליחידה החוקרת עד החודשים האחרונים כיוון שלא ביצעו בדיקה שכזו מטעמם לאחר התאונה. לטענת הגורם, הבדיקה לא בוצעה על ידי המשטרה בזמן אמת מפני שלפני עשור נהוג היה לבצע בדיקת שכרות רק אם התעורר חשד סביר שהנהג היה שיכור, חשד שלא התעורר בתיק זה.” הארץ.

בשנת 2005 לפי הספורות הנוצריות נקבע חוק שאסור לסרב לבדיקת שכרות, ללא קשר אם הייתה תאונה או לא הייתה תאונה.. כך שהתודעה של אז בעניין נהיגה בשכרות אומרת שלא הגיוני שאין נוהל שמחייב את השוטר לעשות בדיקת שכרות בתאונה עם הרוגים. נראה סוג של הקלת ראש של שוטר לא לעשות בדיקה שכזאת כשילד מת מתאונת דרכים. זה דבר שלא אמור להיות נתון לשיקול דעתו של שוטר לצורך העניין גם לא של מפכ”ל וזאת לנוכח ידיעתנו הייכן עובדים כראדי ושוגון ודנינו היום ועל קשריו של ברונו שטיין עם פישר..

אברהם/שרה/פרעה- אוריה/בת שבע/דוד.

פרעה שלא ידע את אברהם, נהג להרוג את הבעלים לפני שהוא שכב עם נשותיהם היפות כי הוא ידע שיענש אם ישכב עם בעולת בעל, כך שגם לפי החוקים שמכיר בהם פרעה אתה בצרה..  

ואתה יודע, בורא עולם לא חס גם על דוד שעשה את המעשה של פרעה, בורא עולם הרג את בכורו של דוד מבת שבע. מכת בכורות אתה יודע. 

טוב, ברור גם שעם ילד ממזר דוד לא יכל לבוא בבית יהוה, לכן הדבר הראשון שדוד עשה לאחר מות בנו היה ללכת לבית יהוה. בורא עולם לא שמע לתפילותיו ותחינותיו של דוד בזמן שהילד היה על ערש דווי..

יוליוס שטרייכר\שארלי הבדו.

גזענות(לגבי הבחורה מכווית הבת של העשירים הכוויתים שהתבטאה נגד יהודים באותן מילים של נורדאו כלפי שחורי עור,

ברור לכולנו שהיא ציר של מלכות EDOM, מלכות EDOM יודעת שיש “בעבוע” שעומד להעיר את הר הגעש הרדום של העמים וזאת בעניינים כלכליים שהאב של הבחורה מכווית גם מאויים  מ”בעבוע” זה. לכן צירים מרכזיים מפעילים כוחות ליצירת שנאה בין העמים(צירים מרכזיים יכולים להיות גם אנשי חמאס, שהם שתולים בתוך החמאס בעזה, אתם יודעים טיל פה טיל שם, פיגוע פה ופיגוע שם עם גיבוי של URI ARIEL שעולה להר הבית ב “סתם יום של חול”  ומלחמה והעם שוכח את המתווה).

הנחש. בַּחֹדֶשׁ הָאַחַד עָשָׂר, הָאֶחָד וְעֶשְׂרִים יוֹם לַחֹדֶשׁ, בַּשָׁנָה הַשִׁבְעִים וּשְתַּים-

ומה התפקיד של האשה.. התפקיד של האשה הוא להכניע את הנחש..

וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים לָאִשָּׁה מַה-זֹּאת עָשִׂית וַתֹּאמֶר הָאִשָּׁה הַנָּחָשׁ הִשִּׁיאַנִי וָאֹכֵל. וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶל-הַנָּחָשׁ כִּי עָשִׂיתָ זֹּאת אָרוּר אַתָּה מִכָּל-הַבְּהֵמָה וּמִכֹּל חַיַּת הַשָּׂדֶה עַל-גְּחֹנְךָ תֵלֵךְ וְעָפָר תֹּאכַל כָּל-יְמֵי חַיֶּיךָ. וְאֵיבָה אָשִׁית בֵּינְךָ וּבֵין הָאִשָּׁה וּבֵין זַרְעֲךָ וּבֵין זַרְעָהּ  הוּא יְשׁוּפְךָ רֹאשׁ וְאַתָּה תְּשׁוּפֶנּוּ עָקֵב. 

יש מצב שזהו תיקון חטא גן עדן שעונשה של האשה היה שתשוקתה לזכר שימשול בה. הכנעת הנחש תרפא את עצבונה של האשה על כך שהיא שולחת את בניה למלחמות שיש מצב שלא יחזרו מהן, מלחמות שבסופו של יום מעשירות את אנשי הנחש.. אתם יודעים..בוש.. בעלי הון ריכוזי שחטא גן עדן מקיים את שליטת הזכר שחבירה לנחש מבטיחה להם…

אני בטוחה שבענייני שימור משילות מסוג זה, יחברו גם מוסלמים וגם יהודים וגם נוצרים לצורך שימור המשילות של הזכר בעולם..

פרופסורים

אֲנִי יְהוָה וְאֵין עוֹד, זוּלָתִי אֵין אֱלֹהִים; אֲאַזֶּרְךָ, וְלֹא יְדַעְתָּנִי. לְמַעַן יֵדְעוּ, מִמִּזְרַח-שֶׁמֶשׁ וּמִמַּעֲרָבָה, כִּי-אֶפֶס, בִּלְעָדָי: אֲנִי יְהוָה, וְאֵין עוֹד. יוֹצֵר אוֹר וּבוֹרֵא חֹשֶׁךְ, עֹשֶׂה שָׁלוֹם וּבוֹרֵא רָע; אֲנִי יְהוָה, עֹשֶׂה כָל-אֵלֶּה. הַרְעִיפוּ שָׁמַיִם מִמַּעַל, וּשְׁחָקִים יִזְּלוּ-צֶדֶק; תִּפְתַּח-אֶרֶץ וְיִפְרוּ-יֶשַׁע, וּצְדָקָה תַצְמִיחַ יַחַד–אֲנִי יְהוָה, בְּרָאתִיו. הוֹי, רָב אֶת-יֹצְרוֹ–חֶרֶשׂ, אֶת-חַרְשֵׂי אֲדָמָה; הֲיֹאמַר חֹמֶר לְיֹצְרוֹ מַה-תַּעֲשֶׂה, וּפָעָלְךָ אֵין-יָדַיִם לוֹ. הוֹי אֹמֵר לְאָב, מַה-תּוֹלִיד; וּלְאִשָּׁה, מַה-תְּחִילִין. כֹּה-אָמַר יְהוָה קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל, וְיֹצְרוֹ: הָאֹתִיּוֹת שְׁאָלוּנִי, עַל-בָּנַי וְעַל-פֹּעַל יָדַי תְּצַוֻּנִי. אָנֹכִי עָשִׂיתִי אֶרֶץ, וְאָדָם עָלֶיהָ בָרָאתִי; אֲנִי, יָדַי נָטוּ שָׁמַיִם, וְכָל-צְבָאָם, צִוֵּיתִי. אָנֹכִי הַעִירֹתִהוּ בְצֶדֶק, וְכָל-דְּרָכָיו אֲיַשֵּׁר; הוּא-יִבְנֶה עִירִי, וְגָלוּתִי יְשַׁלֵּחַ–לֹא בִמְחִיר וְלֹא בְשֹׁחַד, אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת. ישעיהו. 

קלקלה..
צמיחה

נורדאו. שרי אריסון. הזוי. האבקנים. מעשה שהיה כך היה. צפון- בונים.

דובר ימים.

“בְּנֵי יֶפֶת גֹּמֶר וּמָגוֹג וּמָדַי וְיָוָן וְתֻבָל וּמֶשֶׁךְ וְתִירָס. וּבְנֵי גֹּמֶר אַשְׁכְּנַז וְרִיפַת וְתֹגַרְמָה. וּבְנֵי יָוָן אֱלִישָׁה וְתַרְשִׁישׁ כִּתִּים וְדֹדָנִים. מֵאֵלֶּה נִפְרְדוּ אִיֵּי הַגּוֹיִם בְּאַרְצֹתָם אִישׁ לִלְשֹׁנוֹ לְמִשְׁפְּחֹתָם בְּגוֹיֵהֶם.” בראשית.

בְּנֵי יֶפֶת–גֹּמֶר וּמָגוֹג, וּמָדַי וְיָוָן וְתֻבָל; וּמֶשֶׁךְ, וְתִירָס. וּבְנֵי, גֹּמֶר–אַשְׁכְּנַז וְדִיפַת, וְתוֹגַרְמָה. וּבְנֵי יָוָן, אֱלִישָׁה וְתַרְשִׁישָׁה, כִּתִּים, וְרוֹדָנִים. ספר דברי הימים.

המילה היסטוריא היא מילה לא נכונה. נכון לומר בעברית- דברי הימים.

המילה הנכונה לאדם שעוסק בכתיבת היסטוריא היא- דובר ימים.

עתודים- אשכנזי.

ביום שאחרי רב אלוף אשכנזי הלך לעבוד בשמן. למרות ביצועים כושלים קיבל בונוסים שמנים.. 2 מליון פה.. 2 מליון שם..

אומרים שעובדי ציבור באוצר ובכל מיני מקומות.. בבואם להחליט את החלטותיהם השונות חושבים על היום שאחרי..היום בו יעבדו אצל הטייקונים…

השאלה הנשאלת היא מה יעשה אותו בכיר בצבא הגנה לישראל  שאישר לאשכנזי את הקידוח באותה אדמה הקרובה לשטח הצבאי?
אצל איזה טייקון יעבוד וכמה בונוסים יקבל..

“נוסף על הפוטנציאל המבטיח ניחנה שמן בבעלי שליטה חזקים בדמותם של אברהם ננקישווילי ושותפו ג’קי בן-זקן ובמנכ”ל ותיק ומנוסה, יוסי לוי. בשנים 2004-2007, בעת שניהל את שותפות ישראמקו-נגב, ניסה לוי לקדוח בשטח הרישיון אך הקידוח לא יצא אל הפועל בשל עיכובים שונים ובהם הצורך בקבלת אישורים ממערכת הביטחון, בשל קרבת הרישיון לשטח צבאי. הקושי להשיג את האישורים ממערכת הביטחון היה גם אחת הסיבות המרכזיות לבחירה באשכנזי. “הוא רק צריך להביא את האישורים ואז לשבת רגל על רגל ולספור את הכסף”, אמרו אז על הרמטכ”ל לשעבר. האישור אכן התקבל ב-22 ביולי, אך זה היה ככל הנראה המכשול הקטן ביותר במסעם של בעלי שמן אל הזהב השחור. ” גלובס. 13.11.2012 לפי הספורות הנוצריות.

מי פה המלך. (אחרי כתיבת כתובה זו למדתי שאין את המילה כאן בעברית , המילה הנכונה היא- פה).

זון

יצירת עוני בישראל הוא מעשה מרכבה שמשמש לשליטה (הפער יוצר את העליונות) וגם יכולת לקנות אדם השרוי במצוקה כלכלית (שברור לכולנו שזאת מצוקה שהעשיר יצר), להשפיע על אדם לעשות פעולות למען העשיר, אם העשיר רוצה לפגוע באדם שמתנגד לו, הוא בקלות יכול לקנות את חברו העני כדי שיפגע בו. גם זה דבר שהתורה מתיחסת אליו שהיא מבקשת להצדיק עני ורש. לא הורגים את השליח, הורגים את השולח. יצירת עוני הוא לבנות בית חדש עם גג ללא מעקה.

השכיל להרע ולא להטיב…

השכיל להרע ולא להטיב, מה זאת אומרת,

נגיד אדם לומד פלדנקרייז.. אתם יודעים לשמור על הגב .. ואלו לימודים שהם טובים בכללי,  הלומד פלדנקרייז יודע להציע לאדם לשפר את הישיבה כמו מה שאתם מכירים כהנדסת אנוש, כשהוא בודק את הכיסא הוא יודע אם הכיסא בגובה הנכון ביחס למחשב שעובד בעזרתו האדם..ואם הגובה לא נכון הוא יציע להגביה או להנמיך את הכיסא..

כשאדם שלמד פלדנקרייז רוצה להשתמש בהשכלתו כדי להרע, סביר להניח שהוא ינמיך או יגביה את הכיסא לגובה שיעשה נזק ליושב עליו וזה להשכיל להרע. אותו הדבר בתורה שלנו שבורא עולם אמר שהבנים השכילו להרע ולא להטיב.

המתכון המנצח לימי המנוחה..

המצרכים:

2 פרוסות לחם, כחצי חבילת חמאה, שוקולד למריחה.

הוראות ההכנה:

למרוח על פרוסה אחת שוקולד ולהניח על השוקולד את הפרוסה השנית.. יענו כריך שוקולד..

לקחת מחבת מהארון לחמם אותו על הכיריים  ולהמיס את החמאה . לפני שהחמאה נמסה לגמרי להכניס את הכריך ולטגן אותו עם החמאה וזאת עד שהוא יספוג את כל החמאה והכריך יהיה מעט חום אדום..

להוציא מהמחבת ולאכול כל עוד השוקולד חם והלחם זבת חמאה ו”קראנצ'”.. עם כוס חלב יכול להיות נחמד..

ורמוס-תיק פסגות-מעודכן.

מקרה ורמוס הוא מקרה “קלאסי” לזהות פעילות נתמכת עזיזים לצורך הפלת אשמת הטייקון על העזיז, תוך גיבוי מהפרקליטות.

ורמוס הריץ מניות למען פסגות. ונתפס. ברור לכולנו שאדם שפשע בחברה בה הוא פעל לא זכאי גם לפיצויים כי הוא חטא. ברור לכולנו שפעילותו של ורמוס הטיבה עם בעלי השליטה של פסגות. הרבה יותר מ- 500 אלף שקל שהפקיד ורמוס ככופר. האשמה הראשונית הופלה על ורמוס ולא על בעלי פסגות שהרויחו מהרצה זו, וכפי שאנחנו יודעים הם נתנו לורמוס כ- 70 מליון שקל פיצויים כך שברור שורמוס הביא להם תשואה נאה בעת פעילותו בפסגות. ברור לכולנו שהפרקליטות היתה צריכה לתבוע את בעלי השליטה והיא בחרה לקבל את העזיז ורמוס ששלחה פסגות כעומד לדין. בסופו של יום בחרה הפרקליטות להגיע להסכם כופר שבו פטרה את ורמוס מעונש ממשי. הבחירה של הפרקליטות להעמיד לדין את אדרי ובן דוד הכפופים לורמוס, היא למעשה הכרה של הפרקליטות שיש אשמה וצריך להפיל על מישהו אשמה כדי שיכופר החטא לבעלי השליטה על פסגות.

ג'יני

לנוכח ידיעתנו שבארץ ישראל יש פערים מאוד קיצוניים כמו שאומרים, זה לא נכון למדוד ממוצע כלל ארצי הכולל בתוכו את העשירונים העליונים..

עם מעט עזרה מדה מרקר והלשכה לסטטיסטיקה ערכתי את דוח השכר כפי שאני חושבת שצריך להבין אותו..(השתמשתי בטעות בנתון שכר לפי השנים הנוצריות 2015 במקום 2014, אך ברור לכולנו המשמעות של הפערים.. היחסיות היא אותה יחסיות).

נָתַתָּה לִּירֵאֶיךָ נֵּס, לְהִתְנוֹסֵס– מִפְּנֵי, קֹשֶׁט סֶלָה.- הָחֹדֶשׁ הָאַחַד עָשָׂר, תִשְׁעָה וְעֶשְׂרִים יוֹם לַחֹדֶשׁ, בַּשָׁנָה הַשִׁבְעִים וּשְתַּים.

בכישופים, במעשי חידוד לשון כמו שאומרים (אתם יודעים שבורא עולם הרס את שפת בוני מגדל בבל כדי להרוס את בוניו) ניתן ללמוד מדבריו של דוד איך להעביר גורל של אדם גם באמצעות בגדים.. באמצעות זיהוי אדם ואהבותיו והעברה לאדם אחר. מישהי אמרה לי פעם, שהיא תמיד רצתה את מה שיש לי.. אמרתי לה, מה זאת אומרת..היא אמרה אוטו כמו שלך וכו’.. מה היא אמרה, בשפתה היא אמרה שהיא רוצה את הקארמה שלי, מה שהיא לא ידעה שמה שהיא רצתה- לא היה מזוהה עימי, זה היה אוטו מהעבודה.. כלי עבודה אתם יודעים, כמו שאתם עובדים על המחשב בעבודה.. התפקיד שעבדתי בו הצריך אוטו ככלי עבודה..

זה די מעניין שגורלם נפל על האח שלה.. כי בנוסף היא בקשה ממני ספר שקיבלתי מהעבודה לתת לאח שלה..והבעלים של המקום שעבדתי הוא אדם ששכב עם בעולת בעל. מעט אחרי אשתו של אח שלה -שכבה עם איש שאינו בעלה.

שניים בסירה אחת. הָחֹדֶשׁ הָאַחַד עָשָׂר, שְׁלֹשָׁה לַחֹדֶשׁ, בַּשָׁנָה הַשִׁבְעִים וּשְתַּים. (להגעת אבי לארצו).

כמו מירי רגב\סיבוני, לא מרגיש לי נכון השירה המזרחית של מירי רגב, אין “הרמוני” בין המילים ללחן.

עכשיו כשאני חושבת על העניין, בסופו של יום, היה זמן בו כל “אישי הציבור” נראו כמו טוביא צפיר. אפילו גולדה, נראתה כמו טוביא צפיר. כשחקיין מחקה אז הוא למעשה מעצים את התכונות המייחדות ומבדלות את האדם שהוא מחקה. החשיפה הגדולה לחיקוייו של טוביא צפיר, גרמה לנו לראות את האדם דרך חיקוייו של טוביא צפיר. דרך שרואה יותר את ה”ניואנסים” המבדלים את האדם אותם העצים טוביא צפיר. לגבי החיקוי של איימי ווינהאוס, זה יותר מתוחכם, למרות שהשחורים כמו איימי דברו ושרו בשפה האנגלית, זו לא אותה אנגלית כמו של איימי, לצורך העניין, האנגלית של האפרואמריקאים היא כמו היידיש. לא הייתה לאיימי סיבה לשיר בשפתם בשפתה. זה כבר יותר הצגה מאשר שירה. כל זמר מציג את השיר שהוא שר, איימי וויינהאוס הציגה את דמות הזמרת. וגם היא, כמו טוביא צפיר, העצימה את ה”ניואנסים” המבדלים בשפתם של האפרואמריקאים. הסיבה שאסתר ראדה שרה באנגלית אפרואמריקאית היא הרבה יותר מורכבת בשל היותה של אסתר ראדה שחורת עור בישראל (המשתייכת לקבוצת בני אדם “מקופחים” מבחינה כלכלית, כמו השחורים באמריקה, “קיפוח” שנובע מאותן סיבות). מרגיש לי כמו אותם יוצרים מזרחים שידעו בלי שנאמר להם במילים מפורשות, איזה מזרחי יתקבל ואיזה מזרחי לא יתקבל. אני מניחה שההזדהות של אסתר ראדא עם שחורי העור באמריקה, היא כמו ההזדהות של המזרחים היהודים בארץ ישראל עם שיריו של ג’ון לנון עם power to the people בדיוק בזמנים של הלא נחמדים של גולדה..ופינק פלויד.. אתם יודעים.. לשבור את החומה… אתם יודעים בזמנים ששלום וערמת החבר’ה על הדשא אצל אביגדור, שרו את i’m black i’m pink ממחזמר שיער.. הגיעו עד לאמריקה כדי להביע התנגדות לגזענות והאפליא..  כשהיה להם black משלהם בשכונה כמו שאומרים..

תיק עתודים.

לפעמים שבונים מנהיג מטעם האחווה אז מביימים שאויבי ישראל פוגעים בו, כמו שהוציאו את התוכניות מגש הכסף של זליכה מיו טיוב.. והמושיע הוא דרהי מ”הוט” (הצחקתני, אתה יודע, במיוחד לנוכח כתבת התדמית ששוקן עשה לדרהי שנחלץ לטובת הצגת התוכנית במוסרות שלו כנראה שדרהי מפחד מהמוסרות החדשים שבאו לישראל) וזה מהלך שנועד לבנות אמון באדם בסופו של יום. בדיוק כמו מהלך הסללור של כחלון והאיומים שאיימו עליו..  “האינסטינקט הבסיסי” של האדם הוא להגן על אדם שאוייבנו פוגעים בו. בסופו של יום כחלון היה במצב של אלם כשר אוצר במהלך עיסקי\מדיני\כלכלי שקראו לו מתווה הגז ולכן בנימין יכל לאשרו ללא התנגדות ולמרות שכחלון הבטיח שיפעל נגד מונופולים.

השפעה.  
אתה לא יכול לייחס את מידת ההשפעה לנכים כמו כחלון ואלי כוהן שהיו מנועים מלהשפיע בעניין הכלכלי החשוב ביותר בעת הזו בישראל. אתה לא יכול לייחס את מידת ההשפעה לאנשים שהם סתומי פה בכל מה שקשור למתווה הגז ושרון יצחק תשובה וקובי מיימון שהם בני האדם המשפיעים הגדולים ביותר בעת הזו על המשק הכלכלי בישראל.כחלון.
אתה יודע, אותו מוקש שהופיע שוב ב 93, ב98..ב2000 ב2006 ב2013 לפי הספורות הנוצריות. מאוד מדויק אתה יודע.. במיוחד לנוכח העובדה שקדם להם החורש משנת -. 1989 או 90 שהיה דומה לחורש הראשון של 74…לפי הספורות הנוצריות.

ותמיד ברקע ספניש טריין של קריס דה ברג. עוד מ-86 לפי הספורות הנוצריות…

אני מניחה שהשם זולו שניתן לי התאים למדינת האפרטהייד שחטאה לשבט הזולו כשהקריה של מדינת האפרטהייד בארץ ישראל יושבת במגדל אפי מגדל אפריקה ישראל..

בורים- ציבור-אפרטהייד- ביאור.

אני מסכימה איתך שוקן שהמדינה- אינה מדינת ישראל, זאת מדינת אפרטהייד. העם יהודי, המדינה לא יהודיה.

נורדאו. קלמן כצנלסון. רייזלה.

אל טל נה.

וַיְקֹנֵן דָּוִד, אֶת-הַקִּינָה הַזֹּאת, עַל-שָׁאוּל, וְעַל-יְהוֹנָתָן בְּנוֹ.וַיֹּאמֶר, לְלַמֵּד בְּנֵי-יְהוּדָה קָשֶׁת, הִנֵּה כְתוּבָה, עַל-סֵפֶר הַיָּשָׁר.הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל:  אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים.  אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן:  פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים.הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ, אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם–וּשְׂדֵי תְרוּמֹת:  כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים–מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן.

(וזאת אם תהיתם מדוע שמו ערים פלישתיות  בשם גת ואשקלון בישראל).

כך שחשוב שתבין שאנחנו יודעים מה המשמעות שאתה מתנגד לחוק העסקה ישירה כחלק מתהליך שרוצה לגנוב, לעשוק, את הברכה של העם היהודי ע”י מלכות edom של סמאל מאמריקה שם גדלת וחונכת. אתה מקיים חסם של הטל והמטר במשמעות של העסקת עובדי קבלן ויצירת עוני שמשמעותו יצירת שדי תרומות שמשמעותו געילה ממשחיותו של העם היהודי. זאת משמעותה של דת’ הקפיטל.

mr maymon.
אני חושבת שאחת הבעיות הקשות בישראל שיש אנשים שחזרו עם\ב תשובה הלא נכון אתם יודעים...
מחיר גזברור לכולנו שהטוען לטוענים, טוען תוך שהוא נוסך רוח משיחית לדבריו. לעתים מנתבים את המדע שמאפשר ידיעות שיש לאנשים שכח המדע שבידיהם והסתרתו מהרבים כשהם חושפים אותו אחרי שהם אמרו דבר כזה או אחר וטענו נגדם דבר כזה או אחר.. אתם וודאי יודעים.
ועידת דאבוס.

צמיחה.  ככל שתיתן יותר שכר לעובדים הם יקנו ממך יותר ואתה תרוויח יותר. אין בעיה של חומרי גלם בעולם, יש ברכה עד בלי די. גז ונפט הם המשל הכי טוב.. בורא עולם סיפק לכם את תאוותכם ולמרות הפרופוגנדותיש  מחוללי אנרגיא בעולם הרבה הרבה יותר ממה שהאנושות צורכת. הגז שתופס תאוצהתפס גם את אנשי הגז וגם אנשי הנפט בבייצים כמו שאומרים..משבר הנפט העולמי של העת הזו אינו נובע מאותו שורש.. אתה צריך לייצר מצב שהאנושות תצרוך הרבה נפט וגז. כדילרומם את הריווחיות של שוק חומרי הגלם לאנרגיא תצטרך למכור יותר, להגדיל את השוק. ככל שתמכור יותר תרוויח יותר למרות שתמכור בזול כי יש היום הרבה שחקנים רעבים בשוק האנרג’י וכל אחד מהם רוצה לתפוס את מקומו. ברור לכולנו שאם תעשיר את העשירים הם לא יצרכו יותר נפט.. הם לא יקנו עוד מזגן לבית אתה יודע… ובדירות הרפאים שהמשקיעים רוכשים, כמעשה האוננות, אין שם בני אדם שיפעילו את החשמל כדי שאתה תמכור יותר נפט. ברור לכולנו שאתה צריך לגרום לעניים להתחיל לרכוש כדי שהשווקים יצמחו שוב. משמע להגדיל שכר במקומות שיגדילו את הצריכה. שרי אריסון שמהרווחים בארץ קונה בתים בג’רמני, לא תורמת לחולל צמיחה כשהיא עושה זאת כשהיא מורידה כ- 7.49 אחוז משכר עובדי הקבלן העניים. כשהיא והחברים שלה עושים פעולות מסוג זה, כ- ארבע מאות אלף בני אדם ובני משפחותיהם, משמע כמליון אדם, קונים מהמשק כ 7.49 אחוז פחות ממה שצרכו לפני שפגעו בשכרם. ברור לכולנו שניר גלבוע אוגר טל ומטר כמעשה עושק שכר שכיר ששכרו נאגר אצל ניר גלבוע ולא יורד לארץ בדרך שמצמיחה פרי למאכל, משמע- צריכה שתגדיל מכירות שתגדיל ייצור שתגדיל את הצורך בעוד עובדים שיקבלו שכר ויצרכו והמפעלים ייצרו יותר, ימכרו עוד יותר- ירוויחו יותר. כמאמר– 

וַהֲרִיקֹתִי לָכֶם בְּרָכָה עַד-בְּלִי-דָי.

(מי שמצא את הדרך למכור ולהרוויח עד בלי די שלא כדרך הבריאה, הוא שרון יצחק תשובה שמבקש לקבע מונופול במחיר יקר ל חמש עשרה שנה. חשיבה לטווח הארוך כמעשה הבה ונתחכמה לו, כי זה נעשה באמצעות מוסדות המדינה דרך רכישה מחברת החשמל שהעם חייב לצרוך כי אם לא יצרוך מחברת החשמל אין חשמל וזה כמובן יותיר פחות כסף בידי העם לצרוך במבה, ביסלי.. רהיט חדש לבית אם יוכל לקנות בית.. שלא לדבר על חיסכון ללימודים באוניברסיטה לילדים כמו שמגזר הקיבוצים מעניק לילדיו..).

ALTO PARAISO

מה שאני אומרת לך הובר (שואב אדם- butman באט, גם התערבות, לכך התכוון איבן גבירול כשכתב אל תתערבי ya but בהודית שהושמה בלשון צעירי ישראל שחלק מהסללתם היא להודו לפני האוניברסיטה כמו המילה ציבור שמשמעותה הפיכת העם היהודי מקהל עם לצי בורים, הבורים הם שורש העם של האפרטהייד- הבבלים ידועים כמשתמשים בשפה לצורך “כישופים” לכן בורא עולם בלל שפתם) מאלטו פראיסו (הלשכה הגבוהה) שהצרה שלך בענייננו היא, שהעדפת להכות בסלע כדי לשאוב מים בששון ממעייני הישועה בשנת 1987 לפי הספורות הנוצריות, כשהיית צריך לדבר לסלע. לא ניתן לתקן כשנוקבים אף בנקיבה מסוג ז,ה במוקש אתה מבין..

יהדות דרום אפריקה היא כיום הקהילה היהודית הגדולה ביבשת אפריקה. זוהי קהילה אשכנזית ברובה, המורכבת בעיקר מיוצאי הרפובליקות הבלטיות במזרח אירופה, והריכוז הגדול בעולם של יהודים יוצאי ליטא” וויקיפדיא.

(לאה גולדברג (בתרגום: הר-פז או הר-זהב) כתבה על העיר שחרבה בליטא את שיר האבנים, היא כתבה בעיתון פתח בפולין אחרי שבאה לדור בה מליטא- נפתוחים אתם יודעים..).

העדות  ליוצאי דרא”פ שהגיעו לארץ כעובדי עבודה זרה היא סיומת lak בשם המשפחה שלהם- עדות לזרע בלק בן ציפור שהאלוהים שלהם הוא לוציפר- עוכרי וצוררי ישראל. שהם אומרים אלוהים צריך להבין שהאלוהים שלהם הוא לא האלהים שלנו. לכן אסור שהם ייצרו הסכמה לאלוהים אחרים כשהם מברכים את אלוהיהם, אסור לומר אמן כשהם אומרים “ברוך השם”. 

מירי רגב.

“ב–2011 היתה רגב מהמתנגדות הצעקניות למסקנות ועדת ששינסקי, שביקשה לחלק מחדש את ההכנסות העצומות החזויות ממאגרי הגז, התנגדות שנומקה בדאגה ל”גז ישראלי” או ל”תעריפי חשמל נמוכים”. רגב (עם חברת הכנסת מישראל ביתנו פאינה קירשנבאום) הערימה לא אחת קשיים על העברת מסקנות ששינסקי. פעם היא דרשה לדחות את אישור המסקנות בשנתיים, ובפעם אחרת ביקשה להפחית משמעותית את ההיטל שישלמו חברות הגז. בין היתר בעקבות הדרישות שלה – בסופו של דבר היא הצביעה בעד אישור המסקנות – הוכנסו שינויים שעלו לציבור כסף רב.

ברוב המקרים העמדות שלה נשמעות כאילו למען החלשים, אך הן פופוליסטיות ורדודות, נשענות על תשתית רופפת של מספרים ונתונים ומשרתות גופים אינטרסנטיים. ” דה מרקר.

http://www.themarker.com/news/1.2528665

אוסיף את כיל לקלחת בתוך הצלחת..

“קונצרן כימיקלים לישראל לא יהנה מהטבות במס במסגרת החוק לעידוד השקעות הון הנדון בחוק ההסדרים – כך החליטה הלילה סופית ועדת הכספים של הכנסת. הוועדה אישרה את נוסח החוק שהציע שר האוצר יובל שטייניץ ברוב של 9 ח”כים בעד מול 3 שנמנעו. ח”כ מירי רגב (ליכוד) שתמכה בסיוע לקונצרן נעדרה מההצבעה.” דה מרקר.

“שמעון סבן, מזכיר עובדי רותם דשנים, מפעל בת של כימיקלים לישראל ואיש ליכוד ותיק, אמר כי “שר האוצר יובל שטייניץ הלך נגד הנגב. אנחנו נתחשבן איתו ועם כל חברי הליכוד שהלכו נגד הנגב. שטייניץ יחזור בקדנציה הבאה לאוניברסיטה ויראה את הכנסת רק מערוץ 99”. דה מרקר.2010
http://www.themarker.com/misc/1.583264

ואכן.. שטייניץ בקנדנציא שלאחר מכן, כבר לא שר אוצר יותר..

בא לשכונה בחור חדש..

ועדת ששינסקי 2: כיל לחצה וקיבלה הקלות של 100 מ’ ש’ בשנה; לפיד: “אין מה להלך אימים בפיטורים”” דה מרקר.20.10.2014 .

http://www.themarker.com/news/1.2462753

איומים על מי? פיטורים של מי? של יאיר לפיד, כמו שנפטרו משטייניץ?

בעל הכנף. אינסטלטור

אינטלקורסיקה פרומו רביעי.כל מי שעובד בתעשיא, באזורי תעשיא, יודע שבאזורי תעשיא בארץ הרחובות הם על שם מקצועות, סוג תעשיא, שמות חומרי גלם ובאזורי התעשיא החדשים ההייטקיסטים נוהגים גם לשים שמות של אבנים יקרות כמו באזור תעשיא קיסריא.

כך שאין הגיון שבשכונת ג’סי כהן, יש רחוב העבודה פינת עין גדי עם כיתוב שהוא על שם הקיבוץ בערבה.

אני שמה א’ בסוף המילה תעשיא כי יה בסוף זה שם הבורא, ואתם יודעים מעסיקים עובדי קבלן באינטל באזור התעשיא בקריית גת.. שלא אחטא באמירת שם שמשמעותו:

נָשׂוּא לַשָּׁוְא עָרֶיךָ.

ואתם יודעים נחל דוד שהפולשים מקיבוץ עין גדי שואבים שואבים ולא משלמים תמלוגים… אלפית זה לא לשלם תמלוגים..

“”מוכרות מים מינרלים ב-5 ₪ לליטר ומשלמות למדינה חצי אג’ בעוד שחברות כמו מי-עדן, נביעות ועין גדי משלמות חצי אגורה לליטר של מים, הצרכן הישראלי משלם כ-5 ₪ לבקבוק של ליטר. כך נחשף היום (ב’) בוועדה לביקורת המדינה בכנסת. נציג מבקר המדינה צבי ורטיקובסקי: על פי דו”ח המבקר, כלל התמלוגים ממשאבי הטבע לשנת 2012 יכולים היו להגיע לכ-16 מיליארד ₪, אך המדינה מסתפקת בסכומים לא-ריאליים” מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  20-01-2014″

והארנונה שליטבינוף הסית מעיירות “פיתוח” בדרום לטובת המועצה תמר שהוא מנהל..אתה יודע..

“חברת עין גדי מים מינרלים בע”מ בבעלות קיבוץ עין גדי (50%) ויפאורה תבורי (50%) השקיעה בהקמת מפעל המים המינרלים בשנים 1996 ועד היום  כ- 15 מיליון דולר.” אתר קיבוץ עין גדי.

דיור.

תוצר המשק ירד יען כי השכר נמוך וההוצאות הקבועות כמו משכנתא/דיור שעלו ב-65 אחוז כפי שכתוב במאמר והארנונה והמים והמזון שיקר ביחס למדינות ה- oecd וכו’ משאירים פחות כסף לצריכה. צריכה משמע מפעלים ימכרו יותר, משמע ייצרו יותר, משמע ידרשו יותר עובדים. המצב הקבוע של אבטלה הנתמך בהבאת עובדים זרים מייצר את השליטה שמבקשים הטייקונים, מייצר את חוסר היכולת של העובד לדרוש שכר הגון. ואתם תפנו את השיח לשמאל ימין והמתנחלים כסוס כפרד אין הבין יצביעו לבנט כי הוא יאמר למתנחלים שהמתנגדים להעסקה דרך קבלן כח אדם הם שמאלנים. מה שהמתנחלים לא יודעים זה שלמרות שהם נאחזים באדמה הם בוגדים בתורתנו הקדושה המתנגדת לאַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם–וּשְׂדֵי תְרוּמֹת: בגת ואשקלון. זה המשמעות של העסקה דרך קבלן כח אדם. לצורך העניין שחקני הקאמרי שחלקם מתנגדים להופיע בשטחים, הם בדיוק כמו המתנחלים, יען כי שחקני הקאמרי לא מתנגדים לשחק בהצגה בחסותשרי אריסון התורמת לעמותה שפועלת נגד ארגוני זכויות אדם הפועלים גם בשטחים וגם בארץ למען זכויות אדם.

מביני עניין יסכימו איתי שכותבי הדוח כפי שמוצג בדה מרקר עוזרים  לבנימין נתניהו ושולחיו. כל הנתונים מוצגים, אך הדרך המוצגת לא נכונה. היא לא מייצרת את ההתנגדות הנכונה.

נשים טובות.

נשים טובות. חבל שקבוצת גברים מהציונות הדתית לא הלכו עם אלות וחומר בערה לשרוף את הישיבה של דרוקמן. לבער את הרע מהארץ.

עין גדי.

מתיישבים/פולשים- תיק קיבוצים-מעודכן: הָיוֹם הָשנים עשר בחודש השביעי בַּשָׁנָה הַשִׁבְעִים ושלוש.

ביום שיאנסו את בת מזכיר המשק של קיבוץ שומרת והם ילכו לבית המשפט להגיש תלונה- כל הארץ תצחק.

בדיוק מה שיקרה ביום שיאנסו את הנכדה של לינדנשטראוס.

מכתב לסטודנט.

כי אחרי האוניברסיטה תתחיל לעבוד, תתחיל להביא לידי ביטוי את מה שלמדת באוניברסיטה או במכללה ותייצר כל יום את המשוואה הנכונה.. 3+1+2..
וככה כל יום עד הפנסיה אתה תבוא לעבודה ותעשה 2+1+3 ושתגיע לתוצאה 6 ,
הבוס ייתן לך בונוס…
וככה החבר שלך מהתיכון שיעשה 2-6-7…  כל יום.. עד הפנסיה.. וככה גם החבר מהצבא כל יום עד הפנסיה 2+4+5….
וכל יום תחזרו הבייתה עם הרגשה טובה בלב שעשיתם את הדבר הנכון….

ואתה לא תשאל אם התוצאה, רצויה…כי 3+1+2=6. וזאת תוצאה נכונה.. ומשכך, גם לא תהיה לך את היכולת לשאול אם התוצאה הרצויה, לא יהיו לך את הכלים להגיע למצב של לשאול אם התוצאה רצויה.. זה לא יעלה בדעתך.
כי 2+1+3= 6 וזאת התוצאה הנכונה..

מה שאתה לא מבין שזאת לא המשוואה הנכונה… כי התוצאה הסופית של מה שתייצר,
היא לא 6 .
התוצאה הסופית היא החיבור בין כל התוצאות שהשגתם אתה וחברייך משמע (11-11+6) + כל התוצאות של תלמידי חוגים אחרים שאתה לא מכיר..
משמע,
= 0 .
וזה ברור לכולנו שזאת לא התוצאה הרצויה.

וזאת תוצאה שתאומן לא לראות אותה. ומשכך, להיות חסר יכולת מנטלית תודעתית  (אפילו שהיית בהודו) להתנגד לה. כחלק מהמערכת מהסיסטם..אתה תהיה מוסח דעת..  אתה לא תדע להבין שיש צרה.

שנים עשר.

ברמה העקרונית יש הסכמה ביני לבין הפרסים שהחודש הראשון שלנו הוא חודש ניסן של הספירה הפרסית, אני חושבת שהחודש הראשון צריך להיקרא חודש האביב בו עם ישראל נושע ביהוה ולא בתשועת אדם כפי שמציע החודש ניסן, בו עם ישראל נושע בתשועת מלך אדם. וזה לא סותר את העובדה שהקהילה היהודיה העירקית צריכה לזכור טובה לעם הפרסי שאפשר ליהודים חופש אמונה ודרך חיים לאחר חורבן בית שני. וכמובן שלנוכח ידיעתנו אודות השואה בארופה, ברור לכולנו שגם הבאים אחריהם נהגו טוב ביהודים בזמן הגלות. בדיוק כמו שזוכרים לטובה את הפרעה שידע את יוסף כשעם ישראל בא לשבר מזון במצרים ויש איסור מפורש לא לתעב מצרי, כי גר היינו בארצו.

(טעיתי בעת כתיבת הכתובה. ניסן, משוייך לספורות בבל ולא ספורות העם הפרסי. החודש הראשון של העם של כורש הפרסי הוא חודש האביב כמו שכתוב אצלנו בתורה).

איחוד דוחות- שכר ומחירי בתים בישראל לאחר כ- אלפיים שנות גלות- שנת 2015 לפי הספורות הנוצריות.מחירי בתים בישראל לאחר כ- אלפים שנות גלות לשנת 2015 לפי הספורות הנוצריות.

לנוכח ידיעתנו שבארץ ישראל יש פערים מאוד קיצוניים כמו שאומרים, זה לא נכון למדוד ממוצע כלל ארצי הכולל בתוכו את העשירונים העליונים.

אַתֶּם עֵדַי נְאֻם-יְהוָה, וְעַבְדִּי אֲשֶׁר בָּחָרְתִּי: לְמַעַן תֵּדְעוּ וְתַאֲמִינוּ לִי וְתָבִינוּ, כִּי-אֲנִי הוּא–לְפָנַי לֹא-נוֹצַר אֵל, וְאַחֲרַי לֹא יִהְיֶה. ישעיהו.

הֲרִמֹתִי יָדִי אֶל-יְהוָה אֵל עֶלְיוֹן, קֹנֵה שָׁמַיִם וָאָרֶץ. תורה.

כשאבא של שרי אריסון שילם למדינה כמליארד שקל בתמורה לקבלת שליטה על בנק הפועלים, זה לא אומר שהוא קנה את מאות המליארדים שהעם בישראל הפקיד בבנק הפועלים.

זאת אומרת, שאנחנו מקבלים הלוואה מהבנק ששולטת עליו שרי אריסון, או כל בנק אחר בישראל, אנחנו לוקחים הלוואה מהעם בישראל. כך שלשרי אריסון אין זכות לדרוש נפש אדם על חוב לבנק פועלים כפי שדרש מלך סדום. כמובן שכל דורש נפש משול למלך סדום.

יחזקאל.

האפשרות שנתנו לאריסון לקנות את השליטה על הבנק באם מקיימת את היכולת לדרוש נפש באמצעות חוב היא לא לשים מעקה בבית החדש שימנע שפיכת דם, אובדן נפש. סוג של ממות רוחני. בהמשך אכתוב יותר בעניין הקשר של הבנקים לנוכח השפה שאנו משתמשים בה, ליכולת לעשות פעולות רוחניות באמצעות כסף.

(ידיעת ספורות העם בישראל, מקיימת את היכולת של השולט על הבנק לתעל חוב של אדם לבנק לטובת עשיר שהפקיד כסף בבנק (התאור של חורשי, על שומן החזירים, השוחד שניתן לקיסר שמוציא את העשיר, החזיר, עם מגפיים חדשים מעיד על פעולות מסוג זהאני טוענת שיש בני אדם בישראל שנבנים ונסללים  לצורך היותם שווערצע חייעז, וילדע חייעז, קורבן אדם כמאמר- וַיָּשׁוּבוּ וַיְנַסּוּ אֵל; וּקְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל הִתְווּ.(זה לא הזוי, כתוב על כך בתורה שאלו מעשי אויבנו- בחורבן בית שני יש עדות על כוהני דת יהודים שמכרו את ידיעותיהם בתורה לאצולה לעשיית מעשים כאלו, של הקרבת בני אדם כמו ישו לצורך כפרה על חטאים, גם דה ווינצ’י ידע על היכולות הללו) לכפר על חטאי עשירים משמע שאדם עשיר קונה את חובו של העני, הוא קונה את גורלו, משמע מכפר על חטאיו באמצעות השלכת חטאיו על העני- כמעשה, יחלקו בגדי להם ועל לבושי יפילו גורל- תהלים. חייבים בארמית זה רשעים).

 זה הרי אווילי לחשוב שיש אדם היודע את מנין השנים לפי ספורות הבריאה.  גם בתורה לא נוהגים לספור לפי ספירת הבריאה את מנין השנים. בתורה מציינים שנה לפי שנים של חיי אדם, שנים לפי מקרה שקרה כמו מנין השנים מיום יציאת מצרים. לגבי השנה הנהוגה בישראל אני הייתי בוחרת את השנה של יום העצמאות כמנין השנים בארץ ישראל בדור הזה. 

עת.

עוד דרך להבין את – אאזרך ולא ידעתני.

בסופו של יום, גם אם יש צדיק בסדום, הוא לא יכול להיות צדיק כי הוא/היא לא יכול/ה לדרוש את מות אביהם ששכב עם בעולת בעל, או את מות אמהותיהם ששכבו עם איש שאינו אביהם. זאת הסיבה שלא ניתן למצוא צדיק בסדום. הצדיקים בסדום לא יכולים להיות צדיקים אם הם יורשים בסופו של יום את הכסף שנוצר באמצעות חטאי אביהם ואימהותיהם. כיורשים את הכסף, הם יורשים את החטאים. זאת הסיבה שגם דבריו של שבזי שאמר שתבוא תשועה בזכות החנונים- לא יכולים להתקיים בסופו של יום. לכן סדום נשרפה.

רמבם מועדים

המחשבה שאברהם הוא אבינו לעיתים מטעה ביחס שלנו לבורא עולם. בעת ישעיהו אמרו-

כִּי-אַתָּה אָבִינוּ–כִּי אַבְרָהָם לֹא יְדָעָנוּ, וְיִשְׂרָאֵל לֹא יַכִּירָנוּ: אַתָּה יְהוָה אָבִינוּ, גֹּאֲלֵנוּ מֵעוֹלָם שְׁמֶךָ. 

לכן כשעושים ברית מילה עושים אותה עם יהוה, כי אברהם מת.

לֹא הַמֵּתִים, יְהַלְלוּ-יָהּ; תהלים.

מתוך המקום הזה צריך לחשוב על עניין  השמות. בתורה אין כפל שמות  ויצחק לא קרא לבנו על שם אביו אברהם. כי אתם יודעים אברהם עשה את שלו בעתו ונושא משך הזרע צריך להמשיך.

 נורדאו- פרק שני.

“משנת 1928 החלה עליה ציונית של משפחות ובני נוער מסוריה לישראל. הצעירים הגיעו לקיבוצים שונים בצפון הארץ, והמשפחות התיישבו בעיקר בתל אביב.בשנת 1936, עם תחילתו של המרד הערבי הגדול בארץ ישראל, נפגעו קשות גם יהודי סוריה אשר נחשדו על ידי הסורים כציונים.” וויקיפדיא.

על כך לא כתוב בדפי ההיסטוריא של המדינה, על העליה מסוריא שהתחילה הרבה הרבה לפני קום המדינה, לא לימדו בבתי הספר כעליה א’ או עליה ב’. אני לא מרבה לדבר על אבי בעניין, כדי לא לעשות טובה אישית לעצמי, אבי היה בפלמ”ח ובהגנה והוא בא מסוריא, ולא כתוב על כך בדפי ההיסטוריא.. אני יודעת שהיו לו חברים שבאו מסוריא ולחמו ביחד איתו, כמו החבר’ה שבאו מרוסיא ולימדו אותו את השיר פטמויצ’קה שעכשיו יש סמלוטי (מטוסי קרבולכן אדייבוצ’קה, אדייבוצ’קה פטום.. (בנות בנות אחר כך..). אני למדתי מהשכנות בגטו הרוסי בראש העין לומר- מלצ’יקי מלצ’יקי פטום..

התמוטטות עצבים זה טוב ליהודים…

תהלים:

לֹא לָנוּ יְהוָה, לֹא-לָנוּ: כִּי-לְשִׁמְךָ, תֵּן כָּבוֹד–עַל-חַסְדְּךָ, עַל-אֲמִתֶּךָ.
לָמָּה, יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם:    אַיֵּה-נָא, אֱלֹהֵיהֶם.
וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם–    כֹּל אֲשֶׁר-חָפֵץ עָשָׂה.
עֲצַבֵּיהֶם, כֶּסֶף וְזָהָב;    מַעֲשֵׂה, יְדֵי אָדָם.
פֶּה-לָהֶם, וְלֹא יְדַבֵּרוּ;    עֵינַיִם לָהֶם, וְלֹא יִרְאוּ.
אָזְנַיִם לָהֶם, וְלֹא יִשְׁמָעוּ;    אַף לָהֶם, וְלֹא יְרִיחוּן.
יְדֵיהֶם, וְלֹא יְמִישׁוּן–רַגְלֵיהֶם, וְלֹא יְהַלֵּכוּ;    לֹא-יֶהְגּוּ, בִּגְרוֹנָם.
כְּמוֹהֶם, יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם–    כֹּל אֲשֶׁר-בֹּטֵחַ בָּהֶם.
יִשְׂרָאֵל, בְּטַח בַּיהוָה;    עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא.

.
ישן חדש ישן.

כשקוראים בכתבים של יהודים מהתקופות המאוחרות

ושלא מספרי הקודש החתומים, אתם יודעים כותבים כמו דוד המלך דוד המלך שכתב את התהלים. דוד המלך שכתב שלא כמו מלך שאנחנו מכירים בסטייל אליזבתאו סטייל מנהיגי עולם שאנחנו מכירים היום. דוד המלך כשכתב את התהלים הוא כתב כעבד יהוה. הכי טוב יהיה לתאר את כתיבתו של דוד בתהלים  במילותיו של דוד..

הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים,  אֶליַד אֲדוֹנֵיהֶםכְּעֵינֵי שִׁפְחָה, אֶליַד גְּבִרְתָּהּ: כֵּן עֵינֵינוּ, אֶליְהוָה אֱלֹהֵינוּעַד, שֶׁיְּחָנֵּנוּ

בתהלים, השירה של דוד היא פניה ישירה לבורא עולם תוך משתף אותו במצוקות גדולות מאוד ומבקש את עזרתו, תעצומות נפש גדולות מאוד ואלו תעצומות של אדם שהוא מלך והוא מדבר עם יהוה כעבד כמו הקבצנית הזקנה ברחוב שמבקשת עזרה

איבן גבירול שחי בתקופה מאוחרת יותר וזאת בתקופת הגלות, כמו יהודה הלוי כתב הרבה בהשאלה מדוד המלך. כשקוראים את הכתבים האנשים האלה, מעבר לתכנים הספרותיים כמו שאתם קוראים להם,  מעבר לתחושת הקדושה שהם מעוררים בליבותינו יש דבר שצריך לחשוב עליו וזאת הקרבה. הקרבה לבורא עולם. הקרבה והבאמת ובתמים של ליבותיהם

במחשבה המיידית כשקוראים את איבן גבירול, תורה כתובים ושירה יהודיה נראה ישן, לא קשור לעת הזו… … חכמים אמרו זה הישן חדש חדש. זה סוג של תודעה שנובעת מדרך חיים שהתודעה של ימנו לא יכולה להכיל, שכמו שבורא עולם נשגב מבינתנו, כך הבינה בעת הזו התרחקה במהלך הדורות במהלך הגלות ועד ימנו אנו ממש מבינתם של האנשים האלה כמו דוד ואיבן גבירול ויהודה הלוי וכמו שבזי.  מה שאני אומרת הוא שהישן הוא החדש, כפי שהציע ברסלב ובצדק, הוא למעשה חדש וזאת רק בגלל שהזמנים החדשים לא מייצרים חדש. לכן אנחנו מוצאים עצמנו הרבה פעמים מתמודדים ברוחניות עם אותן בעיות שהתמודדו לפני אלפי שנים ואם כך אין באמת חדש

סולל ובונה.

שלמה המלך היה חבר של מלכת שבא. יש מצב שמלכת שבא היא האלוהים האחרים של ההודים- שיבא. המאמינים של שיבא אומרים שהיא האלה שבונה והורסת. אלתרמן שבנה להיא שוא חומה, אמר שהיא לסופרים החטא והשופטת. ואתם יודעים בורא עולם קרע את ממלכתו של שלמה.

כֶּתֶר מַלְכוּת.

במזמור לאסף נאמר:

אֲנִי-אָמַרְתִּי, אֱלֹהִים אַתֶּם; וּבְנֵי עֶלְיוֹן כֻּלְּכֶם.

כשנאמר בני עליון כולכם הכוונה לא הייתה שאתם עליונים… הכוונה הייתה שאתם בני העליון ולא העליונים. יהוה אבינו- הוא העליון.

לכן בסופו של יום,

אָכֵן, כְּאָדָם תְּמוּתוּן; וּכְאַחַד הַשָּׂרִים תִּפֹּלוּ.

אתה מבין..

 .
.

זה עם זה.דורי

כמובן שזה ביחד עם זה, מלמד אותנו יותר על זה:

point of vewe

כמובן שלא נשכח את זה וזה.

פרשת חיי שרה.

Emiliana Torrini If You Go Away

שנאה אהבה.
חושך ואור.
הבדלה.
ללא החושך לא תהיה ממשות למושג אור ,
ללא החושך לא ניתן יהיה לראות את האור.
חושך ואור.
שנאה אהבה.

Max Richter A Lovers Complaint
.
שכר מינימום- שכר מקסימום.
חושך ואור.
הגדלת שכר מינימום זה האור של משתכרי שכר המינימום.
גידול ברווחים זה האור של תשובה יצחק.
ומשכך הגדלת שכר המינימום זה החושך של תשובה יצחק
ומשכך גידול ברווחים של תשובה יצחק זה החושך של משתכרי שכר המינימום.
האור של משתכרי שכר המינימום זה החושך של תשובה יצחק.
האור של תשובה יצחק זה החושך של הרבה מאוד אנשים.

Emiliana Torrini If You Go Away

שנאה אהבה.
חושך ואור.
הבדלה.
ללא החושך לא תהיה ממשות למושג אור ,
ללא החושך לא ניתן יהיה לראות את האור.
חושך ואור.
שנאה אהבה.

Max Richter A Lovers Complaint
.
שכר מינימום- שכר מקסימום.
חושך ואור.
הגדלת שכר מינימום זה האור של משתכרי שכר המינימום.
גידול ברווחים זה האור של תשובה יצחק.
ומשכך הגדלת שכר המינימום זה החושך של תשובה יצחק
ומשכך גידול ברווחים של תשובה יצחק זה החושך של משתכרי שכר המינימום.
האור של משתכרי שכר המינימום זה החושך של תשובה יצחק.
האור של תשובה יצחק זה החושך של הרבה מאוד אנשים.

רדיו זמן השלום- מוסיקה עיראקית- היחידה השלמה.

אתה צריך להבין, שאני רואה את יצפאן וצוחקת עם כולם, זה לא אומר שאני וכולם צוחקים מאותה הלצה. לאנשים כמו יצפאן שהנחית את עזרא ונעים המזרחים, כמו קישון שהנחית את המזרחי אזולאי והמזרחי סלאח שבתי, כמו צביקה הדר שהנחית את ז’וז’ו חלסטרה המזרחי- התורה שמה שם- לצים. על הטייקונים במוסרות שמפעילים את הלצים בערוץ כתוב בתורה שבבוא היום- כִּי-אָפֵס עָרִיץ, וְכָלָה לֵץ; וְנִכְרְתוּ, כָּל-שֹׁקְדֵי אָוֶן.

רדיו זמן השלום- מוסיקה סורית- היחידה השלמה.

בשורה התחתונה, “עמל סיעודית”, חברה הסוחרת בבני אדם בבעלות הקיבוצים, היא בית חרושת שהוא הוכחה לשקר של המסכה שעטו עליהם בני הקיבוצים. מכך אנחנו יכולים ללמוד שהקיבוצים למעשה הם משך זרע של בוני מגדל בבל. שהם מאדירים את עצמם ומחלישים ומעבידים את מי שאינו חלק מהם. בוני מגדל בבל עושים מעצמם עליונים על ידי החלשה של מי שאינו חלק מהם. זאת מהות הבניא של הבונים בסטייל מגדל בבל. הם חייבים תמיד לקיים מדינות שלצד העליונים יש מוחלשים. כמו הטייקון שתסכימו איתי שזאת בדיחה שהוא מתרגש מנאבוקו במצדה.

כתר מלכות.

בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱלֹהִים אֵת הַשָּׁמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ. וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ וְחֹשֶׁךְ עַל-פְּנֵי תְהוֹם וְרוּחַ אֱלֹהִים מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם. וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי אוֹר וַיְהִי-אוֹר. וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָאוֹר כִּי-טוֹב וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ.  וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאוֹר יוֹם וְלַחֹשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר יוֹם אֶחָד.

האור הוא היום.

לאחר שנהיה אור, בורא עולם ברא את המאור הגדול, את השמש, להאיר ביום:

חושך ואור.

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי מְאֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם לְהַבְדִּיל בֵּין הַיּוֹם וּבֵין הַלָּיְלָה וְהָיוּ לְאֹתֹת וּלְמוֹעֲדִים וּלְיָמִים וְשָׁנִים.

philip.

 

כִּי תִבְנֶה בַּיִת חָדָשׁ, וְעָשִׂיתָ מַעֲקֶה לְגַגֶּךָ; וְלֹא-תָשִׂים דָּמִים בְּבֵיתֶךָ, כִּי-יִפֹּל הַנֹּפֵל מִמֶּנּוּ. דברים.

polici

לחוקק חוק שלא ניתן לקנות עישוניות ביחידה אחת, זה להוציא עוד מעקה מעל גג הבית שאתה נבחרת להנהיגו. פיליפ מוריס אתם יודעים, הלוביסטים “ש’להם” “אתה’מבין”.  

מישהו אמר שהתרוץ היה כי לא כתובה האזהרה בעניין הנזק הבריאותי.. וזה הבה ונתחכמה לו אתה יודע.. כי בקלות ניתן לחוקק חוק שבתי הממכר ישימו שלט אזהרה בכלי שהם שמים בו את העישוניות. אני בטוחה שהיחידה הכלכלית  433 תדאג לאכיפת חוק העישוניות הרבה יותר מאשר היא דואגת לפקח באתרי הבניה של הטייקונים שמעסיקים עובדים בשכר עושק ולא דואגים לשים מעקה על הפיגומים כדי שהעובדים לא יפלו.

ברור לכולנו שהחוק החדש יפיל את הנופל להוציא הרבה יותר כסף ולעשן הרבה יותר עישוניות. אני לא אדבר כאן על הפתרון שמצאתי, כדי שלא “תסרסו” את האדם שמוכר לא יקר, משהו כמו שמונים “אחוז” פחות מהמחיר שמציעים החבר’ה של פיליפ מוריס. ואגב, בטבק שלו אני מעשנת הרבה הרבה יותר פחות טבק. מבחינת כמות הטבק שאני צורכת כמעט כמו עם המחיר כ- שבעים אחוז פחות. מישהו הסביר לי שגם הנייר לעשיית עישוניות מטבק ב”תפזורת” פחות מזיק, אין בו את אבק השרפה. היכולת לקנות עישונית אחת על הדרך יצרה תחושה של נוחות לעשן בדרך הזו, טבק ועישונית על הדרך..

זה חוק שעבר מאוד מהר אתם יודעים, שלא כמו החוקים של הקריאה הראשונה והקריאה השלישית ודיונים סוערים אל תוך הלילה כמו שאמרים..

.

Copyright © 2021 . All rights reserved.