בכורי חודש חמישי בשנת שבעים ואחת.

מחברת כתיבה- חודש חמישי בשנת שבעים ואחת- כתיבה ראשונה.
מחברת כתיבה- חודש חמישי בשנת שבעים ואחת- כתיבה שלישית.
מחברת כתיבה- חודש חמישי בשנת שבעים ואחת- כתיבה רביעית – חלק שני.
מחברת כתיבה- חודש חמישי בשנת שבעים ואחת- כתיבה שנית.
מחברת כתיבה- חודש חמישי בשנת שבעים ואחת- כתיבה רביעית- חלק ראשון.
מחברת כתיבה- חודש חמישי בשנת שבעים ואחת- כתיבה חמישית.
לימודי תורה שנת שבעים ואחת: חודש רביעי. חודש שלישי, חודש שני, חודש ראשון. שבירת הקסם שנת שבעים ואחת: חודש רביעי. חודש שלישי,חודש שני. ביכורים: חודש ראשון,חודש שני,חודש שלישי, חודש רביעי, חודש חמישי. בצל שדי יתלונן לשנת שבעים ואחת. רדיו זמן השלוםלשנת שבעים ואחת.

כתובת חודש חמישי:

ברית:

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֲבָל שָׂרָה אִשְׁתְּךָ יֹלֶדֶת לְךָ בֵּן וְקָרָאתָ אֶת שְׁמוֹ יִצְחָק וַֽהֲקִֽמֹתִי אֶת בְּרִיתִי אִתּוֹ לִבְרִית עוֹלָם לְזַרְעוֹ אַֽחֲרָֽיו: וּלְיִשְׁמָעֵאל שְׁמַעְתִּיךָ הִנֵּה בֵּרַכְתִּי אֹתוֹ וְהִפְרֵיתִי אֹתוֹ וְהִרְבֵּיתִי אֹתוֹ בִּמְאֹד מְאֹד שְׁנֵים עָשָׂר נְשִׂיאִם יוֹלִיד וּנְתַתִּיו לְגוֹי גָּדֽוֹל: וְאֶת בְּרִיתִי אָקִים אֶת יִצְחָק אֲשֶׁר תֵּלֵד לְךָ שָׂרָה לַמּוֹעֵד הַזֶּה בַּשָּׁנָה הָֽאַחֶֽרֶת: וַיְכַל לְדַבֵּר אִתּוֹ וַיַּעַל אֱלֹהִים מֵעַל אַבְרָהָֽם: וַיִּקַּח אַבְרָהָם אֶת יִשְׁמָעֵאל בְּנוֹ וְאֵת כָּל יְלִידֵי בֵיתוֹ וְאֵת כָּל מִקְנַת כַּסְפּוֹ כָּל זָכָר בְּאַנְשֵׁי בֵּית אַבְרָהָם וַיָּמָל אֶת בְּשַׂר עָרְלָתָם בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה כַּֽאֲשֶׁר דִּבֶּר אִתּוֹ אֱלֹהִֽים: וְאַבְרָהָם בֶּן תִּשְׁעִים וָתֵשַׁע שָׁנָה בְּהִמֹּלוֹ בְּשַׂר עָרְלָתֽוֹ: וְיִשְׁמָעֵאל בְּנוֹ בֶּן שְׁלֹשׁ עֶשְׂרֵה שָׁנָה בְּהִמֹּלוֹ אֵת בְּשַׂר עָרְלָתֽוֹ: בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה נִמּוֹל אַבְרָהָם וְיִשְׁמָעֵאל בְּנֽוֹ: בראשית.

.

וַיְכַ֥ס הֶֽעָנָ֖ן אֶת־אֹ֣הֶל מוֹעֵ֑ד וּכְב֣וֹד יְהוָ֔ה מָלֵ֖א אֶת־הַמִּשְׁכָּֽן׃ וְלֹֽא־יָכֹ֣ל מֹשֶׁ֗ה לָבוֹא֙ אֶל־אֹ֣הֶל מוֹעֵ֔ד כִּֽי־שָׁכַ֥ן עָלָ֖יו הֶֽעָנָ֑ן וּכְב֣וֹד יְהוָ֔ה מָלֵ֖א אֶת־הַמִּשְׁכָּֽן׃ וּבְהֵֽעָל֤וֹת הֶֽעָנָן֙ מֵעַ֣ל הַמִּשְׁכָּ֔ן יִסְע֖וּ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל בְּכֹ֖ל מַסְעֵיהֶֽם׃ וְאִם־לֹ֥א יֵֽעָלֶ֖ה הֶֽעָנָ֑ן וְלֹ֣א יִסְע֔וּ עַד־י֖וֹם הֵעָֽלֹתֽוֹ׃ כִּי֩ עֲנַ֨ן יְהוָ֤ה עַֽל־הַמִּשְׁכָּן֙ יוֹמָ֔ם וְאֵ֕שׁ תִּֽהְיֶ֥ה לַ֖יְלָה בּ֑וֹ לְעֵינֵ֥י כָל־בֵּֽית־יִשְׂרָאֵ֖ל בְּכָל־מַסְעֵיהֶֽם׃ פרשת פיקודי המשכן.

.

וַיְהִי בְּצֵאת הַכֹּהֲנִים מִן הַקֹּדֶשׁ וְהֶעָנָן מָלֵא אֶת בֵּית יְהוָה: וְלֹא יָכְלוּ הַכֹּהֲנִים לַעֲמֹד לְשָׁרֵת מִפְּנֵי הֶעָנָן כִּי מָלֵא כְבוֹד יְהוָה אֶת בֵּית יְהוָה: אָז אָמַר שְׁלֹמֹה יְהוָה אָמַר לִשְׁכֹּן בָּעֲרָפֶל: בָּנֹה בָנִיתִי בֵּית זְבֻל לָךְ מָכוֹן לְשִׁבְתְּךָ עוֹלָמִים: וַיַּסֵּב הַמֶּלֶךְ אֶת פָּנָיו וַיְבָרֶךְ אֵת כָּל קְהַל יִשְׂרָאֵל וְכָל קְהַל יִשְׂרָאֵל עֹמֵד: וַיֹּאמֶר בָּרוּךְ יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר דִּבֶּר בְּפִיו אֵת דָּוִד אָבִי וּבְיָדוֹ מִלֵּא לֵאמֹר:  מִן הַיּוֹם אֲשֶׁר הוֹצֵאתִי אֶת עַמִּי אֶת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרַיִם לֹא בָחַרְתִּי בְעִיר מִכֹּל שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל לִבְנוֹת בַּיִת לִהְיוֹת שְׁמִי שָׁם וָאֶבְחַר בְּדָוִד לִהְיוֹת עַל עַמִּי יִשְׂרָאֵל: וַיְהִי עִם לְבַב דָּוִד אָבִי לִבְנוֹת בַּיִת לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל: וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל דָּוִד אָבִי יַעַן אֲשֶׁר הָיָה עִם לְבָבְךָ לִבְנוֹת בַּיִת לִשְׁמִי הֱטִיבֹתָ כִּי הָיָה עִם לְבָבֶךָ: רַק אַתָּה לֹא תִבְנֶה הַבָּיִת כִּי אִם בִּנְךָ הַיֹּצֵא מֵחֲלָצֶיךָ הוּא יִבְנֶה הַבַּיִת לִשְׁמִי: וַיָּקֶם יְהוָה אֶת דְּבָרוֹ אֲשֶׁר דִּבֵּר וָאָקֻם תַּחַת דָּוִד אָבִי וָאֵשֵׁב עַל כִּסֵּא יִשְׂרָאֵל כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר יְהוָה וָאֶבְנֶה הַבַּיִת לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל: וָאָשִׂם שָׁם מָקוֹם לָאָרוֹן אֲשֶׁר שָׁם בְּרִית יְהוָה אֲשֶׁר כָּרַת עִם אֲבֹתֵינוּ בְּהוֹצִיאוֹ אֹתָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם: מלכים.

.

.

יש את הברית עם אברהם יצחק-יעקב-ישראל- שנים עשר השבטים:

אֶת חַג הַמַּצּוֹת תִּשְׁמֹר שִׁבְעַת יָמִים תֹּאכַל מַצּוֹת אֲשֶׁר צִוִּיתִךָ לְמוֹעֵד חֹדֶשׁ הָֽאָבִיב כִּי בְּחֹדֶשׁ הָֽאָבִיב יָצָאתָ מִמִּצְרָֽיִם: שמות.

.

וָאָשִׂם שָׁם מָקוֹם לָאָרוֹן אֲשֶׁר שָׁם בְּרִית יְהוָה אֲשֶׁר כָּרַת עִם אֲבֹתֵינוּ בְּהוֹצִיאוֹ אֹתָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם: מלכים.

.

וְ֠הָֽאֲבָנִים עַל־שְׁמֹ֨ת בְּנֵֽי־יִשְׂרָאֵ֥ל הֵ֛נָּה שְׁתֵּ֥ים עֶשְׂרֵ֖ה עַל־שְׁמֹתָ֑ם פִּתּוּחֵ֤י חֹתָם֙ אִ֣ישׁ עַל־שְׁמ֔וֹ לִשְׁנֵ֥ים עָשָׂ֖ר שָֽׁבֶט׃ פרשת פיקודי המשכן.

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֲבָל שָׂרָה אִשְׁתְּךָ יֹלֶדֶת לְךָ בֵּן וְקָרָאתָ אֶת שְׁמוֹ יִצְחָק וַֽהֲקִֽמֹתִי אֶת בְּרִיתִי אִתּוֹ לִבְרִית עוֹלָם לְזַרְעוֹ אַֽחֲרָֽיו:

.

.

יש ברית עם זרע אברהם- ישמעאל- שנים עשר נשיאים:

וּלְיִשְׁמָעֵאל שְׁמַעְתִּיךָ הִנֵּה בֵּרַכְתִּי אֹתוֹ וְהִפְרֵיתִי אֹתוֹ וְהִרְבֵּיתִי אֹתוֹ בִּמְאֹד מְאֹד שְׁנֵים עָשָׂר נְשִׂיאִם יוֹלִיד וּנְתַתִּיו לְגוֹי גָּדֽוֹל:

.

.

ויש גם ברית עם כל בני האדם:

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל נֹחַ וְאֶל בָּנָיו אִתּוֹ לֵאמֹר: וַאֲנִי הִנְנִי מֵקִים אֶת בְּרִיתִי אִתְּכֶם וְאֶת זַרְעֲכֶם אַחֲרֵיכֶם: וְאֵת כָּל נֶפֶשׁ הַחַיָּה אֲשֶׁר אִתְּכֶם בָּעוֹף בַּבְּהֵמָה וּבְכָל חַיַּת הָאָרֶץ אִתְּכֶם מִכֹּל יֹצְאֵי הַתֵּבָה לְכֹל חַיַּת הָאָרֶץ:וַהֲקִמֹתִי אֶת בְּרִיתִי אִתְּכֶם וְלֹא יִכָּרֵת כָּל בָּשָׂר עוֹד מִמֵּי הַמַּבּוּל וְלֹא יִהְיֶה עוֹד מַבּוּל לְשַׁחֵת הָאָרֶץ:וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים זֹאת אוֹת הַבְּרִית אֲשֶׁר אֲנִי נֹתֵן בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם וּבֵין כָּל נֶפֶשׁ חַיָּה אֲשֶׁר אִתְּכֶם לְדֹרֹת עוֹלָם:אֶת קַשְׁתִּי נָתַתִּי בֶּעָנָן וְהָיְתָה לְאוֹת בְּרִית בֵּינִי וּבֵין הָאָרֶץ: וְהָיָה בְּעַנְנִי עָנָן עַל הָאָרֶץ וְנִרְאֲתָה הַקֶּשֶׁת בֶּעָנָן: וְזָכַרְתִּי אֶת בְּרִיתִי אֲשֶׁר בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם וּבֵין כָּל נֶפֶשׁ חַיָּה בְּכָל בָּשָׂר וְלֹא יִהְיֶה עוֹד הַמַּיִם לְמַבּוּל לְשַׁחֵת כָּל בָּשָׂר: וְהָיְתָה הַקֶּשֶׁת בֶּעָנָן וּרְאִיתִיהָ לִזְכֹּר בְּרִית עוֹלָם בֵּין אֱלֹהִים וּבֵין כָּל נֶפֶשׁ חַיָּה בְּכָל בָּשָׂר אֲשֶׁר עַל הָאָרֶץ:וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל נֹחַ זֹאת אוֹת הַבְּרִית אֲשֶׁר הֲקִמֹתִי בֵּינִי וּבֵין כָּל בָּשָׂר אֲשֶׁר עַל הָאָרֶץ: בראשית.

.

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל אַבְרָהָם וְאַתָּה אֶת בְּרִיתִי תִשְׁמֹר אַתָּה וְזַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ לְדֹרֹתָם: זֹאת בְּרִיתִי אֲשֶׁר תִּשְׁמְרוּ בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם וּבֵין זַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ הִמּוֹל לָכֶם כָּל זָכָר: וּנְמַלְתֶּם אֵת בְּשַׂר עָרְלַתְכֶם וְהָיָה לְאוֹת בְּרִית בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם: וּבֶן שְׁמֹנַת יָמִים יִמּוֹל לָכֶם כָּל זָכָר לְדֹרֹתֵיכֶם יְלִיד בָּיִת וּמִקְנַת כֶּסֶף מִכֹּל בֶּן נֵכָר אֲשֶׁר לֹא מִזַּרְעֲךָ הוּא: הִמּוֹל יִמּוֹל יְלִיד בֵּיתְךָ וּמִקְנַת כַּסְפֶּךָ וְהָיְתָה בְרִיתִי בִּבְשַׂרְכֶם לִבְרִית עוֹלָם:

אני טוענת שגם זרע ישמעאל צריך לעשות ברית מילה לנולד להם בביתם כולל הגרים בארצם וזאת ביום השמיני להולדת הזכר בארצותיהם.

משמע הציווי לאברהם הוא גם למשך ישמעאל ולא רק למשך יצחק. ואם הציווי הוא גם לבני הנכר אז על אחת כמה וכמה גם לזרע ישמעאל.

אני טוענת שגם נוצרים ערבים צריכים לעשות זאת וזאת לנוכח הידיעה מהתורה שבורא עולם חילק את העמים לפי שפות. אז יש התכנות סבירה שהנוצרים הערבים הם מזרע ישמעאל וגם בגלל שהם חיים בארצותיהם של זרע ישמעאל.

.

מתוך רצון לקרב, אני טוענת שהנוצרים יצטרכו לחשוב על כך שברית מילה כפי שמציעה תורת ישראל היא הברית הנכונה.

הרבה נוצרים מתנגדים לברית המילה כי המעשה נראה להם פוגעני לאדם.

הרבה נוצרים מתפללים לבורא עולם כתורת ישראל, אך אינם עושים ברית מילה כתורת ישראל. על אותו משל של המצרים שהתפללו לבורא עולם, אך דברו בשפת כנען ובורא עולם נעתר להם וריפא אותם.

אני טוענת שהנעשה ונשמע של הנוצרים הוא עשיית ברית מילה כפי שמציעה תורת ישראל.

וְכִי יָגוּר אִתְּךָ גֵּר וְעָשָׂה פֶסַח לַיהֹוָה הִמּוֹל לוֹ כָל זָכָר וְאָז יִקְרַב לַעֲשֹׂתוֹ וְהָיָה כְּאֶזְרַח הָאָרֶץ וְכָל עָרֵל לֹא יֹאכַל בּוֹ: תּוֹרָה אַחַת יִהְיֶה לָאֶזְרָח וְלַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכְכֶם: שמות.

.

זרע אברהם עבדו. בני יעקב בחיריו.  ויאסף אל עמיו. למידה מספר איוב פרק שנים עשר- יַד-יְ֝הוָה עָ֣שְׂתָה זֹּֽאת: דבר תורה ל- عيد الأضحى, של המוסלמים.

יתנו יקבלו- לא יתנו לא יקבלו.

אמרתי ללפיד ואני אומרת גם לגנץ-

בני שמונה עשרה ומעלה ולפני גיוס לצבא צריכים לאמר לביבי ולממשיכיו-

לא תתנו לא תקבלו.

משמע לילדי משפחות ששני ההורים עובדים והשכר של שני ההורים נמוך משנים עשר אלף שקל או ילדי עיירות שרחוקות ממרכז הארץ שרק הורה אחד עובד ומשתכר פחות מעשר אלף – יהיה פטור משרות צבאי.

אם תתגיסו לצבא קרבי אתם תעבדו לפחות בין 15-20 שעות ביום ולינה בשטח.

אם באזרחות תעבוד עבודה בתנאים כאלה תוכל להרוויח הרבה מאוד כסף ו-

בסוף השרות יש לך דירה.

ואם חברה שלך תעשה כמוך ולא תתגייס אז שתתחתנו יהיה לך דירה גדולה יותר ..

פרסקי- הון שלטון- מעודכן שנת שבעים ואחת.

“האירוע הנוצץ של בנק הפועלים בניו יורק: כ-150 אלף ד’ לג’וליאני, ברק עשוי להחליף את פרס בכ-70 אלף ד‘  עלות האירוע שיקיים בנק הפועלים ביום שלישי במבנה המפואר של מוזיאון הטבע בניו יורק: מיליוני דולרים” דה מרקר.

http://www.themarker.com/markets/1.2622198

על מה ידבר ברק בארוע הכבוד של שרי אריסון באמריקה?

הוא ידבר על ארץ ישראל ? על הקמת המדינה.. על החזון הישראלי? על ימיו בצבא?

על מבצע אנטבה כשהיה מפקד הסיירת כשהשיר פה בארץ חמדת אבות מתנגן ברקע?

וכל זה כשהוא כורך את החזון הישראלי עם החזון של בנק הפועלים ושרי אריסון?

PIGS ZONE.

אני גם טוענת שמפילים עליכם קללה שאתם מתדלקים את הרכב שלכם בתחנת דלק מתאגיד דלק תמר של מלך לשרון יצחק תשובה שיש בה בית ממכר של בשר חזיר.

הכניסה לחולון מצומת חולון היא שער החזירים.

הרכב של מתלכלך שאתה שוטף את האוטו שלך בשטח שיש בו ממכר של בשר חזיר.

בדיוק כמו שתשובה שם את עשירי הארץ במקום הברכה כשהוא אנס את תושבי גבעת עמל לצאת מגבעת עמל שהתישבו בה מלפני קום המדינה.

פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר: כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ: וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו: וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ: תהלים.

צו העת- לא להשבע לצבא.

צו העת למתגייסים לצבא.

ברור לכל שלנוכח החוק גם אלה שאינם רוצים להתגייס לצבא אנוסים לעשות זאת.

אתם צריכים להבין שהשבועה לצבא ולמפקדים נותנת למפקדים אישורי מושלים עליכם במובן של היכולת לקבוע את גורלכם ואף למכור אותכם כנושאי חטאת לחוטאים. הם יכולים למכור אתכם ואת בכורותכם ואת ברכתכם לאויבכם- עשו.

אם אתה אנוס להתגייס לצבא זה לא אומר שאתה חייב להשבע את השבועות שהם דורשים ממך.

עם כתב שחרור מדויק הם יכולים לעשות החלפות בינכם לבין זרע עשו שישים את זרע יעקב כעבד לזרע עשו לאחר השחרור. להזכירכם מענק השחרור שלכם מותנה בחצי שנה עבודה אצל הטייקון.

חילים חדשים לא להשבע.

חילים שעוד לא השתחררו- לעשות התרת נדרים.

החוקים של לינדנשטראוס.

שאדם בא לזונה הוא משלם לה כסף, בדיוק כמו העסקה שעשה יהודה עם תמר כשהתחזתה לזונה. והיה “ניהול משא ומתן” לצורך אישור העסקה על ידי תמר לאחר שיהודה השאיר פיקדון… ערבות…ומשכך אין אישור לאנוס זונה למרות שהיא לא בתולה והיא לבושה באופן מאוד לא צנוע . אז על אחת כמה וכמה עם אשה שאינה עוסקת בזנות ואינה בתולה.

כדי שנצחק,

הבעל תמר, שרון יצחק תשובה לא השאיר ערבות אצל HAMBURGER וחבריו מהביטוח כשלווה מליארדים מחברות הביטוח.

בסופו של יום יהודה שהשאיר פיקדון אצל תמר בא לשלם כדי לקבל את הפיקדון.

המבורגר לא נתן כסף לתשובה מכספו שלו, לכן לא היה לו בלם לנהוג כפרוצה שלא דורשת הבטחת תשלום.

אין ביטוח בביטוח של המבורגר YAIR.

ECHSA ALEYKY גברת מוטי אלון.

צריך לחשוב על כך שנשות OR EZYON תומכות בבעליהן ההומואים.. אשתו של מוטי אלון לא התגרשה מבעלה למרות שהיא יודעת שהוא שוכב את זכר משכבי אשה.

אני לא הייתי מוכנה שאיבר זכרות של זכר שביקר בפי הטבעת/ ביב צואה של זכר אחר, יכנס לאיבר נקבותי.

ECHSA ALEYKY גברת מוטי אלון.

ברור לך גברת אלון שהזרע שנשתל ברחמך הוא זרע מושחת.

“עברינים קלאסים”

אומרים לטוב רע ולרע טוב.

בשורה התחתונה בבית המשפט בישראל חסים ומחלצים את העשיר ואת העני מרשיעים ללא הקלה בסיבת החטא.

אני טוענת שיש משפחות פשע בישראל שראשית הכניסה שלהם לעולם הפשע נולד בגלל הצורך של האב העני שהיה צריך לדאוג להאכיל את ילדיו.

מבחינת חוקי התורה אדם שסוחר או צורך גראס הוא לא פושע. אדם שסוחר באלכוהל הוא יותר קרוב לעולם הפשע כהשגתנו מאדם שסוחר בגראס.

יש בני אדם שנכנסו לכלא בגלל פשעים של חקקי אוון והכניסה לכלא עשתה מהם פושעים.

זה בדיוק כמו שעורך הדין של העשירים טען שהמעלימים מס שמפקידים כסף בשוויץ הם אינם עברינים קלאסים לכן יש להקל עימם.

או כמו הפרקליטות שהסכימה לקבל הצעת הקלה לעונש של אנסים כי הם ממעמד סוציואקונומי גבוה ולכן קיבלה הסדר תשלום ככופר לחטא האנסים.

מה שאמרה הפרקליטות הוא תקדים למשפט הבא שבן עשירים יאנוס וישלם כסף וינקה עצמו. ובכך יהפוך את הנאנסת לזונה ואותו לצרכן זנות לגיטימי.

להצעה כזאת סירבו לוי ושמעון.

יעקב הוקיע את לוי. בורא עולם יעד את לוי לכהן לו והוציאו מבית יעקב. להזכירכם ללוי אין חלק ונחלה עמכם.

משקה דבש.

משקה לקיץ…

חמש- שש  כפות דבש.

ליטר וחצי מים.

אופן ההכנה:

לשים שש כפות דבש בתוך ה- MIXSER

לשים כ- 250 מילי ליטר.

ולערבב…

ברור לכל שאקירוב ירצה להעניק תושבות קבע לעובדים הזרים העובדים אותו בזול ושגם לא יפגינו או יתלוננו נגדו באם ירע להם. הריב של העובדים הזרים הוא עם המדינה ומשרת את היכולת של אקירוב להסתתר מאחורי המסכה/המדינה שהיא שוא חומה לה.

.

ותזכרו שברק שעשה זקן כדי להראות צעיר, קנה מאקירוב דירה בזול.

אני טוענת שנסיון הצערה זה  נראה כמו החזרתו של אהוד ברוג מהמתים. היה עדיף לו להראות כמו המבוגר האחראי ולא המבוגר שעודו בערישתו.

אני טוענת שלאהוד ברוג לא עומד הזין.

.

אז מי זה אנחנו ומי זה הם מר בנימין נתניהו.

ועוד לא התחלתי להכניס לסרט החדש את השד העדתי.

אני טוענת שאיל גולן עשה RELOCATION. איל גולן עבר לצד של ירון זהבי. אם אבא של איל גולן חרא הדבר לא מצדיק לעבור לצד השני. בשורה התחתונה יש רצון שההבדלה הגזעית תנסה לייצר את המשוואה שאם המזרחי הוא זורקין אז עידן עופר הוא ההפך מזורקין. אני טוענת שיש יותר זורקינים בארץ שהם בצבע של עידן עופר.

עברינים קלאסים.

צופן WISE KEY BAR- בר אילן- עץ החיים- עץ הדעת PAGAN- GUN- גן עדן- סרק- סריקה- שריקה- WE SELL.

אם תמשיך לתקוף ותבחר שלא לסגור את הסרט, זאת הנקודה ממנה נמשיך את השיח שלנו..

הבנת מילצ’ין..

אני מציעה לך לסגור את הסרט ותעשו מה שאתם עושים בסוף כל סרט. מחפשים את ה- WISE KEY BAR החדש.

יוצא יחידת 8200,

אחרי ששאבו ממך כל מה שיש לך, ההודי שגודל בחממות של ביל גייטס יכול לשבת במקומך… בשכר מינימום…

כבר העבירו מההייטק בקשה ליבוא כ- שלוש עשרה אלף עבדים  הודים…

תזכרו , יש פה מאות אלפי עובדים שהשכר שלהם משמש לצריכה מחוץ לארץ. לצמיחה בחוץ לארץ.

צו הסגרה בינלאומי- נאה דורש נאה מקיים.

בשורה התחתונה הסגרתו של סילבר תאשר את הסגרתו של שטיינמץ לגינאה באם גינאה תדרוש את העמדתו לדין של שטיינמץ על פשעיו לעם הגינאי בגינאה.

אין לך אישור לשפוט בישראל את בני שטיינמץ על חטאיו בגינאה.

אתה לא יכול להעמיד קורבן מישראל לחטאיו של בני שטיינמץ בארצות נכר.

כך שהכל לטובה.

בית מחוקקים עברי.

נקודה למחשבה.

ברור לכל שבית מחוקקים לא יכול לנהל משפט עברי אם מחוקקיו אישים השוכבים את זכר משכבי אשה.

על פי המשפט העברי- תורה – הדין של האיש השוכב את זכר משכבי אשה הוא דין מוות.

אדם שתורת ישראל קבעה שיש להורגו ושהוא תועבה אינו יכול לשבת בבית המחוקקים- כנסת ישראל.

פושע לא יכול להיות מחוקק..

גם את זה לא יטענו בעתון של שוקן.

“הכנסת היא הרשות המחוקקת ובית הנבחרים של מדינת ישראל. מקום מושבה הוא משכן הכנסת שבקריית הממשלה בירושלים. ” WIKIPEDIA.

ברור לך ששרון יצחק תשובה זאת לא התשובה הנכונה.

אין חנינה ואין תשובה.

השמנה והרזה- שבירת קסם.

ברור לכל שאשה ANORKESIT לא עושה מאשה רזה שמנה. שאתה שם אשה כזאת ליד אשה רזה אתה לא יכול לספור אשה רזה בספורות השמנה. ואתה יודע שיש נשים ANOREKSIYOT שהן מאוד עשירות שנפשן חולה.

וזה שבירת קסם שאתה שולח את האנורקסית להפיל את אשמות השמנה על הרזה.

שפה- בית משפט עליון.

שִׁפְטוּ דַל וְיָתוֹם עָנִי וָרָשׁ הַצְדִּיקוּ: פַּלְּטוּ דַל וְאֶבְיוֹן מִיַּד רְשָׁעִים הַצִּילוּ: לֹא יָדְעוּ וְלֹא יָבִינוּ בַּחֲשֵׁכָה יִתְהַלָּכוּ יִמּוֹטוּ כָּל מוֹסְדֵי אָרֶץ: אֲנִי אָמַרְתִּי אֱלֹהִים אַתֶּם וּבְנֵי עֶלְיוֹן כֻּלְּכֶם:  אָכֵן כְּאָדָם תְּמוּתוּן וּכְאַחַד הַשָּׂרִים תִּפֹּלוּ: קוּמָה אֱלֹהִים שָׁפְטָה הָאָרֶץ כִּי אַתָּה תִנְחַל בְּכָל הַגּוֹיִם: תהלים.

אני טוענת שאתה לא יכול לשים שם לבית משפט ששופטיו בני אדם את התואר בית משפט עליון.

שפה- ים סוף.

לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ: וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:

אומרים ים סוף ולא הים האדום.

אם יש שם למקום אין צורך להמציא שם חדש.

מס עקיף.

אני טוענת שבעל עסק שקיבל מענקים מקופת המדען, שקיבל הקלות מס, שקיבל הנחות בתשלומי תמלוגים בעבור  רווחים מאוצרות ישראל או שהעלים מס, או שעשו לו מחיקת חובות מה שקרוי “תספורת”,  לא יכול להחשב כתורם שהוא נותן כסף לעניים או לבתי חולים או לצבא וכל מוסד בישראל.

זאת הדרך שהוא משלם מס.

ומס זה לא תרומה.

אני טוענת שאדם כזה לא יכול לגעול את עם ישראל באמצעות העברת כספים לעמים התושבים בישראל.

אם תנסה לצלוב אותי בדבר אתה רק תראה שזה רצונך.

ON TOP.

הפמיניסטית הלסבית שעם הדילדו שלה מזיינת זכר דרך פי הטבעת  והזכר משלם לה כסף בעבור שרות זה, היא זונה ככל הזונות שנותנת שרותי זנות לזכרים שמשלמים לה כסף בעבור שרותים אלה.

אני לא חושבת שאת שמה את עצמך – ON TOP ביחס לזכר זה אקט של השגת שיוויון זכויות לאשה. את סופרת את עצמך בספורות זכר ואת הזכר שצורך את שרותיך בספורות נקבה, וזאת רק במהלך הסרט. כשנגמר הסרט שהוא משלם לך והכל חוזר למקומו. הוא במקום החזק. ואת הזונה והוא הזכר שצורך שרותי זנות ממך. הוא יותר חזק ממך.

כש TLV גפן שר עם ווילסון הוא התברך מווילסוןכולל שיפור ניראותו בעינכם כזמר מוכשר…

קרולינה מבקשת להתברך מהעמים האנגלים כשהיא שרה באנגלית..

אותו הדבר עם נינט..

השירה בערבית של דוד טסה היא תחנה חשובה לנוכח הידיעה שאבותיו ואמהותיו נדחו על ידי דת אשכנז וקולם לא נשמע בישראל..

אחרי שדוד טסה שר בערבית הגיעה העת שדוד טסה יעשה עליה וישיר בעברית…

ברור לכל שננה מושקרי מחמיאה לעם הגרמני שהיא שרה בשפתו גם לנוכח המיקום של השפה הגרמנית בשוק המסחרי המוסיקלי בעולם..

הברכה, המברך, המבורך והמתברך.

רדיו זמן השלום- בדרך חזרה מג’אז בים התיכון השלישי- HIKAYAT EL JDAD:
 HIKAYAT EL JDAD- שיר השבוע- PT–2
HIKAYAT EL JDAD- שיר השבוע- PT–1
 HIKAYAT EL JDAD- שיר השבוע- PT–3

תוכנית לימוד:

פרשת כָּל־הַדְּבָרִ֥ים הָאֵ֖לֶּה- לימודי שנת שבעים ואחת.

ברור לכל שאם המדינה היא ככל הגויים , אז ברור שאינה יכולה להיות אור לגויים.

אין הבדלה בין ישראל לעמים כולם, על משל חושך ואור, אם אין הבדלה אז ישראל לא יכולה להאיר על מה שאינו נבדל ממנה..

הרצון להיות ככל הגויים הוא למעשה ירידה רוחנית.

במקום שהשפע ירד לבית המקדש ומשם לעמים כולם, השפע יורד דרך תשובה ומשם לעבדיו ועבדי עבדיו ועבדיהם.

אני חושבת שכהנים צריכים להבדיל עצמם מעם ולא לבחור לכנסת שקובעת את החילחול .. שלא יחול החילחול על הכהן דרך הכנסת ומשכך גם לא דרך תשובה.

וכמובן שכהן לא יכול לשבת בכנסת ככהן לבורא עולם אם הוא יושב עם שמולי בכנסת זו. אני טוענת שכהן משחית זרעו בישיבה בכנסת הזאת המנהיגה את ישראל בעת הזאת.

תהלים ל- פרשת וַיַּקְהֵ֣ל- לימודי שנת שבעים ואחת.

אַזְכִּיר רַהַב וּבָבֶל לְיֹדְעָי הִנֵּה פְלֶשֶׁת וְצוֹר עִם כּוּשׁ זֶה יֻלַּד שָׁם:  וּלֲצִיּוֹן יֵאָמַר אִישׁ וְאִישׁ יֻלַּד בָּהּ וְהוּא יְכוֹנְנֶהָ עֶלְיוֹן:  יְהוָה יִסְפֹּר בִּכְתוֹב עַמִּים זֶה יֻלַּד שָׁם סֶלָה: תהלים.

וַיְהִי כָל הָאָרֶץ שָׂפָה אֶחָת וּדְבָרִים אֲחָדִים: וַיְהִי בְּנָסְעָם מִקֶּדֶם וַיִּמְצְאוּ בִקְעָה בְּאֶרֶץ שִׁנְעָר וַיֵּשְׁבוּ שָׁם: וַיֹּאמְרוּ אִישׁ אֶל רֵעֵהוּ הָבָה נִלְבְּנָה לְבֵנִים וְנִשְׂרְפָה לִשְׂרֵפָה וַתְּהִי לָהֶם הַלְּבֵנָה לְאָבֶן וְהַחֵמָר הָיָה לָהֶם לַחֹמֶר: וַיֹּאמְרוּ הָבָה נִבְנֶה לָּנוּ עִיר וּמִגְדָּל וְרֹאשׁוֹ בַשָּׁמַיִם וְנַעֲשֶׂה לָּנוּ שֵׁם פֶּן נָפוּץ עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ:וַיֵּרֶד יְהֹוָה לִרְאֹת אֶת הָעִיר וְאֶת הַמִּגְדָּל אֲשֶׁר בָּנוּ בְּנֵי הָאָדָם: וַיֹּאמֶר יְהֹוָה הֵן עַם אֶחָד וְשָׂפָה אַחַת לְכֻלָּם וְזֶה הַחִלָּם לַעֲשׂוֹת וְעַתָּה לֹא יִבָּצֵר מֵהֶם כֹּל אֲשֶׁר יָזְמוּ לַעֲשׂוֹת:הָבָה נֵרְדָה וְנָבְלָה שָׁם שְׂפָתָם אֲשֶׁר לֹא יִשְׁמְעוּ אִישׁ שְׂפַת רֵעֵהוּ: וַיָּפֶץ יְהֹוָה אֹתָם מִשָּׁם עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ וַיַּחְדְּלוּ לִבְנֹת הָעִיר: עַל כֵּן קָרָא שְׁמָהּ בָּבֶל כִּי שָׁם בָּלַל יְהֹוָה שְׂפַת כָּל הָאָרֶץ וּמִשָּׁם הֱפִיצָם יְהֹוָה עַל פְּנֵי כָּל הָאָרֶץ: בראשית.

יְהוָה יִסְפֹּר בִּכְתוֹב עַמִּים זֶה יֻלַּד שָׁם סֶלָה: תהלים.

תהלים ללמידה עם פרשת פקודי המשכן- לימודי שנת שבעים ואחת.

כִּ֤י יִרְאֶ֨ה | חֲכָ֘מִ֤ים יָמ֗וּתוּ יַ֤חַד כְּסִ֣יל וָבַ֣עַר יֹאבֵ֑דוּ וְעָזְב֖וּ לַאֲחֵרִ֣ים חֵילָֽם:

קִרְבָּ֤ם בָּתֵּ֨ימוֹ | לְֽעוֹלָ֗ם מִ֭שְׁכְּנֹתָם לְדֹ֣ר וָדֹ֑ר קָֽרְא֥וּ בִ֝שְׁמוֹתָ֗ם עֲלֵ֣י אֲדָמֽוֹת:

ברור לכל שתושבי גבעת עמל ותושבי ליפתא נאנסו לעזוב לאחרים חילם.

ברור לכל שהאשכנזים אנסו את הארץ הזאת בשימת שמותיהם עלי האדמה הזאת.

צריך לחשוב מדוע תשובה לא נתן דירות לתושבי גבעת עמל המקוריים לאחר שהוא גרש אותם מאדמתם.

צריך לחשוב שוב על כך ש- JAKOB NEEMAN פטר את ורדה אלשיך מעונש על חטא ה- PROTOCOL וחדש אחרי סית המשפט מינה אותה להיות השופטת במשפט הסדר החוב של שרון יצחק תשובה בדלק נדל”ן. להזכירך ורדה אלשיך מחקה לתשובה את החוב.

פרשת ויקרא צו שמיני- לימודי שנת שבעים ואחת.

וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם אִתָּם וְהֵמָּה עַמִּי בֵּית יִשְׂרָאֵל נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה: וְאַתֵּן צֹאנִי צֹאן מַרְעִיתִי אָדָם אַתֶּם אֲנִי אֱלֹהֵיכֶם נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה: יחזקאל.

אָדָם אַתֶּם.

מִן-הַבָּקָר֙ וּמִן-הַצֹּ֔אן תַּקְרִ֖יבוּ אֶת-קָרְבַּנְכֶֽם:

פרשת הטמא והטהור- לימודי שנת שבעים ואחת.

וַיֹּאמְרוּ שָׁלוֹם לְעַבְדְּךָ לְאָבִינוּ עוֹדֶנּוּ חָי וַיִּקְּדוּ (וישתחו) וַיִּשְׁתַּחֲווּ:  וַיִּשָּׂא עֵינָיו וַיַּרְא אֶת בִּנְיָמִין אָחִיו בֶּן אִמּוֹ וַיֹּאמֶר הֲזֶה אֲחִיכֶם הַקָּטֹן אֲשֶׁר אֲמַרְתֶּם אֵלָי וַיֹּאמַר אֱלֹהִים יָחְנְךָ בְּנִי: וַיְמַהֵר יוֹסֵף כִּי נִכְמְרוּ רַחֲמָיו אֶל אָחִיו וַיְבַקֵּשׁ לִבְכּוֹת וַיָּבֹא הַחַדְרָה וַיֵּבְךְּ שָׁמָּה: וַיִּרְחַץ פָּנָיו וַיֵּצֵא וַיִּתְאַפַּק וַיֹּאמֶר שִׂימוּ לָחֶם: וַיָּשִׂימוּ לוֹ לְבַדּוֹ וְלָהֶם לְבַדָּם וְלַמִּצְרִים הָאֹכְלִים אִתּוֹ לְבַדָּם כִּי לֹא יוּכְלוּן הַמִּצְרִים לֶאֱכֹל אֶת הָעִבְרִים לֶחֶם כִּי תוֹעֵבָה הִוא לְמִצְרָיִם: בראשית.

כִּי לֹא יוּכְלוּן הַמִּצְרִים לֶאֱכֹל אֶת הָעִבְרִים לֶחֶם כִּי תוֹעֵבָה הִוא לְמִצְרָיִם:

תהלים ל- פרשת כָּל־הַדְּבָרִ֥ים הָאֵ֖לֶּה- לימודי שנת שבעים ואחת.

וְאַתָּ֤ה יְהוָ֗ה חָנֵּ֥נִי וַהֲקִימֵ֑נִי וַֽאֲשַׁלְּמָ֥ה לָהֶֽם:

ברור לכל ש-אשלמה להם- בדברו של דוד הוא להשיב מלחמה, לפגוע בהם..

כידוע לכל, דוד נלחם באויבי הבורא.

פרשת ויקהל- לימודי שנת שבעים ואחת.

שֵׁ֤שֶׁת יָמִים֙ תַּֽעֲבֹ֔ד וּבַיּ֥וֹם הַשְּׁבִיעִ֖י תִּשְׁבֹּ֑ת בֶּֽחָרִ֥ישׁ וּבַקָּצִ֖יר תִּשְׁבֹּֽת׃

וַיַּקְהֵ֣ל מֹשֶׁ֗ה אֶֽת־כָּל־עֲדַ֛ת בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵ֖ל וַיֹּ֣אמֶר אֲלֵהֶ֑ם אֵ֚לֶּה הַדְּבָרִ֔ים אֲשֶׁר־צִוָּ֥ה יְהוָ֖ה לַֽעֲשֹׂ֥ת אֹתָֽם׃

שֵׁ֣שֶׁת יָמִים֮ תֵּֽעָשֶׂ֣ה מְלָאכָה֒ וּבַיּ֣וֹם הַשְּׁבִיעִ֗י יִֽהְיֶ֨ה לָכֶ֥ם קֹ֛דֶשׁ שַׁבַּ֥ת שַׁבָּת֖וֹן לַֽיהוָ֑ה כָּל־הָֽעֹשֶׂ֥ה ב֛וֹ מְלָאכָ֖ה יוּמָֽת׃ לֹֽא־תְבַעֲר֣וּ אֵ֔שׁ בְּכֹ֖ל מֹשְׁבֹֽתֵיכֶ֑ם בְּי֖וֹם הַשַּׁבָּֽת׃  פרשת וַיַּקְהֵ֣ל.

וַיֹּ֣אמֶר מֹשֶׁ֔ה אֶל־כָּל־עֲדַ֥ת בְּנֵֽי־יִשְׂרָאֵ֖ל לֵאמֹ֑ר זֶ֣ה הַדָּבָ֔ר אֲשֶׁר־צִוָּ֥ה יְהוָ֖ה לֵאמֹֽר׃ 

שֵׁ֣שֶׁת יָמִים֮ תֵּֽעָשֶׂ֣ה מְלָאכָה֒ וּבַיּ֣וֹם הַשְּׁבִיעִ֗י יִֽהְיֶ֨ה לָכֶ֥ם קֹ֛דֶשׁ שַׁבַּ֥ת שַׁבָּת֖וֹן לַֽיהוָ֑ה 

אני טוענת שהבערת אש אסורה רק אם זאת אש לצורך מלאכה עבודה.

תהלים ל-פרשת  תְּרוּמָ֑ה- לימודי שנת שבעים ואחת.

מַה-תִּשְׁתּ֬וֹחֲחִ֨י | נַפְשִׁי֮ וּֽמַה-תֶּהֱמִ֪י עָ֫לָ֥י הוֹחִ֣ילִי לֵֽ֭אלֹהִים כִּי-ע֣וֹד אוֹדֶ֑נּוּ יְשׁוּעֹ֥ת פָּ֝נַ֗י וֵֽאלֹהָֽי:

מזמורי- שִׁ֗יר הַֽמַּ֫עֲל֥וֹת.

תהלים- מזמורי הַ֥לְלוּיָ֨הּ.

תהלים- שלושת מזמורי מה תשתוחחי נפשי.

פרשת פקודי המשכן- לימודי תורה לשנת שבעים ואחת.

בְּיוֹם־הַחֹ֥דֶשׁ הָֽרִאשׁ֖וֹן בְּאֶחָ֣ד לַחֹ֑דֶשׁ תָּקִ֕ים אֶת־מִשְׁכַּ֖ן אֹ֥הֶל מוֹעֵֽד׃ פרשת פיקודי המשכן.

לקוראים תורה ברור שהחודש הראשון הוא חודש האביב, החודש בו שחרר אותנו בורא עולם ממצרים.

ידוע לכולנו שהחודש שאתם קוראים לו תשרי הוא החודש השביעי על פי תורתנו הקדושה.

יש משמעות כל כך גדולה לידיעות מהתורה למועדים על פי הבריאה. יש מועדים כמו יום בשבוע שאין לדעת על פי הבריאה איזה יום הם. אם אנחנו יודעים שחודש האביב הוא החודש הראשון ויש לנו יכולת לדעת על פי עונות השנה מתי מתחיל חודש האביב ומשכך המועד המדויק של תחילת וסוף שנה על פי הבריאה. מאוד חשוב שבעת הזאת נחיל את המועדים על פי דבר תורה. שחודש הראשון הוא חודש האביב.

מִ֥י יִתֵּ֣ן מִצִּיּוֹן֮ יְשֻׁע֪וֹת יִשְׂרָ֫אֵ֥ל בְּשׁ֣וּב אֱ֭לֹהִים שְׁב֣וּת עַמּ֑וֹ יָגֵ֥ל יַ֝עֲקֹ֗ב יִשְׂמַ֥ח יִשְׂרָאֵֽל: תהלים ל- פרשת וַיִּקְרָא- צַו- שְּׁמִינִי.

גם לישראל וגם לעמים כולם:

וְאָנֹכִי מַעֲשֵׂיהֶם וּמַחְשְׁבֹתֵיהֶם בָּאָה לְקַבֵּץ אֶת כָּל הַגּוֹיִם וְהַלְּשֹׁנוֹת וּבָאוּ וְרָאוּ אֶת כְּבוֹדִי: וְשַׂמְתִּי בָהֶם אוֹת וְשִׁלַּחְתִּי מֵהֶם פְּלֵיטִים אֶל הַגּוֹיִם תַּרְשִׁישׁ פּוּל וְלוּד מֹשְׁכֵי קֶשֶׁת תֻּבַל וְיָוָן הָאִיִּים הָרְחֹקִים אֲשֶׁר לֹא שָׁמְעוּ אֶת שִׁמְעִי וְלֹא רָאוּ אֶת כְּבוֹדִי וְהִגִּידוּ אֶת כְּבוֹדִי בַּגּוֹיִם: וְהֵבִיאוּ אֶת כָּל אֲחֵיכֶם מִכָּל הַגּוֹיִם מִנְחָה לַיהוָה בַּסּוּסִים וּבָרֶכֶב וּבַצַּבִּים וּבַפְּרָדִים וּבַכִּרְכָּרוֹת עַל הַר קָדְשִׁי יְרוּשָׁלִַם אָמַר יְהוָה כַּאֲשֶׁר יָבִיאוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת הַמִּנְחָה בִּכְלִי טָהוֹר בֵּית יְהוָה: ישעיהו.

לעמים כולם כאשר..

כַּאֲשֶׁר יָבִיאוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת הַמִּנְחָה בִּכְלִי טָהוֹר בֵּית יְהוָה:

ירושלים לא טהורה בעת חזרתו של העם היהודי לירושלים.

אני טוענת שהעם צריך עוד זמן מדבר כדי להיות נכון למשול בירושלים.

על הדרך:

זרע אברהם עבדו. בני יעקב בחיריו.

זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:

וּבִשְׁנַת אַחַת לְכוֹרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס לִכְלוֹת דְּבַר יְהוָה מִפִּי יִרְמְיָה הֵעִיר יְהוָה אֶת רוּחַ כֹּרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס וַיַּעֲבֶר קוֹל בְּכָל מַלְכוּתוֹ וְגַם בְּמִכְתָּב לֵאמֹר: כֹּה אָמַר כֹּרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס כֹּל מַמְלְכוֹת הָאָרֶץ נָתַן לִי יְהוָה אֱלֹהֵי הַשָּׁמָיִם וְהוּא פָקַד עָלַי לִבְנוֹת לוֹ בַיִת בִּירוּשָׁלִַם אֲשֶׁר בִּיהוּדָה: עזרא.

בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:

מִי בָכֶם מִכָּל עַמּוֹ יְהִי אֱלֹהָיו עִמּוֹ וְיַעַל לִירוּשָׁלִַם אֲשֶׁר בִּיהוּדָה וְיִבֶן אֶת בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל הוּא הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם: וְכָל הַנִּשְׁאָר מִכָּל הַמְּקֹמוֹת אֲשֶׁר הוּא גָר שָׁם יְנַשְּׂאוּהוּ אַנְשֵׁי מְקֹמוֹ בְּכֶסֶף וּבְזָהָב וּבִרְכוּשׁ וּבִבְהֵמָה עִם הַנְּדָבָה לְבֵית הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם: וַיָּקוּמוּ רָאשֵׁי הָאָבוֹת לִיהוּדָה וּבִנְיָמִן וְהַכֹּהֲנִים וְהַלְוִיִּם לְכֹל הֵעִיר הָאֱלֹהִים אֶת רוּחוֹ לַעֲלוֹת לִבְנוֹת אֶת בֵּית יְהוָה אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם: וְכָל סְבִיבֹתֵיהֶם חִזְּקוּ בִידֵיהֶם בִּכְלֵי כֶסֶף בַּזָּהָב בָּרְכוּשׁ וּבַבְּהֵמָה וּבַמִּגְדָּנוֹת לְבַד עַל כָּל הִתְנַדֵּב: וְהַמֶּלֶךְ כּוֹרֶשׁ הוֹצִיא אֶת כְּלֵי בֵית יְהוָה אֲשֶׁר הוֹצִיא נְבוּכַדְנֶצַּר מִירוּשָׁלִַם וַיִּתְּנֵם בְּבֵית אֱלֹהָיו: עזרא.

דבר תורה ל- عيد الأضحى, של המוסלמים. 

וְאֵלֶּהיְמֵי שְׁנֵיחַיֵּי אַבְרָהָםאֲשֶׁרחָימְאַת שָׁנָה וְשִׁבְעִים שָׁנָהוְחָמֵשׁ שָׁנִים.וַיִּגְוַע וַיָּמָת אַבְרָהָם בְּשֵׂיבָה טוֹבָהזָקֵן וְשָׂבֵעַוַיֵּאָסֶף,אֶלעַמָּיו. וַיִּקְבְּרוּ אֹתוֹ יִצְחָק וְיִשְׁמָעֵאל, בָּנָיואֶלמְעָרַתהַמַּכְפֵּלָה

.

וְאֵ֗לֶּה שְׁנֵי֙ חַיֵּ֣י יִשְׁמָעֵ֔אל מְאַ֥ת שָׁנָ֛ה וּשְׁלֹשִׁ֥ים שָׁנָ֖ה וְשֶׁ֣בַע שָׁנִ֑ים וַיִּגְוַ֣ע וַיָּ֔מָת וַיֵּאָ֖סֶף אֶל־עַמָּֽיו׃ וַיִּשְׁכְּנ֨וּ מֵֽחֲוִילָ֜ה עַד־שׁ֗וּר אֲשֶׁר֙ עַל־פְּנֵ֣י מִצְרַ֔יִם בֹּֽאֲכָ֖ה אַשּׁ֑וּרָה עַל־פְּנֵ֥י כָל־אֶחָ֖יו נָפָֽל׃

.

וְנָהָר֙ יֹצֵ֣א מֵעֵ֔דֶן לְהַשְׁק֖וֹת אֶת־הַגָּ֑ן וּמִשָּׁם֙ יִפָּרֵ֔ד וְהָיָ֖ה לְאַרְבָּעָ֥ה רָאשִֽׁים׃ שֵׁ֥ם הָֽאֶחָ֖ד פִּישׁ֑וֹן ה֣וּא הַסֹּבֵ֗ב אֵ֚ת כָּל־אֶ֣רֶץ הַֽחֲוִילָ֔ה אֲשֶׁר־שָׁ֖ם הַזָּהָֽב׃ וּֽזְהַ֛ב הָאָ֥רֶץ הַהִ֖וא ט֑וֹב שָׁ֥ם הַבְּדֹ֖לַח וְאֶ֥בֶן הַשֹּֽׁהַם׃ וְשֵֽׁם־הַנָּהָ֥ר הַשֵּׁנִ֖י גִּיח֑וֹן ה֣וּא הַסּוֹבֵ֔ב אֵ֖ת כָּל־אֶ֥רֶץ כּֽוּשׁ׃ וְשֵׁ֨ם הַנָּהָ֤ר הַשְּׁלִישִׁי֙ חִדֶּ֔קֶל ה֥וּא הַֽהֹלֵ֖ךְ קִדְמַ֣ת אַשּׁ֑וּר וְהַנָּהָ֥ר הָֽרְבִיעִ֖י ה֥וּא פְרָֽת׃

לימודים מספר איוב: 

התחלתי לערוך (הוצאת מיספור מהספר) וללמוד את ספר איוב.
למידה מספר איוב- פרק שני- לֹא-חָטָ֥א אִיּ֖וֹב בִּשְׂפָתָֽיו: .
.למידה מספר איוב- פרק רביעי- וְ֝אֵיפֹ֗ה יְשָׁרִ֥ים נִכְחָֽדוּ
למידה מספר איוב- פרק שישי- וּמַלְּט֥וּנִי מִיַּד-צָ֑ר וּמִיַּ֖ד עָרִיצִ֣ים תִּפְדּֽוּנִי:
למידה מספר איוב- פרק שמיני – עַד-יְמַלֵּ֣ה שְׂח֣וֹק פִּ֑יךָ וּשְׂפָתֶ֥יךָ תְרוּעָֽה:
למידה מספר איוב- פרקים עשירי ועשתי עשר- וְ֝תָשֹׁ֗ב תִּתְפַּלָּא-בִֽי. ו- וְיִפְתַּ֖ח שְׂפָתָ֣יו עִמָּֽךְ: 
למידה מספר איוב- פרק שלושה עשר- אִם–כְּהָתֵ֥ל בֶּ֝אֱנ֗וֹשׁ תְּהָתֵ֥לּוּ בֽוֹ:
למידה מספר איוב-  פרק שלושים ושמונה- מִי-ה֝וֹלִ֗יד אֶגְלֵי-טָֽל: 
למידה מספר איוב- פרק ראשון- יְהוָ֣ה נָתַ֔ן וַיהוָ֖ה לָקָ֑ח.
למידה מספר איוב- פרק שלישי- אָ֤ז | יָנ֬וּחַֽ לִֽי:

למידה מספר איוב- פרק שלישי-  לְ֭גֶבֶר אֲשֶׁר-דַּרְכּ֣וֹ נִסְתָּ֑רָה וַיָּ֖סֶךְ אֱל֣וֹהַּ בַּעֲדֽוֹ:.

למידה מספר איוב: פרק חמישי-  עַד-אֵ֥ין מִסְפָּֽר:
לימודים מספר איוב- פרק שביעי- וַתִּפְקְדֶ֥נּוּ לִבְקָרִ֑ים לִ֝רְגָעִ֗ים תִּבְחָנֶֽנּוּ:
למידה מספר איוב- פרק תשיעי-  נֹטֶ֣ה שָׁמַ֣יִם לְבַדּ֑וֹ וְ֝דוֹרֵ֗ךְ עַל-בָּ֥מֳתֵי יָֽם:
למידה מספר איוב פרק שנים עשר- יַד-יְ֝הוָה עָ֣שְׂתָה זֹּֽאת:
למידה מספר איוב- פרק-ארבעה עשר- תָּ֤שִׁ֥ית לִ֖י חֹ֣ק וְתִזְכְּרֵֽנִי:

.