בכורי החודש החמישי בשנת שבעים וארבע.

הסגרה.

לֹא-יִהְיֶה לְךָ בְּבֵיתְךָ, אֵיפָה וְאֵיפָה: גְּדוֹלָה, וּקְטַנָּה. דברים.

אני אבדוק את העניין , אני כמעט בטוחה שהכסף שעשה בני שטיינמץ בגינאה מופקד בשווייץ, צריך לבדוק אם בני שטיינמץ שילם מיסים למדינה מכספים אלה.  אם יואשם בני שטיינמץ בגינאה, ואם בני שטיינמץ שילם מיסים מכספים אלה למדינה בישראל, חשוב להחזיר להם את המיסים ששולמו למדינה מרווחיו אלה של בני שטיינמץ, כדי לא להחטיא את העם היהודי והגר התושב עמנו. כמובן שצריך להיזהר עם שדי התרומות שיש לבני שטיינמץ במכללת נתניא, תרומות יכולות להפיל דינים של התורם על הנתרמים. זאת אחריות של המדינה ושל בית המשפט להחיל את החזרת הכסף שתרם בני שטיינמץ, החובה של המדינה המושלת בציון היא קודם כל לעם היהודי ולגר התושב עימנו בישראל נחלתו של יהוה.

גינאה.

גואטמלה.אני טוענת שבני שטיינמץ יודע שהוא אשם והוא רוצה לעמוד למשפט בישראל שמנהלת אותו אילת שקד שבסופו של יום הוא מעמיד קורבן מישראל על מעשיו בגינאה, להזכירכם שהמקדש ששלמה בנה בישראל היה מקדש להקרבת קורבנות לכל עמי בעולם. והאבהות מהסוג שמבקש בנט לקבל יכולה להעניק לו את זכות החתימה להקרבה של ילדי ישראל. אני טוענת שבנו מקדש מסוג זה בישראל, שמקריב בני אדם, ששם בני אדם על המאזניים ולא את הכסף העשוק ככפרה על החטא.

מאזני מרמה.

במקרה שטיינמץ, הוא תרם כסף להשכלה שאב צריך לתת לבנו לכן ניתן לראות את תואר המאמץ, “ילדי שטיינמץ” ומשכך גם את הזכויות במשמעות של יכולת להפעיל על הנתרם פעולות רוחניות כמו תיעול של נקמה בריבעים ושילשים על הילדים שהוא אימץ, בהשכלה ודעת, שטיינמץ גם יכול לקנות לעצמו את התואר בעל הדיעה למרות הוא לא השיג ביושר את המאה.

אסכולות.

“מכללת נתניה; “ילדי שטינמץ” מצטרפים ל”ילדי תשובה” קיבלו מלגות מקרן אניאס ובני שטינמץ נשיא המכללה פרופ צבי ארד; מקבלי המלגות הופכים ל”ילדי שטינמץ” ובכך מצטרפים ל”ילדי תשובה” הזוכים כל שנה למלגות מאיש העסקים יצחק תשובה ■ תשובה ושטינמץ נימנים על עשרת עשירי ישראל והם בני העיר נתניה.” ” המכללה האקדמית נתניה העניקה 80 מלגות לסטודנטים מקרן אניאס ובני שטינמץ. ” כאן נעים.

לנוכח ידיעתנו על הסללה לעוני, גם הזכות הזו לא נקנתה ביושר, כך שאין לה ערך. וגם כאן לקח לעצמו שטיינמץ את התואר- המכה והחובש.

http://www.kan-naim.co.il/artical.asp?id=10833

הצבי

.

כתוביות חודש חמישי.
 כתובת החודש החמישי- חלק שני.
 זבולון המר.
 כתובת החודש החמישי בשנת שבעים וארבע.
 .BENNY STEINMETZ
 שלום נוסח הרב משה בן מימון- חלק שני.

שלום נוסח הרב משה בן מימון חלק ראשון.

 “מלבד עבודתו בחצר המלך, העניק הרמב”ם מזור להמונים שצבאו על דלתותיו, יהודים ונכרים כאחד. המשורר הערבי אל-סעיד אבן סינא אלמולך כתב עליו:

“גלנוס ריפא את הגוף/ והרמב”ם גוף ונפש./
ידיעותיו קנו לו שם כרופא הדור/ הוא ידע לשכך את כאב הבערות/
לוּ באה הלבנה לידיו/ היה מרפא את כתמי פניה…” WIKIPEDIA.

“אם יש לך ספק כלשהו בדבר מה (מן הקוראן) שהורד אליך שאל את (בני ישראל) שקיבלו ולמדו את הספר לפניך.” (סורה 10 פסוק 94).

“השיטה שאומצה על ידי הרמב”ם בטיפוליו המקצועיים הייתה להתחיל עם טיפול פשוט, תוך שהוא משתדל לרפא על ידי תוכנית תזונה שנקבעה עוד לפני מתן תרופות. במכתב שמיען לתלמידו החביב יוסף אבן שמעון, שלמענו חיבר את מורה נבוכים, כותב הרמב”ם: “הנך יודע כמה קשה המקצוע הזה עבור מי שפועל במדויק ולפי המצפון, ועבור מי שקובע רק את אשר הוא יכול לתמוך בטיעון או בסמכות”. במכתב נוסף, שהופנה אל שמואל אבן תיבון, הוא מתאר את תפקידו המקצועי המפרך, שמעסיק אותו כל היום ולעתים קרובות בחלק גדול של הלילה.” WIKIPEDIA.

.

.

בספר ישעיהו כתוב:

בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיוּ חָמֵשׁ עָרִים בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, מְדַבְּרוֹת שְׂפַת כְּנַעַן, וְנִשְׁבָּעוֹת, לַיהוָה צְבָאוֹת:  עִיר הַהֶרֶס, יֵאָמֵר לְאֶחָת. בַּיּוֹם הַהוּא, יִהְיֶה מִזְבֵּחַ לַיהוָה, בְּתוֹךְ, אֶרֶץ מִצְרָיִם; וּמַצֵּבָה אֵצֶל-גְּבוּלָהּ, לַיהוָה. וְהָיָה לְאוֹת וּלְעֵד לַיהוָה צְבָאוֹת, בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם:  כִּי-יִצְעֲקוּ אֶל-יְהוָה מִפְּנֵי לֹחֲצִים, וְיִשְׁלַח לָהֶם מוֹשִׁיעַ וָרָב וְהִצִּילָם. וְנוֹדַע יְהוָה לְמִצְרַיִם, וְיָדְעוּ מִצְרַיִם אֶת-יְהוָה בַּיּוֹם הַהוּא; וְעָבְדוּ זֶבַח וּמִנְחָה, וְנָדְרוּ-נֵדֶר לַיהוָה וְשִׁלֵּמוּ. וְנָגַף יְהוָה אֶת-מִצְרַיִם, נָגֹף וְרָפוֹא; וְשָׁבוּ, עַד-יְהוָה, וְנֶעְתַּר לָהֶם, וּרְפָאָם.

“אלו הישמעאלים אינם עובדי עבודה זרה כלל, וכבר נכרתה מפיהם ומלבם. והם מייחדים לאל יתעלה ייחוד כראוי…” (תשובות הרמב”ם, פריימן, הוצאת “מקיצי נרדמים“, התרצ”ד, סימן שסט)” WIKIPEDIA.

.

נִצָּב לָרִיב, יְהוָה; וְעֹמֵד, לָדִין עַמִּים.  יְהוָה בְּמִשְׁפָּט יָבוֹא, עִם-זִקְנֵי עַמּוֹ וְשָׂרָיו; וְאַתֶּם בִּעַרְתֶּם הַכֶּרֶם, גְּזֵלַת הֶעָנִי בְּבָתֵּיכֶם.  מלכם (מַה-לָּכֶם) תְּדַכְּאוּ עַמִּי, וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ:  נְאֻם-אֲדֹנָי יְהוִה, צְבָאוֹת.  ישעיהו.

אני טוענת שהרעלה במקורה נועדה למנוע טחינת פני עניות.

כשעשירה מבקשת לטחון פני עניה ולשים את הטחינה על פני העשירה ולהפך.

בַּיּוֹם הַהוּא יָסִיר אֲדֹנָי, אֵת תִּפְאֶרֶת הָעֲכָסִים וְהַשְּׁבִיסִים–וְהַשַּׂהֲרֹנִים.  הַנְּטִפוֹת וְהַשֵּׁירוֹת, וְהָרְעָלוֹת. הַפְּאֵרִים וְהַצְּעָדוֹת וְהַקִּשֻּׁרִים, וּבָתֵּי הַנֶּפֶשׁ וְהַלְּחָשִׁים. ישעיהו.

אָלָה, פִּיהוּ מָלֵא–וּמִרְמוֹת וָתֹךְ;    תַּחַת לְשׁוֹנוֹ, עָמָל וָאָוֶן.
יֵשֵׁב, בְּמַאְרַב חֲצֵרִים–בַּמִּסְתָּרִים, יַהֲרֹג נָקִי;    עֵינָיו, לְחֵלְכָה יִצְפֹּנוּ.
יֶאֱרֹב בַּמִּסְתָּר, כְּאַרְיֵה בְסֻכֹּה–  יֶאֱרֹב, לַחֲטוֹף עָנִי;
יַחְטֹף עָנִי,  בְּמָשְׁכוֹ בְרִשְׁתּוֹ.

נִצָּב לָרִיב, יְהוָה; וְעֹמֵד, לָדִין עַמִּים. יְהוָה בְּמִשְׁפָּט יָבוֹא, עִם-זִקְנֵי עַמּוֹ וְשָׂרָיו; וְאַתֶּם בִּעַרְתֶּם הַכֶּרֶם, גְּזֵלַת הֶעָנִי בְּבָתֵּיכֶם. מלכם (מַה-לָּכֶם) תְּדַכְּאוּ עַמִּי, וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ:  נְאֻם-אֲדֹנָי יְהוִה, צְבָאוֹת. ישעיהו.

הרעלה היא לא טיפול מהשורש לטחינת פני עניים, חשוב לעקור את המחלה מהשורש, כפי שהציעה היועצת הנחמדה מחנות התרופות מהבריאה בכיכר בוויצמן. זו הקרובה לחנות ה- ICE CREAM.

וַיָּ֛מָת יְהוֹשֻׁ֥עַ בִּןנ֖וּן עֶ֣בֶד יְהוָ֑ה בֶּןמֵאָ֥ה וָעֶ֖שֶׂר שָׁנִֽים וַיִּקְבְּר֤וּ אוֹתוֹ֙ בִּגְב֣וּל נַחֲלָת֔וֹ בְּתִמְנַתחֶ֖רֶס בְּהַ֣ר אֶפְרָ֑יִם מִצְּפ֖וֹן לְהַרגָּֽעַשׁ: 

וְגַם֙ כָּלהַדּ֣וֹר הַה֔וּא נֶאֶסְפ֖וּ אֶלאֲבוֹתָ֑יו וַיָּקָם֩ דּ֨וֹר אַחֵ֜ר אַחֲרֵיהֶ֗ם אֲשֶׁ֤ר לֹאיָֽדְעוּ֙ אֶתיְהוָ֔ה וְגַם֙ אֶתהַֽמַּעֲשֶׂ֔ה אֲשֶׁ֥ר עָשָׂ֖ה לְיִשְׂרָאֵֽל: שֹׁפְטִים.

צריך לחשוב על כך שארץ ישראל קרובה לעת של דור חדש שלא ידע גלות .

לימודים מספר שמות.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק אחד.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק שלישי.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק שנים עשר.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק שלושה עשר.
תורה- סדר חדש- שמות- פרק חמישה עשר.

שמות פרק-אחד.

וַיָּבֹ֖א עֲמָלֵ֑ק וַיִּלָּ֥חֶם עִם־יִשְׂרָאֵ֖ל בִּרְפִידִֽם׃ 

וַיֹּ֨אמֶר מֹשֶׁ֤ה אֶל־יְהוֹשֻׁ֨עַ֙ בְּחַר־לָ֣נוּ אֲנָשִׁ֔ים וְצֵ֖א הִלָּחֵ֣ם בַּֽעֲמָלֵ֑ק מָחָ֗ר אָֽנֹכִ֤י נִצָּב֙ עַל־רֹ֣אשׁ הַגִּבְעָ֔ה וּמַטֵּ֥ה הָֽאֱלֹהִ֖ים בְּיָדִֽי׃ 

וַיַּ֣עַשׂ יְהוֹשֻׁ֗עַ כַּֽאֲשֶׁ֤ר אָֽמַר־לוֹ֙ מֹשֶׁ֔ה לְהִלָּחֵ֖ם בַּֽעֲמָלֵ֑ק וּמֹשֶׁה֙ אַֽהֲרֹ֣ן וְח֔וּר עָל֖וּ רֹ֥אשׁ הַגִּבְעָֽה׃ 

וְהָיָ֗ה כַּֽאֲשֶׁ֨ר יָרִ֥ים מֹשֶׁ֛ה יָד֖וֹ וְגָבַ֣ר יִשְׂרָאֵ֑ל וְכַֽאֲשֶׁ֥ר יָנִ֛יחַ יָד֖וֹ וְגָבַ֥ר עֲמָלֵֽק׃ וִידֵ֤י מֹשֶׁה֙ כְּבֵדִ֔ים וַיִּקְחוּ־אֶ֛בֶן וַיָּשִׂ֥ימוּ תַחְתָּ֖יו וַיֵּ֣שֶׁב עָלֶ֑יהָ וְאַֽהֲרֹ֨ן וְח֜וּר תָּֽמְכ֣וּ בְיָדָ֗יו מִזֶּ֤ה אֶחָד֙ וּמִזֶּ֣ה אֶחָ֔ד וַיְהִ֥י יָדָ֛יו אֱמוּנָ֖ה עַד־בֹּ֥א הַשָּֽׁמֶשׁ׃ 

וַיַּֽחֲלֹ֧שׁ יְהוֹשֻׁ֛עַ אֶת־עֲמָלֵ֥ק וְאֶת־עַמּ֖וֹ לְפִי־חָֽרֶב׃

וַיֹּ֨אמֶר יְהוָ֜ה אֶל־מֹשֶׁ֗ה כְּתֹ֨ב זֹ֤את זִכָּרוֹן֙ בַּסֵּ֔פֶר וְשִׂ֖ים בְּאָזְנֵ֣י יְהוֹשֻׁ֑עַ כִּֽי־מָחֹ֤ה אֶמְחֶה֙ אֶת־זֵ֣כֶר עֲמָלֵ֔ק מִתַּ֖חַת הַשָּׁמָֽיִם׃ שמות.

כך שגם סיפור יהושע היה ידוע מראש. ואם סיפור יהושע היה ידוע מראש, כך גם סוף הסיפור של משה..

בדיוק כמו שעבדות ישראל במצרים, היתה ידועה מראש.

וַיְהִ֤י הַשֶּׁ֨מֶשׁ֙ לָב֔וֹא וְתַרְדֵּמָ֖ה נָֽפְלָ֣ה עַל־אַבְרָ֑ם וְהִנֵּ֥ה אֵימָ֛ה חֲשֵׁכָ֥ה גְדֹלָ֖ה נֹפֶ֥לֶת עָלָֽיו׃ וַיֹּ֣אמֶר לְאַבְרָ֗ם  יָדֹ֨עַ תֵּדַ֜ע כִּי־גֵ֣ר ׀ יִֽהְיֶ֣ה זַרְעֲךָ֗ בְּאֶ֨רֶץ֙ לֹ֣א לָהֶ֔ם וַֽעֲבָד֖וּם וְעִנּ֣וּ אֹתָ֑ם אַרְבַּ֥ע מֵא֖וֹת שָׁנָֽה׃ וְגַ֧ם אֶת־הַגּ֛וֹי אֲשֶׁ֥ר יַֽעֲבֹ֖דוּ דָּ֣ן אָנֹ֑כִי וְאַֽחֲרֵי־כֵ֥ן יֵֽצְא֖וּ בִּרְכֻ֥שׁ גָּדֽוֹל׃ וְאַתָּ֛ה תָּב֥וֹא אֶל־אֲבֹתֶ֖יךָ בְּשָׁל֑וֹם תִּקָּבֵ֖ר בְּשֵׂיבָ֥ה טוֹבָֽה׃ וְד֥וֹר רְבִיעִ֖י יָשׁ֣וּבוּ הֵ֑נָּה כִּ֧י לֹֽא־שָׁלֵ֛ם עֲו֥‍ֹן הָֽאֱמֹרִ֖י עַד־הֵֽנָּה׃

בדיוק כמו שהאיבה בין האשה לנחש- ידועה מראש.

וַיֹּאמֶר֩ יְהוָ֨ה אֱלֹהִ֥ים ׀ אֶֽל־הַנָּחָשׁ֮ כִּ֣י עָשִׂ֣יתָ זֹּאת֒ אָר֤וּר אַתָּה֙ מִכָּל־הַבְּהֵמָ֔ה וּמִכֹּ֖ל חַיַּ֣ת הַשָּׂדֶ֑ה  עַל־גְּחֹֽנְךָ֣ תֵלֵ֔ךְ וְעָפָ֥ר תֹּאכַ֖ל כָּל־יְמֵ֥י חַיֶּֽיךָ׃  וְאֵיבָ֣ה ׀ אָשִׁ֗ית בֵּֽינְךָ֙ וּבֵ֣ין הָֽאִשָּׁ֔ה וּבֵ֥ין זַרְעֲךָ֖ וּבֵ֣ין זַרְעָ֑הּ ה֚וּא יְשֽׁוּפְךָ֣ רֹ֔אשׁ וְאַתָּ֖ה תְּשׁוּפֶ֥נּוּ עָקֵֽב׃

והושעתי את הַצֹּלֵעָה.

בסופו של יום בן העשירים למד שהוא יכול לאנוס ואבא שלו יחלץ אותו … בשביל בן העשירים סך השקלים שהם משלמים ככופר הוא כמשל  נזיד עדשים..בדיוק כמו במקרה ורמוס שקיבל כ- 70 מליון שקל פיצויים מפסגות ושילם בבית המשפט כ-499 אלף שקל ככופר על פשעיו למען פסגות.

אני טוענת שכמו שהאשכנזים ניכסו לעצמם את הזהות הגרמנית.. הארופאית .. כדי לעשות הבדלה ביננו לבינהם ומתוך מקום זה לעליין עצמם ולהנחית אותנו המזרחים כיוצאי המזרח התיכון, כך בעת הזו האשכנזים הם מנכסים לעצמם את הג’אז שהיא במקורה מוסיקת עבדים, שהפגינה נגד עדתה של שרי אריסון באמריקה.

ברור לכולם ש- BILLIE לא שייכת למערב. BILLIE שייכת לאפריקה. BILLIE היא מהעם של המזרחים ב- USA. גם על העם של BILLIE אמרו שהם לא נחמדים…

.

אי לכך ובהתאם לזאת BILLIE היתה משלנו..

ברור לכל שכחלון ו- OBAMA לא משלנו.

מצבם של העם של BILLIE היה הרע ביותר בארבעים שנה האחרונות בעת ישיבתו של OBAMA על כס הנשיאות של USA.

זו השורה התחתונה, ועם השורה התחתונה-

לא ניתן להתווכח.

רוֹעֵי שקר.

בסופו של יום,

דרוקמן לא יכול לדרוש מוות לערבים כשהוא לא דורש את מותו של מוטי אלון.

בסופו של יום,

דרוקמן לא יכל לצעוק- רבין בוגד כשבסופו של יום הוא לא צעק שמוטי אלון בוגד,

בסופו של יום,

דרוקמן לא יכול לשרוף מסגדים כל עוד הוא לא שורף את ישיבתו של מוטי אלון.

עמוד היום הראשון, לחודש, בחודש החמישי, בשנת ארבע ושבעים.
 עמוד היום החמישי, לחודש, בחודש החמישי, בשנת ארבע ושבעים.
עמוד היום התשיעי, לחודש, בחודש החמישי, בשנת ארבע ושבעים.
עמוד היום- הארבעה עשר, לחודש, בחודש החמישי, בשנת ארבע ושבעים.
עמוד היום השלושה ועשרים, לחודש, בחודש החמישי, בשנת ארבע ושבעים.
עמוד היום החמישה ועשרים, לחודש, בחודש החמישי, בשנת ארבע ושבעים.
עמוד היום, השלושים, לחודש, בחודש החמישי בשנת ארבע ושבעים.

עריכת מקור.

Copyright © 2020 . All rights reserved.