ביכורי שנת שבעים וארבע.

ביכורי שבועות שנת שבעים וארבע.פרעה הראשון שידע את יוסף השכיל לתת לעם ישראל את ארץ גושן. הפלישה של האשכנזים זה כמו שהפרעונים היו פולשים לארץ גושן.. גם מהבחינה הזאת חשוב לזכור שגר היינו בארץ מצרים. תגיד שהם מכרו ברצון, אני טוענת שהעוני שלהם גרם לרצון אם היה רצון כזה. בסוף השיחה המוסלמית ואני, היהודיה,  הסכמנו שמרכז פרס אינו מרכז לשלום. אותו הדבר עם פינוי גבעת עמל שפינו יהודים מזרחים ואותו הדבר בנווה צדק שעשו שם “REMONT”.. אסביר זאת שוב, לא כל אדם שהגיע מארופה הוא אשכנזי, יש יהודים שבאו מארופה כמו בגין כמו רבין, כמו בן גוריון, ויש אשכנזים שבאו מארופה, כמו פרס, כמו TZAHI HANEGBI כמו BENNET כמו דרוקמן.
ביכורי חודש שלישי.ברור לכולם, שהשרים בכלל ושר הכללה בפרט, סותרים עצמם כשהם לא מאשרים תחבורה של אגד ודן בשבת (לפי הספורות) ומניעים חיילים משוחררים לעבוד בשבת בתחנת הדלק של בינו\פז, טן, ושרון יצחק תשובה\דלק, ואלון דור, כעבודה מועדפת עליה הם מקבלים מענק שחרור מהצבא. כמו שהשרים יודעים למנוע עבודה בשבת (לפי הספורות) של עובדי אגד ודן, הם יכולים להתנות את המענק לעסקים שאינם עובדים בשבת לפי הספורות (אין אדם שיודע אם היום שבת לפי ספורות הבריאה, אין דרך מדעית לדעת זאת). השרים שמחוקקים חוק שבת בתחבורה של אגד ודן ולא מחוקקים חוק שבת בעבודה המזכה חיילים במענק, נושאים באשמה ובדין. ברור לכולנו שהזוכים הם בעלי חברות הדלק שזוכים באפשרות להעסיק עובדים בשכר נמוך לזמן ארוך ועושה רושם שגם בלתי מוגבל, וזאת על חשבון משלמי המיסים בישראל- יהודים וגרים. ההבדל בין בעל עסק שבוחר לעבוד בשבת, לבין החיל המשוחרר הוא שלעובד אין בחירה, המדינה העמידה את מגרש תחנות הדלק כמקום עבודה שבו הם יכולים לקבל את מענק השחרור. ברור לכולנו שההתיחסות לעסקיו של שרון יצחק תשובה כעסקים  חיוניים למשק ומשכך עבודה במקומותיו היא צו השעה שמעמידים לרשותו חיילים משוחררים שרק אם יעבדו אצלו יקבלו את המענק זה לעג למקבלי ההחלטות, עדיף להעמיד את החיילים המשוחררים למען עסקים קטנים שהעסקים הגדולים טורפים אותם… עדיף שהחייל המשוחרר יעבוד בפיצוציא השכונתית מאשר בפיצוציות של מנט”ה של שרון יצחק תשובה.. 
ביכורי חודש רביעיבסופו של יום, רחוב נורדאו, הוא רחוב ללא שם, אין הרבה אנשים שיודעים מי היה נורדאו. אני טוענת שאותו הדבר עם ארלוזורוב, אין הרבה אנשים שיודעים מי היה ארלוזורוב, אולי יהיו כאלה שיזכרו מהרקע של היום יומי של הערוץ הבורי שנשמע בכל בית שמישהו הוריד את ארלוזורוב. אני טוענת שאותו הדבר עם TOMI LAPID יהיו שיאמרו שהוא אבא של YAIR LAPID. אם לא תעשו תוכנית מתים שכאלה על TOMI LAPID אני לא חושבת שיהיו הרבה אנשים שזוכרים מה הוא אמר. גם הוא אמר שינוי ולא אמר מה הוא רצה לשנות. בזכרוני הוא אדם גס רוח שצעק ואמר כלום. וברבות הימים בנו- YAIR LAPID קרא לבוחריו- כלבים. ממקום מושבו זה דבר שאסור לו לעשות זאת לא מריבה של אנשים ברחוב כמו שאומרים.. מילד הפרחים החליף מסכה למסכה של מתנחל שיעי.. לנוכח ידיעתנו שאדם שעשה קורס איגרוף חייב להיות בעל סיבולת לב ריאה, התרוץ של יאיר שהשתמט משרות בלבנון בגלל בעיות אסטמה- הוא תרוץ לא אמין. גם אם יביא אישור מהרופא לא אאמין לו ולא לאדם שישחק רופא. יאיר לפיד לא יכול לדרוש ולהתלונן על בני אדם בענייני שיוויון בנטל- יאיר לפיד כמו TLV גפן הוא PUSY CAT שמנת שמשחקים אותה משלנו.
ביכורים.בַּיּוֹם הַהוּא יָסִיר אֲדֹנָי, אֵת תִּפְאֶרֶת הָעֲכָסִים וְהַשְּׁבִיסִים–וְהַשַּׂהֲרֹנִים.  הַנְּטִפוֹת וְהַשֵּׁירוֹת, וְהָרְעָלוֹת. הַפְּאֵרִים וְהַצְּעָדוֹת וְהַקִּשֻּׁרִים, וּבָתֵּי הַנֶּפֶשׁ וְהַלְּחָשִׁים. ישעיהו. אָלָה, פִּיהוּ מָלֵא–וּמִרְמוֹת וָתֹךְ;    תַּחַת לְשׁוֹנוֹ, עָמָל וָאָוֶן. יֵשֵׁב, בְּמַאְרַב חֲצֵרִים–בַּמִּסְתָּרִים, יַהֲרֹג נָקִי;    עֵינָיו, לְחֵלְכָה יִצְפֹּנוּ. יֶאֱרֹב בַּמִּסְתָּר, כְּאַרְיֵה בְסֻכֹּה–  יֶאֱרֹב, לַחֲטוֹף עָנִי; יַחְטֹף עָנִי,  בְּמָשְׁכוֹ בְרִשְׁתּוֹ. אני טוענת שהרעלה במקורה נועדה למנוע טחינת פני עניות. כשעשירה מבקשת לטחון פני עניה ולשים את הטחינה על פני העשירה ולהפך. נִצָּב לָרִיב, יְהוָה; וְעֹמֵד, לָדִין עַמִּים. יְהוָה בְּמִשְׁפָּט יָבוֹא, עִם-זִקְנֵי עַמּוֹ וְשָׂרָיו; וְאַתֶּם בִּעַרְתֶּם הַכֶּרֶם, גְּזֵלַת הֶעָנִי בְּבָתֵּיכֶם. מלכם (מַה-לָּכֶם) תְּדַכְּאוּ עַמִּי, וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ:  נְאֻם-אֲדֹנָי יְהוִה, צְבָאוֹת. ישעיהו. הרעלה היא לא טיפול מהשורש לטחינת פני עניים, חשוב לעקור את המחלה מהשורש, כפי שהציעה היועצת הנחמדה מחנות התרופות מהבריאה בכיכר בוויצמן. זו הקרובה לחנות ה- ICE CREAM. 
ביכורי חודש שישיאם רוביק דנילוביץ’ יבחר לרוץ להנהגה הארצית, ברור לכל שהרבה יבחרו בו ולמרות שרוביק בא ממעמד כלכלי נמוך משל ישי דוידי ואלי כוהן, כשיגיע רוביק להנהגה הארצית הוא יגיע לשם בזכות עצמו. אני מאוד מקווה שרוביק יקים מפלגה משלו (הוא לא צריך וגם אסור לו לחסות בצל מפלגה גדולה כדי להיות חלק מההנהגה הארצית) ויעמיד עצמו להבחר להנהגה הארצית. רוביק צריך להקים משמר שומרי נפש שישמרו על נפשו, אני חושבת שהוא כבר מסומן כאיום על אנשים שלא אוהבים מנהיגים מהעם…

כתובת חודש שישי– חלק שלישי.

בטעות היה LINK שהפנה לביכורי חודש שביעי בשנת שבעים ושלוש. תיקנתי את ה- LINK לעמוד הנכון:

ביכורי חודש שביעי.

בענייני כיפורי נפש, המצווה היא שהתרומה היא שווה, העשיר לא ירבה והדל לא ימעיט. כולם שווים. ברור לכל שכל רב יודע שיום כיפור וחגים ומועדים זה הזמן שלו ל”עשות כסף” לתפעול בית הכנסת ועשיית מצוות ומעשים טובים. אני טוענת שהרב עושה טעות שהוא תוחם את סכום התרומה משקל עד אלפיים שקל. הכי נכון לבקש תרומה מבאי בית הכנסת מבלי לאמר סכום כסף. משמע לבקש תרומה , שכל איש יתן ככתוב- אִישׁ אֲשֶׁר יִדְּבֶנּוּ לִבּוֹ, ברור לכולם שעני שמשתכר 5000 שקל ותורם 500 שקל נותן הרבה יותר מבחינת הלב מעשיר שמשתכר 100,000 שקל ותורם 10,000 שקל.. וזה גם ברור לעשיר.. כך שברור לכל שיש מצב שהעשיר ייתן 90,000 אלף שקל כדי שתרומתו תהיה שווה מבחינת הלב לתרומת העני. וכך הרב יעשה הרבה הרבה יותר כסף לעשיית מצוות ומעשים טובים ועדיין יתקיים השיוויון בין העני לעשיר. שזה כלל חשוב בתורה מבחינת כיפורים. לַמְנַצֵּחַ, מִזְמוֹר לְדָוִד. יַעַנְךָ יְהוָה, בְּיוֹם צָרָה;  יְשַׂגֶּבְךָ, שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. יִשְׁלַח-עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ;  וּמִצִּיּוֹן, יִסְעָדֶךָּ. יִזְכֹּר כָּל-מִנְחֹתֶךָ;  וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. יִתֶּן-לְךָ כִלְבָבֶךָ;  וְכָל-עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. נְרַנְּנָה, בִּישׁוּעָתֶךָ–  וּבְשֵׁם-אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל; יְמַלֵּא יְהוָה,  כָּל-מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. עַתָּה יָדַעְתִּי–  כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה, מְשִׁיחוֹ: יַעֲנֵהוּ, מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ–  בִּגְבֻרוֹת, יֵשַׁע יְמִינוֹ. תהלים. 

ביכוריםבשורה התחתונה, ברור לכל שאם הרבנים של העת הזו היו פוסקים בעת של יעקב, אז הם לא היו מחשיבים את ילדי זילפה ובילהה כשבטי ישראל, ברור לכל שבני זילפה ובלהה נחשבים לשבטי ישראל, כי הברית, הישראליות, היהדות, היא מאב המשפחה, כך שלא נכון לקבוע שבן או בת לאב יהודי אינם יהודים כשאם המשפחה באה מבית אב שאינו יהודי.  אני חושבת שחשוב מאוד לדבר עם ילדיו ויסוצקי ולהסביר להם שהם יהודים מבחינת היהדות. אני חושבת שויסוצקי הוא מהמשוררים החשובים ביותר של היהדות בעת הזו. (למרות שהוא מת לפני כ- ארבעים שנה, הוא שייך לעת הזו, בדיוק כמו שהשואה היתה בעת הזו, יען כי יש עדיין ניצולי שואה שחיים בעת הזו).

במשק שהתמחור שלו הוא בועה, שאין קשר לעלות היצור לבין המחיר שאתה מוכר וכשלא העלית את שכר העובדים, שכר העובדים נשחק בדרך כזאת שהרבה מהעובדים לא יכולים לקנות את הסחורות שהם מייצרים, וזאת העת שאתה מכניס את המשקיעים מחוץ לארץ שאתה פועל בה כדי לקנות את מה שתושבי הארץ\העובדים שאתה מעביד לא יכולים לקנות ממך וכך אתה משמר את הבועה ואת המחירים הגבוהים ואת ריווחי היתר. ללא המשקיעים, ההיצע היה עולה על הביקוש בעת שחיקת שכר ומצב כזה היה מאזן את המחירים במשק שהיו מתאימים עצמם מחוסר ברירה ליכולות השכר במשק. המשקיעים למעשה תופסים את מקום הצרכנים המשתכרים שכר נמוך במשק שיצאו ממעגל הצרכנים בכמה וכמה מענפי המשק כמו בתים.

מי שהחרים את חווה היו האשכנזים ששלטו על המוסרות בעת שאסרו להשמיע את השיר חד גדיא. מבחינת כתיבת שירת מחאה, חד גדיא הוא אחד השירים החזקים ביותר שנכתבו בישראל בעת הזו.אני טוענת שהאשכנזים נבהלו שחווה אלברשטיין חשפה את זרע הנחש. יען כי בתורה כתוב שבורא עולם ישית איבה בין זרע הנחש לזרע האשה. אני טוענת שהחבר’ה של מוטי אלון הם זרע הנחש לכן הם נהיו הומואים כי הם שונאים נשים. זאת הסיבה שהם אומרים שקול אשה ערווה.

תשיעי.הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל: אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים. אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים.  הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ, אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם– וּשְׂדֵי תְרוּמֹת: כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים–מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן. שמואל. וַיַּהֲפֹךְ לְדָם, יְאֹרֵיהֶם;    וְנֹזְלֵיהֶם, בַּל-יִשְׁתָּיוּן. יְשַׁלַּח בָּהֶם עָרֹב, וַיֹּאכְלֵם;    וּצְפַרְדֵּעַ, וַתַּשְׁחִיתֵם. וַיִּתֵּן לֶחָסִיל יְבוּלָם;    וִיגִיעָם, לָאַרְבֶּה. יַהֲרֹג בַּבָּרָד גַּפְנָם;    וְשִׁקְמוֹתָם, בַּחֲנָמַל. וַיַּסְגֵּר לַבָּרָד בְּעִירָם;    וּמִקְנֵיהֶם, לָרְשָׁפִים. תהלים. אני טוענת שהחבירה- אשקלון- רחוב חוצות היוצר באשקלון – בית חרושת רשפים בחוצות היוצר- יוצר קללה כי כל יום יהודים מבשרים ומגידים בגת ואשקלון ויש לאן לתעל את הסגרת מקניהם\געילת של העובדים. מה שהורס להם את הכישוף בחוצות היוצר היא העובדה שהרבה אנשים וגם אני מכנים את המרעים שהקימו חברת קש לחילוץ ממגדלים בוערים- רפשים.
בשורה התחתונה, השיטה של בית המשפט\פרקליטות בישראל היא להביא בדין את מקבל השוחד\כסף\משרה הבכירה לאחר השרות, ולא את נותן השוחד שאצלו במחשכים נמצאים כספי העושק.. בדיוק כמו שהפרקליטות לא הפנתה אצבע מאשימה כלפי יורק ונתנה לורמוס מנכ”ל PSAGOT אפשרות לשלם כופר והעמידה לדין את מנוהליו\ השווערצע חייעז\אדרי ובן דוד לדין לשאת באשמה שהביאה לורמוס פיצויים של כ-50 מליון שקל ועוד כ-19.9 מליון שקל שלא הוגדרו כפיצוים + ורווחים נאים ליורק ולמשקיעים שעלו על הגל ב-הרצת המניות שהריצה

 PSAGOT.

כתובת החודש העשירי- חלק שני.

“המבנה השבטי של הכוזרים היה מורכב, ויש הטוענים כי כלל פילוג בין אק-כוזרים (“כוזרים לבנים”) וקרא-כוזרים (“כוזרים שחורים”). הגאוגרף המוסלמיא צטח’רי טען, שהכוזרים הלבנים היו ניכרים בצורה בולטת עם שיער אדמדם, עור לבן ועיניים כחולות, בעוד הכוזרים השחורים היו קרובים לשחור עמוק, כמו “סוג של הודים”. חלוקה דומה (פוליטית, לא אתנית) הייתה בקרב מספר לאומים טורקים, בין מעמד “לבן” של לוחם לבין מעמד “שחור” של בני העם.” WIKIPEDIA.

חרב היונה.

.

Copyright © 2020 . All rights reserved.