אֲאַזֶּרְךָ, וְלֹא יְדַעְתָּנִי.

עלי הגיון- למה אתה לא יכול לדעת את ספירת הבריאה,

הדברים לפי הסדר הכתוב:

בריאה:

בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַשָּׁמַיִם, וְאֵת הָאָרֶץ. וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְחֹשֶׁךְ, עַל-פְּנֵי תְהוֹם; וְרוּחַ אֱלֹהִים, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם. וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי אוֹר; וַיְהִי-אוֹר. וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָאוֹר, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ. וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאוֹר יוֹם, וְלַחֹשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה; וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם אֶחָד.
יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי רָקִיעַ בְּתוֹךְ הַמָּיִם, וִיהִי מַבְדִּיל, בֵּין מַיִם לָמָיִם. וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים, אֶת-הָרָקִיעַ, וַיַּבְדֵּל בֵּין הַמַּיִם אֲשֶׁר מִתַּחַת לָרָקִיעַ, וּבֵין הַמַּיִם אֲשֶׁר מֵעַל לָרָקִיעַ; וַיְהִי-כֵן. וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָרָקִיעַ, שָׁמָיִם; וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם שֵׁנִי.
וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יִקָּווּ הַמַּיִם מִתַּחַת הַשָּׁמַיִם אֶל-מָקוֹם אֶחָד, וְתֵרָאֶה, הַיַּבָּשָׁה; וַיְהִי-כֵן.  וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לַיַּבָּשָׁה אֶרֶץ, וּלְמִקְוֵה הַמַּיִם קָרָא יַמִּים; וַיַּרְא אֱלֹהִים, כִּי-טוֹב.  וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, תַּדְשֵׁא הָאָרֶץ דֶּשֶׁא עֵשֶׂב מַזְרִיעַ זֶרַע, עֵץ פְּרִי עֹשֶׂה פְּרִי לְמִינוֹ, אֲשֶׁר זַרְעוֹ-בוֹ עַל-הָאָרֶץ; וַיְהִי-כֵן.  וַתּוֹצֵא הָאָרֶץ דֶּשֶׁא עֵשֶׂב מַזְרִיעַ זֶרַע, לְמִינֵהוּ, וְעֵץ עֹשֶׂה-פְּרִי אֲשֶׁר זַרְעוֹ-בוֹ, לְמִינֵהוּ; וַיַּרְא אֱלֹהִים, כִּי-טוֹב. וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם שְׁלִישִׁי.
וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי מְאֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם, לְהַבְדִּיל, בֵּין הַיּוֹם וּבֵין הַלָּיְלָה; וְהָיוּ לְאֹתֹת וּלְמוֹעֲדִים, וּלְיָמִים וְשָׁנִים.  וְהָיוּ לִמְאוֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם, לְהָאִיר עַל-הָאָרֶץ; וַיְהִי-כֵן. וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים, אֶת-שְׁנֵי הַמְּאֹרֹת הַגְּדֹלִים:  אֶת-הַמָּאוֹר הַגָּדֹל, לְמֶמְשֶׁלֶת הַיּוֹם, וְאֶת-הַמָּאוֹר הַקָּטֹן לְמֶמְשֶׁלֶת הַלַּיְלָה, וְאֵת הַכּוֹכָבִים. וַיִּתֵּן אֹתָם אֱלֹהִים, בִּרְקִיעַ הַשָּׁמָיִם, לְהָאִיר, עַל-הָאָרֶץ.  וְלִמְשֹׁל, בַּיּוֹם וּבַלַּיְלָה, וּלְהַבְדִּיל, בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ; וַיַּרְא אֱלֹהִים, כִּי-טוֹב.  וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם רְבִיעִי.
וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים–יִשְׁרְצוּ הַמַּיִם, שֶׁרֶץ נֶפֶשׁ חַיָּה; וְעוֹף יְעוֹפֵף עַל-הָאָרֶץ, עַל-פְּנֵי רְקִיעַ הַשָּׁמָיִם. וַיִּבְרָא אֱלֹהִים, אֶת-הַתַּנִּינִם הַגְּדֹלִים; וְאֵת כָּל-נֶפֶשׁ הַחַיָּה הָרֹמֶשֶׂת אֲשֶׁר שָׁרְצוּ הַמַּיִם לְמִינֵהֶם, וְאֵת כָּל-עוֹף כָּנָף לְמִינֵהוּ, וַיַּרְא אֱלֹהִים, כִּי-טוֹב. וַיְבָרֶךְ אֹתָם אֱלֹהִים, לֵאמֹר:  פְּרוּ וּרְבוּ, וּמִלְאוּ אֶת-הַמַּיִם בַּיַּמִּים, וְהָעוֹף, יִרֶב בָּאָרֶץ. וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם חֲמִישִׁי.
וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, תּוֹצֵא הָאָרֶץ נֶפֶשׁ חַיָּה לְמִינָהּ, בְּהֵמָה וָרֶמֶשׂ וְחַיְתוֹ-אֶרֶץ, לְמִינָהּ; וַיְהִי-כֵן.  וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים אֶת-חַיַּת הָאָרֶץ לְמִינָהּ, וְאֶת-הַבְּהֵמָה לְמִינָהּ, וְאֵת כָּל-רֶמֶשׂ הָאֲדָמָה, לְמִינֵהוּ; וַיַּרְא אֱלֹהִים, כִּי-טוֹב.

הבריאה בלשון יחיד. אחד.

בריאת האדם הראשון:

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, נַעֲשֶׂה אָדָם בְּצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ; וְיִרְדּוּ בִדְגַת הַיָּם וּבְעוֹף הַשָּׁמַיִם, וּבַבְּהֵמָה וּבְכָל-הָאָרֶץ, וּבְכָל-הָרֶמֶשׂ, הָרֹמֵשׂ עַל-הָאָרֶץ. וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ:  זָכָר וּנְקֵבָה, בָּרָא אֹתָם.

נעשה בלשון רבים.

בריאת האדם השני:

וְכֹל שִׂיחַ הַשָּׂדֶה, טֶרֶם יִהְיֶה בָאָרֶץ, וְכָל-עֵשֶׂב הַשָּׂדֶה, טֶרֶם יִצְמָח:  כִּי לֹא הִמְטִיר יְהוָה אֱלֹהִים, עַל-הָאָרֶץ, וְאָדָם אַיִן, לַעֲבֹד אֶת-הָאֲדָמָה. וְאֵד, יַעֲלֶה מִן-הָאָרֶץ, וְהִשְׁקָה, אֶת-כָּל-פְּנֵי הָאֲדָמָה. וַיִּיצֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם, עָפָר מִן-הָאֲדָמָה, וַיִּפַּח בְּאַפָּיו, נִשְׁמַת חַיִּים; וַיְהִי הָאָדָם, לְנֶפֶשׁ חַיָּה. וַיִּטַּע יְהוָה אֱלֹהִים, גַּן-בְּעֵדֶן–מִקֶּדֶם; וַיָּשֶׂם שָׁם, אֶת-הָאָדָם אֲשֶׁר יָצָר.

וייצר- בלשון יחיד.

אתה לא יודע בדיוק מתי זה בראשית. אני מניחה שזאת הסיבה שיצרת את הספרה-0 וקראת לה- אפס.

אֲנִי יְהוָה וְאֵין עוֹד, זוּלָתִי אֵין אֱלֹהִים; אֲאַזֶּרְךָ, וְלֹא יְדַעְתָּנִי.  לְמַעַן יֵדְעוּ, מִמִּזְרַח-שֶׁמֶשׁ וּמִמַּעֲרָבָה, כִּי-אֶפֶס, בִּלְעָדָי:

אפס.

ומה אמר בורא עולם על בני העליון:

מִזְמוֹר, לְאָסָף:
אֱלֹהִים, נִצָּב בַּעֲדַת-אֵל;    בְּקֶרֶב אֱלֹהִים יִשְׁפֹּט.
עַד-מָתַי תִּשְׁפְּטוּ-עָוֶל;    וּפְנֵי רְשָׁעִים, תִּשְׂאוּ-סֶלָה.

אאזרך
שִׁפְטוּ-דַל וְיָתוֹם;    עָנִי וָרָשׁ הַצְדִּיקוּ.
פַּלְּטוּ-דַל וְאֶבְיוֹן;    מִיַּד רְשָׁעִים הַצִּילוּ.
לֹא יָדְעוּ, וְלֹא יָבִינוּ–    בַּחֲשֵׁכָה יִתְהַלָּכוּ;
יִמּוֹטוּ,    כָּל-מוֹסְדֵי אָרֶץ.
אֲנִי-אָמַרְתִּי, אֱלֹהִים אַתֶּם;    וּבְנֵי עֶלְיוֹן כֻּלְּכֶם.
אָכֵן, כְּאָדָם תְּמוּתוּן;    וּכְאַחַד הַשָּׂרִים תִּפֹּלוּ.

חרשי

 

 

 

 

 

קוּמָה אֱלֹהִים, שָׁפְטָה הָאָרֶץ:    כִּי-אַתָּה תִנְחַל, בְּכָל-הַגּוֹיִם.

תיק בני שטיינמץ

 

 

 

 

כִּי-תֹאמַר אֱדוֹם רֻשַּׁשְׁנוּ, וְנָשׁוּב וְנִבְנֶה חֳרָבוֹת–כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, הֵמָּה יִבְנוּ וַאֲנִי אֶהֱרוֹס; וְקָרְאוּ לָהֶם גְּבוּל רִשְׁעָה, וְהָעָם אֲשֶׁר-זָעַם יְהוָה עַד-עוֹלָם.  וְעֵינֵיכֶם, תִּרְאֶינָה; וְאַתֶּם תֹּאמְרוּ יִגְדַּל יְהוָה, מֵעַל לִגְבוּל יִשְׂרָאֵל.

אבא אבן.

לאה גולדברג.

האבנים שדיברה עליהן גולדברג או בשפתה השטיין הן היו צירים שפעלו בארופה למען פרנסי העיר שמשמעותה עיר שאבניא שחומותיא-בני אדם ,לפי מה שמדתי עד כה -בעיקר בליטא, גרמניא ופולין.

השיטה אותה שיטה:

“קראתי בהקפדה כל מילה ומילה שאמרת. אני מבין שקיבלת הדרכה ממי שמומחה בהוצאת כספים מהממשלה. כל פריטים שציינת, אני  מכיר כבר בעל פה. כל הדורש ומקבל הדרכה מהאדון הזה מציין את אותם הפריטים: מגפיים שנרטבו או נעלמו והנה אתה ניצב לפניבזוג מגפיים נוצצים..”  “זה בגלל שמרחתי אותם בשומן חזירים“, ניסיתי להסביר.” אריה חורשי בסיפרו אודות יצירת הגולם, בפולין (polish)  ציבור נושאי האסל.

אבן אדם שמשמעות שמהחילוק והמרה, היא ההוכחה, העדות, המשל למעשיהם בארופה.

מסטיק

מלכות אדום היא מלכות שנמצאת כארץ בתוך ארץ שאנשיה הם צירים הפזורים בארץ ובכל העולם הם אבנים עם שמות שתארים תפקידם פועלם שיוכם וכו’..זאת מהות הבניא של חורש הצירים ואנשיו בכל דור ודור..וככה הם שולטים בעולם. גם שנראה לכם שיש עוינות בין סעודיא לישראל, שרון יצחק ובן טלאל עושים עסקים אתם יודעים..

אני מאוד אכעס אם קרנית פלוג החברה סטן פישר תנסה להחיל את נקודת האפס במסכת ריבית 0 ומתוך מקום זה להחיל את היילל בן שחר. כי אתם יודעים בנקים הפקדות, כופר נפש חובות..

למרות שברור לי ולך שהם משחקים בקקה כמו שאומרים, אין להם יכולת להחיל מצב כזה.

כי אתה למוד ניסיון מה קורה שלמרות שאתה עומד בחוקים, יש סתירה של המהות.

ההחזרה בתשובה של מלובביץ’ את הטלאים האובדים בהודו לא מרשימה לנוכח העובדה שהם סוללים אותם לפשוט.

שוטי ופשוט.

אפס.

הצעה לשימוש לתאור הספרה- 0: זירו. יש הרבה מילים באנגלית שנכנסו לשפה, במקרה של של הספרה 0, יותר נכון להשתמש במילה זירו. זירו זאת  מילה שאין לה משמעות בעברית ומשכך לא ניתן להרע או להטיב עימה, כיאה למשמעותה של הספרה- 0.

אני אתחיל לומר זירו מעתה והלאה. ואם תראו את הספרה-0 באתר, תדעו שזה זירו.

אני לא אתן לך את היכולת לאפס אותי ואת עם ישראל. לצורך החלת סדר עולמי חדש.

רק אפס יציע מעם אפס.22

אני מניחה שלנוכח קיום מגרש בישראל שמקיים בתוכו משבצות עוני שנגרמות ע”י חוקים של שכר מינימום שמשמעותו עוני והעסקת בני אדם באמצעות סוחר בני אדם יקיימו מצב שיהיו אנשים שיעשו דברים מסויימים כדי להחלץ מהמשבצת בה הם נמצאים או להשאר במשבצת בה הם נמצאים. להחלצותם אין משמעות מישהו אחר יתפוס את מקומם, ברמת המיקרו יהיו אנשים שיפרו את מצבם, למדנו ש- שבעים אחוז נשארים באותו מעמד של הוריהם משמע יש כאלה שנחלצים, יש גם כאלה שמצב הורע, במאקרו לנוכח השכר הקבוע במשק- אין שינוי, לפי ידיעתינו המצב במאקרו מחמיר מבחינה זו. ככל שהעוני גודל כך העושר מצד שני. שמקיים את המשוואה שיוצרת מצב שמוביל  לעידן האור אתה קורא לו, לוסיפר-נושא האור. שאתה יודע שהוא חושך לעמים באם עסקיינן ב כ- תשע עשרה משפחות בישראל השולטות על הון השווה כמעט לתקציב המדינה ושאותן משפחות נכנסות לסטטיסטיקה בה הן נמצאות בקבוצה של  כ-שמונה אפס בני אדם שמחזיקים ההון השווה כמעט להונם של שלשה מליארד וחמש מאות מליון בני אדם שהם יצירתו של יהוה.

זאת אומרת שהאלוהים שלך ראה כי החושך טוב ואמר זה אור.

ומה אני אומרת, אני אומרת שבזמן פסח צריך לקרוא פרשת בראשית, לחודש פסח צריך לקרוא חודש האביב ולא השם ניסן שהמציא האח שו ראש. שזה סוג של ניסיון להחיל זמן לפי ספירת אחשוראש ואנחנו היהודים לא נקבל את ספירת אחשוראש.

אתה יודע ששו היה אל פרעוני.

ספורות

 

 

 

.

.

 

.

.

Write a Comment

Copyright © 2020 . All rights reserved.