מריחואנה- קנאביס רפואי- חלק שלישי.

מבחינה גופנית, ברור לכל שהמריחואנה היא אינה דבר ממכר, שלא כמו כימיקלים, אם לא יספקו לך את הסחורה- אתה תהיה ב"קריזים", הגוף שלך ירעד..

לא כך עם המריחואנה. הגוף שלך לא יהיה "בקריזים" שלא יספקו לך את הסחורה. מה שיוצר את ה"סימפטום" של ההתמכרות לכל דבר בחיים, הוא החוסר והמחיר. שיש חוסר בדבר שעושה לך טוב, אתה תנסה להשיג אותו בדרכים של שחקקי אוון הגדירו- כפלילי.

והמחיר, 70-100 לגרם יוצר מחיר שמזיק לאדם מבחינה כלכלית, יש מצב שסדר העדיפויות של האדם ישתנו כדי לפנות מקום בארנק לצריכת מריחואנה. יש מצב שמישהו ישים משהו שאינו מריחואנה במריחואנה.

לנוכח ידיעתינו שמחיר של 6-10 לגרם מריחואנה הוא מחיר שמביא רווח למגדלים ולמשווקים, אין צורך לייצר מצב של שינוי בסדרי עדיפויות.

אין צורך להפליל באמצעות מריחואנה אם מקיימים אותו כשוק ככל השווקים, עם פיקוח, כשרות.. צריך לשמור על כללי שנת שמיטה אתם יודעים… וחוקי הקציר…

וּבְקֻצְרְכֶם אֶת-קְצִיר אַרְצְכֶם, לֹא תְכַלֶּה פְּאַת שָׂדְךָ לִקְצֹר; וְלֶקֶט קְצִירְךָ, לֹא תְלַקֵּט.  וְכַרְמְךָ לֹא תְעוֹלֵל, וּפֶרֶט כַּרְמְךָ לֹא תְלַקֵּט:  לֶעָנִי וְלַגֵּר תַּעֲזֹב אֹתָם, אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם. תורת ישראל.

לֶעָנִי וְלַגֵּר..

בלי שום קשר לאישור המריחואנה, הצרכנים המורשים צריכים לבדוק אם המדינה שומרת על חוק שנת השמיטה בגידולי המריחואנה, כי אם המדינה לא שומרת, היא מוכרת תרופה לא כשרה.